Дарынды балалаларға
арналған
Абай
атындағы №10 лицей мектебі.
Тақырыбы: “ Білекті бірді
жығар,
Білімді
мыңды жығар.”
Өткізген: Латыпова Н. Қ.
Павлодар қаласы 2006
жыл.
Мақсаты: 1. Оқушылардың алған
білімдерін жаңғырту
барысында, есте сақтауларын,
қиял-қабілеттерін,
логикалық ойлауларын жүйелеп ортаға салып,
ой
белсенділіктерін арттыру.
2.
Оларды мәдениеттілікке, бірлікке, өзін-өзі ұстай
білуге,
ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Достық,
жолдастық қарым-қатынасты нығайту.
Әдіс -
тәсілдер: Қайталау, сұрақ-жауап, жұмбақ
жасыру, мақал-мәтел
айтысы.
Керекті
құралдар: Плакатқа жазылған сөздер,
микрофон, карточкалар,
шарлар,
екі сандық, ойыншықтар, теңге, сыйлықтар,
телефон.
Түрі: Ойнайық та,
ойлайық.
Ойын
барысы: (оқушылар безендірілген сынып
бөлмесіне еніп,
орындарына отырады )
1.
Жүргізуші: - Армысыздар, ұстаздар мен
құрбы-құрдастар!
2.
Жүргізуші: - Біздің ойынымызға хош
келіпсіздер! Сіздерге жақсы көңіл – күй, шат күлкі және ойында
сәттілік тілейміз!
1.
Жүргізуші: - Бәйгеге түсіп
жарыспай,
Жүйріктің бағы жанар ма?
Білім
мен өнер жарысып,
Тәрбие,
тәлім табар ма?
Бұл
бәйге - ойдың бәйгесі
Кім
жүйрік ойға – сол алда, - деп, бүгінгі
“Білекті
бірді жығар,
Білімді мыңды жығар” – атты
“Таңғажайып алаң” ойынымызды бастаймыз .
2.
Жүргізуші: -
Ал, келіңдер,
келіңдер,
Біріңе – бірің еріңдер.
Біліміңді тексеріп,
Ойынға
қатысып көріңдер.
1.
Жүргізуші: І -
бөлім.
“Адам – табиғат перзенті
”.
-
“Адамдардың табиғатсыз күні жоқ,
Мұны айтуға табиғаттың
тілі жоқ” - дегендей бүгінгі тапсырма, сұрақтар табиғаттың
төңірегінде болады. Алдымен, табиғат туралы не білесіңдер, ортаға
салайық.
І-топ. Адамдардың
табиғатқа ІІ-топ. Адамдардың
табиғатқа
тигізетін пайдасы. зияны.
(текшені көп жинаған оқушылар
ойынға шығады )
І
-тапсырма: Адамға қажетті жағдайлардың
бірі. (Таза ауа ).
ІІ
- бөлім: “Тапқыр болсаң, талас жоқ”.
- Мына
үзінді қай мәтіннен алынған.
- Бірақ , ендігәрі тырнағыма
іліксең,
Ән айтқызбай өлтіруге ант
етемін.
- Әннің
құдіреті, міне осында – дейтін
Шәмші
сөзін аяқтап, сәл күрсініп.
(“Аққұс
туралы аңыз”. Сәкен Сейфуллин).
Құстардың пайдасы,
зияны.
ІІ
-тапсырма: - Он екі айдың
біреуі
Мына
менің атымда,- деп, жар салып жүреді.
(Көкек).
ІІІ -
бөлім: “Білімді -
мықты”.
Бұл қай өлең үзіндісі, кім
жазған.
-
Сандалып келе жатты ақсақ киік,
Бір
тоқтап, анда-санда әлді жиып.
Ақ бөкен
сахараның ботагөзі,
Атты
екен қандай адам көзі қиып.
(Ақсақ
киік).
1.
Елімізде қандай қорықтар бар? (өсімдіктерді, жануарларды
қамқорлыққа алған?)
(Алматы,
Ақсу-Жабағылы, Барсакелмес, Қорғалжың, Наурызым, Марқакөл
т.б.)
-
Қазақстанда қызыл кітап қашан шықты. (1977
ж).
3.
Жануарлар неше түрге бөлінеді. (6)
Бунақ
денелілер, балықтар, құстар, қосмекенділер, сүтқоректілер,
жорғалаушылар.
ІІІ-тапсырма:
Бұл жануардың еті, сүті, жүні,
терісі де пайдалы. Жүнінен адамдар түрлі киімдер, қолғап, байпақ
т.б. тоқиды.
(Түйе).
“Зерделі болсаң,
биік шыңға жетесің”.
ІV-тапсырма: Жеңіп шыққан балаларға
тапсырма:
- Бір
ағаштың 12 бұтағы бар,
Әр
бұтағында 30 жапырағы бар,
Жапырақтың бір жағы - ақ, бір жағы -
қара.
(Ай, тәулік, күн мен түн.)
Осы
сөздің біреуі жасырылған.
(Түн).
Суперойын
тапсырмасы:
-
Витаминдер тірегін А, В, С, Д, Е – деп аласың,
Жетіспесе бірі оның ауырып сен
қаласың,
Ойлап
көрші балалар,
А - қай
тағамда болады?
(Асқабақ).
1.
Жүргізуші: - Бойларыңда от бар екен
байқадым,
Жүректерде шоқ бар екен
байқадым.
2.
Жүргізуші: - Әрқашанда осы шоқты
өшірмей,
Жалындатып, шарықтаңдар
әрдайым!
Сау болыңыздар!