Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғатты қорғау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: Мектеп: М.Әуезов мектеп гимназия Күні: Мұғалімнің аты – жөні: Мельдеханова Ботакөз Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатты қорғау |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы: экологиялық мәселелердің пайда болу себептерін біледі; Басым оқушы: қазіргі уақытта қандай экологиялық мәселелер қауіпті екенің түсінеді; Кейбір оқушы: экологиялық мәселелердің себебі мен салдарын ажырата алады. |
Ойлау деңгейі Бағалау критерийі |
Білу және түсіну: экологиялық мәселелерді шешу жолдарын түсінеді; Талдау: экологиялық мәселелердің шешу жолдарын өздері ұсынады |
Тілдік мақсаттар |
Оқылым және айтылым: мәтінді оқиды, зерттейді, бірлесе отырып талқылап түсіндіреді, өз нұсқаларын ұсынады.. Тыңдалым: Бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Жазылым: "Қазақстан Республикасы азаматы ретінде, өзіңнің және еліміздің болашағы үшін қандай іс жасай аласың?" - сұрағына қысқаша эссе жазады. |
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық және өмір бойы білім алу; Табиғатты қорғау және сақтауға үйрету. |
Пәнаралық байланыс |
Биология- өсімдік пен жануар әлемі. |
Алдыңғы білім |
"Бес сұрақ" әдісі |
Сабақтың басы Өз аймағының экологиялық мәселелерін зерттеу |
Ұйымдастыру: Сәлемдесіп, сыныпты түгелдеу. Сыныпты "Санамақ" әдісі арқылы 3 топқа бөлу. "Бес сұрақ" әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Тиімділігі: берілген идеяларды зерделеуге жетелейді. Мақсаты: тез шешім шығаруға дағдыландырады. 1. "Экология" сөзінің анықтамасы қандай? 2. Экожүйенің түрлері қалай ажыратылады? 3. Өздерінің тұратын аймақтарында қандай экологиялық мәселелер бар? 4. Қоқыс үйіндісі дегеніміз не? 5. жергілікті аумақтағы қалдықтарды жою туралы не білесіздер? "Мадақтама" әдісі арқылы бағалау |
|||||
Сабақтың ортасы |
Т "Әр адам әрқайысын оқытады" әдісі бойынша мәтінмен жұмыс. І-топ: "Жасыл энергетикаға " өтудің мақсатын анықтау; ІІ-топ: "Суды үнемдеу" графикалық түрде өз нұсқаларыңызды ұсыну; ІІІ-топ: Экология саласындағы жұмыстарды үйлестіретін орталықтардың атқарып жатқан қызметтерін бағалау. Мақсаты: оқушылар арасында нақты ақпараттың ауқымды көлемін таратудың балама тәсілі. Мұғалім дәріс оқығанның немесе айтып түсіндіргеннің орнына, оқушылар тақырыпқа қатысты ақпаратты өздерінің құрбыларымен бөліседі. Тиімділігі; Ақпаратты тарату бойынша басқа да пайдалы, тиімді ойларын бөліседі, ынтымақтастық артады. Дескриптор:
"Бағдаршам" әдісі арқылы бағалау жүзеге сады. "Барлық оқушылармен жұмыс" әдісі жеке жұмыс. "Қазақстан Республикасы азаматы ретінде, өзіңнің және еліміздің болашағы үшін қандай іс жасай аласың?" - сұрағына қысқаша эссе жазу. Мақсаты: Бұл жұмыс түрі бүкіл сынып оқушыларының бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. тиімділігі: білім алушылар өз тұжырымдарын талдап, сыныпқа ұсына алады. Талдау дағдысы дамиды Дескриптор:
"Басбармақ" әдісі арқылы бағаланады |
|||||
Сабақтың соңы |
Жаңа сабақты пысықтау. "Борт журналы" әдісі. Мақсаты: тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйрету. Тиімділігі: білім алушылар өз жұмыстарын бағалау және жақсарту қабілеттерін дамытуға көмектеседі. өз жұмыстарының қорытындыларын көруге, нәтижесінде болашақ жұмысты өзгертуге мүмкіндік береді.
Дескриптор:
"Кері байланыс бутерброды"әдісі.
|
|||||
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану |
||||
"Бес сұрақ" әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау білім алушыларды берілген идеяларды зерделеуге жетелейді және тез шешім шығаруға дағдыландырады. «Барлық оқушылармен жұмыс» әдісі мәтінмен жұмыс арқылы жүзеге асады. Бұл әдіс білім алушылар арасында нақты ақпараттың ауқымды көлемін таратудың балама тәсілі. Мұғалім дәріс оқығанның немесе айтып түсіндіргеннің орнына, білім алушылар тақырыпқа қатысты ақпаратты өздерінің құрбыларымен бөліседі, тптар арасында ынтымақтастық артады. "Барлық оқушылармен жұмыс" әдісі жеке жұмыс. Бұл әдіс бүкіл сынып оқушыларының бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді. Білім алушылар өз тұжырымдарын талдап, сыныпқа ұсына алады. талдау дағдысы дамиды Борт журналы" әдісі арқылы жаңа сабақты пысықтау тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйрету және білім алушылар өз жұмыстарын бағалау және жақсарту қабілеттерін дамытуға көмектеседі. өз жұмыстарының қорытындыларын көруге, нәтижесінде болашақ жұмысты өзгертуге мүмкіндік береді.
|
Мақтау, мадақтау арқылы бағалау оқушының өзіне деген сенімін арттырып, пәнге қызығушылығы қалыптастырады. Сонымен қатар "Бағдаршам" арқылы бағалаудың тиімділігі топтар бір -біріне сыни тұрғыдан баға беруге қалыптасады. "Басбармақ" әдісі әдісі арқылы бағалауды қолданудың тиімділігі оқушы өзінің білімінің қай дәрежеде тұрғанын білуге ықпал етеді және ынталандырады. |
Техника қауіпсіздігін сақтау.
Топ ережесін сақтау. |
||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
||||||
Қорытынды бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |