Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
тәжірбиедегі рефлексиялық есеп
Материал туралы қысқаша түсінік
рефлексифті курсқа есеп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Маусым 2018
692
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ұзынағаш ауылындағы орта мектебі» КММ Оразаева Назым Нұргелдіқызы Рефлексивті курс
Математика сабағында топтық жұмыс арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру
2017-2018 оқу жылыОрта мерзімді жоспар
Ұзынағаш ауылындағы орта мектебі КММ«Тәжірибедегі рефлексия» курсы туралы рефлексивтік есеп Математика сабағында топтық жұмыс арқылы оқшылардың белсенділігін арттыру
Математика пәні мұғаліміОразаева Назым Нұргелдіқызы
«Егер сен болашақтағы өзгерісті көргің келсе-осы өзгерісті өз уақытыңда жаса»Махатма Ганди
Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курсын оқуда өзіме жас педагог ретінде алған тәжірибемді өмірде алған біліміммен теңестірсем артық емес деген ойға келдім. Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздерін игеруге бағытталған Бағдарламаның бірінші бетпе-бет кезеңінде алған теориялық білімімізді мектептегі тәжірибе кезеңінде іске асыру оқушылар түгіл өзімізге де үлкен қызығушылық тудырып, қанаттандыра түсті. Оқыту мен оқуда өзгеріс енгізу үшін, мұғалім өзі өзгеру керек. Дәстүрлі қалыптан шығып, жаңа тәсілдерді меңгеріп, жаңаша сабақ өткізуіміз керек. Кәзіргі таңда мектепте оқушыларға бұрынғы дәстүрлі оқытудан кәзіргі заман талабына сай енгізіліп отырған. Мен осы курстан соң мектептегі бұрынғы дәстүрлі оқытудағы көзқарасың өзгеріп жаңаша ойлау , яғни бағдарламадағы 7 модульмен жұмыс жасау тиімді болды. Алғашқы бір-екі сабақтарда қиындықтар болды. Дәстүрлі оқытуда сабақ көбінесе бір сарында өтіледі. Мұғалім сабақты айтады, оқушылар тындап отырады. Мектептегі тәжірибе жұмыс кезінде сабақты өткізгенде оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді қолданғанда басында қиынырақ болғанымен соңында топ ережесімен таныса келе қалай жұмыс жасауды оқушылар өздері жақсы біліп алды. Бұрынғы стереотиптерді бұзып, жаңа біліммен , жаңа идеямен толықтырдық. Осы білімдерді өз сабағымызда күнделікті кеңінен қолдана бастадық. Оған, әрине, бірінші кезекте оқушы қуанды. Балаларға мұғалімнің түсіндіруші, сұраушы адам емес , бағыттаушы, ізденгіш, жаңашыл, психолог мұғалім болғаны өте ұнайды екен. Оқушылар тарапынан «барлық мұғалімдер сабақты осылай өтсе екен» деген тілектер де айтылып қалып жатты. Дәл осыған орай, басқа мұғалімдердің менің сабақтарыма қатысып, оқушылардың белсенділігі мен дербестігін көргенде, «біз де осы әдіс-тәсілдерді меңгеріп, қолдануымыз керек екен» деген ойға келгендерін айтты. Сондай-ақ, балалардың енді салыстырмалы түрде біздің сабақтарымызға асыға келіп, олардың сабақтарына кейбір балалардың күштегендей барып жүргендерін сезініп, осы методиканы меңгерудің қажеттілігін түсінді. Бағдарламаның жетелеуші факторларын игере отырып, тізбектелген сабақтар топтамасына негізгі қағидаттарды енгізуге тырыстым. Әр модульдің элементтерін сабақтарыма қарай ұтымды, орайлы пайдалануға тырыстым. Сабақтарымда оқу мен оқытудағы пәндік білімнің тиімділігін арттыру үшін түрлі жаңа тәсілдерді жүзеге асыруға бағыттадым. Оқыту барысына жаңа талаптар қоя отырып, Бағдарламаның негізгі мақсаты: «педагог қызметкерлердің қосымша білім мен дағдылар көлемін алудағы білімдік қажеттіліктерін қанағаттандыру, Қазақстандық мұғалімдерге қарқынды өзгеріп, жатқан өмір жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуға көмектесу; әдістемелік жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін білім берудегі инновациялық үдерістерге қолдау көрсету; мұғалімдерді оқушылардың бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға, түрлі адамдармен тиімді диалог жүргізе алатын, қазіргі заманда табысты өмір сүруге дайын, сандық технологияларда құзырлық танытатын белсенді азамат , болашақ маман ретінде қалыптасуға көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті біліммен және практикалық дайындықпен қамтамасыз ету» болып табылады (Бағдарлама, 5-6 бет). демекші осы мақсаттарды үнемі жадымызда ұстап, соған қарай әрекет еттік. Өзінің сабағын тәжірибе алаңына айналдыру кезінде табысқа жеткізетін жеті модульді мұғалім өзінің жеке шеберлігіне қарай ұйымдастырады. Ұтқыр ұйымдастырылған, әдіс-тәсілдерге қанық тізбектелген сабақтар топтамасында әр модуль өз тиімділігін дәлелдейді. Тәжірибе кезінде мен, біріншіден, жаңа тәсілдердің сапалы оқыту үшін қолданылуын назарда ұстадым. Алғашында уақыт жетпей, жоспарлағанымды толық үлгере алмай, қобалжыған кездерім де болды. Оның себебі, менің ойымша, мен де оқушыларым да бейімделу кезеңін бастан өткеріп жатқандықтан. Тәжірибеміздің аздығынан.Қандай нәрсе болмасын адам оған бірінші үйренуі қажет, бойына сіңіруі керек. Тәжірибеміз өз кезегімен өтіп жатты, оқушылар да бейімделіп, математика сабағына бұрынғыдай емес, қызығушылықпен, тіпті асыға келетін болды. Табысты қолданған модульдерімнің бірі – сыни тұрғыдан ойлау. «Ойлау туралы ойлау» нысаны оқушыларға оқыту барысына тікелей өзі жауапты екенін сездіріп, білімнің әркімнің өзі үшін керектігін түсініп жатты. Сыни тұрғыдан ойлаудың түрлі стратегияларын тізбектелген сабақтар топтамасының барлығына енгіздім. Аталған өзгерістерді мен таңдап алған бесінші сынып оқушыларының оқу үдерісіне енгізе отырып, сабақтар жүргіздім. Мектепте тәжірибеден өту барысында тізбектелген үш сабағымның қысқа мерзімді жоспарына жеті модульді ықпалдастыра отыра құрдым. «Бұрыштар.Көпбұрыштар» тақырыбы бойынша бір қысқа мерзімді сабағымды бердім. Алғашқы сабағымды да оқушылар маған аңырай қарап неліктен сабақ бұлай өзгеріп кетті деген ойда отырғандары көздерінен көрініп тұрды. Сабағымды бастамас бұрын өткізбейтін тренигтер өткізіп олардың қызығушылығын оятым . Олар енді мені қүнде асыға күтетін болды. Одан топтарға бөлу, олар үшін қызық болды. Сабағымның өзіндік ерекшелігі болды. Трениг, топқа болу, жұмбақ арқылы сабақтың негізгі сөзіне анықтама беру,постер қорғау,рефлексияда кері байланыс жасап қызықты ,өз –өздерін бағалау өте қызықты өтті. Бұл сабақтарымдағы сәтті тұстары көп болды күнделікті сабаққа қызығушылықпен қарауы , эмоцияға берілуі, ізденпаздықтары, екі жұлдыз бір ұсыныс жазғандағы сұрақтары мені ойландырды. Ал сәтсіз тұстары осындай жалындап тұрған оқушыларымды осы уақытқа дейін менің көрмеуім, сол себептен балаларымның дарындылықтарын , жас ерекшеліктерін аңғармай өткізген сабақтарымның жеткіліксіз екенін көрдім , ізденуім қажет. Осындай 7 модульдік сабақ құрастыру технологисы бойынша осы 5 сыныптарында қайталай отырып, «5.4В. Бұрыштар.Көпбұрыштар» тарауы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрып 5 «ә» сыныбында «Бұрыш» атты сабақ өткіздім, ал үшінші сабағымды 5 «ә» сыныбында осы тақырыпты жас маман апталығында ашық сабақ ретінде өткіздім. Топқа отырған орындары арқылы бөлдім,сергіту сәтін өткіздім,ресурстарға АКТ-ны, бейнежазбалар қолдандым. Оқушыларға әртүрлі тақырыпты талдауға тапсырмалар бердім. Тапсырмаларды постермен қорғаттырдым. Оқушыларға кері байланыс жазуға қалыптастыру мақсатында рефлексия өткіздім.Стикерлердегі рефлексияларды оқып талдау жасағанымда оқушыларыма топтық жұмысқа деген қызығушылығын, оң көзқарастарын байқадым.Бұдан өзімнің даму жоспарына енгізгелі отырған өзгерістерім және жоспарды іске асыру үдерістерім оң шешім тауып, нәтижелі болатындығына көз жеткізгендей болдым Осы сабақтардан көп әсер алдым . Міне, осылай өзімнің әркүнгі сабағыма жеті модульді қолдана білдім. Диалогты ұйымдастыру кезінде мұғалім тарапынан сұрақтар айқын, нақты, терең, байланысты, әділ (Доктор К. Алгер) болу керек деп пайымдалған. Менің тарапымнан осы көрсеткіштер сақталып отырғандықтан оқушы жауаптары дұрыс, нақты болды. Тапсырма ойластырған кезде жеңілден ауырға қарай жүрген өз нәтижесін берді. Соңында ғаламтордан тапсырмалар алып орындадық. Оқыту мен оқудағы талантты және дарынды балаларды анықтау, оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу модульдері оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулімен тығыз байланысты екенін нақты сездім. Тек қана түрлі әдістер арқылы, қызықты да қиын тапсырмалар орындау барысында оқушылардың таланттылығын анықтаймыз, дарындылығын даралаймыз және жас ерекшеліктеріне сай оқыта аламыз. Осы қағидаттарды бұлжытпай сақтаған кезде ғана аталған оқушылар үлкен табыстарға жете алады екен. Бірақ, менің байқағаным, бір сыныпта отырған жас шамасы әртүрлі оқушылар арасында атап айтатындай айырмашылықтар болмайды екен. Олардың ойлауы да, өзіндік пікірін дәлелдеуі де бір деңгейде болып шықты. Тапсырма беруде «оңайдан қиынға» деген ұстанымды ұстанған жөн. Демек, оқушыға тапсырманы береміз, қаншалықты орындағанын көргеннен кейін ғана тапсырманы қиындатамыз. Тапсырма олардың деңгейін көрсете алатындай және мазмұны оқушыға түсінікті және ынталандыратын болу керек екен. Бұрын жақсы оқып келген балалар өздеріне одан да жоғары талап қойылғанда, әлі де оқу керектігін түсінді. Бағалау шкаласының көтерілгенін сезініп, соған сай болуға еңбектенді. «Үнсіз» оқушыларым өздерінің жеткен жетістіктеріне қуана отырып, жақсы оқитын оқушылар қатарына қосылу мүмкіндігі бар екенін сезінді. Арман деген оқушым, өзінің қолынан әлі де көп нәрсе келетініне көзі жетті, сондай-ақ, ол холерик болғандықтан, тыныш отыра алмайтын бала топтық ереже сай тәртіпке бағынып, сөзге тоқтап үйренді. Өздерінің бойындағы бұл өзгерістер балаларға стимул, одан да жақсы жетістіктерге жету үшін мотивация болды. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер жоғарыда аталған екі модульмен тығыз байланысты, өйткені, дарынды және талантты балаларды анықтауда да, оқушыларды жас ерекшеліктеріне қарай оқытуда да біз көбінесе сабағымызға жаңа тәсілдерді енгіземіз. «Сыныптағы оқу үдерісінің пайдасын анықтайтын негізгі факторлар мыналар: балалардың оқу үдерісін түсіну; нені оқу керектігін түсіну; оқу үдерісін қалай құрылымдау қажет екендігі туралы ұғымның қалыптасуы; оқу нәтижелілігін бағалау мүмкіндігін игеруі» сияқты көрсеткіштерді игеру үшін осы жаңа тәсілдердің мүмкіндігі зор. Оқыту мен оқудағы түрлі тәсілдерді пайдалану арқылы белгілеген мақсатқа жетеміз, оқушылардың білімдерін бақылай аламыз. Мысалы, техникалық диктант, мәтінмен жұмыс, дискуссиялық карта, постермен жұмыс деген тәсілдер топпен игеру кезінде оқушылардың арасында ынтымақтастық атмосферасын құруға, білімдерін саралауға, өз-өздерін бағалауға көмегін тигізетін болып шықты. Оқушыда сөйлеу мәдениеті, аудитория алдында өзін еркін сезіну, өзіндік пікірін дәлелдеуге, топ шешімімен санасуға жаңа оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің тиімділігі мол екеніне мектептегі тәжірибе кезінде толығымен көзім жетті. Оқушы ақпаратты іздеуші, жазып алушы ретінде белсенді қызмет атқарады. «Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану». АКТ оқушыларға ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп, мұғалімдерге сабақ беруде көмектесетін маңызды құрал болып отыр. (Мұғалімге арналған нұсқаулық 61 бет). Осыған байланысты Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану қазіргі кездегі заман талабы болғандықтан, ақпараттық-коммуникациялық технология білім беруде маңызды құрал деп айтсақ та болады. Интерактивті тақтаны қолдана отырып оқушыларға тақыры
Математика сабағында топтық жұмыс арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру
2017-2018 оқу жылыОрта мерзімді жоспар
№ | 1 Окып үйренудің негізгі максаттары | Окуда колданылатын әдіс-тәсілдер | Окып-үйренудің нәтижесі | Үйрену максатында бағаны қоса, бағалау | Негізгі дерек көздері |
1сабақ | Сабақтың тақырыбы: Бұрыш Сабақтың мақсаты: Бұрыш және градустық өлшемі ұғымдарын меңгеру,бұрыштарды белгілеу және салыстыру | ОБЖК:(Тренинг) Шаттық шеңбері(Топқа бөлу)геометриялық фигуралардын түрлеріне байланысты ООЖТ: (диалогтік оқыту) Түрткісұрақтар арқ. жұмыс. (Топтық жұмыс) АКТ: бейнероликті көрсету. СТО: «ДЖИГСО» әдісі. «Миға шабуыл» Ой толғаныс. ТжДБО: Кеңейтілген тапсырмалар,постер қорғау. ЖЕСО: Деңгейлік тапсырмалар. ОүБ, ОБ: смайлик арқылы бағалау және өзін-өзі бағалау. Формативтібағалау. | Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады Оқушылар бұрыш ұғымын түсінеді, таңбалануын біледі, Бұрышты белгілеп және салыстырып жаза алады. Сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады. | Смайлик арқылы бағалау. Кері байланыс. Өзін-өзі бағалау Формативті бағалау. | Ғаламтор желісі, оқулық, МАН (мұғалімге арналғаннұсқаулық), әдістемелік құрал. Маркерлер, флипчарт, интерактивті тақта, смайликтер. |
2 сабақ | Сабақтыңтақырыбы: Бұрыш Сабақтың мақсаты:бұрышты транспортир көмегімен өлшеу;градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу | ОБЖК:тренинг «Көңілді кірпі» топқа бөлу(Шеңберлер арқылы) ООЖТ: «Артығын тап» ойыны АКТ: Интербелсенді тақтаны пайдалану. СТО: (Қызығушылығын ояту) матаматикалықтерминді сөз құрастыру. (Топтықжұмыс) ой қозғау. ББУ әдісі ЖЕСО: сәйкестік тесті. ТжДБО:Сиқырлы шаршылар, күрделенгентапсырмалар. ОүБ ОБ: формативті бағалау, жиынтық бағалау | Оқушылар есепшығаруда бұрышты қолдана алады. Сұрақтарқояды, оған нақты жауап бере біледі. Түрлендірулердібіледі. | Мұғалімніңформативті жиынтық бағалауы Өз-арабағалау, Критерийарқылы бағалау. | Мұғалімге арналған нұсқаулық, ғаламтор желісі, сәйкестендіру парақшылары. Түрлітапсырмалар Бағалаупарақтары |
3сабақ | Сабақтыңтақырыбы: БұрышСабақтың мақсаты: Бұрыштардың түрлерін ажырату | ОБЖК: Психологиялық ахуал «Жақсы лебіз» Топқа оқушылар отырған жерлерінде бөлінеді.АКТ:кесте толтыру «өрмекші» әдісі. ООЖТ: жұптық жұмыс, топтық жұмыс ,жеке жұмыс ,сергіту сәті,зерттеушілік тест. СТО: Жаңа сабақты ашық сұрақтар арқылы түсіндіру.Деректердің графикалық органейзері бойынша топтықжұмыс. ОүБ ОБ: Формативті бағалау. | ОқушыларБұрышты ажырата біледі.Бұрыштардың түрлерін сала алады. | Өзін-өзібағалау Критериалдыбағалау, Формативті бағалау, | Флипчарттар,маркерлер, сәйкестендіру парақшалары,мұғалімге арналған нұсқаулық, бағалау парақтары. |
Ұзынағаш ауылындағы орта мектебі КММ«Тәжірибедегі рефлексия» курсы туралы рефлексивтік есеп Математика сабағында топтық жұмыс арқылы оқшылардың белсенділігін арттыру
Математика пәні мұғаліміОразаева Назым Нұргелдіқызы
«Егер сен болашақтағы өзгерісті көргің келсе-осы өзгерісті өз уақытыңда жаса»Махатма Ганди
Қазақстан Республикасының педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курсын оқуда өзіме жас педагог ретінде алған тәжірибемді өмірде алған біліміммен теңестірсем артық емес деген ойға келдім. Оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздерін игеруге бағытталған Бағдарламаның бірінші бетпе-бет кезеңінде алған теориялық білімімізді мектептегі тәжірибе кезеңінде іске асыру оқушылар түгіл өзімізге де үлкен қызығушылық тудырып, қанаттандыра түсті. Оқыту мен оқуда өзгеріс енгізу үшін, мұғалім өзі өзгеру керек. Дәстүрлі қалыптан шығып, жаңа тәсілдерді меңгеріп, жаңаша сабақ өткізуіміз керек. Кәзіргі таңда мектепте оқушыларға бұрынғы дәстүрлі оқытудан кәзіргі заман талабына сай енгізіліп отырған. Мен осы курстан соң мектептегі бұрынғы дәстүрлі оқытудағы көзқарасың өзгеріп жаңаша ойлау , яғни бағдарламадағы 7 модульмен жұмыс жасау тиімді болды. Алғашқы бір-екі сабақтарда қиындықтар болды. Дәстүрлі оқытуда сабақ көбінесе бір сарында өтіледі. Мұғалім сабақты айтады, оқушылар тындап отырады. Мектептегі тәжірибе жұмыс кезінде сабақты өткізгенде оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді қолданғанда басында қиынырақ болғанымен соңында топ ережесімен таныса келе қалай жұмыс жасауды оқушылар өздері жақсы біліп алды. Бұрынғы стереотиптерді бұзып, жаңа біліммен , жаңа идеямен толықтырдық. Осы білімдерді өз сабағымызда күнделікті кеңінен қолдана бастадық. Оған, әрине, бірінші кезекте оқушы қуанды. Балаларға мұғалімнің түсіндіруші, сұраушы адам емес , бағыттаушы, ізденгіш, жаңашыл, психолог мұғалім болғаны өте ұнайды екен. Оқушылар тарапынан «барлық мұғалімдер сабақты осылай өтсе екен» деген тілектер де айтылып қалып жатты. Дәл осыған орай, басқа мұғалімдердің менің сабақтарыма қатысып, оқушылардың белсенділігі мен дербестігін көргенде, «біз де осы әдіс-тәсілдерді меңгеріп, қолдануымыз керек екен» деген ойға келгендерін айтты. Сондай-ақ, балалардың енді салыстырмалы түрде біздің сабақтарымызға асыға келіп, олардың сабақтарына кейбір балалардың күштегендей барып жүргендерін сезініп, осы методиканы меңгерудің қажеттілігін түсінді. Бағдарламаның жетелеуші факторларын игере отырып, тізбектелген сабақтар топтамасына негізгі қағидаттарды енгізуге тырыстым. Әр модульдің элементтерін сабақтарыма қарай ұтымды, орайлы пайдалануға тырыстым. Сабақтарымда оқу мен оқытудағы пәндік білімнің тиімділігін арттыру үшін түрлі жаңа тәсілдерді жүзеге асыруға бағыттадым. Оқыту барысына жаңа талаптар қоя отырып, Бағдарламаның негізгі мақсаты: «педагог қызметкерлердің қосымша білім мен дағдылар көлемін алудағы білімдік қажеттіліктерін қанағаттандыру, Қазақстандық мұғалімдерге қарқынды өзгеріп, жатқан өмір жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуға көмектесу; әдістемелік жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін білім берудегі инновациялық үдерістерге қолдау көрсету; мұғалімдерді оқушылардың бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға, түрлі адамдармен тиімді диалог жүргізе алатын, қазіргі заманда табысты өмір сүруге дайын, сандық технологияларда құзырлық танытатын белсенді азамат , болашақ маман ретінде қалыптасуға көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті біліммен және практикалық дайындықпен қамтамасыз ету» болып табылады (Бағдарлама, 5-6 бет). демекші осы мақсаттарды үнемі жадымызда ұстап, соған қарай әрекет еттік. Өзінің сабағын тәжірибе алаңына айналдыру кезінде табысқа жеткізетін жеті модульді мұғалім өзінің жеке шеберлігіне қарай ұйымдастырады. Ұтқыр ұйымдастырылған, әдіс-тәсілдерге қанық тізбектелген сабақтар топтамасында әр модуль өз тиімділігін дәлелдейді. Тәжірибе кезінде мен, біріншіден, жаңа тәсілдердің сапалы оқыту үшін қолданылуын назарда ұстадым. Алғашында уақыт жетпей, жоспарлағанымды толық үлгере алмай, қобалжыған кездерім де болды. Оның себебі, менің ойымша, мен де оқушыларым да бейімделу кезеңін бастан өткеріп жатқандықтан. Тәжірибеміздің аздығынан.Қандай нәрсе болмасын адам оған бірінші үйренуі қажет, бойына сіңіруі керек. Тәжірибеміз өз кезегімен өтіп жатты, оқушылар да бейімделіп, математика сабағына бұрынғыдай емес, қызығушылықпен, тіпті асыға келетін болды. Табысты қолданған модульдерімнің бірі – сыни тұрғыдан ойлау. «Ойлау туралы ойлау» нысаны оқушыларға оқыту барысына тікелей өзі жауапты екенін сездіріп, білімнің әркімнің өзі үшін керектігін түсініп жатты. Сыни тұрғыдан ойлаудың түрлі стратегияларын тізбектелген сабақтар топтамасының барлығына енгіздім. Аталған өзгерістерді мен таңдап алған бесінші сынып оқушыларының оқу үдерісіне енгізе отырып, сабақтар жүргіздім. Мектепте тәжірибеден өту барысында тізбектелген үш сабағымның қысқа мерзімді жоспарына жеті модульді ықпалдастыра отыра құрдым. «Бұрыштар.