Амандасу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын
қадағалау.
Психологиялық
ахуал
«Доспыз
бәріміз»
Өткенді
пысықтау
Балалар, өткен сабақта
туристік маршрут барысындағы қауіпсіздік туралы қткен
болатынбыз;
Қане, өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап берейік:
«Квест»
ойыны
-
Туристтің саяхат кезінде
қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек деп ойлайсың? (жеке
кәулік өзінде ұстау т.б)
-
Жалпы қауіпсіздік дегенді
қалай түсінесің?
-
Өзіңе төнген қауіпті сезген
кезде қай номерге хабарласу керек?
(102)
-
Турсистік сапар кезінде табиғи
апаттарға кезіккен кезде қандай номерге хабарласу керек?
(112)
-
Шет елге шыққан турист қауіпті
жағдайда қайда хабарласады? (өз елінің
ешілігіне)
Балалар, саяхаттаған кездегі
қауіпсіздіктен басқа да апаттағы жағдайдағы қауіпсіздік ережелерін
білу керекпіз;
Өз қауіпсіздігііңді білу –
өзіңе көмектесе алу; жақыныңа қол ұшын созу болып
табылады;
Сабақтың
мақсаты
Төтенше жағдайларда болатын
сақтық ережелерін құруды
үйрену;
Табиғатта болатын қауіпті
жағдайларды тәртіп сақтаудың ережелерін
білу;
Табиғат тіршілік
көзі.
Табиғаттың берген сыйы: жер,
су, ауа, және от. Жер бізге азық береді, отпен жылынамыз, ауамен
тыныстаймыз, сумен шөлімізді басамыз. Алайда олардың табиғи
апаттарға айналу қаупі де бар. Адам өмірінде табиғи қауіп-қатерден
төтенше жағдайлар пайда
болады.
Төтенше жағдай
дегеніміз- табиғат немесе өндіріс
апаттарының зардаптарын күнделікті қызметпен қаражатпен жоюға
мүмкіндік беретін мемлекетке төнген қауіп, табиғаттағы
катаклизм.
Катаклизм дегеніміз
не? Катаклизм сөзі грек тілінен
аударғанда катастрофа, табиғи апаттар дегенді білдіреді. Төтенше
жағдайлар шығу тегіне қарай табиғи және техногенді деп
бөлінеді.
Техногендік сипаттағы
төтенше жағдайлар деп адамдардың өз қолдарымен
жасалып жатқан апаттар мен қирауларды айтады. Оның түрлері:
өндірістік орындарда болатын апаттар (зауыттарда, шахталарда және
т.б). Көлік жүйесіндегі апаттар. Түрлі жарылыстар мен өрттер
(өндірістік орындарда, мұнай, газ құбырларында, энергия жүйесі
т.б).
1 – тапсырма
(жеке жұмыс)
Тақтада берілген
апаттарды топтарға
бөледі:
Берілген табиғи
апаттарды талда:
Табиғи
апаттар:
Техногендік
апаттар:
Өз шешеімін
түсіндіреді;
-
– тапсырма (жұптық
жұмыс)
Өз жеке бас
қауіпсізігі жоспарын
жаса
Ретімен
орналастырыңдар::
Ақпарат
алу
Қорғану мен құтқарудың
қарапайым құралдарын
дайындау.
Көмекке
жүгіну
Өзіңді-өзің құтқару
әрекеті
Белгіні
қабылдау
Белгі беру таңбаларын
білу
Айналадағыларға көмек
көрсету.
Жауабы:
-
Ақпарат
алу
-
Қорғану мен құтқарудың
қарапайым құралдарын
дайындау;
-
Белгі беру таңбаларын
білу;
-
Өзіңді құтқару
әрекеті
-
Көмекке
жүгіну
-
Белгіні
қабылдау;
-
Айнадағыларға көсек
көрсету;
-
3
-тапсырма
Қауіп төнген кездегі
жолқапшық. Жол қапшыққа не салар едің?
Парта үстіне қойылған
заттардың ішінен өзіне нағыз қажетті заттарды таңдап
салады;
ЕҚБ. Оқушыларға
сәйкестендіру тапсырмасын
беріледі.
(Кейбір оқушыларға параққа
тапсырма беріледі. Оқушылар берілген тапсырманы сәйкестендіріп,
дұрыстығын тексереді)
СЕРГІТУ
СӘТІ
Оқушылар топтарға
бөлінеді:
4-тапсырма
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма:
Саралау – диалог, іс -
әрекет
Топтық жұмыс. Ереже
құру
1-топ
Жер
сілкінісі
2-топ
Су
тасқыны
3-топ
Өрт
қауіпсіздігі
4-топ
Дауылды
жел
-
Қауіпсіздік ережесінің
сақталуын көрсетеді;
-
Ережесін
құрады;
-
Сақтық шараларын
көрсетеді;
-
Өзгелерге көмек жолын
қарастырады;
5 –
тапсырма
«Найзағай»
әдісі
-
ТЖ кезінде қай номерге
хабарласамыз? (112)
-
Катаклизм деген не? (табиғи
және техногенді апаттар)
-
«Катаклизм сөзінің мағынасы?
(грек сөзі апат)
-
Табиғи апаттарды ата (су, өрт,
цунами, жер сікінісі)
-
Өнекркәсіптік апаттар не деп
аталады? (техногенді)
-
Адам қолымен жасалатын
апаттар? (техногенді)
Жарайсыңдар,
балалар!
Кез келген апатты жағдайда
салқынқандылық сақтап, өзімізді және жақындарымызды құтқаруға
тырысайық!
«Ноутбук» әдісі арқылы кері
байланыс береді
Үйге: жер сілкінісі кезіндегі
қауіпсіздік сызбасы
|