Материалдар / Табиғи қышқылдар және сілтілер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғи қышқылдар және сілтілер

Материал туралы қысқаша түсінік
Natural acids and alkalis. Indicators Laboratory work «Determination of the solution for acid-alkalis medium» 7.3.4.1 –«қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екенін білу; 7.3.4.2 –химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін білу; 7.3.4.3 –рН шкаласы негізінде әмбебап индикаторды қолданып, сілтілер мен қышқылдарды анықтай алу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2023
283
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№3 ЖББМ_» КММ_________

(білім беру ұйымының атауы)


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Химиялық реакциялар

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Айдарбекова Сания Сергоевна

Күні:

24.12.2021ж

Сынып: 3 А, Ә, Б, Д

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Natural acids and alkalis. Indicators
Laboratory work
«Determination of the solution for acid-alkalis medium»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.4.1 «қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екенін білу;

7.3.4.2 химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін білу;

7.3.4.3 –рН шкаласы негізінде әмбебап индикаторды қолданып, сілтілер мен қышқылдарды анықтай алу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар білу керек:

  • қышқылдарға анықтама береді,қандай қасиеті барын анықтайды;

  • негіздерге анықтама береді, қандай қасиеті барын анықтайды;

  • индикатор туралы ақпарат алады.

Көптеген оқушылар білу керек:

  • индикатордың көмегімен қышқыл мен сілтіні ажырата алады.

Кейбір оқушылар білу керек:

ерітінділердің қышқылдық және сілтілік ортасын зерттеп, қорытындылайды.

Тілдік мақсаттар



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. Өткен тақыпты сұрақтар қою арқылы қайталайды.

4. Термин сөздерді еске түсіреді.

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Сұраққа жауап береді.

3. Термин сөздерді қайталап шығады.

Оқушылар әр бөлімді орындағаны үшін өзіне 1 ұпайдан қосып отырады.

Интербелсенді тақта/ компьютер

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.Оқушылар терминологияны дәптерге көшіріп жазады.

Зертханлық жұмысты түсіндіреді.

Содан кейін зертханалық жұмысқа кірісеміз.


Мұғалім пазлды құрастыру жолын түсіндіреді.

Жеке тапсырма

Пазлды құрастыңыз


Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Мұғалімді тыңдайды.

Оқушылар зертханалық жұмыс парағын алып толтырады


















Оқушылар пазлды ассоциациялық жүйемен құрастырады.














Интербелсенді тақта/ компьютер







Зертханалық жұмыс парақшасы





.













Жеке жұмыс парақшасы





Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.


Өзін-өзі бағалау парақшасы

Үй тапсырмасы

§11, Келесі сұрақтарды қолдана отырып «Индикаторлар» тақырыбына шағын әңгіме құрыңыз











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!