Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Танака меморандумы» қаншалықты қауіпті болды?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ : |
Мектеп: Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицей |
||||||
Күні: |
Мұғалім: Халыкова Жанна Сергеевна |
||||||
Сынып: 9 (8) |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
ҰМЖ тарауы |
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері. |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Танака меморандумы» қаншалықты қауіпті болды? |
||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
8.1.2.1. Қоғамның әлеуметтік өмірдегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын талдау; 8.3.1.2. тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру; 8.4.1.5. 1930 жылдардағы құрылымдық экономикалық дағдарыстың нәтижесінде экономикада орын алған өзгерістерді анықтау. |
||||||
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Жапонияда Реакцияшыл идеялогиялардың таралу ықпалын талдау, талитаризмнің, әміршіл жүйенің тарихын түсіндіру, 1930 жылғы экономикалық өзгерістерді анықтау. Оқушылардың басым бөлігі: 1930 жылдардағы Жапонияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуына реакцияшыл идеялогиялардың және саяси режимдердің қалыптасуының әсеріне талдау жасау. Кейбір оқушылар: Жапонияның, Германия мен Италияның саяси жүйелерінің қалыптасу алғышарттары мен таралу ықпалын салыстырып, экономикалық дағдарыстың нәтижесінде орын алғанға баға беру. |
||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: «Танака мемарандумы» қаншалықты қауіпті болғандығын зерделейді. Танака мемарандумының тарихи маңызын түсіндіреді. (оқылым, тыңдалым) Оқулықтағы тірек сөздерді анықтайды, дәптерге жазады. (жазылым) Танака саясаттын жеке саралайды, топқа түсіндіреді (айтылым) |
||||||
Пәнге қатысты лексика мен терминология Милитаризация, шовинизм, нсілшілдік, монополистік,Танака кабинеті, |
|||||||
Сыныптағы диолог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға арналған тармақтар: Бірінші дүние жүзілік соғыс жылдарында Жапония соғыс қимылдарынан тыс қалды себебі,............................. Жапония үшін бірінші дүние жүзілік соғыс нәтижелері тиімді болды себебі, ................................ Сіз неліктен .................. екенің айта аласыз ба? Неліктен Танака сыртқы саясаттың және принциптерін ұсынды? Жазылым бойынша ұсыныстар Билік басына Танака кабинетінің келу саясаты.................... |
|||||||
Құндылықтарға баулу |
« Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеяның 3 құндылығы «Бейбітшілік пен келісім» оқушыларға құрметтпен қарауға тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
География, Құқық негіздері |
||||||
Алдынғы білім |
Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау; |
||||||
|
|||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||||
Сабақ басы 7 мин 2 мин |
Ұйымдастыру. (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуал қалыптастыру) «Жылы лебіз» арқылы оқушылар бір-біріне тілек айтады. |
Түрлі түсті қағаздар |
|||||
3 мин
5 мин
Сабақ ортасы 6 мин
10 мин |
Тапсырма. 1. Үй тапсырмасын сұрау. «Доп лақтыру» әдісі арқылы үй жұмысы сұралады.
Мақсаты: Доп лақтыру әдісі арқылы оқушылардың үйге берген тақырыпты қаншалықты меңгергенін білемін. Тапсырма. 2. Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында Stop-кадр — бейнефильмнің бір сәтімен (кадр) әдісі арқылы үзінді көрсетіліп, сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа тартуға болады. - Кадрда не көрдіңдер? - Мемлекеттің жағдайын қалай сипаттайсындар? - Танака меморандумы туралы не айтасындар? -Жапония мемлекеті үшін, бұл меморандумның маңызы қандай? Мұғалім оқу мақсатын хабарлайды. 8.1.2.1. Қоғамның әлеуметтік өмірдегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын талдау; 8.3.1.2. тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру; 8.4.1.5. 1930 жылдардағы құрылымдық экономикалық дағдарыстың нәтижесінде экономикада орын алған өзгерістерді анықтау. |
Тақырыпқа қатысты слайд№1
Видео |
|||||
Мақсат: Жаңа тақырыпты меңгеру үшін топтарға жұмыс және басқа топтардың мәліметтерін түсіну. Дискриптор:
1927 жылғы экономикалық дағдарыстың мәнің ашады.
ҚБ / Интерактивті тақтаға дұрыс толтырылған кесте шығарылып, оқушылар өз – өздерін «+» және «-» арқылы тексереді. |
мәтін |
||||||
Слайд №3 |
|||||||
10 мин
|
3 тапсырма топтық жұмыс.Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. «Майкл портердің 5 күші» талдауына қоғамның әлеуметтік өмірдегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың таралу ықпалын талданыз.
Дискриптор:
Қалыптастырушы бағалау тәсілі. Топтар бір бірінің жұмыстарын «Қатты-тәтті, қатты» әдісі арқылы бағалайды. |
Слайд №4 |
|||||
2 мин |
8Үйге тапсырма Барлық оқушылар: тақырыпты толығымен мазмұндау;
Оқушылардың басым бөлігі: тақырып бойынша реферат жазып келу. Кейбір оқушылар: тақырып бойынша 50-60 сөзден эссе беріледі. |
А3 парағы |
|||||
|
|||||||
Талдау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен
байланыс |
|||||
Топтағы жұмыс барысында талдау, анықтау тәсілдерін қолдану жоспарланды. Қабілетті оқушылардың басқалардың табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесу. Визуал оқушылар қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жеңіл түрдегі сұрақ-жауаптар қоямын. Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау |
Оқушылар бір-бірін дискрипторлар тұсына «+» белгісін қоя отырып, бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі. |
. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады. |
|||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Бөлім |
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері. |
Тақырып |
«Танака мемарандумы» қаншалықты қауіпті болды? |
Оқу мақсаттары |
Қоғамның әлеуметтік өмірдегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын талдау; |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
жоғары |
Бағалау критерийі |
|
Тапсырма |
|
«Майкл портердің 5 күші» талдауына қоғамның әлеуметтік өмірдегі өзгерістерге реакцияшыл идеялогиялардың таралу ықпалын талданыз.
Дискриптор:
|