Материалдар / Т - дыбысын машықтау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Т - дыбысын машықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
ППТК №1 Астана 2 филиал логопед маманының машықтау сабағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2023
258
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әрекет кезеңдері

Логопедтің іс – әрекеті

Баланың іс - әрекеті

1.Ұйымдастыру кезеңі

1 Кіріспе

Сәлемдесу тренингі/Сәлем, сәлем, сәлем балақай!/

Қуыршақтың келуі

Сәлемдесуі




2.Негізгі кезең



ИКТ қолдану



РЕФЛЕКСИЯ



Сабақ тақырыбы: [Т] дыбысын қою; [П] - [Б] –дыбыстарын дифференциациялау, «ойыншықтар» дыбыстануын ажыратып атап.

Мақсаты:

-Бет бұлшық еттерін босаңсытып, ауыз қуысына арналған емдік уқалау жасау. Тыныс алу дағдыларының ұзақтылығы мен бағыттылығын қалыптастырып, артикуляциялық аппараттың қимыл – қозғалысын дамытып дауысты шақыру. [Т]-дыбысын ашық, тұйық буында дағдыландыру; [П] - [Б] –дыбыстарын дифференциациялау.

- Ойыншықтардың дыбыстануына қарай ажыратып атап, сұрақ –жауап арқылы бекіту; фонематикалық есту қабілетін дамыту, ауызекі сөйлеу тілін қалыптастыру . Еліктеу қаситіне сүйеніп енжар сөздік қорын кеңейту. Доптың шаблонын жетекші қолымен бастырып, сенсорлы эталондарын қалыптастыру.

- Баланың зейінін тұрақтырандырып, өз заттарына ұқыпты болуға тәрбиелеу.

Сабақ барысы

Қуыршақтың келуі

Сәлемдесуі

ІІ Емдік уқалау

Бет бұлшық еттерін босаңсытып, ауыз қуысына арналған емдік уқалауды жасап, тілдің қимыл – қозғалысын жақсарту.

Тыныспен жұмыс

«түтікше»; «күрекше»;(шар үрлеу, сыбызғы ойыншықтарын үрлеу)

Мұрынмен терең дем алып, ауыздан дем шығару.

ауызбен терең дем алып, мұрыннан дем шығару.

ІІІ Артикуляциялық жаттығулар (тапсырманың бағалануы)

Айна алдында мимикалық, ерінге, тілге арналған жаттылар жасау. Ойын түрінде мысық ертегісімен таныстыру«күлу», «қуану», «ашулану», «сусиыр», «бақа », «піл», «күрекше»,








«сағат», «тәтті тосап», «кесе», «ат шауып келеді».

ІV Дауыспен жұмыс (тапсырманың бағалануы)

А______________; О_____________; У______________;

Па_______________; ПаПа___________; ПаПаПа_____________; Апа________________

Ма___________________; МаМа________________; МаМаМа_________________;

V[Т] дыбысын қою (еліктеу әдісі)

Ауызымызды кең ашып, тілді жоғарғы тіске тақап тілдің ұшымен жоғарғы тістің еттерін соғамыз. Т-Т-Т

ТА______________; ТО_____________; ТУ______________;

VІ [П] - [Б] –дыбыстарын дифференциациялау (тапсырманың бағалануы)

1 Буындарды дұрыс айтуға ынталандыру

ПА________ ;ПО___________ ;ПУ_________;ТА________ ;ТО_______ ;ТУ________;

Па________ папа; Ба___________бала; Аба; Апа; Бала; Папа;Бопа; балапан, ап, апта;

2 «7 сақиналы пирамиданы» жинап буындарды атау, еліктеу

аба-апа-аба аба-апа-аба бабабаба п + а а+п а+та

апу-абу абу-апу-абу аубубубу м + а а+на а+па

апи-аби аби-апи-аби бибибиби

та-ту-ти-тата-туту-тити-ата-ату-ати-ат-ут-ит-жат-тұр-ит

Атам отыр. Ит жатыр. Бала тұр.

Апа, маған алманы беріңіз.

Айдын, асқабақты алды.

Апа бөпені ұйықтатты.

3 Апайды тыңда, қайтала!

