Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғатты қорғау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Экология және тұрақты даму |
Мектеп: |
|||||||
Мерзімі: |
Оқушы аты - жөні: |
|||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
Сабақ тақырыбы: |
Табиғатты қорғау Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.6.3.3 ҚР Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар жасай алады:
|
|||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар жасайды: Қазақстанның ерекше қорғауға алынған аумақтары бойынша ауызша баяндама жасайды. |
|||||||
Пәндік лексика және терминология |
Қазақстан Республикасының Қызыл Кітабы, сирек кездесеьтін жойылып бара жатқан түрлер, қорықтар, ұлттық саябақтар, табиғи қорғалатын аумақтар. |
|||||||
Диалог пен жазылымға қажетті пайдалы сөздер тізімі |
Бұл түр Қызыл Кітапқа енгізілген, себебі…………., Оның саны қазіргі таңда………………….құрайды. Бұл түрдің саны…………………..себептен азайды. |
|||||||
Құндылықтарды дамыту |
Құрмет көрсету, бірлесе жұмыс жасау, азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық, академиялық адалдық, үздіксіз білім алу. |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
География – Қазақстанның географиялық аумақтарын білу |
|||||||
АҚТ қолдану дағдылары |
Тақырыпты меңгеру үшін ақпаратты өздігінен іздеу. |
|||||||
Алдыңғы білім |
Адамның кейбір әрекетінің өсімдіктер мен жануарларға кері әсерін түсіндіру (3 сынып) Өсімдіктерді қорғау түрлерін зерттеу (4 сыныпө) Өсімдіктер мен жануарлардың көптүрлілігін сақтап қалу маңызын, оларға ұқыптылықпен қарауды түсіндіру және түсіну, (2 сынып) Жануарлар санының азаюуына әкелетін адам әрекетінің түрлерін анықтау (3 сынып) Жойылу қаупі төніп тұрған жануарларға мысал келтіру; ұлттық парктер, қорықтар құру мақсаттарын түсіндіру (4 сынып) Табиғаттағы судың ластануына мысал келтіру, әр түрлі ағзаларға қауіпті қалдықтардың әсерін түсіндіру (4 сынып) |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Starter: Бейне баян көрсету «Твиг Билим» - «Табиғатты қорғау» (К) Мұғалім сынып оқушыларымен әңгімелеседі:
Кері байланыс: Оқушы – оқушы, мұғалім – оқушы. Сабақ тақырыбы мен мақсатын оқушылармен біріге ашу. |
https://www.twig-bilim.kz/film/conservation-6431/ Сабаққа арналған презентация |
||||||
Сабақтың ортасы 3 мин
10 мин
9 мин
2 мин
8 мин
3 мин |
(Т) Оқушылар топтарға бөлу. Әр топқа өсімдіктер мен жануарлар суретін үлестіру. Оқушылар олардың арасынан Қызыл Кітапқа енгендерін бөліп орналастырады. (Т) Берілген суреттер тізімнен оқушылар бір өсімдік немесе жануарды таңдап, презентация жасайды. Презентацияда келесі бөліктер болуы шарт:
Презентацияны қорғау. Кері байланыс: Оқушы – оқушы (топтағы оқушылар өздері ұсынған критерийлер бойынша бір – біріне өзара бағалау жүргізеді) (С) ҚР Қызыл Кітабының Маңызын ауызша сынып ішінде талқылау жүргізе отырып түсіндіреді: - ҚР Қызыл Кітабының мақсаты; - Ағзаларды Қызыл Кітапқа енгізу себептері; - Ағзаларды Қызыл Кітапқа енгізуге қандай факторлар әсер етеді; - ҚР Қызыл Кітабының маңызы (С) Мұғалім оқушылармен бірге сабақты қорытындылайды. |
ҚР Қызыл Кітабына енген жануарлар тізімі. Сілтемеде көрсетілген: Ноутбуктер |
||||||
Сабақ соңы 2 мин |
(С) Сабақ соңында оқушыларға рефлексия жүргізіледі - не білдім, нені үйрендім - не түсініксіз болды - нені жетілдіру керек |
|
||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
Саралау тапсырмаларын таңдап қолданғанда, әр оқушыдан күтілетін нәтижеге бағытталуы мүмкін. Кейбір оқушылар қолдау көрсетіледі. (Гарднер бойынша көпсалалы интеллект теориясы). Саралау сабақтың кез келген бөлімінде уақытты рационалды пайдалануға байланысты іске асуы мүмкін. |
Қалыптастырушы бағалау, өзара бағалау, ауызша кері байланыс |
Сабақтың әр кезеңінде қауіпсіздік ережесін сақтау |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, Неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |