Материалдар / «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» «Құпия сөз – сіздің отбасылық пароліңіз»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» «Құпия сөз – сіздің отбасылық пароліңіз»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» «Құпия сөз – сіздің отбасылық пароліңіз»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2024
182
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Іс шараның тақырыптары:

«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» «Құпия сөз – сіздің отбасылық пароліңіз»

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:

4 «»

Сабақтың мақсаттары:

- Оқушыларды табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.

-Табиғатты қорғаудың маңыздылығын түсіндіру.

- үйде және көшеде кездесетін қауіпті жағдайлар туралы түсінік қалыптастыру, осы жағдайда қалай әрекет жасау керектігін үйрету.


Құндылық:

5-апта дәйексөзі: Бірлігі күшті ел озады

Бірлік және ынтымақ

  • Адал еңбек

  • Талап

Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

35 мин

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

2. Кіріспе әңгіме

Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды:

  • Табиғат дегеніміз не?

  • Табиғатқа қандай қамқорлық жасауға болады?

  • Табиғатты қорғау не үшін қажет деп ойлайсыздар?

Оқушылар өз ойларымен бөліседі. Мұғалім олардың жауаптарын толықтырады.

3. Негізгі бөлім

Тақырып бойынша әңгіме:

1. Табиғатты қорғаудың маңызы

  • Ауаның, судың және топырақтың ластануының адам мен жануарлар өміріне әсері.

  • Ормандарды сақтау, өсімдіктер мен жануарларды қорғау.

2. Табиғатты қорғау жолдары

  • Қоқысты дұрыс сұрыптау және қайта өңдеу.

  • Энергия мен суды үнемдеу.

  • Орманды қалпына келтіру, ағаш отырғызу.

Мысал келтіру:

Әлемде және Қазақстанда табиғатты қорғау бойынша жүргізіліп жатқан шаралар туралы қысқаша ақпарат. Мысалы: «Киелі Қазақстан» жобасы, орманды қорғау бағдарламалары.

Топтық жұмыс:

Оқушыларды бірнеше топқа бөліп, табиғатты қорғау тақырыбына постер немесе сурет салуды ұсыну. Әр топ өз жұмыстарын таныстырады.

4. Сергіту сәті

Экологиялық тақырыптағы ойын немесе жұмбақтар. Мысалы: табиғатқа байланысты мақал-мәтелдер айту.

5. Қорытынды бөлім

  • Сабақта айтылған негізгі ойларды қайталау.

  • Оқушыларға сұрақ: «Табиғатқа қамқорлық жасау үшін сендер қандай үлес қоса аласыңдар?»

  • Әр оқушы өз ойын айтып, уәде береді (мысалы: ағаш отырғызамын, су үнемдеймін, қоқысты сұрыптаймын).

Сабақты аяқтау

Мұғалім оқушыларға табиғатты қорғаудың әр адамның міндеті екенін еске салады. Табиғатты аялау – болашаққа қамқорлық.

Қосымша: Оқушыларды мектептің аумағын тазалауға немесе ағаш отырғызу акциясына қатысуға ынталандыру.















ҚС

10 мин

Сабақтың мақсаты: үйде және көшеде кездесетін қауіпті жағдайлар туралы түсінік қалыптастыру, осы жағдайда қалай әрекет жасау керектігін үйрету.

Сабақ барысы

  1. Ұйымдастыру. Тақырыпты анықтау

Бүгінгі сабақта біз үйде және көшеде өзімізді қалай ұстау керек ережелері туралы айтамыз .

Мақсат қою. Тақырыпты айқындау

Біз өмір сүріп жатқан әлем өте қызықты. Ол ғажайыптарға толы. Күн сайын әртүрлі кездейсоқ оқиғаларға тап боламыз. Өмір күтпеген оқиғаларға толы. Олар жағымды да және жағымсыз да болады. Күтпеген жерден біздің өмірімізге қауіп тудыратын жағдайлар да кездеседі. Қайғылы оқиғаны болдырмау үшін жағдайды тез түсініп, дұрыс шешім қабылдай білуіміз қажет.

Білімді өзектендіру. Өтілгенді қайталау

  • Үйде қандай қауіптер бар? (Балалар үйде оларға не қауіп төндіретінін тізімдейді)

  • Ал бізді көшеде қандай қауіптер күтіп тұр? (Балалардың жауаптары)

  1. Негізгі бөлім

  • Үйде бізге қандай қауіп төнуі мүмкін?

(Балалар қорқыныш тудыратын жағдайларды айтады).

  • Ал көшеде қандай қауіп төнуі мүмкін? (Балалардың жауаптары)

  • Қауіп төндіретін адамдарды қалай атайды? (Қылмыскерлер, алаяқтар).

  • Сондай адамдар қандай қауіп төндіруі мүмкін (Балалар жауап береді).

  • Өте дұрыс, олар адам өлтіруі балаларды ұрлап кетуі үйді тонауы т.б. көптеген жағдайларды жасауы мүмкін. Осындай жамандықтан құтылу үшін мына ережелерді есте сақтаңыздар: Бүгінгі сабақта біз осылар туралы біліп алайық!

  1. ереже. Есікті танымайтын адам түртсе не қоңырау соқса, ашуға бола ма? (Балалардың жауаптары: Жоқ, ашуға болмайды, анамызға, не әкемізге қоңырау соғып хабарласу керек, полицияға да хабарлауға болады).

Ешкімге есікті ашуға болмайды! Себебі қылмыскер киімді ауыстырып киіп алуы мүмкін.

-Ал қылмыскер есікті бұзғысы келсе, не істейміз ? (Балалардың жауабы: ата-анамызға қоңырау соғамыз).

  • Телефон жоқ болса ше? (Балалардың жауаптары)

  • Дұрыс, балконнан немесе терезеден қатты айқайлап көмекке шақырамыз.

«Телефонмен сөйлесу» ойыны:

  • Сәлеметсіз бе! Мен қайда түстім?

- …

  • Бұл кімнің пәтері?

- …

  • Сенің есімің кім?

- …

  • Әке-шешең үйде ме?

- …

  • Сен үйде жалғыз отырсың ба?

- …

  • Танымайтын адамның барлық сұрақтарына «Жоқ» деп жауап беріңіздер.

«Ата-анаң үйде ме» деген сұраққа «Үйде, бірақ олардың қолдары бос емес, телефонға жауап бере алмайды» деп жауап қайтарыңыз.

  1. ереже. Сен көшеде ойнап жүргенде күтпеген жерден бейтаныс адам машинасына мінгізіп аралатып келуді ұсынды. Сен қалай жауап бересің?

(Еш уақытта келіспеймін. Бейтаныс адамның көлігіне мінуге болмайды).

  • Жарайсыздар. Өте дұрыс жауап бердіңіздер.

  1. ереже. Сабақтан соң мектептен шығасың. Саған бейтаныс кісі келіп анаңның досымын дейді. Анаңның телефон қуаттағышы отырып қалғанын, сені мектептен алып кетуімді өтінді деп, жылы лебізін білдіреді. Сен не істер едің?

  • Күмәнді адаммен кездесіп қалсаң, не істеу керек?

  • Құпия сөз деген не?

  • Ата-аналарыңмен бірге бір сөз ойлап табыңыздар – ол сөзді тек сендер, яғни ата-анаң мен өзің ғана білулерің керек. Қауіп төнгенде бұл сөз сіздің өміріңізді сақтап қалуы, жағымсыз байланыстан құтқаруы мүмкін. Міндетті түрде бір сөзден емес, тұтас сөйлем болса да жақсы.

  • Сіз қонаққа бардыңыз. Сізге қауіпті жағдай төніп тұр. Бұл жағдайда анаңыз алып кетуі үшін құпия сөз жазасыз немесе айтасыз. Құпия сөз смайл түрінде болуы да мүмкін. Анаңыз түсініп, сізді алып кете қояды.

  1. ереже. Еш уақытта бейтаныс адамның көлігіне отырма, барайық деген жеріне барушы болма, бейтаныс адамды өзіңе 2 метрден жақын жолатпа, егер ол жақындайтын болса, айғайлап, көмекке шақыр, құпия сөзді айтуын сұра.

Білімді тексеру.

  • Ребусты шешіп, бүгінгі сабаққа қатысты тірек сөздітабыңыздар. Біздің тақырыбымызға сәйкестігін дәлелдеңіздер.

» » » »

»»»»



(Құпия сөз)

  1. Бекіту. Өзіндік жұмыс

  • Алдарыңыздағы қағазда сөйлемдер берілген, тиісті жерінде болымды етістіктерді, болымсыз етістікке айналдырып жазыңыздар.

  1. Бейтаныс адамдардың машинасына отыруға болады...

  2. Танитын адамдармен амандас...

  3. Көшеде бейтаныс адаммен сөйлес..

  4. Күмәнді жағдайды сезгенде құпия сөзді айтуын сұра...

  5. Танымайтын қонаққа есік аш

4. Қорытынды. Рефлексия Пайдалы сілтеме:

https://youtu.be/8rz3wsHhc0Y?si=rP- qFZQQiq3UWV8Z







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!