Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    САБАҚ: Қазақ тілі

    Мектеп: «Қарақұм» жом

    Күні: 15.03.2019ж.

    Мұғалімнің аты-жөні:Сейдалиева Мейіркүл

    Сынып: 9

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы

    9-бөлім.Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану.Пунктуация

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғи ресурстар - ел байлығы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру.

    9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата алады. Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін біледі.

    Көпшілігі: Аудиторияның қызығушылығын ынталандыруда жанры әртүрлі мәтіндер құрастырады.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

    Кейбірі: Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін әртүрлі жанрдағы мәтін құрауда ережеге жүгіне отырып қолданады.

    Бағалау критерийлері

    - Мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастырады.

    - Құрмалас сөйлемнің даралаушы,ерекшелеуші тыныс белгілерін ережеге сай қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Табиғи ресурстар, табиғи қорлар, литосфера, гидросфера, атмосфера, климат, отын-энергетикалық қорлар, таскөмір, табиғи газ, мұнай.

    Құндылықтар

    Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет, география, химия

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Қазақстан жеріндегі табиғи ресурстар

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушыларды түгелдеу. Сабаққа қажетті заттарды алғызу.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

    -Салем достым! (амандасады)

    -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

    -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

    -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

    -Сен келдің! (қолдарын жаяды)

    -Жақсы болды!(құшақтайды)

    Алдыңғы сабақты пысықтау. «Ыстық картоп» әдісі.



    Сабақтың ортасы




    10мин























    10 мин







    5мин





































    5 мин

    Жұптық жұмыс.

    1-тапсырма. «Кім жылдам» әдісі бойынша «Табиғат ресурстары» тақырыбында өлең құрап жазу


    ......................................... баққа орнаған,

    ........................................ тапқан олжам.

    ...................................... таусылмасын,

    ...................................... асқақ арман.

    «Табиғат ресурстары – ел байлығы» тақырыбына «Попс» әдісі арқылы мәтін жазу.

    Менің ойымша ..................

    Мен мұны былай дәлелдеймін ..................

    Мен бұған мынадай мысалдар келтіремін ...................................

    Мен мынадай қорытынды шешімге келдім ..................................

    «Қағаз бетіне саяхат» әдісі арқылы төмендегі тірек сөздерді қолдана отырып «Табиғат ресурстары – ел байлығы» тақырыбына мақала жазу.

    Тірек сөздер: табиғат ресурстары,мұнай,газ, пайдалы қазбалар,көмір,т.б.

    Дескриптор:

    1. Сөздерді қолдана отырып өлең құрастырады;

    2. Мысалдар, дәлелдер келтіре отырып мәтін түзеді;

    3. Тірек сөздерді пайдалана отырып мақала жазады;

    4. Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

    ҚБ .Марапаттау әдісі

    2-тапсырма «Кері оқу» әдісі арқылы мәтіндегі құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін табу.

    Табиғат қорлары

    Табиғат қорлары –қоғамның материалдық және рухани мұқтажын қамтамасыз ету үшін өндірісте пайдаланылатын бөлігі. Ресурстардың ішінен судың орны ерекше. Су ластану нәтижесінде уақытша сапалық жағынан сарқылады бірақ сандық жағынан сарқылмайтын ресурс. Жердегі судың қорының мөлшері өзгермейді ал оның жеке сфералар (мұхит, құрлық, атмосфера) немесе түрлері (сұйық, қатты, бу тәрізді) арасында таралуы әр түрлі болуы мүмкін.

    Табиғат ресурстарының сарқылу мәселесі оларды пайдаланудың  артуына байланысты болғандықтан жылдан-жылға өзекті мәселеге айналып келеді.

    Дескриптор:

    1.Мәтінді мұқият оқиды.

    2.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қояды.

    ҚБ. Оқушылар бірін-бірі тексеріп, қателерін түзетеді. Бірін-бірі бағалайды.

    Саралау тапсырмасы.

    III.Семантикалық картамен жұмыс.

    Ресурстар

    су

    газ

    мұнай

    көмір

    күн сәулесі

    Сарқылатын






    Сарқылмайтын








    II.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгісін қой.

