Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғат ресурстары – ел байлығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану |
Мектеп: 9 |
||||||||||||||||||||
Күні: 03.05 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||
Сынып: 9 «A» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Табиғат ресурстары – ел байлығы |
||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.4 құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Барлық оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің ерекшелігін ажырата білу, құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу; Көпшілігі: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін ажырату, құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу. Кейбір оқушылар: әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау, құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу |
||||||||||||||||||||
Ойлау дағдысының деңгейі |
Түсіну, қолдану, талдау |
||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық) |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология, экология, география |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Табиғат ресурстарын тиімді пайдалану. |
||||||||||||||||||||
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы |
І . Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту. «Галлереяда ой шарлау» әдісі
Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады |
Оқушыларға суреттер көрсетіледі, суреттер бойынша өз ойларын білдіреді. |
«Шапалақ» әдісі |
9-сынып қазақ тілі оқулығы
|
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Сергіту сәті Қоытынды |
Мағынаны тану кезеңі. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз. Мәтінді оқып, рәсімделуі арқылы жанрлық және стильдік ерекшеліктерін ажыратыңдар. Видео көріп мазмұндық, жанрлық ерекшеліктеріне талдау жасаңыз
Дескриптор:
3. Стиль белгілерін таба алады; 4. Мазмұндық талдау жасайды. ҚБ
Грамматикалық тақырыпппен таныстыру Құрмалас сөйлемдердің түрлері видео ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. 3-тапсырма. Карточка
Дескриптор
ҚБ
«Жұмбақ зат»
Ойынның мақсаты:
Оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін арттыру.
Тапсырма. Жеке жұмыс. РАФТ стратегиясын пайдалана отырып тақырып аясында шығармашылық жұмысын орындау, құрмалас сөйлемдерді қолдану
Таза тақта әдісі
Тақтадағы стикерлердегі сұрақтарға жауап береді |
.
Оқушылар тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды
Грамматикалық тақырыпқа байланысты тапсырмалар орындайды.
құрмалас сөйлемдердің түрлерін анықтайды; Түрлері мен тыныс белгілерінің қойылу ережесін түсіндіреді.
РАФТ стратегисын пайдаланып ой түйін жасайды.
Сұрақтарға жауап береді |
ҚБ «Блум таксономиясы»
ҚБ «Блум таксономиясы»
|
9-сынып қазақ тілі
Ыдыс және заттар |
|||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
|
|
|||||||||||||||||||
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Қандай ек іаспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2:
Сабақ барысында сыныптың жетістігітуралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назараудару қажет?
|