Т "Әр адам әрқайысын
оқытады" әдісі бойынша мәтінмен
жұмыс.
І-топ: "Жасыл энергетикаға " өтудің
мақсатын анықтау;
ІІ-топ: "Суды үнемдеу" графикалық
түрде өз нұсқаларыңызды ұсыну;
ІІІ-топ: Экология саласындағы
жұмыстарды үйлестіретін орталықтардың атқарып жатқан қызметтерін
бағалау.
Мақсаты: оқушылар арасында нақты
ақпараттың ауқымды көлемін таратудың балама тәсілі. Мұғалім дәріс
оқығанның немесе айтып түсіндіргеннің орнына, оқушылар тақырыпқа
қатысты ақпаратты өздерінің құрбыларымен
бөліседі.
Тиімділігі; Ақпаратты тарату бойынша
басқа да пайдалы, тиімді ойларын бөліседі, ынтымақтастық
артады.
Дескриптор:
-
"Жасыл экономикаға" өтудің тиімді екенің
анықтайды;
-
Суды пайдаланудың қазіргі кезде өте қажет
екенің түсінеді;
-
Қазақстан Республикасында экологиялық
орталықтардың қызметтерін бағалайды.
"Бағдаршам"
әдісі арқылы бағалау жүзеге
сады.
"Барлық оқушылармен жұмыс"
әдісі жеке
жұмыс.
"Қазақстан Республикасы азаматы ретінде, өзіңнің
және еліміздің болашағы үшін қандай іс жасай аласың?" - сұрағына
қысқаша эссе жазу.
Мақсаты:
Бұл жұмыс түрі бүкіл сынып
оқушыларының бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз
етеді.
тиімділігі: білім алушылар өз
тұжырымдарын талдап, сыныпқа
ұсына алады. Талдау дағдысы
дамиды
Дескриптор:
"Басбармақ"
әдісі арқылы
бағаланады
|