Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Талдау жұмыстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1 тоқсан, Дүние жүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
||||||||||||
Сынып: 6 |
|
|
|
|
|
|||||||||
Оқушылар саны: 8 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
Мұғалім: Балмаганбетова Н. К. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Мақсат: Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау |
|
|
||||||||||||
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|
|
||||||||
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|||||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
||||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
||||||||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 1 |
8 |
10 |
0 |
5 |
3 |
63 |
100 |
|
|
|||||
БЖБ 2 |
8 |
10 |
0 |
5 |
3 |
88 |
100 |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
№ |
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||||||
БЖБ 1 |
6.3.2.1. Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу |
6.3.1.1. «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу 6.3.2.4. Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау |
||||||||||||
БЖБ 2 |
6.4.2.1. Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау 6.2.2.1. Тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау |
6.2.2.2. Өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау |
||||||||||||
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|||||||||||||
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
||||||||
БЖБ 1 |
- |
|
|
|
|
|
||||||||
БЖБ 2 |
- |
|
|
|
|
|
||||||||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: №1 БЖБ 1. «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу; 2. Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалын қарастырып, сипаттау №2 БЖБ 1.Өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау; |
|
|||||||||||||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
|||||||||||||
Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілей алмауы; Киев Русімен, Түрік қағанатымен халықаралық қарым-қатынасын анықтауда қателіктер жіберуі; Готикалық және романдық стильдердің ерекшеліктерін көрсете алмауы; |
|
|
||||||||||||
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) 30.10.2024 Орта ғасырлар тарихының хронологияларынуақыт сызығына салуды үйретемін, Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасына талдау жүргіземін. Өнердің дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын түсіндіре отырып, готикалық және романдық стильдердің ерекшеліктерін суреттер арқылы түсіндірме жұмыстарын жүргіземін |
|
|||||||||||||
Топтағы: 23.10.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Балмаганбетова Нургуль Кайркуловна |
|
|
|
І тоқсан, Қазақстан тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Оқушылар саны: 8 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Мұғалім: Балмаганбетова Н. К. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Мақсат: Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау. |
|
|||||||||||||||||||||||
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Пән |
Оқушы саны |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
БЖБ 1 |
8 |
10 |
0 |
7 |
1 |
88 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
ТЖБ |
8 |
25 |
0 |
5 |
3 |
75 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
№ |
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
БЖБ 1 |
6.3.1.2 VI-IX ғaсырлaрдaғы мeмлeкeттeрдің дaму eрeкшeліктeрін түсіндіріп, олaрдың ұқсaстықтaры мeн aйырмaшылықтaрын aнықтaу |
6.2.3.1 Көнe түркі жaзуының тaрихи мaңызын түсіндіру |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
ТЖБ |
6.4.1.1 Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау 6.3.1.1 Оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау |
6.3.2.3 Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
№ |
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|||||||||||||||||
БЖБ 1 |
- |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
ТЖБ |
- |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
№1 БЖБ Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөліне баға беру, Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын сипаттау қиындық келтірген. ТЖБ Тарихи оқиғалардың себеп-салдарлық байланыстарын анықтау мақсатында тарихи оқиғалардың маңызын талдауда қиындық туындаған |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Берілген «Күлтегін» жырынан үзіндіні талдай алмауы Қазақстан тарихының орта ғасырдағы негізгі оқиғаларын, құбылыстарын, процестерін түсіне алмауында |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) 30.10.2024. Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру жұмыстарын жүргіземін Топтағы: 24.10.2024 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Балмаганбетова Нургуль Кайркуловна |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
І тоқсан, Қазақстан тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Оқушылар саны: 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Мұғалім: Балмаганбетова Н. К. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Мақсат: Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау. |
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
БЖБ 1 |
5 |
10 |
0 |
3 |
2 |
100 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
ТЖБ |
5 |
25 |
0 |
3 |
2 |
100 |
100 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
№ |
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
||||||||||||||||||||
БЖБ 1 |
8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру 8.2.3.1 Ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру |
|
|
|
||||||||||||||||||||
ТЖБ |
8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру 8.3.1.3 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру 8.1.2.1 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау 8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау |
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
№ |
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
БЖБ 1 |
- |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
ТЖБ |
- |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
- |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Топтағы: 24.10.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Балмаганбетова Нургуль Кайркуловна |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І тоқсан. Дүние жүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау. |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Оқушылар саны: 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Мұғалім: Балмаганбетова Н. К. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Мақсаты: Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау. |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
БЖБ 1 |
5 |
10 |
0 |
2 |
3 |
80 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
БЖБ 2 |
5 |
10 |
0 |
3 |
2 |
80 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
№ |
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
БЖБ 1 |
8.4.1.2 индустриялық қоғамның даму процесін түсіндіру үшін «модернизация» ұғымын пайдалану |
8.3.2.5 ХХ ғасырдың басына қарай әлемнің аумақтық бөлінуін және мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
БЖБ 2 |
8.3.2.1 Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін айқындау |
8.2.4.3 тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегияларының рөлін бағалау |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
№ |
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
БЖБ 1 |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
БЖБ 2 |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: №1 БЖБ ХХ ғасырдың басына қарай әлемнің аумақтық бөлінуін және мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау; №2 БЖБ Шығыс/Батыс майдандағы оқиғаларды жазып, әскери техника және соғыс стратегияларына дәлелдер келтіру; |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: ХХ ғасырдың басындағы отарлаушы мемлекетті және олардың отарын картада белгілеуде қателіктер жіберуі Ең мықты соғыс стратегиялары мен әскери техникалары қай мемлекеттерде болғандығын жазып, дәлелдей алмауы; 4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) 29.10.2024. ХХ ғасырдың басындағы отарлаушы мемлекетті және олардың отарын картада белгілеуді үйретемін. Ең мықты соғыс стратегиялары мен әскери техникалары қай мемлекеттерде болғандығы туралы қайта түсіндірме жұмыстарын жүргіземін. Топтағы: 24.10.2024 Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Балмаганбетова Нургуль Кайркуловна. |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|