Математика 6 - сыныпСабақтың тақырыбы: Таңбалары әртүрлі сандарды көбейтуСабақтың мақсаты:Білімділік: Таңбалары әртүрлі сандарды көбейту ережесінің тұжырымдамасын білу және оны сандарды көбейтуде пайдалануға үйрету.Дамытушылық: Әртүрлі сандарды көбейту ережелерді қолдану жөніндегі білімдерін дамыту. Сабақта асықты пайдаланып ойын түрінде түрлендіру арқылы оқушылардың есте сақтау қабілеттігін арттыру.Тәрбиелік: Есептерді дұрыс әрі ұқыпты орындауға баулу.І кезең мақсаттары:а) Ұйымдастыру;б) Үйге берген деңгейлік тапсырмаларды тексеру. (Оқушылар бір - бірін тексереді)в) Жаңа тақырыпты меңгеруге қажет болатын өткен материалдарды қайталау.1. Мазмұны (жұмыс дәптерінде)2. Әдісі: сұрақ - жауап.3. Формасы: жеке, топтық4. Құрал: жұмыс дәптеріІІ кезеңнің мақсаттары:а) 1. Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеріп көруге мүмкіндік туғызу.2. Мазмұны (жұмыс дәптерінде)3. Әдісі: Оқулықпен өз бетімен іздену.б) 1. Мұғалімнің көмегімен берілген тапсырмаларды бірге талқылап, оқушылардың өзіне ереже, анықтамаларды қорыту сәті.2. Мазмұны (жұмыс дәптерінде)в) 1. Осы кезеңде меңгерілген теориялық білімдерін бекіту.2. Мазмұны. (жұмыс дәптерінде)3. Әдісі: Бекіту әдісі. Асық ойныІІІ кезеңнің мақсаттары:а) «Түсіну» І - ші деңгейде меңгерген ақпараттық білімдерінің себеп - салдарын анықтайтын тапсырмалар орындау.б) «Өзгертілген жағдайда қолдану», «Талдау», Алған білімдерін түрлендіріп қолдану. Алған білімдерін жетілдіріп «жинақтау», «қорытынды жасау», тақырыптың мазмұнына баға бере алу.«Көпір» тапсырмаларыІ - кезең1. Екі теріс санның қосындысы қалай табылады?......................2. Екі теріс санның қосындысы теріс сан ба, әлде оң сан ба?.................3. Екі теріс санды қалай азайтамыз?....................«Білу» тапсырмаларыЕкі көбейткіштің таңбалары әртүрлі: біреуі теріс, екіншісі оң болса, көбейткіштер теріс сан болады.(-) ∙ (+) = (-),(+) ∙ (-) = (-).Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең теріс сан.(- а) ∙ в= - ав,а ∙ (- в) =- ав.Екі көбейткіштің таңбалары бірдей болса, көбейткіштер оң сан болады.(-) ∙ (-) = (+),(+) ∙ (+) = (+).Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең оң сан.|- а| ∙ |- в| = ав,Мысалы: |- 30| ∙ |- 3| = 90.Егер көбейткіштердің кемінде біреуі нөлге тең болса, онда көбейтінді де нөлге тең болады. а∙ 0 = 0.Кез келген санды 1 - ге көбейткенде, көбейтінді сол санның өзіне тең болады. а∙ 1 = а.Мысалы: (- 2, 5) ∙ 1= - 2, 5Кез келген санды - 1 - ге көбейткенде, көбейтінді сол санға қарама - қарсы санға тең.а∙ (- 1) = - а,- а∙ (- 1) = а.«Жинақтау» тапсырмасыАсық ойыны.Көбейтіндіні табыңдар:1) 40• (- 8)32• (- 16)60 • (- 30)2) - 7• 5- 19• 8- 50 • 203) - 250 •120- 640 • 800- 300 •1004) 10 •(- 1500)- 200 • 700- 8 •1000Қолдану тапсырмасыАсықты пайдаланып оларын жинақтап, қолдануға бейімдеу.№523 (2, 4)№ 524(2, 4, 6, 8)№528 (2, 4)«Баға беру»«Сен қалай ойлайсың?»Таңбалары әртүрлі екі санды көбейткенде таңбаға мән берілу керек пе, жоқ па?Таңбалары әртүрлі екі санды көбейткенде таңба...№525 ауызша«Білу» теориясыІІІ кезеңБос орынға тиісті сөзді жаз:1. Таңбалары әртүрлі сандарды көбейту үшін ...................2. Қарама - қарсы сандардың көбейтіндісі неге тең? ............3...........4............