    Қазақстан минералдық қорлардың түрлері мен көлемі жөнінен теңдесі жоқ аймақ болып табылады мұнда, шын мәнінде, Менделеев кестесіндегі элементтердің барлығы дерлік кездеседі.

    Табиғи ресурстарды қорғау мәселесін шешу бір ғана елдің қолынан келмейді әлемнің көптеген елі тізе қосып бірлесе әрекет етсе ғана жүзеге асады.

    I .Әртүрлі жанрда құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып, мәтін құрастырады.





    Үлестірме материалдары






































































    Семантикалы карта

    Сабақтың соңы

    5 мин



    Кері байланыс.«Бес саусақ» әдісі . Үйге тапсырма:


    сурет

    Қосымша ақпарат


    Саралау жұмысы– Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    III.Семантикалық картамен жұмыс.

    Ресурстар

    су

    газ

    мұнай

    көмір

    күн сәулесі

    Сарқылатын






    Сарқылмайтын








    II.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгісін қой.

    Қазақстан минералдық қорлардың түрлері мен көлемі жөнінен теңдесі жоқ аймақ болып табылады мұнда, шын мәнінде, Менделеев кестесіндегі элементтердің барлығы дерлік кездеседі.

    Табиғи ресурстарды қорғау мәселесін шешу бір ғана елдің қолынан келмейді әлемнің көптеген елі тізе қосып бірлесе әрекет етсе ғана жүзеге асады.

    I .Әртүрлі жанрда құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып, мәтін құрастырады.



    ҚБ .Марапаттау әдісі



    ҚБ. Оқушылар бірін-бірі тексеріп, қателерін түзетеді. Бірін-бірі бағалайды.


    Әдебиет, география, химия







    Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік

    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі саба

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сейдалиева Мейіркүл Аманбердиевна
    28 Қараша 2021
    1064
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Табиғи ресурстар ел болашағы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Табиғи ресурстар ел болашағы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру. құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    САБАҚ: Қазақ тілі

    Мектеп: «Қарақұм» жом

    Күні: 15.03.2019ж.

    Мұғалімнің аты-жөні:Сейдалиева Мейіркүл

    Сынып: 9

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы

    9-бөлім.Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану.Пунктуация

    Сабақтың тақырыбы

    Табиғи ресурстар - ел байлығы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    9.3.2.1 мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру.

    9.4.5.1 құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін (даралаушы, ерекшелеуші, ойдың аражігін ажырататын) ережеге сай қолдану

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді ажырата алады. Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін біледі.

    Көпшілігі: Аудиторияның қызығушылығын ынталандыруда жанры әртүрлі мәтіндер құрастырады.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

    Кейбірі: Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілерін әртүрлі жанрдағы мәтін құрауда ережеге жүгіне отырып қолданады.

    Бағалау критерийлері

    - Мақсатты аудиторияның қызығушылығын ынталандыру үшін әртүрлі жанрда мәтіндер құрастырады.

    - Құрмалас сөйлемнің даралаушы,ерекшелеуші тыныс белгілерін ережеге сай қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Табиғи ресурстар, табиғи қорлар, литосфера, гидросфера, атмосфера, климат, отын-энергетикалық қорлар, таскөмір, табиғи газ, мұнай.

    Құндылықтар

    Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиет, география, химия

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Қазақстан жеріндегі табиғи ресурстар

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 мин

    1.Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушыларды түгелдеу. Сабаққа қажетті заттарды алғызу.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

    -Салем достым! (амандасады)

    -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

    -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

    -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

    -Сен келдің! (қолдарын жаяды)

    -Жақсы болды!(құшақтайды)

    Алдыңғы сабақты пысықтау. «Ыстық картоп» әдісі.



    Сабақтың ортасы




    10мин























    10 мин







    5мин





































    5 мин

    Жұптық жұмыс.

    1-тапсырма. «Кім жылдам» әдісі бойынша «Табиғат ресурстары» тақырыбында өлең құрап жазу


    ......................................... баққа орнаған,

    ........................................ тапқан олжам.

    ...................................... таусылмасын,

    ...................................... асқақ арман.

    «Табиғат ресурстары – ел байлығы» тақырыбына «Попс» әдісі арқылы мәтін жазу.

