Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы.


    Педагогтің аты жөні:



    Күні:


    Сынып:

    5

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ халқының тұрмыс салт әндері.Бесік жыры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.1.1-музыканың түрін,стильі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтай анықтау, тыңдаған шығарманы талдау.

    5.1.3.1-түрлі әндерді орындау барысында музыканың көңіл күйі мен көркем бейнесін жеткізу.

    Сабақтың мақсаты:

    Көркемдеуші құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтайды және салыстырады

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

























    Сабақтың ортасы







































    Сабақтың соңы

    Амандасу.

    Ұйымдастыру кезеңі. 1-тапсырма. «Миға шабуыл»

    Бірінші сабақта оқушыларға өздеріне бүрыннан таныс балаларға арналған салт эндері - «Бесік жыры» үсынылады. Оқушылар түрмыс-салт эндері, оның ішінде, бесік жырлары жөнінде ақпарат іздестіреді. Оқулықта осыған байланысты ой қозғайтын сүрақ та қойылған. «Неліктен түрмыс-салт эндерімен танысу бесік жырларынан басталады?» Сонымен салт әндері үғымына анықтама беріледі.Бейнежазбадан бесік жырларының екі нұсқасы беріледі.

    Венн Диаграмасы арқылы «Бесік жырының» айырмашылығы мен ұқсастықтарын ажыратады.

    Оқушылар бесік жырларының мәтіндері түрлі екенін ажыратады, өзіне ұнаған бесікжырларының неліктен ұнағанын түсіндіруге тырысады. Сонымен бірге үйренген әнін үйдегі бөпесіне немесе отбасына айтуын мұғалім тапсырма ретінде қарастырады.Мұғалім оқушыларға бесік жырын айту арқылы сәбидің есту қабілетін жетілетінінде де айтқан артық болмайды.

    Бағалау.Дескриптор

    Оқушылар бесік жырларының мэтіндері түрлі екенін ажыратады, өзіне ұнаған бесік жырларының неліктен үнағанын түсіндіруге тырысады

    2-тапсырма. Тыңдау жэне талдау.

      Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар:

    Видеороликте не байқадыңыздар?

    Сал-дәстүр дегенімізді қалай түсінесіздер?

    Видео тапсырмада не туралы бейнеленген?

    Қандай салт-дәстүр жырын тыңдадыңыздар?

    «Бесік жыры» салты туралы толық мағлұмат беріңіздер?

    Оқушылардың жауабы...

    3-тапсырма. Ән орындау. Оқушылар орындайтын «Бесік жырының» авторы белгісіз және «Айжүлдыз» теледидар бағдарламасынан алынған. Ән тез игеріледі. Мүндағы басты мақсат әнді көркемдеп орындату. Оқушылар эннің аспаппен де, аспаптық сүйемелсіз де, айқайламай нэзік, баяу ырғақта орындалуын қадағалауы тиіс. Сонымен бірге үйренген әнін үйдегі бөпесіне немесе отбасына айтуын мүғалім тапсырма ретінде қарастырады.

    4-тапсырма.Өз жүмысын таныстыру және бағалау. (¥, Ө) Сабақтың аяғында тапсырма ретінде оқушыларға «Бесік - сэбидің алтын үясы» деген тақырыпта өз ойларын ортаға салып, сабақты қорытындылауға болады. Сонымен бірге бесік жырын өздерінің орындауларындағы нүсқаларын көрсетеді.

    Рефлексия:

    Мен не білдім?

    Бүгін мен не үйрендім?

    Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

    Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

    Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Венн Диаграмасы арқылы әннің ұқсастығымен айырмашылығын ажыратады.












    «Венн Диаграммасы» арқылы анықьтайды









    Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді







    Оқулықта көрсетілген «Бесік жыры» әнін біргелікте орындайды.











    «Бесік сәбидің алтын ұясы» деген тақырыпта өз ойларын ортаға салып, сабақты қортындылайды



    Оқушылар бір бірін «Шапалақ» ұру әдісімен бағалайды













    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі







    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі









    Бір бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.










    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



    hhtp/mpp.aytis/youtube.com


    Бейнежазба сілтемесі











    Оқулық

    Венн Диаграммасы

    әдісі







    Смайлик











    Бейнежазба,оқулық


    Сұрақтарға жауап береді









    Ән орындау, аудиожазбалар,бейнежазбалар












    Бесіктің суреті








    Бөлімі: Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы.


    Күні:


    Сынып:

    5

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ халқының тұрмыс салт әндері.Тұсау кесер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.1.1 тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдау;

    5.1.2.1 дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдайды;

    Дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтайды

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


























    Сабақтың ортасы















































    Амандасу. Қазақ халқының әндік дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жаныл Рахметуллаевна Альханова
    19 Желтоқсан 2022
    667
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Табиғаттағы дыбыстар және музыкалық дыбыстар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Табиғаттағы дыбыстар және музыкалық дыбыстар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Табиғаттағы кездесетін түрлі дыбыстар туралы мәліметтер.Жас мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсету мақсатында.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы.


