Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

    МКҚК Талғар қ. Политехникалық колледжі



    «Келісілді» «Бекітемін»

    Колледж әдіскері Директордың оқу ісі жөнінідегі

    Серғали Ш.С.________ орынбасары

    Бейсембаева Е.Қ. __________


    Сабақ жоспары №

    Курс

    Топ №

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Күні:

    Модульдің немесе пән атауы:

    Қазақ тілі

    Педагогтің аты-жөні

    Нурпеисова Индира Тельмановна

    Сабақтың тақырыбы

    Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма

    Сабақтың түрі:   

    жаңа сабақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары мен міндеттері :

    10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси) талдай отырып, негізгі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру;

    10.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу

    Күтілетін нәтижелер


    АКТ қолдану


    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері:

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастырушылық кезең

    (- минут)





    Ұйымдастыру кезеңі:

    Білім алушылармен сәлемдесу, түгендеу.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы орындалу шартымен таныстыру. Қобалжуды басу және алдағы бірлескен іс-әрекеттерге жағымды көңіл-күйді қалыптастыру мақсатында

    Білім алушылар амандасады.


    «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы орындалу шартымен таныстыру.

    Орындалу шарты.

    - Білім алушылар шаттық шеңберіне жиналып, шеңбер құрып тұрады. Бір-бірімен қол ұстасып, жақсы көңіл-күйде өзіне бір жақсы тілек тілеп, қасындағы білім алушыларға да бір тілек айтады.

    Бір-біріне қарап, күлкі сыйлайды.




    Сабақтың басы

    (00-минут)




    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

    Диалог бойынша саралау. Ұжымдық жұмыс.

    1-тапсырма. «Ойтүрткі» әдісі бойынша өтілетін тақырыпқа болжам жасатамын. Сұрақтар бойынша өз ойын айтқызып, жаңа тақырыппен байланысын анықтайды.

    • Сәулет өнері (архитектура) туралы не білесіңдер?

    • Сәулет өнерінің құндылығы неде?

    • Сәулет өнері тарихтан қандай сыр шертеді деп ойлайсыңдар?

    Студенттер сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім студенттерге сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Архитектура, сәулет өнері – құрылысты жобалау, салу, оған көркемдік бейне беру өнері. Архитектура туындылары адамның күнбе-күнгі тіршілік ортасын қалыптастырады. Олар: әр түрлі қажеттіліктерді атқаруға арналған және адамның эстетикалық талғамына жауап бере алатындай болып салынған тұрғын үйлер, қоғамдық ғимараттар, өнеркәсіптік кешендер.

    Сәулет өнері – техниканың, ғылымның және өнердің тоғысқан жері. Қазақстан жерінде Тараз, Құлан, Сайрам , Отырар, Созақ, Түркістан Алмалық сияқты ірі қалаларда архитетуралық ескерткіштер көптеп салынған.

    А.Байтұрсынов адамзат тарихындағы бес өнерді атап көрсеткен.Оның біріншісі-сөз өнері, екіншісі –сәулет өнері, үшіншісі мүсін өнері, төртіншісі сурет, бесіншісі –би, саз өнері деп бөлген екен.

    1-тапсырма. «Ойтүрткі» әдісі арқылы білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Берілген сұрақтар арқылы өз ойларын айтып, жаңа тақырыпқа болжам жасайды.

    Дескриптор

    • Өз ойын жүйелі жеткізеді.

    • Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлей алады.

    • Тыңдаушыларға ықпал ететіндей шешен сөйлейді.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: студенттің танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар студентке сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


    ҚБ. Мұғалімнің бағалауы. «Мадақтау сөз» әдісі. («Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»)

    Қазақ тілі кітабы, 10 сынып интерактивті тақта


    Сабақтың ортасы

    ( 00-минут)



    2- тапсырма. Топтық жұмыс

    Түрлі-түсті кесінділерді таңдау арқылы, топқа бөлінеді.

    Білім алушыларды 3 топқа бөліп, топтық жұмыс орындауын ұйымдастырамын.


    • 1 топ - Қазақстандағы сәулет өнері

    • 2 топ - Италиядағы сәулет өнері

    • 3 топ - Әлемнің жеті кереметі


    3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Венн диаграммасы. Ежелгі және заманауи ғимараттарды салыстырыңдар.

    Тілдік бағдар. Мұғалім тілдік жүйе және норма туралы ақпарат береді.

    Тілдік жүйе және норма

    Тілдік норма дегеніміз – тілдік таңбалардың (сөз, қосымша, сөйлем), тілдік амал-тәсілдердің қолданыстағы бірізділігі мен реттілігі, белгілі бір тілдік ұжымның дұрыс деп таныған жүйесі.

    Әдеби тілдің заңдастырылған нормасы – сөзді дұрыс қоланудың, грамматикалық амал-тәсілдерді дұрыс пайдаланудың көпшілік таныған, тіл тәжірибесінде сыннан өткен қағидалары. Сөйлеуде, жазуда тіл амалдарын дұрыс қолдана білу әдеби тіл нормасын сақтау дегенге саяды. Тілдік норма, алдымен, тілдік жүйемен (системамен) салыстырыла қарастырылады. Әдеби тіл нормалары оқулықтарда, тиісті сөздіктерде көрсетіліп отырады. Ал ол қағида-ережелерді сақтамау – нормадан ауытқу.

    4-тапсырма. 118 бет, 4 – тапсырма. Мәтінді оқып тілдік норма сақталмаған сөздерді табады.

    5-тапсырма. «Ойна, ойла». Аралас әріптермен жазылған сөздерді ұяшыққа дұрыс орналастырып сәулет өнеріне қатысты сөздерді табыңдар.


    5-тапсырма. Мәтінді оқып, «Бес W және бір H» сұрақтарға жауап беріңдер.

    6-тапсырма. Данышпан үкілер әдісі

    122 бет, 3 тапсырмадағы мәтінді оқып, әдіс бойынша талдау.

    2- тапсырма. Топтық жұмыс. Білім алушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топ берілген тақырып бойынша ақпарат жинақтайды. Плакатқа постер ретінде түсіріп, ортаға шығып қорғайды

    Дескриптор

    • Еліміздегі

    ғимараттардың шығу тарихын біледі

    • Ақпаратты қорытып,

    жинақтайды.

    • Аргументтерді

    пайдаланып қорғайды.





    Венн диаграммасы арқылы еліміздің ежелгі және заманауи ғимараттарының айырмашылықтары мен ортақ ерекшелігін анықтайды.
















    Тілдік жүйе және норма ережесін бекіту мақсатында, тапсырма орындайды.


    Ой сергіту мақсатында «Ойна, ойлан» тапсырмасындағы сөздерді дұрыс орналастырады.







    135 беттегі Қазақтың танымал сәулетшілері мәтіні бойынша жазбаша жұптық жұмыс жасайды.







    ҚБ. Топтық өзара бағалауы (+). Жолдастарыңның жауабынан не ұнады? Тапсырманы нақты орындай алды ма? Өз пікірлерін айтады.











































































    ҚБ. Мұғалімнің бағалауы. «Мадақтау сөз» әдісі. («Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»)

    Қазақ тілі кітабы, 10 сынып интерактивті тақта, плакат, суреттер

































    Қазақ тілі кітабы, интерактивті тақта


    Сабақтың соңы

    (Сабаққа қортынды жүргізу,кері байланыс, рефлекция)

    ( мин)


    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында студенттердің сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Білім алушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


    • Бүгін мен … білдім.

    • … қызықты болды.

    • … қиын болды.

    • … тапсырманы орындадым.

    • … екенін түсіндім.


    Студенттер сабаққа кері байланыс жасау мақсатында, сабақ жайлы өз ойларын айтып шығады








    Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру

    -мин

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нурпеисова Индира Тельмановна
    07 Желтоқсан 2023
    1454
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма тақырыбында өткізілген ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

    МКҚК Талғар қ. Политехникалық колледжі



    «Келісілді» «Бекітемін»

    Колледж әдіскері Директордың оқу ісі жөнінідегі

    Серғали Ш.С.________ орынбасары

    Бейсембаева Е.Қ. __________


    Сабақ жоспары №

    Курс

    Топ №

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Күні:

    Модульдің немесе пән атауы:

    Қазақ тілі

    Педагогтің аты-жөні

    Нурпеисова Индира Тельмановна

    Сабақтың тақырыбы

    Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма

    Сабақтың түрі:   

    жаңа сабақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары мен міндеттері :

    10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси) талдай отырып, негізгі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру;

    10.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу

    Күтілетін нәтижелер


    АКТ қолдану


    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері:

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастырушылық кезең

    (- минут)





    Ұйымдастыру кезеңі:

    Білім алушылармен сәлемдесу, түгендеу.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы орындалу шартымен таныстыру. Қобалжуды басу және алдағы бірлескен іс-әрекеттерге жағымды көңіл-күйді қалыптастыру мақсатында

    Білім алушылар амандасады.


    «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы орындалу шартымен таныстыру.

    Орындалу шарты.

    - Білім алушылар шаттық шеңберіне жиналып, шеңбер құрып тұрады. Бір-бірімен қол ұстасып, жақсы көңіл-күйде өзіне бір жақсы тілек тілеп, қасындағы білім алушыларға да бір тілек айтады.

    Бір-біріне қарап, күлкі сыйлайды.




    Сабақтың басы

    (00-минут)




    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

    Диалог бойынша саралау. Ұжымдық жұмыс.

    1-тапсырма. «Ойтүрткі» әдісі бойынша өтілетін тақырыпқа болжам жасатамын. Сұрақтар бойынша өз ойын айтқызып, жаңа тақырыппен байланысын анықтайды.

    • Сәулет өнері (архитектура) туралы не білесіңдер?

    • Сәулет өнерінің құндылығы неде?

    • Сәулет өнері тарихтан қандай сыр шертеді деп ойлайсыңдар?

    Студенттер сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім студенттерге сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Архитектура, сәулет өнері – құрылысты жобалау, салу, оған көркемдік бейне беру өнері. Архитектура туындылары адамның күнбе-күнгі тіршілік ортасын қалыптастырады. Олар: әр түрлі қажеттіліктерді атқаруға арналған және адамның эстетикалық талғамына жауап бере алатындай болып салынған тұрғын үйлер, қоғамдық ғимараттар, өнеркәсіптік кешендер.

    Сәулет өнері – техниканың, ғылымның және өнердің тоғысқан жері. Қазақстан жерінде Тараз, Құлан, Сайрам , Отырар, Созақ, Түркістан Алмалық сияқты ірі қалаларда архитетуралық ескерткіштер көптеп салынған.

    А.Байтұрсынов адамзат тарихындағы бес өнерді атап көрсеткен.Оның біріншісі-сөз өнері, екіншісі –сәулет өнері, үшіншісі мүсін өнері, төртіншісі сурет, бесіншісі –би, саз өнері деп бөлген екен.

    1-тапсырма. «Ойтүрткі» әдісі арқылы білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Берілген сұрақтар арқылы өз ойларын айтып, жаңа тақырыпқа болжам жасайды.

    Дескриптор

    • Өз ойын жүйелі жеткізеді.

    • Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлей алады.

    • Тыңдаушыларға ықпал ететіндей шешен сөйлейді.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: студенттің танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар студентке сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


    ҚБ. Мұғалімнің бағалауы. «Мадақтау сөз» әдісі. («Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»)

    Қазақ тілі кітабы, 10 сынып интерактивті тақта


    Сабақтың ортасы

    ( 00-минут)



    2- тапсырма. Топтық жұмыс

    Түрлі-түсті кесінділерді таңдау арқылы, топқа бөлінеді.