    Менің ойымша ..................

    Мен мұны былай дәлелдеймін ..................

    Мен бұған мынадай мысалдар келтіремін ...................................

    Мен мынадай қорытынды шешімге келдім ..................................

    «Қағаз бетіне саяхат» әдісі арқылы төмендегі тірек сөздерді қолдана отырып «Табиғат ресурстары – ел байлығы» тақырыбына мақала жазу.

    Тірек сөздер: табиғат ресурстары,мұнай,газ, пайдалы қазбалар,көмір,т.б.

    Дескриптор:

    1. Сөздерді қолдана отырып өлең құрастырады;

    2. Мысалдар, дәлелдер келтіре отырып мәтін түзеді;

    3. Тірек сөздерді пайдалана отырып мақала жазады;

    4. Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

    ҚБ .Марапаттау әдісі

    2-тапсырма «Кері оқу» әдісі арқылы мәтіндегі құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін табу.

    Табиғат қорлары

    Табиғат қорлары –қоғамның материалдық және рухани мұқтажын қамтамасыз ету үшін өндірісте пайдаланылатын бөлігі. Ресурстардың ішінен судың орны ерекше. Су ластану нәтижесінде уақытша сапалық жағынан сарқылады бірақ сандық жағынан сарқылмайтын ресурс. Жердегі судың қорының мөлшері өзгермейді ал оның жеке сфералар (мұхит, құрлық, атмосфера) немесе түрлері (сұйық, қатты, бу тәрізді) арасында таралуы әр түрлі болуы мүмкін.

    Табиғат ресурстарының сарқылу мәселесі оларды пайдаланудың  артуына байланысты болғандықтан жылдан-жылға өзекті мәселеге айналып келеді.

    Дескриптор:

    1.Мәтінді мұқият оқиды.

    2.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қояды.

    ҚБ. Оқушылар бірін-бірі тексеріп, қателерін түзетеді. Бірін-бірі бағалайды.

    Саралау тапсырмасы.

    III.Семантикалық картамен жұмыс.

    Ресурстар

    су

    газ

    мұнай

    көмір

    күн сәулесі

    Сарқылатын






    Сарқылмайтын








    II.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгісін қой.

    Қазақстан минералдық қорлардың түрлері мен көлемі жөнінен теңдесі жоқ аймақ болып табылады мұнда, шын мәнінде, Менделеев кестесіндегі элементтердің барлығы дерлік кездеседі.

    Табиғи ресурстарды қорғау мәселесін шешу бір ғана елдің қолынан келмейді әлемнің көптеген елі тізе қосып бірлесе әрекет етсе ғана жүзеге асады.

    I .Әртүрлі жанрда құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып, мәтін құрастырады.





    Үлестірме материалдары






































































    Семантикалы карта

    Сабақтың соңы

    5 мин



    Кері байланыс.«Бес саусақ» әдісі . Үйге тапсырма:


    сурет

    Қосымша ақпарат


    Саралау жұмысы– Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    III.Семантикалық картамен жұмыс.

    Ресурстар

    су

    газ

    мұнай

    көмір

    күн сәулесі

    Сарқылатын






    Сарқылмайтын








    II.Құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгісін қой.

    Қазақстан минералдық қорлардың түрлері мен көлемі жөнінен теңдесі жоқ аймақ болып табылады мұнда, шын мәнінде, Менделеев кестесіндегі элементтердің барлығы дерлік кездеседі.

    Табиғи ресурстарды қорғау мәселесін шешу бір ғана елдің қолынан келмейді әлемнің көптеген елі тізе қосып бірлесе әрекет етсе ғана жүзеге асады.

    I .Әртүрлі жанрда құрмалас сөйлемнің ерекшелеуші тыныс белгілерін дұрыс қолдана отырып, мәтін құрастырады.



    ҚБ .Марапаттау әдісі



    ҚБ. Оқушылар бірін-бірі тексеріп, қателерін түзетеді. Бірін-бірі бағалайды.


    Әдебиет, география, химия







    Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілік

    Ойлану

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі саба

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 9 сынып
    28.11.2021
    1064
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сейдалиева Мейіркүл Аманбердиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации