Табиғаттағы заттар айналымы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғаттағы заттар айналымы

Материал туралы қысқаша түсінік
жаратылыстану пәні бойынша ұстаздарға қажетт
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Мектеп: Серебряково ЖОББМ

Күні: 4.01.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 сынып

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Табиғаттағы заттар айналымы

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

5.4.1.1- өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы)

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: табиғаттағы зат айналымы, кіші айналым, зат айналымы ұғымдарын және табиғаттағы негізгі зат айналымының түрлерін анықтайды.

Оқушылардың басым бөлігі: Су айналымы, ормандағы зат айналымы және зат айналымына қатысушы продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын түсініп сипаттайды

Кейбір оқушылар: Зат айналымы үдерісінің ерекшеліктеріне мысал келтіріп, күнделікті өмірмен байланыстыра алады

Бағалау критериялары

Білу: табиғаттағы зат айналымы, кіші айналым, зат айналымы ұғымдарын және табиғаттағы негізгі зат айналымының түрлерін анықтайды.

Түсіну: су айналымы, ормандағы зат айналымы және зат айналымына қатысушы продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын түсініп сипаттайды

Қолдану.Жеке жұмыс жасай отырып, алған білімдерін тексереді.

Тілдік мақсаттар

Термин сөздермен жұмыс: табиғаттағы зат айналымы, кіші айналым, зат айналымы, продуценттер, консументтер, редуценттер.

Айтылым: окушылар өткен тақырып бойынша бір-бірімен пікір алмасады.

Тыңдалым: окушылар жаңа тақырып бойынша материалды тыңдайды.

Оқылым: оқулықтағы мәтінді оқиды.

Жазылым: Кластер құрастырады.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылығы аясында оқушыларды топтық және жұптық жұмыс арқылы бір біріне құрметтеуге, ынтымақтастыққа, ашықтыққа, өмір бойы білім алуға және жауаптарын тындауға, талдау жасауға, табиғатты, суды, орманды, топырақты қорғауға баулу.

Пәнаралық байланыс

Физика пәнімен: Су айналымы кластерің құрастырғанда;

биология пәнімен: ормандағы зат айналымы және продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын сипаттағанда.

Алдыңғы білім

4 сыныпта дүниетану сабақтарында су айналымы туралы білім

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


4 минут

Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу.

Сергіту сәті:

1. Қатысушылар жұптарға бөлінеді. Әр жұпта бірін-бірі қолдарын алады және бос қолдарымен ұшақ құрастырады.

Топқа бөлу:

1. Геометриялық фигураларды таңдайды. Фигуралар арқылы 3 топқа бөлінеді.

Бейнемәтін көру арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Сабақтын мақсатымен таныстыру.

Дәптер беттері

Қима қағаз,

(геометриялық фигуралар)

https://www.youtube.com/watch?v=a5kF5Ks7dDg Табиғаттағы су айналымы 1мин 24 сек

https://www.youtube.com/watch?v=VSQkOTbEhWM

Су айналымы 2 мин 54 сек


Сабақтың ортасы

Білу: 3 мин



















Түсіну: 15 мин




























Қолдану: 10 мин






















Кері байланыс

5 мин








Сабақтын соңы

Рефлексия

3 мин







1 – Тапсырма. Жеке және жұптық жұмыс.

«Түйінді сөз» әдісі: қатысушылар окулықтағы мәтінмен танысады, негізгі ұғымдарды анықтайды, беттерге жаңа ұғымды жазады.

Сабақтын негізгі ұғымдарын қиылыс сұрақтар арқылы анықтайды.

Қиылыс сұрақтар:

Табиғаттағы зат айналымы деген не?

Кіші айналым деген не?

Зат айналымы деген не?

Табиғаттағы негізгі зат айналымының түрлері қандай?

Бағалау критерий

Дескриптор

табиғаттағы зат айналымы, кіші айналым, зат айналымы ұғымдарын және табиғаттағы негізгі зат айналымының түрлерін анықтайды

табиғаттағы зат айналымы,

кіші айналым, зат

айналымы ұғымдарын

және табиғаттағы

негізгі зат айналымының

түрлерін біледі

«Үш шапалақ» әдісімен бағалайды.



2 – Тапсырма. Топтық жұмыс.

«Кластер» әдісі: Флипчарты дайындау және қорғау.

І топ – 1. Су айналымы туралы маңызын сипаттау

ІІ топ – 2. Ормандағы зат айналымы туралы маңызын сипаттау

ІІІ топ – 3. Зат айналымына қатысушы продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын сипаттау


Бағалау критерий

Дескриптор

су айналымы, ормандағы зат айналымы және зат айналымына қатысушы продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын түсініп сипаттайды


Су айналымы туралы маңызын түсінеді;

Ормандағы зат айналымы туралы маңызын талқылайды;

Зат айналымына қатысушы продуценттер, консументтер, редуценттер туралы маңызын айқындайды.


«Қол сигналдары» әдісімен бағалайды:

-Бәрі дұрыс (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген);

-Кейбір тұстарды дұрыс емес (бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр);

-Көпшілігі дұрыс емес (бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр).



3 - Тапсырма. Жеке жұмыс.

«Географиялық диктант» әдісі. Сөйлемдерді толықтыр:

  1. Жауын-шашынның .............%-ы қайтадан ......................................оралады

  2. Тірі ағзалар мен қоршаған орта арасындағы ................................................қалыптасқан.

  3. Ормандағы зат айналымының тұтынушылары.........................................................

  4. Продуценттер - ...........................................................

......................................................................................

  1. Консументтер - ...........................................................

......................................................................................

  1. Редуценттер - ...........................................................

......................................................................................

  1. Су айналымы үдерісі тоқтап қалуы мүмкін бе........

  2. Үйдегі краннан аққан бір тамшы су саған қайтып оралуы мүмкінбе ...........


Бірін-бірі тексеріп «Стикер» әдісі арқылы бағалайды.



«Ыстық орындық әдісі»

«Ыстық орындыққа» отырған оқушыларға әр топтан топ мүшелері бір-бір сұрақтан қояды









«Плюс, минус, қызығамын» әдісі

Плюс (+)

Сабақта қызықты, пайдалы болған жәйттер


Минус (-)

Сабақта сәтсіз шыққан, пайдасы шамалы жәйттер


Қызығамын (?)

Не білгім келеді?



Оқулық 105-106 бет


Үлестірмелі материал
















АКТ құралдары, презентация, Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

Үлестірмелі материал






















Үлестірмелі материал, стикер











































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
3547
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі