Материалдар / Табиғаттағы тіршілік иелерінің формалары және олардың өнеркәсіптік аналогтері

Табиғаттағы тіршілік иелерінің формалары және олардың өнеркәсіптік аналогтері

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғаттағы тіршілік иелерінің формалары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
867
5 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Биология

Сабақтың тақырыбы:Табиғаттағы тіршілік иелерінің формалары және олардың өнеркәсіптік аналогтері Мұғалімнің аты-жөні:Утенбаева МКүні:18.05.2017ж
СЫНЫП: 11 «А» «Б» «Ә» Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Табиғаттағы тіршілік иелерінің формалары туралы нақтырақ мәлімет алу, өнеркәсіптік аналогтер туралы білу, Табиғат туралы түсіну
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну):Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Табиғаттағы тіршілік иелерінің формалары туралы нақтырақ мәлімет алады
2-деңгей(қолдану, талдау):

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:өнеркәсіптік аналогтер туралы біледі
3-деңгей(жинақтау, бағалау):

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Табиғаттуралы түсінеді
Тілдік мақсат:Табиғат
Ресурстар:Маркер,стикерлер ,А4,суреттер
Пәнаралық байланыс:география
Алдыңғы оқу:Өсімдіктер мен жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін адамның шаруашылық әрекетінде пайдалану
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ барысы және жоспарланған уақытБерілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістерБағалау критерийлері және жұмыс түрлері
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минутСыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аударуЫнтымақтастық қалыптастыра білу
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУминут1-деңгей (білу, түсіну):Биологиялық диктантФормативті бағалаужеке жұмыс

2-деңгей(қолдану, талдау):

Желпуіш әдісітоптық жұмыс
3-деңгей (жинақтау, бағалау):

Қай тұжырымдар дұрысЖеке жұмыс
ЖАҢА САБАҚминут





(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);Жаңа сабаққа ДЖИГСО әдісімен тапсырмаларды бөліп беру Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу
САБАҚТЫ БЕКІТУминут1-деңгей (білу, түсіну):(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)Борт журналыСмайлик арқылы топтық жұмыс
2-деңгей (қолдану, талдау):

Роуд робин әдісіБасмармақ арқылыЖеке жұмыс
3-деңгей (жинақтау, бағалау):Ішіне сыртына әдісіФормативтіТоптық жұмыс

ҮЙГЕ ТАПСЫРМАминут1-деңгей (білу, түсіну):(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)ТоптастыруФормативтіЖеке жұмыс
2-деңгей (қолдану, талдау):

Кесте толтыруФормативтіЖеке жұмыс
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) Эссе жазу ФормативтіЖеке жұмыс
БАҒАЛАУ

Смайлик арқылы бағалау

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу



Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?









Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?











Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!