Материалдар / Тәлімгерлік жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәлімгерлік жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманның іс-тәжірибелерін жетілдіруіне көмектесу, оның қызметкер және тұлға ретінде өсуіне, кәсіби дамуы мен проблемаларды өз бетінше шешуіне ықпал етіп, бағыт-бағдар беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
4177
18 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТӘЛІМГЕРЛІК ЖОСПАРЫ

2016 - 2017 оқу жылы


Тәлімгер: Битаева Салтанат Есенгелдіқызы – мектеп-лицей директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары

Тәлім алушы: Жүсіпбекова Әсел Талғатбекқызы - ағылшын тілі пәнінің мұғалімі


Тәлімгерлік  бағдарламасының мақсаты:

Тәлім алушының іс-тәжірибелерін жетілдіруіне көмектесу, оның қызметкер және тұлға ретінде өсуіне, кәсіби дамуы мен проблемаларды өз бетінше шешуіне ықпал етіп, бағыт-бағдар беру.

Міндеті: Тәлім алушыны сындарлы оқыту туралы мәліметтермен таныстыру, коучинг жүргізуге жаттықтыру, мұғаліммен жұмыс жүргізу әдіс-тәсілдерін меңгерту, мұғалімдердің сабақ үдерісіне оңтайлы тұрғыда әсер етуге, сол арқылы мектептегі оқыту мен оқу үдерісіне өзгерістер енгізуге мүмкіндіктер туғызу.


Күтілетін нәтиже: Тәлім алушы коучинг-сессия жұмысын жоспарлай алады, мұғалімдермен топтық, жұптық жұмыстардытиімді ұйымдастырады, ақпараттарды ізденіп табу және оларды орынды қолдана білу шеберлігі артады, мұғалімдердің кәсіби дамуына ықпал етеді, сол арқылы оқушының білім сапасының артуына әсер етеді.

  • Тәлім алушы  сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдерімен танысады;

  • Тәлім алушы  оқыту мен оқу үдерісін дамытуды, жақсартуды үйренеді, қолданады;

  • Тәлім алушының өзіне деген сенімі  арта түседі;

  • Басқа мұғалімдерге тәлімгер бола алады;


Орындалатын жұмыс түрі

Мерзімі

Тәлімгердің

іс-әрекеті

Тәлім алушының

іс-әрекеті

Формасы

Ресурс

Күтілетін нәтиже

1

Тәлім алушыны таңдау үдерісі. Даму аймағын анықтау.

1 апта

05-10.09.

2016ж

Сабағына ену, әңгімелесу


Сабақ береді, кеңес алады

Пікірлесу

МАН

Тәлім алушы анықталады

2

Кәсіби сұхбат жүргізу;

08.09.2016

Тәжірибесіндегі қажеттіліктерді анықтау.

Тәлімгерден мен не күтемін? эссе

Сұхбат, жазбаша

эссе

Үлестірме материалдар

3-апта

Қажеттіліктерін талдауға үйренеді.

3

7 модуль туралы түсінік беру.

2 апта

12.09.2016

Жұмыс бағыттарын белгілеп, жаңа Бағдарлама туралы түсінік беріледі

Сабақ береді, кеңес алады.

Сұхбат

МАН

7 модуль  туралы түсінік қалыптасады..

4

Тәлім алушымен бірлесе отырып,  жұмыс жоспарын жасау.

13.09.2016

Тәлімгерлік туралы түсінік беру.

Өзіндік идеяларын қосады

Сұхбат, жоспар

Нұсқаулықтар, тапсырмалар, үлестірме материалдар.

Бірлескен жұмыс жоспары жасалады

5

Тәлім алушының дәстүрлі сабағына ену

15.09.2016

Сабақты талдау, топтық жұмыстарды  енгізу арқылы  сабақ барысына өзгерістер енгізуге кеңес беру

Тәлім алушы сабағының  сәтті  жақтары мен сәтсіз жақтары көрсетілген өзіндік талдауы

1-сабаққа ену

Сабаққа ену дәптері

Қажеттіліктерін анықтау. Жетістіктерін атап өтіп, қажет болса одан әрі көрсетілетін қолдауды талқылау.

6

Тәлім алушының зерттеу тақырыбын негіздеп, сынып пен сынып оқушыларына зерттеу жұмысын жүргізуге кеңес беру.

3-апта

19.09.2016

Іс-әрекетті зерттеу тақырыбын анықтау, даму мақсаттарын айқындау.

Зерттеу тақырыбын нақтылайды

Кәсіби сұхбат

Үлестірме материалдар


Тәлім алушыға кәсіби қолдау көрсетуге дайын болу.

7

Бірлесе орта мерзімді жоспар жасау


20.09.2016

Оқу мақсаттарын анықтауға кеңес беру.

ОМЖ жасауда  қадамдардың  маңыздылығын түсінеді, нәтижелілігін маңыздығы туралы білетін болады, мақсат қоюды үйренеді

Кездесу, сұхбат ОМЖ туралы сұрақтар қойылады

ОМЖ үлгісі

ОМЖ –ды  жасауда қадамдарының жүйелі болғаны,  әр сабақ  нәтижесі болжам түрінде көрсете алады

8

Тәлім алушыны өз сабағына қатыстырады, оқудың жаңа тәсілдері бойынша ақпарат береді, үйретеді

22-24.09.

2016

сабақты талдайды,

жаңа әдіс-тәсілдерді үйретеді

Сұрақтар қояды,

Ақпарат алады, жаңа

әдіс-тәсілдерді үйренеді

Рефлексия


ҚМЖ үлгісі

Тәлім алушы өз сабағына өзгеріс енгізуге бағыт алады

9

Жаңаша оқыту сабақ жоспарын (ҚМЖ) бірлесе отырып құру.

4-апта

26.09.2016

Табыс критерийлермен жұмыс жасауды үйрету

Табыс критерийлерді ұғады

Сұхбат

Нұсқаулықтар, тапсырмалар, үлестірме материалдар.

Табыс критерийлерді пайдалануда оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, сабақтарда өзін-өзі  және  өзара. 

бағалауға арналған тапсырмаларды орындай алады.

10

Тәлім алушының 2-ші сабағына қатысу


28.09.2016

Сабақ беру барысын  талдау, ұсыныс жасау. Тиімді стратегияларды  пайдалануды үйрету

Тәлім алушы сабағына өзіндік талдау барысында оқушылардың белсенділіктері артқан-артпағанын зерттейді

Тәлім алушы рефлексия,сауалнама толтырады.



Сабағында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданады.


11

Тәлім алушыны 

«Оқыту мен оқудағы кедергілер және шешу жолдары» коучингісіне шақыру.

30.09.2016


Мұғалімдерге коучинг өткізу

Рефлексия. Тәлім алушыдан эссе

Топтық жұмыс


Үлестірме материалдар


Оқу және оқытудағы кедергілерді анықтайды, жаңа әдістемелерді меңгеріп,енгізеді.

12

 «Зерттеу барысында оқыту үдерісі қалай жақсарды» атты тақырыпта кәсіби әңгіме жүргізу

5-апта

03.10.2016

Тәлім алушының кәсіби өсуіне ықпал ету


Талдауда көрсеткендей мұғалім кемшіліктерді жою мақсатында оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгеріс ендіреді.

Сабақ туралы рефлексия жасайды, пікірлесу


Өз жұмысындағы жетістіктер мен кедергілердің  себептерін талдай алады.

13

Бейнебақылау жүргізу,

3-сабақ сабақты бақылау

05.10.2016

Оқушының сыни ойлауын бақылайды

Сабақ жүргізеді,

талқылайды, сабақта

пайдаланған әдіс-тәсілдерді саралайды

Оқушылар

мен сұхбаттасу


Видео камера,

ноутбук

Рефлексивтік дағдылары 

жетілдіріледі.

 Білім және білік дағдысының аясы кеңейеді

14

Оқушылардан сұхбат алу

6-апта

10.10.2016

Оқушылардан сауалнама алу, әңгімелесу

Оқушы үніне назар салады, ескереді

Сауалнама, пікірлесу

Сауалнама

Оқушыларға сыни сұрақтар қою арқылы сабақ үрдісіндегі өзгеріс анықталады

15

Тәлімгерліктің нәтижесін талқылау.

13.10.2016

Тәлімгерліктің тиімділігін анықтау

Шығармашылық деңгейі ауқымының аясын арттыруға көмек алады

Сұхбат

Рефлексия, есеп

Тәлімгерлік жүргізу арқылы тәлім алушы кәсіби дамилы, 


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!