№
|
Орындалатын жұмыс
түрі
|
Мерзімі
|
Тәлімгердің
іс-әрекеті
|
Тәлім
алушының
іс-әрекеті
|
Формасы
|
Ресурс
|
Күтілетін нәтиже
|
1
|
Тәлім алушыны таңдау үдерісі.
Даму аймағын анықтау.
|
1
апта
05-10.09.
2016ж
|
Сабағына ену,
әңгімелесу
|
Сабақ береді, кеңес
алады
|
Пікірлесу
|
МАН
|
Тәлім алушы
анықталады
|
2
|
Кәсіби сұхбат
жүргізу;
|
08.09.2016
|
Тәжірибесіндегі қажеттіліктерді
анықтау.
|
Тәлімгерден мен не күтемін?
эссе
|
Сұхбат,
жазбаша
эссе
|
Үлестірме
материалдар
3-апта
|
Қажеттіліктерін талдауға
үйренеді.
|
3
|
7
модуль туралы түсінік
беру.
|
2
апта
12.09.2016
|
Жұмыс бағыттарын
белгілеп, жаңа Бағдарлама туралы
түсінік беріледі
|
Сабақ береді, кеңес
алады.
|
Сұхбат
|
МАН
|
7
модуль туралы түсінік қалыптасады..
|
4
|
Тәлім алушымен бірлесе
отырып, жұмыс жоспарын жасау.
|
13.09.2016
|
Тәлімгерлік туралы түсінік
беру.
|
Өзіндік идеяларын
қосады
|
Сұхбат, жоспар
|
Нұсқаулықтар, тапсырмалар, үлестірме
материалдар.
|
Бірлескен жұмыс жоспары
жасалады
|
5
|
Тәлім алушының дәстүрлі
сабағына ену
|
15.09.2016
|
Сабақты талдау, топтық
жұмыстарды енгізу арқылы сабақ барысына өзгерістер
енгізуге кеңес беру
|
Тәлім алушы сабағының
сәтті жақтары мен сәтсіз жақтары көрсетілген өзіндік
талдауы
|
1-сабаққа
ену
|
Сабаққа ену
дәптері
|
Қажеттіліктерін анықтау.
Жетістіктерін атап өтіп, қажет болса одан әрі көрсетілетін қолдауды
талқылау.
|
6
|
Тәлім алушының зерттеу
тақырыбын негіздеп, сынып пен сынып оқушыларына зерттеу жұмысын
жүргізуге кеңес беру.
|
3-апта
19.09.2016
|
Іс-әрекетті зерттеу тақырыбын
анықтау, даму мақсаттарын айқындау.
|
Зерттеу тақырыбын
нақтылайды
|
Кәсіби
сұхбат
|
Үлестірме
материалдар
|
Тәлім алушыға кәсіби қолдау
көрсетуге дайын болу.
|
7
|
Бірлесе орта
мерзімді жоспар жасау
|
20.09.2016
|
Оқу мақсаттарын анықтауға
кеңес беру.
|
ОМЖ жасауда
қадамдардың маңыздылығын түсінеді, нәтижелілігін маңыздығы
туралы білетін болады, мақсат қоюды
үйренеді
|
Кездесу,
сұхбат ОМЖ туралы сұрақтар
қойылады
|
ОМЖ
үлгісі
|
ОМЖ –ды жасауда
қадамдарының жүйелі болғаны, әр сабақ нәтижесі болжам
түрінде көрсете алады
|
8
|
Тәлім алушыны өз сабағына
қатыстырады, оқудың жаңа тәсілдері бойынша ақпарат береді,
үйретеді
|
22-24.09.
2016
|
сабақты
талдайды,
жаңа әдіс-тәсілдерді
үйретеді
|
Сұрақтар
қояды,
Ақпарат алады,
жаңа
әдіс-тәсілдерді
үйренеді
|
Рефлексия
|
ҚМЖ
үлгісі
|
Тәлім алушы өз сабағына
өзгеріс енгізуге бағыт алады
|
9
|
Жаңаша оқыту сабақ жоспарын
(ҚМЖ) бірлесе отырып құру.
|
4-апта
26.09.2016
|
Табыс критерийлермен жұмыс
жасауды
үйрету
|
Табыс критерийлерді
ұғады
|
Сұхбат
|
Нұсқаулықтар, тапсырмалар, үлестірме
материалдар.
|
Табыс критерийлерді
пайдалануда оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, сабақтарда
өзін-өзі және
өзара.
бағалауға арналған
тапсырмаларды орындай алады.
|
10
|
Тәлім алушының 2-ші
сабағына қатысу
|
28.09.2016
|
Сабақ беру барысын
талдау, ұсыныс жасау. Тиімді стратегияларды пайдалануды
үйрету
|
Тәлім алушы сабағына өзіндік
талдау барысында оқушылардың белсенділіктері артқан-артпағанын
зерттейді
|
Тәлім алушы
рефлексия,сауалнама толтырады.
|
|
Сабағында оқытудың
жаңа әдіс-тәсілдерін қолданады.
|
11
|
Тәлім
алушыны
«Оқыту мен оқудағы кедергілер
және шешу жолдары» коучингісіне
шақыру.
|
30.09.2016
|
Мұғалімдерге коучинг
өткізу
|
Рефлексия. Тәлім алушыдан
эссе
|
Топтық жұмыс
|
Үлестірме
материалдар
|
Оқу
және оқытудағы
кедергілерді
анықтайды, жаңа әдістемелерді
меңгеріп,енгізеді.
|
12
|
«Зерттеу барысында оқыту
үдерісі қалай жақсарды» атты тақырыпта кәсіби әңгіме
жүргізу
|
5-апта
03.10.2016
|
Тәлім алушының
кәсіби өсуіне ықпал ету
|
Талдауда көрсеткендей мұғалім
кемшіліктерді жою мақсатында оқыту мен оқу тәжірибесіне
өзгеріс ендіреді.
|
Сабақ туралы рефлексия
жасайды, пікірлесу
|
|
Өз жұмысындағы жетістіктер мен
кедергілердің себептерін талдай
алады.
|
13
|
Бейнебақылау
жүргізу,
3-сабақ сабақты
бақылау
|
05.10.2016
|
Оқушының сыни ойлауын
бақылайды
|
Сабақ
жүргізеді,
талқылайды,
сабақта
пайдаланған әдіс-тәсілдерді
саралайды
|
Оқушылар
мен сұхбаттасу
|
Видео
камера,
ноутбук
|
Рефлексивтік
дағдылары
жетілдіріледі.
Білім және білік дағдысының
аясы кеңейеді
|
14
|
Оқушылардан сұхбат
алу
|
6-апта
10.10.2016
|
Оқушылардан сауалнама алу,
әңгімелесу
|
Оқушы үніне назар салады,
ескереді
|
Сауалнама,
пікірлесу
|
Сауалнама
|
Оқушыларға сыни сұрақтар қою
арқылы сабақ үрдісіндегі өзгеріс
анықталады
|
15
|
Тәлімгерліктің нәтижесін
талқылау.
|
13.10.2016
|
Тәлімгерліктің тиімділігін
анықтау
|
Шығармашылық деңгейі ауқымының
аясын арттыруға көмек алады
|
Сұхбат
|
Рефлексия,
есеп
|
Тәлімгерлік жүргізу арқылы
тәлім алушы кәсіби дамилы,
|