Оқушыларға бүгінгі сабақтың
тақырыбын ашу үшін суреттер реті
көрсетіледі.
Оқушылар өз ойларымен
бөліскеннен кейін сабақтың тақырыбы және мақсаты
таныстырылады.
Жеке
жұмыс: Оқушылар судың құрамы жайлы
білімдерін жаңа тақырыппен байланыстыру үшін бейнематериалды
тамашалайды және жауап парағындағы ‘Химиялық диктант’ тапсырмасын
орындайды, яғни бос орындарды кілт сөздермен
толықтырады.
Өзін-өзі
бағалау: Оқушылар презентацияда
көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы өздерін
бағалайды.
Жұптық жұмыс
Оқушылар жұпта судың физикалық қасиеттерін
сипаттайтын кестені толтырады және жұптар өзге жұптармен өз
жауаптарын тексереді.
Топтық жұмыс
Оқушылар бұрын оқыған
білімдерінің негізінде өздеріне берілген тақырып бойынша «судың
мұндай қасиеттке ие болуының себебін және оның тіршілік үшін
маңызын түсіндіріру» үшін постер
дайындайды.
1-топ суда жүзіп жүрген мұз
бөлшектерінің әрекетін бақылау;
2-топ судың қайнау нүктесін
анықтау;
3-топ су ағынының магнит өрісіне әсерін
бақылау
Топтар өз постерлерін
қорғайды, мұғалім қосымша сұрақтар қою арқылы оқушылардың
білімдерін пысықтайды.
Сынып жұмысы:
Оқушыларға судың агрегаттық күйлерінің физикалық
үдерістерін еске түсіруді ұсыныңыз. Осы білімдеріне сүйене отырып,
оқушылар мүмкіндігінше түсті анимациялық нұсқаларды қолданып
табиғаттағы су айналымын түсіндіреді.
Жұптық жұмыс:
Оқушыларға су айналымы туралы блок –схемаларды
толтыруды және оны сипаттауды ұсыныңыз.
Оқушыларға өз жұмысын өзге
оқушыларға таныстыруға мүмкіндік беріңіз.
Жеке
жұмыс:Кестеде берілген реакция
теңдеулерін аяқтайды
Үй тапсырмасы ретінде
оқушыларға «табиғаттағы су айналымының тіршілік үшін маңызы»
тақырыбында эссе жазуды тапсырыңыз.
|