    Білім алушыларды 3 топқа бөліп, топтық жұмыс орындауын ұйымдастырамын.


    • 1 топ - Қазақстандағы сәулет өнері

    • 2 топ - Италиядағы сәулет өнері

    • 3 топ - Әлемнің жеті кереметі


    3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Венн диаграммасы. Ежелгі және заманауи ғимараттарды салыстырыңдар.

    Тілдік бағдар. Мұғалім тілдік жүйе және норма туралы ақпарат береді.

    Тілдік жүйе және норма

    Тілдік норма дегеніміз – тілдік таңбалардың (сөз, қосымша, сөйлем), тілдік амал-тәсілдердің қолданыстағы бірізділігі мен реттілігі, белгілі бір тілдік ұжымның дұрыс деп таныған жүйесі.

    Әдеби тілдің заңдастырылған нормасы – сөзді дұрыс қоланудың, грамматикалық амал-тәсілдерді дұрыс пайдаланудың көпшілік таныған, тіл тәжірибесінде сыннан өткен қағидалары. Сөйлеуде, жазуда тіл амалдарын дұрыс қолдана білу әдеби тіл нормасын сақтау дегенге саяды. Тілдік норма, алдымен, тілдік жүйемен (системамен) салыстырыла қарастырылады. Әдеби тіл нормалары оқулықтарда, тиісті сөздіктерде көрсетіліп отырады. Ал ол қағида-ережелерді сақтамау – нормадан ауытқу.

    4-тапсырма. 118 бет, 4 – тапсырма. Мәтінді оқып тілдік норма сақталмаған сөздерді табады.

    5-тапсырма. «Ойна, ойла». Аралас әріптермен жазылған сөздерді ұяшыққа дұрыс орналастырып сәулет өнеріне қатысты сөздерді табыңдар.


    5-тапсырма. Мәтінді оқып, «Бес W және бір H» сұрақтарға жауап беріңдер.

    6-тапсырма. Данышпан үкілер әдісі

    122 бет, 3 тапсырмадағы мәтінді оқып, әдіс бойынша талдау.

    2- тапсырма. Топтық жұмыс. Білім алушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топ берілген тақырып бойынша ақпарат жинақтайды. Плакатқа постер ретінде түсіріп, ортаға шығып қорғайды

    Дескриптор

    • Еліміздегі

    ғимараттардың шығу тарихын біледі

    • Ақпаратты қорытып,

    жинақтайды.

    • Аргументтерді

    пайдаланып қорғайды.





    Венн диаграммасы арқылы еліміздің ежелгі және заманауи ғимараттарының айырмашылықтары мен ортақ ерекшелігін анықтайды.
















    Тілдік жүйе және норма ережесін бекіту мақсатында, тапсырма орындайды.


    Ой сергіту мақсатында «Ойна, ойлан» тапсырмасындағы сөздерді дұрыс орналастырады.







    135 беттегі Қазақтың танымал сәулетшілері мәтіні бойынша жазбаша жұптық жұмыс жасайды.







    ҚБ. Топтық өзара бағалауы (+). Жолдастарыңның жауабынан не ұнады? Тапсырманы нақты орындай алды ма? Өз пікірлерін айтады.











































































    ҚБ. Мұғалімнің бағалауы. «Мадақтау сөз» әдісі. («Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»)

    Қазақ тілі кітабы, 10 сынып интерактивті тақта, плакат, суреттер

































    Қазақ тілі кітабы, интерактивті тақта


    Сабақтың соңы

    (Сабаққа қортынды жүргізу,кері байланыс, рефлекция)

    ( мин)


    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында студенттердің сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Білім алушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


    • Бүгін мен … білдім.

    • … қызықты болды.

    • … қиын болды.

    • … тапсырманы орындадым.

    • … екенін түсіндім.


    Студенттер сабаққа кері байланыс жасау мақсатында, сабақ жайлы өз ойларын айтып шығады








    Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру

    -мин

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 10 сынып
    07.12.2023
    1454
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нурпеисова Индира Тельмановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации