Материалдар / Талдау жұмыстары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Талдау жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
6,8-сынып бойынша қазақстан тарихы мен дүниежүзі тарихы пәнінен БЖБ, ТЖБ талдау жұмыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2024
109
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 тоқсан, Дүние жүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау



Сынып: 6






Оқушылар саны: 8







Мұғалім: Балмаганбетова Н. К.








Мақсат: Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау



Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы







Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары





0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %






Оқушылар саны





БЖБ 1

8

10

0

5

3

63

100



БЖБ 2

8

10

0

5

3

88

100













Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

6.3.2.1. Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

6.3.1.1. «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу

6.3.2.4. Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау

БЖБ 2

6.4.2.1. Экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау

6.2.2.1. Тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау

6.2.2.2. Өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:



Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%




БЖБ 1

-






БЖБ 2

-






2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

1 БЖБ

1. «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;

2. Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалын қарастырып, сипаттау

2 БЖБ

1.Өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау;


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:


Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар тарихының хронологияларын белгілей алмауы;

Киев Русімен, Түрік қағанатымен халықаралық қарым-қатынасын анықтауда қателіктер жіберуі;

Готикалық және романдық стильдердің ерекшеліктерін көрсете алмауы;



4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс

(қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)

30.10.2024

Орта ғасырлар тарихының хронологияларынуақыт сызығына салуды үйретемін,

Византияның көршілес елдермен халықаралық қарым-қатынасына талдау жүргіземін.

Өнердің дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын түсіндіре отырып, готикалық және романдық стильдердің ерекшеліктерін суреттер арқылы түсіндірме жұмыстарын жүргіземін



Топтағы: 23.10.2024









Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Балмаганбетова Нургуль Кайркуловна














І тоқсан, Қазақстан тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау






Сынып: 6






Оқушылар саны: 8






Мұғалім: Балмаганбетова Н. К.











Мақсат: Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, өткен

тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.


Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы










Пән

Оқушы саны

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %






төмен

орта

жоғары






0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %









Оқушылар саны








БЖБ 1

8

10

0

7

1

88

100






ТЖБ

8

25

0

5

3

75

100



















Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар






БЖБ 1

6.3.1.2 VI-IX ғaсырлaрдaғы мeмлeкeттeрдің дaму eрeкшeліктeрін түсіндіріп, олaрдың ұқсaстықтaры мeн aйырмaшылықтaрын aнықтaу

6.2.3.1 Көнe түркі жaзуының тaрихи мaңызын түсіндіру







ТЖБ

6.4.1.1 Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау

6.3.1.1 Оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау

6.3.2.3 Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау



















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:






Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%





БЖБ 1

-







ТЖБ

-




















2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:






1 БЖБ

Білге қағанның мемлекетті нығайтудағы рөліне баға беру, Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын сипаттау қиындық келтірген.

ТЖБ

Тарихи оқиғалардың себеп-салдарлық байланыстарын анықтау мақсатында тарихи оқиғалардың маңызын талдауда қиындық туындаған






3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:






Берілген «Күлтегін» жырынан үзіндіні талдай алмауы

Қазақстан тарихының орта ғасырдағы негізгі оқиғаларын, құбылыстарын, процестерін түсіне алмауында






4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)

30.10.2024.

Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру жұмыстарын жүргіземін



Топтағы: 24.10.2024






Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Балмаганбетова Нургуль Кайркуловна















































І тоқсан, Қазақстан тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау






Сынып: 8




Оқушылар саны: 5












Мұғалім: Балмаганбетова Н. К.











Мақсат: Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, өткен

тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.




Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы










Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %






төмен

орта

жоғары






0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %









Оқушылар саны








БЖБ 1

5

10

0

3

2

100

100






ТЖБ

5

25

0

3

2

100

100



















Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар



БЖБ 1

8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру

8.2.3.1 Ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру




ТЖБ

8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру

8.3.1.3 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру

8.1.2.1 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау

















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:






Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%






БЖБ 1

-








ТЖБ

-





















2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:










-









3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:










-








4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс

(қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)






























Топтағы: 24.10.2024












Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Балмаганбетова Нургуль Кайркуловна



























І тоқсан. Дүние жүзі тарихы пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау.







Сынып: 8












Оқушылар саны: 5












Мұғалім: Балмаганбетова Н. К.











Мақсаты: Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.






Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы










Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %








төмен

орта

жоғары








0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %











Оқушылар саны










БЖБ 1

5

10

0

2

3

80

100








БЖБ 2

5

10

0

3

2

80

100





















Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар






БЖБ 1

8.4.1.2 индустриялық қоғамның даму процесін түсіндіру үшін «модернизация» ұғымын пайдалану

8.3.2.5 ХХ ғасырдың басына қарай әлемнің аумақтық бөлінуін және мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау






БЖБ 2

8.3.2.1 Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін айқындау


8.2.4.3 тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегияларының рөлін бағалау


















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:






Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%









БЖБ 1

-











БЖБ 2

-
























2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

1 БЖБ

ХХ ғасырдың басына қарай әлемнің аумақтық бөлінуін және мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау;

2 БЖБ

Шығыс/Батыс майдандағы оқиғаларды жазып, әскери техника және соғыс стратегияларына дәлелдер келтіру;






3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

ХХ ғасырдың басындағы отарлаушы мемлекетті және олардың отарын картада белгілеуде қателіктер

жіберуі

Ең мықты соғыс стратегиялары мен әскери техникалары қай мемлекеттерде болғандығын жазып,

дәлелдей алмауы;

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс

(қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)

29.10.2024.

ХХ ғасырдың басындағы отарлаушы мемлекетті және олардың отарын картада белгілеуді үйретемін.

Ең мықты соғыс стратегиялары мен әскери техникалары қай мемлекеттерде болғандығы туралы қайта

түсіндірме жұмыстарын жүргіземін.

Топтағы: 24.10.2024

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Балмаганбетова Нургуль Кайркуловна.















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!