Материалдар / Табиғат – біздің үйіміз. Қоршаған ортаға қауіп төнуде. Табиғатты бірге қорғайық.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғат – біздің үйіміз. Қоршаған ортаға қауіп төнуде. Табиғатты бірге қорғайық.

Материал туралы қысқаша түсінік
ашык сабак
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2023
788
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

«.....».................2022ж


Көркем еңбек

Мектеп: М.Бегенов

Педагогтің аты-жөні: Ағысбаева Жаннат

Бөлім:

Қоршаған ортаны қорғау

Сынып: 4

Күні:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғат – біздің үйіміз. Қоршаған ортаға қауіп төнуде. Табиғатты бірге қорғайық.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.3.3 – көркем жұмысты орындау үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдау

4.2.4.1 – қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

Сабақтың барысы.

Сабақтың кезең

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

(Сабақбасында:

- оқушылардыңкөңілінсабақтыңтақырыбынааудару.

- оқушыларменбіргесабақтыңмақсатынанықтау.

- күтілетіннәтиже: сабақ соңында оқушыларконстуктивті және мүсіндеу тәсілімен жануарлар жасап, әдемілеп безендіреді.

Сабақ барысын достық, махаббат, мейірімділік жайлы сұрақ жауаппен бастаймыз:

  • Қызыл кітапқа енген жануарлар туралы не білесің?

  • Мүсіндеу техникасының айырықша ерекшеліктері қандай?

Бұлбейнелерөзарақалайбайлнысады?Күтілетін нәтижені анықтау  

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.


Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

қима қағаздар


Ортасы

Жаңа сабақ

Табиғат біздің үйіміз Қоршаған ортаға қауіп төнуде! Дескрипторы: Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды. (Т) «Фишбоун» әдісі Оқушылар берілген жоспар бойынша фишбоун кестесін толтырады (таңдау бойынша) 

(Т) Жануарлар бейнеленген суреттерді қарап, сұрақтарға жауап беріңіздер:

  • Мына жануарлардың қайсысы Қызыл Кітапқа енген?

  • Бұл жануарлар қайда мекендейді?

(С) Мүсіндеудің екі тәсілімен жасалған көлемді фигураларды қарастырыңыздар:

Сұраққа жауап беріңіздер:

- Екі тәсілмен мүсіндеудің қандай айырмашылықтары бар?

-Қалай ойлайсыздар, қай тәсіл оңайырақ?

-Екі тәсілді бір-бірімен үйлестіруге болады ма? Қалай?

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Табиғат біздің үйіміз Қоршаған ортаға қауіп төнуде! 




Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалар


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Қызыл Кітапқа енген жануарлар туралы сайт

http://megalive.kz/index.php?id=615

http://www.tepid.ru/goitered.html


Материалдар:

Ермексаз, стек (таяқшалар), тақтайша және жаймалар.

Соңы

Рефлексия

«Бір сөзбен» стратегиясы
Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.
Түсінбедім, Ұнамады, Қуаныш, Ұнады, Қанағаттану,

Шабыт, Керемет, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік,

Сенімсіздік, Рахаттану


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

«Ашық микрофон»

кері байланыс парағы



Әрбір мұғалім таныстырылым жұмысын қалай жүргізетінін өзі ұсына алады.


Қосымша ақпарат

Дифференциациялау Оқушылардың бәрі еліміздің аума- ғындағы негізгі сәулет ескерткіштері туралы білді. Мұғалімнің және оқулықтағы сұрақтарға жауап беріп, жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындай алды.

Оқушылардың көпшілігі үлгіге қарап бұйым жасап, жұмыс барысын сипаттай алды.

Кейбір оқушылар өз беттерінше шығармашылық жұмыс жасап, жасаған жұмысының идеясын түсіндіре алды.

Оқушылардың тақырыпты меңгергенін қалай тексересіз?

  1. Оқушылардың мұғалімге берген жауабынан (оқулықтағы);

  2. жасаған жұмыстарынан ( жақсы жасалған жұмыстарды ғанабағалаңыз);

  3. жасағанжұмысты талқылауларынан.

АКТ-мен байланыс Сабақтың барысында мұғалім СD-дискідегі мате риалдарды, сондай-ақ интербелсенді тақтаны да қолдана алады.

Мұғалім өздік жұмыстың басында қауіпсіздік ережесін сақтауды оқушылардың есіне салады.

Оқушыларға қалай қолдау көрсетесіз?

Сабақтың барысында оқушыларды бағалайды: Жарайсың, сен сұрақтарға толық жауап бересің! Сен өте байқампазсың! Сен табиғат нысандарын жақсы суреттейсің (суретшілер туындыларын)! Сен тапсырманы жақсы орындауға тырыстың! Сен жұмыстарды талқылауға белсене қатыстың! және т.б.

Бағалау

Сабақта оқушыларды бағалау:

  1. оқушылардың мұғалімнің және оқулықтағы сұрақтарға жауабы;

  2. жұмысты талдап, талқылауғақатысуы;

3) жұмыс дәптерінде орындалған тапсырмалар (жақсы жасалған жұмыстарды ғана бағалаңыз).

Құндылықтармен байланыс

Адамгершіліктік-құндылықтық қасиеттерін қалыптастыратын пейзаж жанрын дағы әлем мәдениеті жауһарлары, еліміздің табиғат көрінісі мен сәулет ескерткіштерінің фотосуреттері.

Рефлексия. Мұғалім сабақта кері байланыстың әртүрлі формаларын пайдалана алады: а) символдық (жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қою керек.

Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды»!, «Мен бәрін орын- дап үлгермедім!»

1. жазбаша (оқушылар сабақта кесте, анкета толтыру арқылы ойларын жазбаша жеткізеді). Жазбаша немесе ауызша жүргізуге болатын рефлексия үлгілері: оқушылар сөйлемді аяқтауы тиіс.

Мен бүгін ... білдім.... қызықты болды.... қиын болды. Мен ... тапсырманы орындадым. Мен ... түсіндім. Енді мен ... аламын. Мен ... сездім. Мен .жинақтадым. Мен ... үйрендім.Мен ... жасай алдым. Менің ... қолымнан келді. Мен ... жасап көремін. Мен ... таңғалдым. Бұл сабақ маған өмірде ... көмектеседі. Мен ... жасағым келді. Рефлексияны ұжымда, топта және жеке өткізуге болады. Оны мұғалім сабақ түріне қарай өзі шешеді.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!