Басы
10 минут
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
3.
Оқушыларды топтарға біріктіру
1
ТОП: МҰНАЙ ТОБЫ
2
ТОП: ГАЗ ТОБЫ
3
ТОП: КӨМІР ТОБЫ
Үй
тапсырмасын тексеру «ИӘ» «ЖОҚ» әдісі арқылы
|
Оқушылар амандасады, топқа
бөлінеді
Оқушылар сұраққа жауап береді
|
|
Слайд-1
|
Ортасы
25 минут
|
Пайдалы қазбалар деп, қазіргі техниканың даму
деңгейінде, табиғи түрінде немесе өңделгеннен кейін шаруашылықта
пайдалануға болатын минералдар мен тау жыныстарын
айтады.
1 тапсырма Топтық жұмыс
«Бэкроним» әдісі
Мұнай тобы
«Мұнай»
Газ
тобы
«Газ»
Көмір тобы
«Көмір»
Дескриптор
-
Мұнайдың қолдану саласын жазады
-
Металлдардың қолдану саласын
жазады
-
Көмірдің қолдану саласын жазады
-
Құрылыс материалдарының қолдану саласын
жазады
2 тапсырма Жұптық жұмыс
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Оқушылар жұптасып, берілген шартты
белгілерді
өз
араларында анықтап, картада белгілеп,
сипаттама келтіреді
Дескриптор
СЕРГІТУ
СӘТІ
3 тапсырма жеке жұмыс
Сәйкестендіру
Мұғалжар тауында кездесетін
пайдалы қазба? Жауабы : ХРОМИТ, никель
2) Маңызы жағынан екінші орын
алатын көмір алабы? Екібастұз
3)ҚР ең бірінші мұнай
ұңғысы
Доссор
4) Газ кен орны :
Қарашығанақ
5) КЕНСІЗ ПАЙДАЛЫ
ҚАЗБА?
Асбест, фосфорит ,
тұз
6) мыстың ең ірі кен
орны?
Жезқазған
7) алюминийдің негізгі шикі
заты
Боксит
8 ) Сарыбай темір кені қай
жылы пайдалануға берілді?
1961
|
Оқушылар жаңа тақырыпты
меңгереді
Оқушылар кластер құрады
Оқушылар жұптасып тапсырма
орындайды
Оқушылар сергіту сәтін
орындайды
Әрбір оқушы жеке тапсырма
орындайды
|
«Араның ұяшығы» арқылы
бағаланды
|
Слайд-3
Слайд-4
Слайд-5
Слайд-6
Слайд-7
|
Сабақтың соңы
10 минут
|
«Еркін микрофон» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін
тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту
арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Араның ұяшығы» әдісі арқылы бағалайды.
|
|