Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Амандасу.
Ұйымдастыру кезеңі. 1-тапсырма. «Миға
шабуыл»
Бірінші
сабақта оқушыларға өздеріне бүрыннан таныс балаларға арналған салт
эндері - «Бесік жыры» үсынылады. Оқушылар түрмыс-салт эндері, оның
ішінде, бесік жырлары жөнінде ақпарат іздестіреді. Оқулықта осыған
байланысты ой қозғайтын сүрақ та қойылған. «Неліктен түрмыс-салт
эндерімен танысу бесік жырларынан басталады?» Сонымен салт әндері
үғымына анықтама беріледі.Бейнежазбадан бесік жырларының екі
нұсқасы беріледі.
Венн
Диаграмасы арқылы «Бесік жырының» айырмашылығы мен
ұқсастықтарын ажыратады.
Оқушылар
бесік жырларының мәтіндері түрлі екенін ажыратады, өзіне ұнаған
бесікжырларының неліктен ұнағанын түсіндіруге тырысады. Сонымен
бірге үйренген әнін үйдегі бөпесіне немесе отбасына айтуын мұғалім
тапсырма ретінде қарастырады.Мұғалім оқушыларға бесік жырын айту
арқылы сәбидің есту қабілетін жетілетінінде де айтқан артық
болмайды.
Бағалау.Дескриптор
Оқушылар
бесік жырларының мэтіндері түрлі екенін ажыратады, өзіне ұнаған
бесік жырларының неліктен үнағанын түсіндіруге
тырысады
2-тапсырма. Тыңдау жэне
талдау.
Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған
сұрақтар:
Видеороликте не
байқадыңыздар?
Сал-дәстүр дегенімізді
қалай түсінесіздер?
Видео тапсырмада не
туралы бейнеленген?
Қандай салт-дәстүр жырын
тыңдадыңыздар?
«Бесік жыры» салты туралы
толық мағлұмат беріңіздер?
Оқушылардың
жауабы...
3-тапсырма. Ән орындау. Оқушылар орындайтын «Бесік жырының»
авторы белгісіз және «Айжүлдыз» теледидар бағдарламасынан алынған.
Ән тез игеріледі. Мүндағы басты мақсат әнді көркемдеп орындату.
Оқушылар эннің аспаппен де, аспаптық сүйемелсіз де, айқайламай
нэзік, баяу ырғақта орындалуын қадағалауы тиіс. Сонымен бірге
үйренген әнін үйдегі бөпесіне немесе отбасына айтуын мүғалім
тапсырма ретінде қарастырады.
4-тапсырма.Өз жүмысын таныстыру және
бағалау. (¥, Ө) Сабақтың аяғында тапсырма ретінде оқушыларға «Бесік
- сэбидің алтын үясы» деген тақырыпта өз ойларын ортаға салып,
сабақты қорытындылауға болады. Сонымен бірге бесік жырын өздерінің
орындауларындағы нүсқаларын
көрсетеді.
Рефлексия:
Мен не
білдім?
Бүгін мен не
үйрендім?
Мен үшін
қандай тапсырма қиын болды?
Ал қай тапсырманы мен оңай
орындадым?
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді. Венн Диаграмасы арқылы әннің ұқсастығымен
айырмашылығын ажыратады.
«Венн Диаграммасы»
арқылы анықьтайды
Оқушылар
бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап
береді
Оқулықта көрсетілген
«Бесік жыры» әнін біргелікте
орындайды.
«Бесік сәбидің алтын
ұясы» деген тақырыпта өз ойларын ортаға салып, сабақты
қортындылайды
|
Оқушылар бір бірін
«Шапалақ» ұру әдісімен
бағалайды
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Бір бірін
«Басбармақ» әдісімен
бағалады.
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба
сілтемесі
Оқулық
Венн
Диаграммасы
әдісі
Смайлик
Бейнежазба,оқулық
Сұрақтарға жауап
береді
Ән орындау,
аудиожазбалар,бейнежазбалар
Бесіктің
суреті
|