Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Табиғи ресурстар ел болашағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
САБАҚ: Қазақ тілі |
Мектеп: «Қарақұм» жом |
|||||||||||||||||||||||||
Күні: 15.03.2019ж. |
Мұғалімнің аты-жөні:Сейдалиева Мейіркүл |
|||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
Бөлім атауы |
9-бөлім.Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану.Пунктуация |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Табиғи ресурстар - ел байлығы |
|||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру. 9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата алады. Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін біледі. Көпшілігі: Аудиторияның қызығушылығын ынталандыруда жанры әртүрлі мәтіндер құрастырады.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Кейбірі: Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін әртүрлі жанрдағы мәтін құрауда ережеге жүгіне отырып қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- Мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастырады. - Құрмалас сөйлемнің даралаушы,ерекшелеуші тыныс белгілерін ережеге сай қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Табиғи ресурстар, табиғи қорлар, литосфера, гидросфера, атмосфера, климат, отын-энергетикалық қорлар, таскөмір, табиғи газ, мұнай. |
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік |
|||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, география, химия |
|||||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Қазақстан жеріндегі табиғи ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгелдеу. Сабаққа қажетті заттарды алғызу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) Алдыңғы сабақты пысықтау. «Ыстық картоп» әдісі. |
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10мин
10 мин 5мин 5 мин |
Жұптық жұмыс. 1-тапсырма. «Кім жылдам» әдісі бойынша
«Табиғат ресурстары» тақырыбында өлең құрап
жазу ......................................... баққа орнаған, ........................................ тапқан олжам. ...................................... таусылмасын, ...................................... асқақ арман. «Табиғат ресурстары – ел байлығы» тақырыбына «Попс» әдісі арқылы мәтін жазу. Менің ойымша .................. Мен мұны былай дәлелдеймін .................. Мен бұған мынадай мысалдар келтіремін ................................... Мен мынадай қорытынды шешімге келдім .................................. «Қағаз бетіне саяхат» әдісі арқылы төмендегі тірек сөздерді қолдана отырып «Табиғат ресурстары – ел байлығы» тақырыбына мақала жазу. Тірек сөздер: табиғат ресурстары,мұнай,газ, пайдалы қазбалар,көмір,т.б. Дескриптор:
ҚБ .Марапаттау әдісі 2-тапсырма «Кері оқу» әдісі арқылы мәтіндегі құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін табу. Табиғат қорлары Табиғат қорлары –қоғамның материалдық және рухани мұқтажын қамтамасыз ету үшін өндірісте пайдаланылатын бөлігі. Ресурстардың ішінен судың орны ерекше. Су ластану нәтижесінде уақытша сапалық жағынан сарқылады бірақ сандық жағынан сарқылмайтын ресурс. Жердегі судың қорының мөлшері өзгермейді ал оның жеке сфералар (мұхит, құрлық, атмосфера) немесе түрлері (сұйық, қатты, бу тәрізді) арасында таралуы әр түрлі болуы мүмкін. Табиғат ресурстарының сарқылу мәселесі оларды пайдаланудың артуына байланысты болғандықтан жылдан-жылға өзекті мәселеге айналып келеді. Дескриптор: 1.Мәтінді мұқият оқиды. 2.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қояды. ҚБ. Оқушылар бірін-бірі тексеріп, қателерін түзетеді. Бірін-бірі бағалайды. Саралау тапсырмасы. III.Семантикалық картамен жұмыс.
II.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгісін қой. Қазақстан минералдық қорлардың түрлері мен көлемі жөнінен теңдесі жоқ аймақ болып табылады мұнда, шын мәнінде, Менделеев кестесіндегі элементтердің барлығы дерлік кездеседі. Табиғи ресурстарды қорғау мәселесін шешу бір ғана елдің қолынан келмейді әлемнің көптеген елі тізе қосып бірлесе әрекет етсе ғана жүзеге асады. I .Әртүрлі жанрда құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып, мәтін құрастырады. |
Үлестірме материалдары
Семантикалы карта |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс.«Бес саусақ» әдісі . Үйге тапсырма: |
сурет |
||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||
Саралау жұмысы– Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||||||||||
III.Семантикалық картамен жұмыс.
II.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгісін қой. Қазақстан минералдық қорлардың түрлері мен көлемі жөнінен теңдесі жоқ аймақ болып табылады мұнда, шын мәнінде, Менделеев кестесіндегі элементтердің барлығы дерлік кездеседі. Табиғи ресурстарды қорғау мәселесін шешу бір ғана елдің қолынан келмейді әлемнің көптеген елі тізе қосып бірлесе әрекет етсе ғана жүзеге асады. I .Әртүрлі жанрда құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып, мәтін құрастырады. |
ҚБ .Марапаттау әдісі ҚБ. Оқушылар бірін-бірі тексеріп, қателерін түзетеді. Бірін-бірі бағалайды. |
Әдебиет, география, химия
Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік |
||||||||||||||||||||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2:
Осы сабақ барысында сынып
немесе жеке оқушылар туралы менің келесі саба Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |