Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. «Аялы
алақан» әдісі арқылы
ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
3.
Оқушыларды «Мозайка» әдісі арқылы топтарға
біріктіру.
|
Тағамдардың суреттерінің қиындылары арқылы 3-топқа
бөлу.
1 топ:
2 топ:
3 топ:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау
дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың
қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы
жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Тағам суреттері
қиындылары бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
(Қазіргі
жағдайда) ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
(Ұ) Wordwall.net платформасы «Кездейсоқ
колесо» қолдану арқылы оқушы
таңдалады. «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. Макро жəне микроэлементтер деген не? Мысал
келтір.
2.
Тағам құрамындағы
химиялық элементтердің өзара байланыста
болуының қандай маңызы бар?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
https://wordwall.net/ru/resource
/59715810
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу 26
мин.
|
«Кинометафора» әдісі арқылы жаңа
сабақты QR-кодпен қарауға тапсырма
береді
|
Бейнероликті қарап, танысып шығады. Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.
Адам организміне кіретін
химиялық элементтерді
анықтайды
|
Тақырып бойынша
интернет желісін пайдаланып видеоролик
көру.
|
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
Адам организміне кіретін химиялық элементтердің маңызын
сипаттап береді
2-тапсырма
Нəруыздың құрамына
қандай элементтер кіреді? Олардың химиялық
таңбаларын жазып, периодтық жүйеден орнын
анықта.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Тапсырманы
орындайды
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Жеке жұмыс
|
Оқулықта берілген
тапсырманы «Бірге ойлаймыз»
әдісі арқылы Padlet тақтасына орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
3-тапсырма
Құрамында
көмірсулар бар тағамдарды
ажыратады
4-тапсырма
Нəруыздардың адам
организміндегі биологиялық маңызы қандай?
Организмге нəруыз жетіспеуінің қандай салдары барын
айт.
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1.Айырмасын анықтайды.
2. Сұрақтарға жауап
береді.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Интернет желісі, смартфон
https://padlet.com/karakoz_edresova/padlet-dqaakll4jd2f5mv1
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». «Гугл формс»
платформасы. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, әр
тапсырмадан алған балын жазады гугл формстың сілтемесін жіберіп,
орындатады.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Үйге тапсырма: «Адам
ағзасындағы химиялық элементтердің маңызы» тақырыбында эссе
жазу
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни
«Дұрыс
келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd0dmVVYC3BWemznvoKfxggtjC0-7eWFCPfKFxigixefq76kg/viewform?usp=sf_link
|