Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Мектеп: Серебряково ЖОББМКүні: 4.01.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 5 сыныпҚатысқандар:Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: Табиғаттағы заттар айналымы |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары | 5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы) |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: табиғаттағы зат айналымы, кіші айналым, зат айналымы ұғымдарын және табиғаттағы негізгі зат айналымының түрлерін анықтайды.Оқушылардың басым бөлігі: Су айналымы, ормандағы зат айналымы және зат айналымына қатысушы продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын түсініп сипаттайды Кейбір оқушылар: Зат айналымы үдерісінің ерекшеліктеріне мысал келтіріп, күнделікті өмірмен байланыстыра алады |
Бағалау критериялары | Білу: табиғаттағы зат айналымы, кіші айналым, зат айналымы ұғымдарын және табиғаттағы негізгі зат айналымының түрлерін анықтайды.Түсіну: су айналымы, ормандағы зат айналымы және зат айналымына қатысушы продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын түсініп сипаттайды Қолдану.Жеке жұмыс жасай отырып, алған білімдерін тексереді. |
Тілдік мақсаттар | Термин сөздермен жұмыс: табиғаттағы зат айналымы, кіші айналым, зат айналымы, продуценттер, консументтер, редуценттер.Айтылым: окушылар өткен тақырып бойынша бір-бірімен пікір алмасады.Тыңдалым: окушылар жаңа тақырып бойынша материалды тыңдайды. Оқылым: оқулықтағы мәтінді оқиды.Жазылым: Кластер құрастырады. |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылығы аясында оқушыларды топтық және жұптық жұмыс арқылы бір біріне құрметтеуге, ынтымақтастыққа, ашықтыққа, өмір бойы білім алуға және жауаптарын тындауға, талдау жасауға, табиғатты, суды, орманды, топырақты қорғауға баулу. |
Пәнаралық байланыс | Физика пәнімен: Су айналымы кластерің құрастырғанда; биология пәнімен: ормандағы зат айналымы және продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын сипаттағанда. |
Алдыңғы білім | 4 сыныпта дүниетану сабақтарында су айналымы туралы білім |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
4 минут | Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу. Сергіту сәті: 1. Қатысушылар жұптарға бөлінеді. Әр жұпта бірін-бірі қолдарын алады және бос қолдарымен ұшақ құрастырады.Топқа бөлу:1. Геометриялық фигураларды таңдайды. Фигуралар арқылы 3 топқа бөлінеді.Бейнемәтін көру арқылы жаңа тақырыпты ашу.Сабақтын мақсатымен таныстыру. | Дәптер беттеріҚима қағаз, (геометриялық фигуралар)https://www.youtube.com/watch?v=a5kF5Ks7dDg Табиғаттағы су айналымы 1мин 24 секhttps://www.youtube.com/watch?v=VSQkOTbEhWM Су айналымы 2 мин 54 сек
|
Сабақтың ортасыБілу: 3 мин
Түсіну: 15 мин
Қолдану: 10 мин
Кері байланыс5 мин
Сабақтын соңыРефлексия3 мин
| 1 – Тапсырма. Жеке және жұптық жұмыс. «Түйінді сөз» әдісі: қатысушылар окулықтағы мәтінмен танысады, негізгі ұғымдарды анықтайды, беттерге жаңа ұғымды жазады. Сабақтын негізгі ұғымдарын қиылыс сұрақтар арқылы анықтайды. Қиылыс сұрақтар: Табиғаттағы зат айналымы деген не? Кіші айналым деген не? Зат айналымы деген не? Табиғаттағы негізгі зат айналымының түрлері қандай?«Үш шапалақ» әдісімен бағалайды.
2 – Тапсырма. Топтық жұмыс. «Кластер» әдісі: Флипчарты дайындау және қорғау.І топ – 1. Су айналымы туралы маңызын сипаттауІІ топ – 2. Ормандағы зат айналымы туралы маңызын сипаттауІІІ топ – 3. Зат айналымына қатысушы продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын сипаттау
«Қол сигналдары» әдісімен бағалайды:-Бәрі дұрыс (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген);-Кейбір тұстарды дұрыс емес (бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр);-Көпшілігі дұрыс емес (бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр).
3 - Тапсырма. Жеке жұмыс. «Географиялық диктант» әдісі. Сөйлемдерді толықтыр:Жауын-шашынның .............%-ы қайтадан ......................................ораладыТірі ағзалар мен қоршаған орта арасындағы ................................................қалыптасқан. Ормандағы зат айналымының тұтынушылары......................................................... Продуценттер - ................................................................................................................................................. Консументтер - ................................................................................................................................................. Редуценттер - ................................................................................................................................................. Су айналымы үдерісі тоқтап қалуы мүмкін бе........Үйдегі краннан аққан бір тамшы су саған қайтып оралуы мүмкінбе ...........
Бірін-бірі тексеріп «Стикер» әдісі арқылы бағалайды.
«Ыстық орындық әдісі»«Ыстық орындыққа» отырған оқушыларға әр топтан топ мүшелері бір-бір сұрақтан қояды
«Плюс, минус, қызығамын» әдісі
| Оқулық 105-106 бет
Үлестірмелі материал
АКТ құралдары, презентация, Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағыҮлестірмелі материал
Үлестірмелі материал, стикер
|