Балалар асханаға барды.

Балалар асханада ас ішеді.

Кім не істеді?

Папам газет оқыды.

Мамам үстелге гүлді қойды.

Айбар кітап оқып отыр.

Айна сурет салды.

Дана қуыршақпен ойнады

Бала отыр. Балалар сабақта отыр.

Мынау не? Мынау алма.

мынау кім? Мынау Алма

Мынау Қамал.

Логоритмикалық жаттығу

«Қоян»

Қоян, қоян тұршы,

беті – қолын жушы,

айнаға қарашы,

шашыңды тарашы!

VІ Дидактикалық ойын «Сиқырлы қап»(тапсырманың бағалануы)

1 Сиқырлы қаптан «Ойыншықтар»сипап сезу арқылы атау

Мынау не? Мынау қуыршақ

Мынау не? Мынау доп

Мынау не? Мынау машина

2 «Дұрысын тап»

Ойыншықтардың дыбысын ажыратып атап.

Сыбызғы, сырнай, тасбақаның балғасы

VІІІ Қол моторикасын дамыту

қарапайым нұсқауларды орындау/ ал,бер, қой!/, доптың шаблонын басу.

Бекіту Қоянның тосын сыйы

Үйге тапсырма: айна алдында артикуляциялық жаттығуын жасау, [Т] дыбысын қою; [П] - [Б] –дыбыстарын дифференциациялау, «ойыншықтар» дыбыстануын ажыратып атап.

БЕКІТЕМІН

1 ППТК

директоры

Б.Амрина

«__» ___________ 20__ж







Shape1



Сабақ тақырыбы: [Т] дыбысын қою; [П] - [Б] –дыбыстарын дифференциациялау, «ойыншықтар» дыбыстануын ажыратып атап.
















ЛОГОПЕД МҰҒАЛІМІ: ТУРГАЛИЕВА А.А


2023ж

Сабақтың тақырыбы:«З» дыбысын айтуға машықтандыру.

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік.«З» дыбысын сөзде арасында, басында, аяғында дұрыс айтуға машықтандыру.

2. Түзете-дамытушылық.Балалардың сөздік-логикалық ойлауын, ұсақ қол моторикасын, фонематикалық есту қабілетін дамыту, белсенді және енжар сөздік қорын молайту.

3. Тәрбиелік. Баланы тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Жеке

Қажетті құралдар:Айна, гигиеналық орамал, т.б

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі.

  • Баламен сәлемдесу .

  • Баланың назарын сабаққа аудару.

Дыбысты анықтау және сипаттама беру кезеңі

Бүгін біз «З» дыбысын дұрыс, анық айтуды үйренеміз. «З» дыбысын айтқан кезде еріндір күлкіге тән, сәл керіледі. Тістер жақындасқан қалыпта болады, Тілдің ұшы төменгі тістердің артында тұрады; дауыс перделері бірігеді және тербеліске түседі. Ауа ағыны жылы болады екен.



Бүгін бізге қонаққа Зази деген қыз келіпті. Бұл қыз достарынан адасып қалыпты.Зазиға достарына дейін баруға көмектесемізбе?

Қазір сағат бір екен, үшке дейін Зазиді достарына апарайық жарайма?Олай болса мына тапсырмаларды бірге орындайық.

Артикуляциялық жаттығулар жасау.

«Ат шауып келеді» - Күлеміз, аузымызды ашамыз, тілдің ұшын таңдайға апарып тақылдатамыз.

«Тарақ» - Ауыз ашық, тісімізбен тілімізді тараймыз.

«Әткеншек» - Ауыз ашық, тілімізді жоғары таңдайға тигізіп, содан соң астыңғы тістің артына тигізу қажет.

«Тіс тазалаймыз» -Күлеміз, аузымызды сәл ашып, тілдің ұшымен оңға, солға қозғалтып тістердің ішкі жағынан үстіңгі тістерді тазалаймыз

«Моншақ» - Күлеміз, аузымызды кең ашып, тілдің ұшымен моншақты оңға солға жылжытамыз.

Дұрыс тыныстауды қалыптастыруға арналған жаттығу



- Нұрислам мына жерде жасырылған бір сурет бар екен.Ол ненің суреті екен.

