Материалдар / Табиғи географиялық факторларға қарай мемлекеттердің шаруашылық мамандандырылуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғи географиялық факторларға қарай мемлекеттердің шаруашылық мамандандырылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 11 сынып Дүниежүзі тарихы Табиғи географиялық факторларға қарай мемлекеттердің шаруашылық мамандандырылуы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2021
4855
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-6

     

Бөлім:

Өркениет: даму ерекшеліктері

Педагогтің аты-жөні

Омарбеков Рауан

Күні:


Сынып:11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғи географиялық факторларға қарай мемлекеттердің шаруашылық мамандандырылуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.1 мемлекеттер мен аймақтар дың шаруашылық мамандануының қалыптасуындағы табиғи-географиялық фактордың рөлін негіздеу

Сабақтың мақсаты

мемлекеттер мен аймақтардың шаруашылық мамандануының қалыптасуындағы табиғи-географиялық фактордың рөлін негіздеу

Бағалау критерийлері




Оқушы:

- мемлекеттер мен аймақтардың шаруашылық мамандануының себептерін түсіндіреді

- мемлекеттер мен аймақтардың экономикалық дамуына табиғи-географиялық факторлардың ықпалың талдайды.

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық, толерантылық.

Пәнаралық байланыстар

Экономика, география пәндері

Бастапқы білім

Экономикалықжүйелердіңтиптері.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі

Бастапқыынталандыру материалы

Ретіндемұғалімәртүрліелдердіңбрендіне

айналғанөнімдердіңсуреттерінұсынады



( бразилиякофесі,оңтүстікафрикаалмаздары, араб мұнайыт.б.).

- Осы өнімдердіқайелдерменбайланыстыруғаболады?

- Бұлөнімдер неге осы елдерменбайланыстыдепойлайсыңдар?

Сыныптағыпікіралмасуданкейінсабақтақырыбы

жарияланадыжәнесабақтақолданылатынбағалаукритериилеріталқыланады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс

АҚШ Ұлыбритания отары болған кезеңдегі географиялық ерекшеліктердің экономикаға ықпалы туралы бейнеролик ұсынылады.

Бейнероликты көрсету алдында оқушыларға келесі сұрақтарға жауап іздеу қажет екенін ескертіледі:

  • Географиялық ерекшеліктер қаншалықты ел экономикасының дамуына ықпал етеді?

  • Табиғи-географиялық факторлар отарлау кезеңінде АҚШ экономикасының дамуына қалай әсер етті?

  • Елдің географиялық орналасу ерекшеліктерінің күшті және әлсіз жақтарын пайдалану қаншалықты маңызды?

1 тапсырма

Мәтінмен жұмыс.

Оқушылар елдердің шаруашылық мамандануына қандай табиғи-географиялық факторлар ықпал еткендігін анықтайды. Оқушыларға әртүрлі елдердің даму үлгісі көрсетілген материал беріледі..



2 тапсырма

Мемлекеттер мен аймақтардың шаруашылық мамандануының қалыптасуындағы табиғи-географиялық фактордың әсеріне 5R маңыздылық кестесін қолдана отырып,талдау жасайды

Есте қалатын (кім үшін?)




Нәтижелі (қандай нәтижелерге әкелді? Нәтижелері позитивті

әлде негативті сипатқа ие ме?)


Айырықша мәнді (Сол тарихи кезеңде ол қандай көрініс тапты?

Ол маңызды немесе айрықша болып есептелді ме?)


Резонансты (Оқиға/құбылыс қазіргі өмірге әсер етті ме? Қазіргі

қоғам дамуына әсер етті ме? Адамдар одан сабақ алды ма?)


Айқындайтын/ басқа да қырларын түсінуге жол ашатын (оқиға/

құбылыс сол заманның адамдарының өмірі мен көзқарастары

туралы қандай ақпарат береді?)






Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Дескриторлар:

Оқушы шаруашылық мамандануға әсер ететін фактор ретінде жер көлемін анықтайды.

Оқушы шаруашылық мамандануға әсер ететін фактор ретінде халық санын анықтайды

Оқушы шаруашылық мамандануға әсер ететін фактор ретінде минералды ресурстардың болу немесе болмауын анықтайды

Оқушы шаруашылық мамандануға әсер ететін фактор ретінде елдің географиялық орналасуын анықтайды



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











ҚБ «Алақан-жұлдыз»









ҚБ «Ең үздік жауап»













ҚБ «Өзін-өзі бағалау»









Ақпараттық мәтін



Үлестірмелі қағаздар













Суреттер









Тірек-сызбалар

Кесте



Карта







ҚБ парағы

Қорытынды

Кері байланыс

  • Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме?

  • Не түсініксіз?

  • Нені білгіңіз келеді?

  • Мақсатымызға жеттік пе?

Тақырып бойынша не білетінін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект



Үй тапсырмасы

Табиғи географиялық факторларға қарай мемлекеттердің шаруашылық мамандандырылуы









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!