Сабақтың тақырыбы: Табиғат ресурстарТабиғат ресурстарының көздері | Мұғалімнің аты-жөні: Койбагарова М.АКүні: 26.01.2018ж |
СЫНЫП: 2 «Ә»
| Қатысқаноқушылар саны:
| Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;2.3.4.2 - табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу2.1.2.1 - «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру; |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, күннің, өсімдіктердің, судың, пайдалы қазбалардың, жануарлардың, топырақтардың суреттері. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. топтық жұмыс |
Пәнаралық байланыс | қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | -Амандасу.Келген қонақтармен амандасып алайық.Кішіге де сізҮлкенге де сізСәлем бердік сіздерге Әдеппенен біз-Бүгін сабақта топпен жұмыс жасаймыз, топпен жұмыс жасау үшін топ ережесін қайталап жіберейік. Бүгін сабақта бір бірімізді бағалаймыз, бағалау кезінде әділ болу.Күндей жадырап,Жұлдыздай жарқырапСудай мөлдір, таза көңілменБүгінгі сабақты бастайық!-Балалар, бұл тілекте мен қандай сөздер пайдаландым?-оларды бір сөзбен не дейміз?-жетістік критериін құрып алу.Бейнеролик қарау.-Сіздер қазір бейнеролик қарайсыздар, тыңдап болғаннан кейін топпен жұмыстанасыздар.-бейнеролик түсінікті болса, бейнероликтің ішінен қандай жаңалықтар естідіңдер?-бірге айтайықшы.
Топтық тапсырмалар1 топ. «Жер,су» тобы. Тапсырма: Адаамдар суды қандай мақсатта пайдаланады? Табиғатта су қайда кездеседі? Жер ресурстарын жаз. тақтадағы суреттердің қайсысы су ресурстарына жатады?2 топ. «Жануарлар» тобы. Тапсырма: Жануарлардан алынатын ресурстарды адамдардың қалай қолданылатыны туралы кластер құрастыр.3 топ. «Өсімдіктер» тобы. Тапсырма: Адамдар өсімдіктерден алынатын ресурстарды жазыңдар. | 1-топ:«Жер,су» 2-топ:«Жануарлар» вагоны3-топ:«Өсімдіктер»
|
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут
| ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау. | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, |
Сергіту сәті2 минут | Сыныптағы табиғат ресурстарын стикермен белгілеп беріңдер. | Оқушылар стикермен белгілейді |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Ой қорыту
| Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут |
-Сабақта көп нәрсені түсінбедім, сабақтағы мәліметтер маған керек емес, сабақта белсенді бола алмадым, жауап берген жоқпын.- Сабақта белсенді болдым, сабақта көп пайдалы мәліметтер алдым, көп жұмыс жасадым, маған бәрі түсінікті болды.-Сабақ қызықты болды, белсенді болдым, сабақтан пайдалы мәліметтер алдым, кейбір тапсырмаларды өзім орындадым.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
Үйге тапсырма: Мазмұндау. |