- Зы-мы-ран екен.Қане енді мына зымыранды ұшырып көрейік. Мұрынмен терең дем алып, ауызбен шығарамыз.

«Поле чудес » ойыны

«З» дыбысы бар сөздерді дұрыс айтып үйренеміз

Зебра, зырылдауық, қазан, сәбіз, қаз, зымыран,

Фонетикалық жаттығу

  • Ал,енді тоқылдақ досымыз бізге тапсырмалар әкеліпті бірге орындайық.

  • Тышқынды ініне дейін та- та та

  • Тауықты кепесіне дейін те-те-те

  • Тотықұсты ұясына дейін то- то-то

  • Тиінді ұясына дейін ти-ти-ти , деп буындарды анық, қатты дауыстап айтайық.



«Ұйқасын тап» дидактикалық ойыны

Ойын мақсаты: Бейнелік-логикалық ойлауын, белсенді және енжар сөздік қорын дамыту.

Ойын барысы: карточкадағы суреттерді ұйқасымен айту.

Сергіту сәті

Слайдтағы іс қимылды музыка әуенімен қайталаймыз..

III. Бекіту.

«Көңілді зырылдауық» ойыны

Ойын мақсаты: Баланың сөздік-логикалық ойлауын, белсенді және енжар сөдік қорын дамыту.

Көрнекілігі: зырылдауық, суреттер

Ойын барысы: Зырылдауықпен зырылдап барған суретке әңгіме құраймыз.



БЕКІТЕМІН

1 ППТК

директоры

Б.Амрина

«__» ___________ 20__ж







Shape2



Сабақ тақырыбы: «З» дыбысын айтуға машықтандыру.
















ЛОГОПЕД МҰҒАЛІМІ: ТУРГАЛИЕВА А.А


2023ж

Білім беру саласы:            Қатынас.

¥йымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Қазақ тілі.

Тақырыбы: Сәлем - сөздің анасы. Мынау кім? Мынау не?

Мақсаты:

3.                  Балаларды қазақша амандасып, қарапайым сұраққа жауап беру- ге үйрету.

4.                  Жаңа сөздермен танысып, қазақ тіліне тэн дыбыстарды дұрыс айту.

5.                  Достыққа тәрбиелеу.

Қолданылатын көрнекі қүралдар: ұлттық киімдегі қуыршақ, суретті сөздіктер.

Қажетті қүрал-жабдықтар: үлестірмелі материалдар.

Сөздік жүмысы:

Билингвальді компонент: Сэлеметсіз бе! Сәлеметсіздер ме! - Здравствуйте! ¥л - мальчик, қыз - девочка, Мынау кім? - Кто это? Мынау не? - Что это?

Оқу іс-әрекеті- нің кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың әрекеті

Мотивациялық-

1. Қуыршақ (ұлттык

Балалар таңырқай

қозғаушылық

киімдегі эдемі қуыршақ)

қарап, қызығушылық

 

ұйымдастырылған оқу іс-

танытады.

 

эрекетіне арнайы қонақ болып келеді.

6.                  Сэлеметсіңдер ме, балалар? Бүгін бізге қонаққа қуыршақ Айгөлек келді. Кәне, бэріміз Айгөлекпен амандасайық.

7.                  Сэлеметсіз бе!

Қуыршақ Айгөлек:

8.                  Жаңа оқу жылдарыңмен құттықтаймын. Сендерге мемлекеттік тілді үйретуге көмектесемін, алдағы жұмыстарыңа табыс тілеймін.

- Сәлеметсіз бе!

 

2. «Танысу» дидактикалық ойыны.

- Сәлеметсіз бе!

 

- Сенің атың кім?

Менің атым - Маша.

 

(Балалармен танысу).

-Сенің жасың нешеде?

- Менің атым - Саша.         

-Менің жасым төртте

¥йымдастыру-

3. «Тыңда, көрсет, қайтала»

 

шылық-

дидактикалық ойыны. Шарты:

- Қуыршақтың суреті.

ізденістік

тақтаға қуыршақтың суреті ілінеді. Балалар педагогтің

 

 

сұрақтарына жауап қайтарады.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!