С абақ
барысы:
1. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, балалар үш тілде
амандасады. Оқушылардың көңіл - күйін
сұрау, сабаққа қатысуын тексеру. Оқушылар орындарына отырмастан
бұрын гүл, күн, жемістерді таңдата
отырып 3 топқа бөліп алу.
5
«Т» ережесін
қайталау.
1.
Тәртіп.
2.
Талап.
3.
Тыныштық.
4.
Тазалық.
5.
Татулық.
Балалар ережені есімізге
түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып -білуге талаптанып,
тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен
өткізейік.
2.Тыныштық
сәтi.
Су асты патшалығына
ойша саяхат.
Теңіз жағасымен келе
жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпылына,
шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен құмды
сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде
дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін
келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап
оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің
арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу
қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ тәрізді
арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне
бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама
ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, ал енді
анау жаққа көз тастаңыз… бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен
қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен
тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде
болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз
қалады).
Ал қазір жоғарыға, өз
әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап
түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз.
Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері
қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз.
Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап
саяхатқа апарғаны үшін ризашылық
білдіріңіз.
Сыныпқа оралыңыз және өз
орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы
түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға
тырысыңыз.
Оқушылар тыныштық сәті ұнады
деген оййдамын. Ендеше сабағымызды
бастайық.
-
Оқушылар мен сендерге қима
қағаздар беру арқылы топқа бөлген болатынмын. Сол қима қағазымызды
құрастырайық. Күннің (шуағы жоқ), ағаш (жемісі жоқ), жер (гүлі жоқ)
суреттері шығады.
-
Қараңыздаршы оқушылар ненің
суреті шықты? Дұрыс айтасыңдар, бірақ бір нәрсе жетіспейтін сияқты.
Не деп ойлайсыздар?
-
Ендеше сіздердің топ
атауларыңыз шуақтар, гүлдер, жемістер деп атаймыз. Бүгінгі сабаққа
жақсы қатысқан оқушы табиғатқа өз үлесін қосып мына суретті
әдемілейтін боламыз.
Үй тапсырмасын
сұрау.
- Үйге қандай тапсырма
берілді? Ендеше кім қаншалықты дайындалып келді сұрақ қою арқылы
білетін боламыз. (Оқушыларға
интербелсенді тақта арқылы сұрақтар қойылады. Оқушылар жауап берген
сұрақтардан кейін табиғаттың суреті шығып
отырады)
1. Балалар тоғайға не үшін
бармақшы болады?
2. Тоғайдың кішкентай
тұрғындары не үшін ойнауға қарсылық
білдірді?
3. Оқушылардың әрекетін қалай
бағалар едіңдер?
4. Табиғаттан нені үйренуге
болады?
5. Оқушының басты міндеті не
деп ойлайсыңдар?
6. Өзің күнделікті немен
айналысасың?
(Тақтадан табиғаттың суреті
шығады)
Адам туылған күннен бастап
табиғатпен бірге. Өйткені оның жерінде дүниеге келіп, суын
ішіп,ашық аспанында күн нұрына
малынып,өсімдіктермен тынығып,
жаңбыр- қарының қызығын көріп өсіп-жетіледі.Табиғатта адамның оны
сақтауымен,
қорғауымен,күтімімен дамып
келеді. Демек, олардың бір – бірінсіз өмір сүруі
қиын.
|