Пәні: Әдебиеттік оқу Ұзақ мерзімді жоспардың атауы:Бөлім: Маужырап барқыт қоңыр күз... Мектеп: Атамекен орта мектебі Күні: 02.10.2018ж Сыныбы: 3 «И» |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова М.Р Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Тайыр Жароков Ауыл күзі |
Оқыту мақсаты: Білімділігі:Дамытушылығы:Тәрбиелігі: | А. Оқушыларға күз мезгілі туралы түсінік бере отырып, өлеңнің мазмұнын ашу.Ә. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.Б. Өз Отанын сүюге, табиғатты қорғап, оған қамқор бола білуге, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. |
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ |
Сабақтың әдістері: | Топтық жұмыс,сұрақ-жауап, ойындар, ой қозғау. |
Сабақтың көрнекілігі: | Күз туралы суреттер, үлестірме карточкалар,слайд,тор, доп. |
Күтілетін нәтижелер: | Өз пікірін сенімді әрі дәлелді жеткізе білуге дағдыланды. Тақырып бойынша мағынаны ашуға ұмтылады. |
Сабақтың кезеңдері | Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау
|
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылығын ояту
| I . ҰйымдастыруСәлемдесу«Жапырақтан құр қалма» ойыныОқушыларды топқа бөлу1-топ Жасыл жапырақ2-топ Сары жапырақ3-топ Қоңыр жапырақ | Оқушылар сәлемдеседі.
Оқушылар себеттегі түрлі түсті жапырақтарды біртіндеп алады.Жапырақтар арқылы топқа бөлінеді. |
Оқушыларды ауызекі бағалау
|
Психологиялық тренинг
| «Ыстық доп» әдісі
| Оқушылар тренингте бір-біріне жылы тілектерін айтту арқылы допты береді. | Оқушыларды ауызекі бағалау
|
Үйге тамсырма сұрау«Жұбыңды тексер» әдісі | Адамдық-борышыңӨлеңді жатқа айту | Жұптар бір-бірінің өледі жатқа қалай айтатынын тексереді |
Бағалау
|
Өткен сабақты пысықтау«Ыстық орындық» әдісі | Әр топтан бірнеше оқушы шығады да ыстық орындыққа отырып өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді. | Оқушылар сұрақ-жауапқа белсене қатысады. | Оқушыларды күлегештермен бағалау |
Тұсаукесер«Ашық сұрақ» әдісі | Суреттер арқылы жаңа тақырыпты хабарлау.-Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?-Суретші қандай бояуды көбірек қолданған?-Күз мезгілі сіздерге несімен ұнайды? |
Оқушылар суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді. |
Оқушыларды күлегештермен бағалау |
Мағынаны тану«Ұшақ ұшыру» әдісі
| Оқушыларға ақ парақтар таратып беріледі. Ақ парақтан ұшақ жасайды. Бір қанатына «Күз туралы мен не білемін?», екінші қанатына «Күз туралы мен не білгім келеді?» деген сұрақтарға жауап жазады. | Оқушылар сұрақтарға белсене жауап береді. Ұшақтарын бір-біріне ұшырады.Бір-бірінің күз туралы пікірлерін оқиды.
| Стикерлермен бағалау
|
Дәптермен жұмыс
| Екінші қазан Маужырап барқыт қоңыр күз.. ТайырЖароков Ауыл күзі | Дәптермен жұмыс жасайды.
|
|
Жаңа сабақты түсіндіруОқулықпен жұмыс
| Өлеңді дауыстап оқып беру. Оқушыларға өлеңдң тыңдату. Оқушылар оқулықтағы «Ауыл күзі» өлеңін іштей, дауыстап, тізбектей,мәнерлеп оқиды. |
Өлеңді оқиды
|
Стикерлермен бағалау
|
«Түртіп алу» әдісі
| Өлеңде мағынасы түсініксіз, қиын сөздер болса, сөздікпен жұмыс жүргізеді. | Сөздікпен жұмыс |
|
Сергіту сәті |
| Оқушылар «Күз» туралы ән айтады. |
|
Тақтаға ассоция құру
| -Күз деген сөзді айтқанда,естігенде көз алдарыңызға не елестейді? Құстар жылы жаққа ұшады; Күзде жапырақтар сарғаяды; Жемістер, көкөністер піседі; | Оқушылар күз туралы ассоция құрады. |
Стикерлермен бағалау
|
Топтық жұмыс | 1-топ «Алтын күз» тақырыбында эссе жазу; 2-топ Суретке мәтін құрау; 3-топ «Күз» тақырыбыда сурет салу. | Оқушылар топтық тапсырманы бірлесе орындайды. | Топтар бір-бірін бағалайды. |
Қорытындылау
| Оқушыларға әр топқа бір-бірден парақ беріледі.Әр топтағы бала екі сұраққа екі сөйлем жазады: Бүгінгі сабақта не қызықтырды? Бүгінгі сабақ несімен ұнады? | Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз пікірлерін жазады. |
|
Рефлексия
| Топтар жапырақтарына бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазу.
| Топ болып жұмыс жасайды | Топтарды смайликтар арқылы бағалау |
Үй жұмысы | Өлеңді жатқа айту |
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|