Пәні: Әдебиеттік
оқу Ұзақ мерзімді жоспардың
атауы:Бөлім: Маужырап барқыт қоңыр
күз... Мектеп: Атамекен орта
мектебі Күні: 02.10.2018ж Сыныбы: 3 «И»
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Тажиболусова
М.Р Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тайыр Жароков Ауыл
күзі
|
Оқыту мақсаты:
Білімділігі:
Дамытушылығы:
Тәрбиелігі:
|
А. Оқушыларға күз мезгілі
туралы түсінік бере отырып, өлеңнің мазмұнын
ашу.
Ә. Оқушылардың шығармашылық
қабілеттерін дамыту.
Б. Өз Отанын сүюге, табиғатты
қорғап, оған қамқор бола білуге, жаман әдеттерден аулақ болуға
тәрбиелеу.
|
Сабақтың
түрі:
|
Аралас
сабақ
|
Сабақтың
әдістері:
|
Топтық жұмыс,сұрақ-жауап,
ойындар, ой қозғау.
|
Сабақтың
көрнекілігі:
|
Күз туралы суреттер, үлестірме
карточкалар,слайд,тор, доп.
|
Күтілетін
нәтижелер:
|
Өз пікірін сенімді әрі дәлелді
жеткізе білуге дағдыланды. Тақырып бойынша мағынаны ашуға
ұмтылады.
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақтағы
іс-әрекет
|
Бағалау
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Қызығушылығын
ояту
|
I .
Ұйымдастыру
Сәлемдесу
«Жапырақтан құр қалма»
ойыны
Оқушыларды топқа
бөлу
1-топ Жасыл
жапырақ
2-топ Сары
жапырақ
3-топ Қоңыр
жапырақ
|
Оқушылар
сәлемдеседі.
Оқушылар себеттегі түрлі түсті
жапырақтарды біртіндеп алады.
Жапырақтар арқылы топқа
бөлінеді.
|
Оқушыларды ауызекі
бағалау
|
Психологиялық
тренинг
|
«Ыстық доп»
әдісі
|
Оқушылар тренингте бір-біріне
жылы тілектерін айтту арқылы допты береді.
|
Оқушыларды ауызекі
бағалау
|
Үйге тамсырма
сұрау
«Жұбыңды тексер»
әдісі
|
Адамдық-борышың
Өлеңді жатқа
айту
|
Жұптар бір-бірінің өледі жатқа
қалай айтатынын тексереді
|
Бағалау
|
Өткен сабақты
пысықтау
«Ыстық орындық»
әдісі
|
Әр топтан бірнеше оқушы шығады
да ыстық орындыққа отырып өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылар сұрақ-жауапқа белсене
қатысады.
|
Оқушыларды күлегештермен
бағалау
|
Тұсаукесер
«Ашық сұрақ»
әдісі
|
Суреттер арқылы жаңа тақырыпты
хабарлау.
-Суретте жылдың қай мезгілі
бейнеленген?
-Суретші қандай бояуды көбірек
қолданған?
-Күз мезгілі сіздерге несімен
ұнайды?
|
Оқушылар суреттерге қарап
сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушыларды күлегештермен
бағалау
|
Мағынаны
тану
«Ұшақ ұшыру»
әдісі
|
Оқушыларға ақ парақтар таратып
беріледі. Ақ парақтан ұшақ жасайды. Бір қанатына «Күз туралы мен не
білемін?», екінші қанатына «Күз туралы мен не білгім келеді?» деген
сұрақтарға жауап жазады.
|
Оқушылар сұрақтарға белсене
жауап береді. Ұшақтарын бір-біріне ұшырады.Бір-бірінің күз туралы
пікірлерін оқиды.
|
Стикерлермен
бағалау
|
Дәптермен
жұмыс
|
Екінші қазан Маужырап барқыт
қоңыр күз.. ТайырЖароков Ауыл күзі
|
Дәптермен жұмыс
жасайды.
|
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
Оқулықпен
жұмыс
|
Өлеңді дауыстап оқып беру.
Оқушыларға өлеңдң тыңдату. Оқушылар оқулықтағы «Ауыл күзі» өлеңін
іштей, дауыстап, тізбектей,мәнерлеп оқиды.
|
Өлеңді
оқиды
|
Стикерлермен
бағалау
|
«Түртіп алу»
әдісі
|
Өлеңде мағынасы түсініксіз,
қиын сөздер болса, сөздікпен жұмыс
жүргізеді.
|
Сөздікпен
жұмыс
|
|
Сергіту
сәті
|
|
Оқушылар «Күз» туралы ән
айтады.
|
|
Тақтаға ассоция
құру
|
-Күз деген сөзді
айтқанда,естігенде көз алдарыңызға не елестейді? Құстар жылы жаққа
ұшады; Күзде жапырақтар сарғаяды; Жемістер, көкөністер
піседі;
|
Оқушылар күз туралы ассоция
құрады.
|
Стикерлермен
бағалау
|
Топтық
жұмыс
|
1-топ «Алтын күз» тақырыбында
эссе жазу; 2-топ Суретке мәтін құрау; 3-топ «Күз» тақырыбыда сурет
салу.
|
Оқушылар топтық тапсырманы
бірлесе орындайды.
|
Топтар бір-бірін
бағалайды.
|
Қорытындылау
|
Оқушыларға әр топқа бір-бірден
парақ беріледі.Әр топтағы бала екі сұраққа екі сөйлем жазады:
Бүгінгі сабақта не қызықтырды? Бүгінгі сабақ несімен
ұнады?
|
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша
өз пікірлерін жазады.
|
|
Рефлексия
|
Топтар жапырақтарына бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін жазу.
|
Топ болып жұмыс
жасайды
|
Топтарды смайликтар арқылы
бағалау
|
Үй
жұмысы
|
Өлеңді жатқа
айту
|
|
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға
қатысты) ? 1. 2. Сабақтың бұдан да
жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1.
2. Осы сабақтың барысында мен
сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда
не нәрсеге назар аудару қажет?
|