    Педагогтің аты жөні:



    Күні:


    Сынып:

    5

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ халқының тұрмыс салт әндері.Бесік жыры

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.1.1-музыканың түрін,стильі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтай анықтау, тыңдаған шығарманы талдау.

    5.1.3.1-түрлі әндерді орындау барысында музыканың көңіл күйі мен көркем бейнесін жеткізу.

    Сабақтың мақсаты:

    Көркемдеуші құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтайды және салыстырады

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

























    Сабақтың ортасы







































    Сабақтың соңы

    Амандасу.

    Ұйымдастыру кезеңі. 1-тапсырма. «Миға шабуыл»

    Бірінші сабақта оқушыларға өздеріне бүрыннан таныс балаларға арналған салт эндері - «Бесік жыры» үсынылады. Оқушылар түрмыс-салт эндері, оның ішінде, бесік жырлары жөнінде ақпарат іздестіреді. Оқулықта осыған байланысты ой қозғайтын сүрақ та қойылған. «Неліктен түрмыс-салт эндерімен танысу бесік жырларынан басталады?» Сонымен салт әндері үғымына анықтама беріледі.Бейнежазбадан бесік жырларының екі нұсқасы беріледі.

    Венн Диаграмасы арқылы «Бесік жырының» айырмашылығы мен ұқсастықтарын ажыратады.

    Оқушылар бесік жырларының мәтіндері түрлі екенін ажыратады, өзіне ұнаған бесікжырларының неліктен ұнағанын түсіндіруге тырысады. Сонымен бірге үйренген әнін үйдегі бөпесіне немесе отбасына айтуын мұғалім тапсырма ретінде қарастырады.Мұғалім оқушыларға бесік жырын айту арқылы сәбидің есту қабілетін жетілетінінде де айтқан артық болмайды.

    Бағалау.Дескриптор

    Оқушылар бесік жырларының мэтіндері түрлі екенін ажыратады, өзіне ұнаған бесік жырларының неліктен үнағанын түсіндіруге тырысады

    2-тапсырма. Тыңдау жэне талдау.

      Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар:

    Видеороликте не байқадыңыздар?

    Сал-дәстүр дегенімізді қалай түсінесіздер?

    Видео тапсырмада не туралы бейнеленген?

    Қандай салт-дәстүр жырын тыңдадыңыздар?

    «Бесік жыры» салты туралы толық мағлұмат беріңіздер?

    Оқушылардың жауабы...

    3-тапсырма. Ән орындау. Оқушылар орындайтын «Бесік жырының» авторы белгісіз және «Айжүлдыз» теледидар бағдарламасынан алынған. Ән тез игеріледі. Мүндағы басты мақсат әнді көркемдеп орындату. Оқушылар эннің аспаппен де, аспаптық сүйемелсіз де, айқайламай нэзік, баяу ырғақта орындалуын қадағалауы тиіс. Сонымен бірге үйренген әнін үйдегі бөпесіне немесе отбасына айтуын мүғалім тапсырма ретінде қарастырады.

    4-тапсырма.Өз жүмысын таныстыру және бағалау. (¥, Ө) Сабақтың аяғында тапсырма ретінде оқушыларға «Бесік - сэбидің алтын үясы» деген тақырыпта өз ойларын ортаға салып, сабақты қорытындылауға болады. Сонымен бірге бесік жырын өздерінің орындауларындағы нүсқаларын көрсетеді.

    Рефлексия:

    Мен не білдім?

    Бүгін мен не үйрендім?

    Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

    Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

    Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Венн Диаграмасы арқылы әннің ұқсастығымен айырмашылығын ажыратады.












    «Венн Диаграммасы» арқылы анықьтайды









    Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді







    Оқулықта көрсетілген «Бесік жыры» әнін біргелікте орындайды.











    «Бесік сәбидің алтын ұясы» деген тақырыпта өз ойларын ортаға салып, сабақты қортындылайды



    Оқушылар бір бірін «Шапалақ» ұру әдісімен бағалайды













    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі







    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі









    Бір бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.










    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



    hhtp/mpp.aytis/youtube.com


    Бейнежазба сілтемесі











    Оқулық

    Венн Диаграммасы

    әдісі







    Смайлик











    Бейнежазба,оқулық


    Сұрақтарға жауап береді









    Ән орындау, аудиожазбалар,бейнежазбалар












    Бесіктің суреті








    Бөлімі: Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы.


    Күні:


    Сынып:

    5

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақ халқының тұрмыс салт әндері.Тұсау кесер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.1.1 тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдау;

    5.1.2.1 дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдайды;

    Дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтайды

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


























    Сабақтың ортасы















































    Амандасу. Қазақ халқының әндік дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Сабақ жоспары 5 сынып
    19.12.2022
    667
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жаныл Рахметуллаевна Альханова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации