№ | 1 Окып үйренудің негізгі максаттары | Окуда колданылатын әдіс-тәсілдер | Окып-үйренудің нәтижесі | Үйрену максатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздері |
1сабақ | Сабақтың тақырыбы: Бұрыш Сабақтың мақсаты: Бұрыш және градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру,бұрыштарды белгілеу және салыстыру | ОБЖК:(Тренинг) Шаттық шеңбері(Топқа бөлу)геометриялық фигуралардын түрлеріне байланысты ООЖТ: (диалогтік оқыту) Түрткісұрақтар арқ. жұмыс. (Топтық жұмыс) АКТ: бейнероликті көрсету. СТО: «ДЖИГСО» әдісі. «Миға шабуыл» Ой толғаныс. ТжДБО: Кеңейтілген тапсырмалар,постер қорғау. ЖЕСО: Деңгейлік тапсырмалар. ОүБ, ОБ: смайлик арқылы бағалау және өзін-өзі бағалау. Формативтібағалау. | Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады Оқушылар бұрыш ұғымын түсінеді, таңбалануын біледі, Бұрышты белгілеп және салыстырып жаза алады. Сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады. | Смайлик арқылы бағалау. Кері байланыс. Өзін-өзі бағалау Формативті бағалау. | Ғаламтор желісі, оқулық, МАН (мұғалімге арналғаннұсқаулық), әдістемелік құрал. Маркерлер, флипчарт, интерактивті тақта, смайликтер. |
2 сабақ | Сабақтыңтақырыбы: Бұрыш Сабақтың мақсаты:бұрышты транспортир көмегімен өлшеу;градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу
| ОБЖК:тренинг «Көңілді кірпі» топқа бөлу(Шеңберлер арқылы) ООЖТ: «Артығын тап» ойыны АКТ: Интербелсенді тақтаны пайдалану. СТО: (Қызығушылығын ояту) матаматикалықтерминді сөз құрастыру. (Топтықжұмыс) ой қозғау. ББУ әдісі ЖЕСО: сәйкестік тесті. ТжДБО:Сиқырлы шаршылар, күрделенгентапсырмалар. ОүБ ОБ: формативті бағалау, жиынтық бағалау | Оқушылар есепшығаруда бұрышты қолдана алады. Сұрақтарқояды, оған нақты жауап бере біледі. Түрлендірулердібіледі. | Мұғалімніңформативті жиынтық бағалауы Өз-арабағалау, Критерийарқылы бағалау. | Мұғалімге арналған нұсқаулық, ғаламтор желісі, сәйкестендіру парақшылары. Түрлітапсырмалар Бағалаупарақтары
|
3сабақ | Сабақтыңтақырыбы: БұрышСабақтың мақсаты: Бұрыштардың түрлерін ажырату | ОБЖК: Психологиялық ахуал «Жақсы лебіз» Топқа оқушылар отырған жерлерінде бөлінеді.АКТ:кесте толтыру «өрмекші» әдісі. ООЖТ: жұптық жұмыс, топтық жұмыс ,жеке жұмыс ,сергіту сәті,зерттеушілік тест. СТО: Жаңа сабақты ашық сұрақтар арқылы түсіндіру.Деректердің графикалық органейзері бойынша топтықжұмыс. ОүБ ОБ: Формативті бағалау. | ОқушыларБұрышты ажырата біледі.Бұрыштардың түрлерін сала алады. | Өзін-өзібағалау Критериалдыбағалау, Формативті бағалау, | Флипчарттар,маркерлер, сәйкестендіру парақшалары,мұғалімге арналған нұсқаулық, бағалау парақтары. |