Материалдар / Таңертеңгі жаттығулар.
Аттестацияға арналған Педагогтердің портфолиосын бағалау парағы
ДАЙЫН МАТЕРИАЛДАРДЫ ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!
Жүктеп алу
МАТЕРИАЛДЫ ТЕГІН ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!

Таңертеңгі жаттығулар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшаға.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2021
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таңертеңгі жаттығулар



Күні: 12.01.2018 жыл

Тобы: «II кіші» топтары

1. "Сәлем, қоян!" жатығуы. Аяқты иықпен теңестіріп қоямыз. Қолымызды артымызға қойып, біріктіреміз. Демаламыз. Алдыға қарай еңкейеміз. Демімізді шығарамыз. Алғашқы қалыпқа келеміз.

2. "Қоян достарын іздейді" жаттығуы. Қолымызды белімізге қоямыз. Кеудемізді оңға-солға бұрамыз.

3. "Біздің қоян өсіп келеді" жаттығуы. Қолымызды жоғары көтереміз. Жоғарыға қарай созыламыз да, аяғымыздың ұшына тұрамыз. Демаламыз. Аяғымызға тұрып,қолымызды түсіреміз. Дыбыс шығару арқылы демімізді шығарамыз.

4. "Қоян күнге қыздырынады" жаттығуы. Арқамызға жатамыз. Кеудемізбен оңға-солға бұрыламыз.

5. "Секіргіш қоян" жаттығуы. Орнымыздан тұрып, қолымызды кеуде тұсымызда бүгеміз. Орынымзда тұрып секіреміз. Мұнан соң "бұтаны" айнала секіреміз. 

Мұндай жаттығулар 3-4 жастағы бүлдіршіндерге түсінікті әрі қызықты. Жаттығу барысында балалар шаршамайды. Ал жаттығуды қызықты ойын ретінде қабылдайды. 





























Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі.

Күні: 10.01.2018 жыл

Тобы: «Жомарт» мектепалды даярлық тобы

Білім беру саласы: Әлеуметтік

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қауіпсіз мінез-құлық негіздері.

Тақырыбы: Еңбек-түбі береке.

Мақсаты: «еңбек», «еңбексүйгіштік» туралы түсінік беру.

Міндеттері: 1.еңбек туралы түсініктерін кеңейту.

2.еңбек ету дағдыларын дамыту.

3.еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар: дәптер,түрлі түсті қарындаштар,сюжеттік суреттер.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап,түсіндіру,әңгімелеу,көрсету.

Кезең

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Мотивациялық-ізденушілік


1. Шаттық шеңбері:

А.Меңжанованың «Болайықшы осындай» өлеңі.

Жақсы бала еңбекшіл,

Ер азамат болады.

Қиындықты жеңіп кіл,

Құшағы гүлге толады.

Еңбекшіл осындай

Болайықшы,досым-ай.


-Шеңберге тұрады.

-қимылмен көрсетеді.

-балалар алған әсерлерін ортаға салады.


Ұйымдасырушылық- ізденістік

2.Әңгімелесу

-Еңбекқор бала деп қандай баланы айта аламыз?

-Сендер үйде,топта үлкендерге қалай көмектесесіңдер?

3.Әңгімелеу: М.Төрежанов «Ертеңге қалдыруға бола ма?»

-Қадишаны қандай қыз деп айтуға болады?

-сұраққа жауап береді

-әңгімені тыңдайды.

Ұйымдастырушылық- ізденістік


-Сендер Мақұлжан сияқты ата-әжелеріңді, әке - аналарыңды, аға-әпкелеріңді тыңдап, айтқанын өз уақытында орындайсыңдар ма?

4:Ойын:

«Мен еңбекқор баламын».

Шарты: балалар дөңгелене тұрып, ойын бастаушы допты бір балаға лақтырады. Допты қағы алған бала үйде не істейтіні жайлы айтып,допты басқа балаға лақтырады.

5.Дәйексөз:

«Еңбек ер атандарады».

6.Дәптермен жұмыс:

-Сурет бойынша әңгіме құрастыру.

-Суреттерді бояу.

7.Сергіту сәті:

Мынау- менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталған.

Мынау- басым ақылды,

Бәрін осы атқарған.

Мынау-менің оң қолым,

Мынау-менің сол қолым,

Тіреу болған әрқашан

Барлық істі атқарған.

8.Ғажайып сөздер:

- Жақсы бала еңбекқор, тілалғыш,ұқыпты.

- Еңбек адамға қуаныш сыйлайды, жақсы еңбегі үшін ел бағалайды.

сұраққа жауап береді.

-ойын шартымен танысып,ойынды ойнайды

-дәйексөздерді қайталайды

-қимыл-қозғалыспен жасайды.

-ойынды қызыға ойнайды.

-ғажайып сөздерді қайталайды

Рефлекстік-түзетушілі

9.Қортындылау

-Балалар,бүгін нені үйрендік?

-Жақсы,еңбекқор бала қандай болады?

-Бүгінгі істі ертеңге қалдыруға бола ма?

-сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қор-тындылайды.

Рефлекстік-түзетушілік

10.Жүректен жүрекке:

Н.Жанаевтың «Еңбек» атты өлеңін балалармен бірге қайталау.

Гүл өсірсең терлеп,

Мұның аты -еңбек.

Кесте тіксең зерлеп,

Мұның аты –еңбек.

-барлығы бірге қайталайды.

