Материалдар / Тайыр Жароков Ауыл күзі

Тайыр Жароков Ауыл күзі

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің жарыйалап жатқан сабағым өзге мұғалімдерге пайдасы бар себебі бұл сабағымда көптеген әдіс-тәсілдер қолдандым сабақта қолдануға өте тиімді әдістер деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
1268
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Әдебиеттік оқу Ұзақ мерзімді жоспардың атауы:Бөлім: Маужырап барқыт қоңыр күз... Мектеп: Атамекен орта мектебі Күні: 02.10.2018ж Сыныбы: 3 «И»



Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова М.Р Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Тайыр Жароков Ауыл күзі
Оқыту мақсаты: Білімділігі:Дамытушылығы:Тәрбиелігі:А. Оқушыларға күз мезгілі туралы түсінік бере отырып, өлеңнің мазмұнын ашу.Ә. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.Б. Өз Отанын сүюге, табиғатты қорғап, оған қамқор бола білуге, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ
Сабақтың әдістері:Топтық жұмыс,сұрақ-жауап, ойындар, ой қозғау.
Сабақтың көрнекілігі:Күз туралы суреттер, үлестірме карточкалар,слайд,тор, доп.
Күтілетін нәтижелер:Өз пікірін сенімді әрі дәлелді жеткізе білуге дағдыланды. Тақырып бойынша мағынаны ашуға ұмтылады.


Сабақтың кезеңдері
Сабақтағы іс-әрекет

Бағалау



Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Қызығушылығын ояту





I . ҰйымдастыруСәлемдесу«Жапырақтан құр қалма» ойыныОқушыларды топқа бөлу1-топ Жасыл жапырақ2-топ Сары жапырақ3-топ Қоңыр жапырақОқушылар сәлемдеседі.

Оқушылар себеттегі түрлі түсті жапырақтарды біртіндеп алады.Жапырақтар арқылы топқа бөлінеді.




Оқушыларды ауызекі бағалау







Психологиялық тренинг

«Ыстық доп» әдісі

Оқушылар тренингте бір-біріне жылы тілектерін айтту арқылы допты береді.Оқушыларды ауызекі бағалау

Үйге тамсырма сұрау«Жұбыңды тексер» әдісіАдамдық-борышыңӨлеңді жатқа айту Жұптар бір-бірінің өледі жатқа қалай айтатынын тексереді

Бағалау

Өткен сабақты пысықтау«Ыстық орындық» әдісіӘр топтан бірнеше оқушы шығады да ыстық орындыққа отырып өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді.Оқушылар сұрақ-жауапқа белсене қатысады.Оқушыларды күлегештермен бағалау


Тұсаукесер«Ашық сұрақ» әдісі
Суреттер арқылы жаңа тақырыпты хабарлау.-Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?-Суретші қандай бояуды көбірек қолданған?-Күз мезгілі сіздерге несімен ұнайды?



Оқушылар суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді.




Оқушыларды күлегештермен бағалау
Мағынаны тану«Ұшақ ұшыру» әдісі





Оқушыларға ақ парақтар таратып беріледі. Ақ парақтан ұшақ жасайды. Бір қанатына «Күз туралы мен не білемін?», екінші қанатына «Күз туралы мен не білгім келеді?» деген сұрақтарға жауап жазады.Оқушылар сұрақтарға белсене жауап береді. Ұшақтарын бір-біріне ұшырады.Бір-бірінің күз туралы пікірлерін оқиды.

Стикерлермен бағалау





Дәптермен жұмыс

Екінші қазан Маужырап барқыт қоңыр күз.. ТайырЖароков Ауыл күзіДәптермен жұмыс жасайды.





Жаңа сабақты түсіндіруОқулықпен жұмыс



Өлеңді дауыстап оқып беру. Оқушыларға өлеңдң тыңдату. Оқушылар оқулықтағы «Ауыл күзі» өлеңін іштей, дауыстап, тізбектей,мәнерлеп оқиды.

Өлеңді оқиды



Стикерлермен бағалау

«Түртіп алу» әдісі



Өлеңде мағынасы түсініксіз, қиын сөздер болса, сөздікпен жұмыс жүргізеді.Сөздікпен жұмыс

Сергіту сәті

Оқушылар «Күз» туралы ән айтады.

Тақтаға ассоция құру



-Күз деген сөзді айтқанда,естігенде көз алдарыңызға не елестейді? Құстар жылы жаққа ұшады; Күзде жапырақтар сарғаяды; Жемістер, көкөністер піседі;Оқушылар күз туралы ассоция құрады.

Стикерлермен бағалау

Топтық жұмыс 1-топ «Алтын күз» тақырыбында эссе жазу; 2-топ Суретке мәтін құрау; 3-топ «Күз» тақырыбыда сурет салу. Оқушылар топтық тапсырманы бірлесе орындайды.Топтар бір-бірін бағалайды.
Қорытындылау

Оқушыларға әр топқа бір-бірден парақ беріледі.Әр топтағы бала екі сұраққа екі сөйлем жазады: Бүгінгі сабақта не қызықтырды? Бүгінгі сабақ несімен ұнады?Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз пікірлерін жазады.



Рефлексия





Топтар жапырақтарына бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазу.

Топ болып жұмыс жасайдыТоптарды смайликтар арқылы бағалау
Үй жұмысыӨлеңді жатқа айту



Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