Көпбұрыштар» тақырыбы бойынша бір қысқа мерзімді сабағымды бердім. Алғашқы сабағымды да оқушылар маған аңырай қарап неліктен сабақ бұлай өзгеріп кетті деген ойда отырғандары көздерінен көрініп тұрды. Сабағымды бастамас бұрын өткізбейтін тренигтер өткізіп олардың қызығушылығын оятым . Олар енді мені қүнде асыға күтетін болды. Одан топтарға бөлу, олар үшін қызық болды. Сабағымның өзіндік ерекшелігі болды. Трениг, топқа болу, жұмбақ арқылы сабақтың негізгі сөзіне анықтама беру,постер қорғау,рефлексияда кері байланыс жасап қызықты ,өз –өздерін бағалау өте қызықты өтті. Бұл сабақтарымдағы сәтті тұстары көп болды күнделікті сабаққа қызығушылықпен қарауы , эмоцияға берілуі, ізденпаздықтары, екі жұлдыз бір ұсыныс жазғандағы сұрақтары мені ойландырды. Ал сәтсіз тұстары осындай жалындап тұрған оқушыларымды осы уақытқа дейін менің көрмеуім, сол себептен балаларымның дарындылықтарын , жас ерекшеліктерін аңғармай өткізген сабақтарымның жеткіліксіз екенін көрдім , ізденуім қажет. Осындай 7 модульдік сабақ құрастыру технологисы бойынша осы 5 сыныптарында қайталай отырып, «5.4В. Бұрыштар.Көпбұрыштар» тарауы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрып 5 «ә» сыныбында «Бұрыш» атты сабақ өткіздім, ал үшінші сабағымды 5 «ә» сыныбында осы тақырыпты жас маман апталығында ашық сабақ ретінде өткіздім. Топқа отырған орындары арқылы бөлдім,сергіту сәтін өткіздім,ресурстарға АКТ-ны, бейнежазбалар қолдандым. Оқушыларға әртүрлі тақырыпты талдауға тапсырмалар бердім. Тапсырмаларды постермен қорғаттырдым. Оқушыларға кері байланыс жазуға қалыптастыру мақсатында рефлексия өткіздім.Стикерлердегі рефлексияларды оқып талдау жасағанымда оқушыларыма топтық жұмысқа деген қызығушылығын, оң көзқарастарын байқадым.Бұдан өзімнің даму жоспарына енгізгелі отырған өзгерістерім және жоспарды іске асыру үдерістерім оң шешім тауып, нәтижелі болатындығына көз жеткізгендей болдым Осы сабақтардан көп әсер алдым . Міне, осылай өзімнің әркүнгі сабағыма жеті модульді қолдана білдім. Диалогты ұйымдастыру кезінде мұғалім тарапынан сұрақтар айқын, нақты, терең, байланысты, әділ (Доктор К. Алгер) болу керек деп пайымдалған. Менің тарапымнан осы көрсеткіштер сақталып отырғандықтан оқушы жауаптары дұрыс, нақты болды. Тапсырма ойластырған кезде жеңілден ауырға қарай жүрген өз нәтижесін берді. Соңында ғаламтордан тапсырмалар алып орындадық. Оқыту мен оқудағы талантты және дарынды балаларды анықтау, оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу модульдері оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулімен тығыз байланысты екенін нақты сездім. Тек қана түрлі әдістер арқылы, қызықты да қиын тапсырмалар орындау барысында оқушылардың таланттылығын анықтаймыз, дарындылығын даралаймыз және жас ерекшеліктеріне сай оқыта аламыз. Осы қағидаттарды бұлжытпай сақтаған кезде ғана аталған оқушылар үлкен табыстарға жете алады екен. Бірақ, менің байқағаным, бір сыныпта отырған жас шамасы әртүрлі оқушылар арасында атап айтатындай айырмашылықтар болмайды екен. Олардың ойлауы да, өзіндік пікірін дәлелдеуі де бір деңгейде болып шықты. Тапсырма беруде «оңайдан қиынға» деген ұстанымды ұстанған жөн. Демек, оқушыға тапсырманы береміз, қаншалықты орындағанын көргеннен кейін ғана тапсырманы қиындатамыз. Тапсырма олардың деңгейін көрсете алатындай және мазмұны оқушыға түсінікті және ынталандыратын болу керек екен. Бұрын жақсы оқып келген балалар өздеріне одан да жоғары талап қойылғанда, әлі де оқу керектігін түсінді. Бағалау шкаласының көтерілгенін сезініп, соған сай болуға еңбектенді. «Үнсіз» оқушыларым өздерінің жеткен жетістіктеріне қуана отырып, жақсы оқитын оқушылар қатарына қосылу мүмкіндігі бар екенін сезінді. Арман деген оқушым, өзінің қолынан әлі де көп нәрсе келетініне көзі жетті, сондай-ақ, ол холерик болғандықтан, тыныш отыра алмайтын бала топтық ереже сай тәртіпке бағынып, сөзге тоқтап үйренді. Өздерінің бойындағы бұл өзгерістер балаларға стимул, одан да жақсы жетістіктерге жету үшін мотивация болды. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер жоғарыда аталған екі модульмен тығыз байланысты, өйткені, дарынды және талантты балаларды анықтауда да, оқушыларды жас ерекшеліктеріне қарай оқытуда да біз көбінесе сабағымызға жаңа тәсілдерді енгіземіз. «Сыныптағы оқу үдерісінің пайдасын анықтайтын негізгі факторлар мыналар: балалардың оқу үдерісін түсіну; нені оқу керектігін түсіну; оқу үдерісін қалай құрылымдау қажет екендігі туралы ұғымның қалыптасуы; оқу нәтижелілігін бағалау мүмкіндігін игеруі» сияқты көрсеткіштерді игеру үшін осы жаңа тәсілдердің мүмкіндігі зор. Оқыту мен оқудағы түрлі тәсілдерді пайдалану арқылы белгілеген мақсатқа жетеміз, оқушылардың білімдерін бақылай аламыз. Мысалы, техникалық диктант, мәтінмен жұмыс, дискуссиялық карта, постермен жұмыс деген тәсілдер топпен игеру кезінде оқушылардың арасында ынтымақтастық атмосферасын құруға, білімдерін саралауға, өз-өздерін бағалауға көмегін тигізетін болып шықты. Оқушыда сөйлеу мәдениеті, аудитория алдында өзін еркін сезіну, өзіндік пікірін дәлелдеуге, топ шешімімен санасуға жаңа оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің тиімділігі мол екеніне мектептегі тәжірибе кезінде толығымен көзім жетті. Оқушы ақпаратты іздеуші, жазып алушы ретінде белсенді қызмет атқарады. «Оқыту мен оқуда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану». АКТ оқушыларға ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп, мұғалімдерге сабақ беруде көмектесетін маңызды құрал болып отыр. (Мұғалімге арналған нұсқаулық 61 бет). Осыған байланысты Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану қазіргі кездегі заман талабы болғандықтан, ақпараттық-коммуникациялық технология білім беруде маңызды құрал деп айтсақ та болады. Интерактивті тақтаны қолдана отырып оқушыларға тақыры
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)