Біледі: «жақсы бала» туралы түсінікті;

Игереді: «жақсы, еңбекқор, тілалғыш» ұғымдары мен оның қасиеттерін;

Меңгереді: жаңа сөздерді;


Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі


Күні: 17.01.2018 жыл

Тобы: «Әділ» ортаңғы тобы

Білім беру саласы: Денсаулық

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Дене шынықтыру.

-Сендер Мақұлжан сияқты ата-әжелеріңді, әке - аналарыңды, аға-әпкелеріңді тыңдап, айтқанын өз уақытында орындайсыңдар ма?

4:Ойын:

«Мен еңбекқор баламын».

Шарты: балалар дөңгелене тұрып, ойын бастаушы допты бір балаға лақтырады. Допты қағы алған бала үйде не істейтіні жайлы айтып,допты басқа балаға лақтырады.

5.Дәйексөз:

«Еңбек ер атандарады».

6.Дәптермен жұмыс:

-Сурет бойынша әңгіме құрастыру.

-Суреттерді бояу.

7.Сергіту сәті:

Мынау- менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталған.

Мынау- басым ақылды,

Бәрін осы атқарған.

Мынау-менің оң қолым,

Мынау-менің сол қолым,

Тіреу болған әрқашан

Барлық істі атқарған.

8.Ғажайып сөздер:

- Жақсы бала еңбекқор, тілалғыш,ұқыпты.

- Еңбек адамға қуаныш сыйлайды, жақсы еңбегі үшін ел бағалайды.

сұраққа жауап береді.

-ойын шартымен танысып,ойынды ойнайды.

-дәйексөздерді қайталайды

-қимыл-қозғалыспен жасайды.

-ойынды қызыға ойнайды.

-ғажайып сөздерді қайталайды


Рефлекстік-түзетушілі

9.Қортындылау

-Балалар,бүгін нені үйрендік?

-Жақсы,еңбекқор бала қандай болады?

-Бүгінгі істі ертеңге қалдыруға бола ма?

-сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қор-тындылайды.

Рефлекстік-түзетушілік

10.Жүректен жүрекке:

Н.Жанаевтың «Еңбек» атты өлеңін балалармен бірге қайталау.

Гүл өсірсең терлеп,

Мұның аты -еңбек.

Кесте тіксең зерлеп,

Мұның аты –еңбек.

-барлығы бірге қайталайды.

Біледі: «жақсы бала» туралы түсінікті;

Игереді: «жақсы, еңбекқор, тілалғыш» ұғымдары мен оның қасиеттерін;

Меңгереді: жаңа сөздерді;












































Көңілді эстафета

Тақырыбы: Көңілді эстафета

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың спортқа деген қызығушылығын арттыру, оқушыларды ұйымшылдыққа,достыққа,ұлтжандылыққа тәрбиелеу;

Сабақтың түрі:командалық жарыс

Сабақтың әдісі:ойын

Өтетін орны: спорт алаңы

Өтетін сыныбы:  «Батыр» ересектер тобы

Құрал-жабдығы: доп,кедергілер,секірткіш,ысқырық,шығыршық,қап,эстафета таяқшасы

І.Ұйымдастыру кезеңі

1.Жарысымыздың қорытындысын шығарып,әділ бағалап отыратын әділқазылар алқасымен таныстыру.

2.Ортаға командалар шығады.Мұғалімнің командасы бойынша сапқа тұрғызылады.Мемлекеттік Әнұран орындалады.

ІІ.Жарыстың шарты.

1.Сәлемдесу.(ұраны,топ аты)

2.Эстафеталық ойындар

3.Қорытындылау

1.«Эстафета таяқшасын алып жүгіру»

Әр топ ойыншылары төрешінің белгісі бойынша кедергілердің арасымен эстафета таяқшасын алып белгіленген жерге жүгіріп барып,кейін қайтады.Екінші ойыншыға береді.Бірінші келген команда жеңіске жетеді.

2.«Секіртпемен жүгіру»

Топ оқушылары төрешінің белгісі бойынша секіртпемен жүгіреді.Белгіленген жерге жүгіріп барып,кейін қайтады.Келесі ойыншыға береді.Ойынды бірінші аяқтаған топ жеңімпаз болады.

3.«Шығыршық тасы»

Төрешінің белгісі бойынша топ басшысы шығыршықпен белгіленген жерге топ мүшелерін біртіндеп тасып,кейін қайтады.Соңғы ойыншыны апарып,барлығын бірдей алып келеді

4.«Кім жылдам»

Төрешінің белгісі бойынша белгіленген жерге допты жерге ұрып барып,қайтарында жүгіріп келеді. Допты келесі ойыншыға береді. Ойын осылай жалғасып,бірінші келген команда жеңімпаз болады.

5.«Жұптасқан ұстаушылар»

Төрешінің белгісі арқылы топ мүшелері екеуден жұптасып белгіленген жерге жүгіріп барып,кейін қайтады.

6.«Қаппен жүгіру»

Төрешінің белгісі арқылы қапты киіп алып,белгіленген жерге секіріп барып,кейін қайтады.Қапты шешіп келесі ойыншыға береді.Бірінші аяқтаған топ жеңімпаз болады.

7.«Арқан тарту»

Команда мұшелері түгел арқан тартуға шығады.Белгіленген жерге қарсылас команда мүшелерін тартып келеді.Командалар бір-бірімен түгел арқанмен тартысады.

ІІІ.Қорытындылау.

Қорытынды сөз әділқазыларға беріледі.

Командалар сап түзеп қатарға тұрады.

Ұпай санын есептеп,жарысқа қатысқан коман

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!