Материалдар / Табиғатты қорғау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғатты қорғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2021
328
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Экология және тұрақты даму

Мектеп:

Мерзімі:


Оқушы аты - жөні:


Сынып: 5


Қатысқандар:


Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Табиғатты қорғау

Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.6.3.3 ҚР Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау

Сабақ мақсаттары

Оқушылар жасай алады:

  • Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді сақтаудағы Қызыл Кітаптың рөлін түсіндіреді

  • Ұлттық саябақтар және қорықтар мысалында тұрғылықты жерінің қорғалатын аймағын зерттейді

  • Қазақстанның Қызыл Кітабына енгізілген бір өсімдік немесе жануар туралы презентация жасайды

Бағалау критерийлері

Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

  • ҚР Қызыл Кітабының маңызын анықтаса

Тілдік мақсаттар

Оқушылар жасайды:

Қазақстанның ерекше қорғауға алынған аумақтары бойынша ауызша баяндама жасайды.

Пәндік лексика және терминология

Қазақстан Республикасының Қызыл Кітабы, сирек кездесеьтін жойылып бара жатқан түрлер, қорықтар, ұлттық саябақтар, табиғи қорғалатын аумақтар.

Диалог пен жазылымға қажетті пайдалы сөздер тізімі

Бұл түр Қызыл Кітапқа енгізілген, себебі…………., Оның саны қазіргі таңда………………….құрайды. Бұл түрдің саны…………………..себептен азайды.

Құндылықтарды дамыту

Құрмет көрсету, бірлесе жұмыс жасау, азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық, академиялық адалдық, үздіксіз білім алу.

Пәнаралық байланыс

География – Қазақстанның географиялық аумақтарын білу


АҚТ қолдану дағдылары

Тақырыпты меңгеру үшін ақпаратты өздігінен іздеу.

Алдыңғы білім

Адамның кейбір әрекетінің өсімдіктер мен жануарларға кері әсерін түсіндіру (3 сынып)

Өсімдіктерді қорғау түрлерін зерттеу (4 сыныпө)

Өсімдіктер мен жануарлардың көптүрлілігін сақтап қалу маңызын, оларға ұқыптылықпен қарауды түсіндіру және түсіну, (2 сынып)

Жануарлар санының азаюуына әкелетін адам әрекетінің түрлерін анықтау (3 сынып)

Жойылу қаупі төніп тұрған жануарларға мысал келтіру; ұлттық парктер, қорықтар құру мақсаттарын түсіндіру (4 сынып)

Табиғаттағы судың ластануына мысал келтіру, әр түрлі ағзаларға қауіпті қалдықтардың әсерін түсіндіру (4 сынып)

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Starter: Бейне баян көрсету «Твиг Билим» - «Табиғатты қорғау»

(К) Мұғалім сынып оқушыларымен әңгімелеседі:

  • Қандай себептерге байланысты тірі ағзаларды Қызыл Кітапқа енгізеді?

  • Олардың жойылуына не әсер етеді?

  • Биоконсервация деген не?

  • Қазақстанда табиғатты қорғауға байланысты қандай шаралар жүргізіледі?


Кері байланыс: Оқушы – оқушы, мұғалім – оқушы.


Сабақ тақырыбы мен мақсатын оқушылармен біріге ашу.

https://www.twig-bilim.kz/film/conservation-6431/

Сабаққа арналған презентация

Сабақтың ортасы

3 мин





10 мин








9 мин



2 мин


8 мин







3 мин

(Т) Оқушылар топтарға бөлу. Әр топқа өсімдіктер мен жануарлар суретін үлестіру. Оқушылар олардың арасынан Қызыл Кітапқа енгендерін бөліп орналастырады.

(Т) Берілген суреттер тізімнен оқушылар бір өсімдік немесе жануарды таңдап, презентация жасайды.

Презентацияда келесі бөліктер болуы шарт:

  • Ағзаның мекен ету ортасы

  • Жойылу қаупінің себебі

  • Оларды қорғау бойынша іске асырылатын ұсыныстар, идеялар

Презентацияны қорғау.

Кері байланыс: Оқушы – оқушы (топтағы оқушылар өздері ұсынған критерийлер бойынша бір – біріне өзара бағалау жүргізеді)

(С) ҚР Қызыл Кітабының Маңызын ауызша сынып ішінде талқылау жүргізе отырып түсіндіреді:

- ҚР Қызыл Кітабының мақсаты;

- Ағзаларды Қызыл Кітапқа енгізу себептері;

- Ағзаларды Қызыл Кітапқа енгізуге қандай факторлар әсер етеді;

- ҚР Қызыл Кітабының маңызы

(С) Мұғалім оқушылармен бірге сабақты қорытындылайды.




ҚР Қызыл Кітабына енген жануарлар тізімі. Сілтемеде көрсетілген:

http://www.redbookkz.info/



Ноутбуктер



Сабақ соңы

2 мин

(С) Сабақ соңында оқушыларға рефлексия жүргізіледі

- не білдім, нені үйрендім

- не түсініксіз болды

- нені жетілдіру керек


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау тапсырмаларын таңдап қолданғанда, әр оқушыдан күтілетін нәтижеге бағытталуы мүмкін. Кейбір оқушылар қолдау көрсетіледі. (Гарднер бойынша көпсалалы интеллект теориясы).

Саралау сабақтың кез келген бөлімінде уақытты рационалды пайдалануға байланысты іске асуы мүмкін.

Қалыптастырушы бағалау, өзара бағалау, ауызша кері байланыс

Сабақтың әр кезеңінде қауіпсіздік ережесін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?


Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, Неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!