Сабақ жоспары(Жеке
сабақ)
Тақырыбы: «Т» дыбысын сөйлемде
машықтандыру.
Мақсаты: «Т» дыбысын сөйлемде анық және
таза айтқызу.
Міндеті:
Түзету-білімділік: «Т» дыбысын сөйлемде анық
айту.
Түзету-дамытушылық: Қабылдауы дамыту, ойын
тапсырмалары арқылы ойлау, қабылдау, зейінін дамыту. Аптикуляциялық
жаттығуларды дұрыс айтуға үйрету.
Түзету-тәрбиелік: Тыңдай білуге
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: «Т» дыбысының профильі және
суреттер, айна, артикуляиялық жаттығулар суреттері,кішкене құрғақ
сүлгі.
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлеметсің
бе?
Көңіл күйін
қалай?
Қазір жылдың қай
мезгілі?
Бүгін ауа-райы
қандай?
|
Сәлеметсіз
бе!
Менің көңіл-күйім
керемет!
Қазір ...
мезгілі.
Бүгін ауа-райы ...
.
|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Үй тапсырмасы берілген болса
сұраймыз
|
Үй тапсырмасы берілген болса
дайындалып,айту.
|
Негізгі
бөлім
|
«Т»Дыбысының
профильін қайталаймыз.
Ерін сәл созылған
.Жоғарғы – төмен тістер арасы жақын.Таңдай арасында ауа еркін
өтеді.Ауа ағысы дем шығару сәтте ауыз қуысына толып, қатайып тұрған
тіл ұшы жоғарғы тістерге тиіп дыбыс
шығарады.
|
Мұғалімнің нұсқаулығымен,
айнаға қарап отырып
қайталайды.
|
|
«Т» дыбысына
арналған артикуляциялық жаттығуарды
қайталаймыз.
-Айнаға қарап
жаттығуымызды есімізге түсірейік.Менің соңымнан қайтала, бірге
орындаймыз.
1)
«Жымию»
2)
«Инеше» ауызды кең ашып, тілді
жіңішкертіп ауыздан шығарамыз. Осы қалыпта 10-15 сек. Ұстап
тұрамыз.
3)
«Кесе» Ауызды кең ашып, жалпақ тілді
жоғары тіске қарай көтеріп, осы қалыпта 10-15 сек ұстап
тұрамыз.
|
Мұғалімнің соныңан
артикңляциялық жаттығуларды
қайталайды.
|
|
Ткаченко Т.А.
«Символ звуков» пайдалана отырып, «Т» дыбысын дұрыс
айтықызамыз.
«Т» дыбысының
белгісі:
|
Суреттегі балғаның дыбысына
еліктеу.
|
|
Сүлгінің
көмегімен «Т» дыбысын
айту.
Көрсетеміз: Дыбыс
шағарған сәтті, ауа күші өзіміз ұстап тұрған сүлгіге тиіп, сүлгі
қозғалады.
5-10 рет
қайталаймыз.
|
Мұғалімге мұқият қарап отырып,
бірге қайталаймыз.
|
|
«Т» дыбысын
сөзде,сөз тіркесінде
қайталату.
Балаға бірнеше суреттер
көрсетіп сұраймыз. Кейін сол суреттермен сөз тіркесін
құратамыз.
|
Берілген суретте бейнеленген
заттың атын атау, сөз тіркестерін
құрастыру.
|
|
«Т» дыбысын
сөйлемде айтқызу.
-Таңертең ерте
тұрдым.
-Тоңазытқышта тамақ
бар.
-Мектепте
оқимыз.
-Ыдыстарды тазалап
жудым.
-Талғат допты
тепті.
-Тамара алма
терді.
|
Берілген сөйлемді анық , таза
айту.
|
Сергіту
сәті:
|
Орнымыздан
тұрамыз,
Балғаны қолға
аламыз,
Ты-ты – ты –ты деп
,
Орындықты
соғамыз.
(2 рет
қайталаймыз)
|
Мұғаліммен біге
қайталау.
|
Түзету
ойыны
|
«Т» дыбысын қолдана отырып,
сөйлем құрастырамыз.
|
Суретке қарай отырып, сөйлем
құрайды.
|
Рефлексия:
|
-Өзіңе ұнаға
смайликтің бірін таңда.
Оқушының таңдаған смайлигіне
қарай отырып, көңіл-күйін
анықтаймыз.
|
Алдында тұрған смайликтің
бірін таңдап, өз көңіл күйін, сабақтаналған әсерін
білдіреді.
|
Қорытынды
|
-Бүгін біз қандай
дыбысты қайталадық ?
-Қандай тапсырмалар
орындадық?
Үй тапсырмасын
береміз. Ынталандыру үшін, балаға марапат
айтамыз.
-Сабақ аяқталды.Сау
бол?
|
«Т» дыбысын
өттік.
Жаттығулар жасадық,
сурет бойынша сөйлем құрадық
т.б.
-Сау
болыңыз!
|
Күтілетін
нәтиже:
Білу: «Т» дыбысын
айтуды.
Білді: «Т» дыбысын сөйлемде
дұрыс айтуды.
Игерді: Алған білімді басқка
сабақтарды пайдаланады.
Т.А.Ткаченко «Символ
звуков»
«Т» дыбысы
профильі
Артикуляциялық
жаттығулар
-
«Жымию»
-
«Инеше»
-
«
Кесе»
Суреттегі заттарды атап
шық
|
---------------------
.
|
|
|
-----------
.
|
|
---------------------
.
|
|
|
-----------
.
|
Суретке қарап отырып сөйлем
құрастыру.
1 -
сурет
2-сурет
3-сурет
-
сурет:
Азат пен Гүлзат сабақтан
шықты. Олар әжелеріне көмектесуге келді. Азат қияр терді. Гүлзат
тауықтарға дән шашты. Әжесі көмектескендеріне қатты қуанды.
Балаларға алма берді.
2-сурет:
Айзатты анасы алма теруге
апарды. Айзат сатымен алма ағашына шығып алма терді. Анасы қуанып,
рахметін айтты.
3-сурет:
Алмат бұтақты сындырды.
Гүлзат пен Айзат оны көріп қойды. Олар Алматқа бұтақты сындыру
дұрыс емес деп ескертті.