Материалдар / Табиғи құбылыстардың көптүрлілігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғи құбылыстардың көптүрлілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғи құбылыстар деген не? Табиғат құбылыстары қандай топтарға бөлінеді. Табиғат құбылыстарын ажырата білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2021
888
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

ЗАТТАР ЖӘНЕ МАТЕРИАЛДАР

Педагогтың аты-жөні

Құлданбай Гауhар Шапағатқызы

Күні

03.12.2021

Сынып 6 «Ә»

Қатысушылар саны 20

Қатыспағандар саны

0

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның жер қойнауы байлықтары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.3.3 – Қазақстандағы пайдалы қазбалардың кен орындарын және қолдану салаларын анықтау

Сабақтың мақсаты


  • Пайдалы қазбалардың кен орындарын атайды;

  • Пайдалы қазбаларды пайдаланатын салаларды анықтайды.

  • Ірі пайдалы қазбаларды өңдеу орталықтары картада қай жерде орналасқанын біледі

Бағалау критерииі


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 минут

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3. Оқушыларды топтарға біріктіру


1 ТОП: МҰНАЙ ТОБЫ

2 ТОП: ГАЗ ТОБЫ

3 ТОП: КӨМІР ТОБЫ


Үй тапсырмасын тексеру «ИӘ» «ЖОҚ» әдісі арқылы


Оқушылар амандасады, топқа бөлінеді












Оқушылар сұраққа жауап береді





Слайд-1

Ортасы

25 минут

Схема 2

Пайдалы қазбалар деп, қазіргі техниканың даму деңгейінде, табиғи түрінде немесе өңделгеннен кейін шаруашылықта пайдалануға болатын минералдар мен тау жыныстарын айтады.

1 тапсырма Топтық жұмыс

«Бэкроним» әдісі

Мұнай тобы

«Мұнай»

Газ тобы

«Газ»

Көмір тобы

«Көмір»

Дескриптор

  • Мұнайдың қолдану саласын жазады

  • Металлдардың қолдану саласын жазады

  • Көмірдің қолдану саласын жазады

  • Құрылыс материалдарының қолдану саласын жазады


2 тапсырма Жұптық жұмыс

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушылар жұптасып, берілген шартты белгілерді

өз араларында анықтап, картада белгілеп,

сипаттама келтіреді

Дескриптор

  • Шартты белгілерді біледі

  • Картадан пайдалы қазбалардың орналасқан орнын анықтай алады


СЕРГІТУ СӘТІ

3 тапсырма жеке жұмыс

Сәйкестендіру

Мұғалжар тауында кездесетін пайдалы қазба? Жауабы : ХРОМИТ, никель

2) Маңызы жағынан екінші орын алатын көмір алабы? Екібастұз

3)ҚР ең бірінші мұнай ұңғысы

Доссор

4) Газ кен орны : Қарашығанақ

5) КЕНСІЗ ПАЙДАЛЫ ҚАЗБА?

Асбест, фосфорит , тұз

6) мыстың ең ірі кен орны?

Жезқазған

7) алюминийдің негізгі шикі заты

Боксит

8 ) Сарыбай темір кені қай жылы пайдалануға берілді?

1961



Оқушылар жаңа тақырыпты меңгереді















Оқушылар кластер құрады













Оқушылар жұптасып тапсырма орындайды






Оқушылар сергіту сәтін орындайды



Әрбір оқушы жеке тапсырма орындайды



















«Араның ұяшығы» арқылы бағаланды


Слайд-3



















Слайд-4

















Слайд-5









Слайд-6





Слайд-7

Сабақтың соңы

10 минут

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Араның ұяшығы» әдісі арқылы бағалайды.

Рисунок 1



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!