Материалдар / Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма

Материал туралы қысқаша түсінік
Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма тақырыбында өткізілген ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2023
1109
9 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АЛМАТЫ ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

МКҚК Талғар қ. Политехникалық колледжі



«Келісілді» «Бекітемін»

Колледж әдіскері Директордың оқу ісі жөнінідегі

Серғали Ш.С.________ орынбасары

Бейсембаева Е.Қ. __________


Сабақ жоспары №

Курс

Топ №

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Күні:

Модульдің немесе пән атауы:

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні

Нурпеисова Индира Тельмановна

Сабақтың тақырыбы

Таңғажайып сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма

Сабақтың түрі:   

жаңа сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары мен міндеттері :

10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси) талдай отырып, негізгі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру;

10.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу

Күтілетін нәтижелер


АКТ қолдану


Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастырушылық кезең

(- минут)





Ұйымдастыру кезеңі:

Білім алушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы орындалу шартымен таныстыру. Қобалжуды басу және алдағы бірлескен іс-әрекеттерге жағымды көңіл-күйді қалыптастыру мақсатында

Білім алушылар амандасады.


«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы орындалу шартымен таныстыру.

Орындалу шарты.

- Білім алушылар шаттық шеңберіне жиналып, шеңбер құрып тұрады. Бір-бірімен қол ұстасып, жақсы көңіл-күйде өзіне бір жақсы тілек тілеп, қасындағы білім алушыларға да бір тілек айтады.

Бір-біріне қарап, күлкі сыйлайды.




Сабақтың басы

(00-минут)




Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Диалог бойынша саралау. Ұжымдық жұмыс.

1-тапсырма. «Ойтүрткі» әдісі бойынша өтілетін тақырыпқа болжам жасатамын. Сұрақтар бойынша өз ойын айтқызып, жаңа тақырыппен байланысын анықтайды.

  • Сәулет өнері (архитектура) туралы не білесіңдер?

  • Сәулет өнерінің құндылығы неде?

  • Сәулет өнері тарихтан қандай сыр шертеді деп ойлайсыңдар?

Студенттер сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім студенттерге сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Архитектура, сәулет өнері – құрылысты жобалау, салу, оған көркемдік бейне беру өнері. Архитектура туындылары адамның күнбе-күнгі тіршілік ортасын қалыптастырады. Олар: әр түрлі қажеттіліктерді атқаруға арналған және адамның эстетикалық талғамына жауап бере алатындай болып салынған тұрғын үйлер, қоғамдық ғимараттар, өнеркәсіптік кешендер.

Сәулет өнері – техниканың, ғылымның және өнердің тоғысқан жері. Қазақстан жерінде Тараз, Құлан, Сайрам , Отырар, Созақ, Түркістан Алмалық сияқты ірі қалаларда архитетуралық ескерткіштер көптеп салынған.

А.Байтұрсынов адамзат тарихындағы бес өнерді атап көрсеткен.Оның біріншісі-сөз өнері, екіншісі –сәулет өнері, үшіншісі мүсін өнері, төртіншісі сурет, бесіншісі –би, саз өнері деп бөлген екен.

1-тапсырма. «Ойтүрткі» әдісі арқылы білім алушылар сұрақтарға жауап береді. Берілген сұрақтар арқылы өз ойларын айтып, жаңа тақырыпқа болжам жасайды.

Дескриптор

  • Өз ойын жүйелі жеткізеді.

  • Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлей алады.

  • Тыңдаушыларға ықпал ететіндей шешен сөйлейді.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: студенттің танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар студентке сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


ҚБ. Мұғалімнің бағалауы. «Мадақтау сөз» әдісі. («Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»)

Қазақ тілі кітабы, 10 сынып интерактивті тақта


Сабақтың ортасы

( 00-минут)



2- тапсырма. Топтық жұмыс

Түрлі-түсті кесінділерді таңдау арқылы, топқа бөлінеді.

Білім алушыларды 3 топқа бөліп, топтық жұмыс орындауын ұйымдастырамын.


  • 1 топ - Қазақстандағы сәулет өнері

  • 2 топ - Италиядағы сәулет өнері

  • 3 топ - Әлемнің жеті кереметі


3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Венн диаграммасы. Ежелгі және заманауи ғимараттарды салыстырыңдар.

Тілдік бағдар. Мұғалім тілдік жүйе және норма туралы ақпарат береді.

Тілдік жүйе және норма

Тілдік норма дегеніміз – тілдік таңбалардың (сөз, қосымша, сөйлем), тілдік амал-тәсілдердің қолданыстағы бірізділігі мен реттілігі, белгілі бір тілдік ұжымның дұрыс деп таныған жүйесі.

Әдеби тілдің заңдастырылған нормасы – сөзді дұрыс қоланудың, грамматикалық амал-тәсілдерді дұрыс пайдаланудың көпшілік таныған, тіл тәжірибесінде сыннан өткен қағидалары. Сөйлеуде, жазуда тіл амалдарын дұрыс қолдана білу әдеби тіл нормасын сақтау дегенге саяды. Тілдік норма, алдымен, тілдік жүйемен (системамен) салыстырыла қарастырылады. Әдеби тіл нормалары оқулықтарда, тиісті сөздіктерде көрсетіліп отырады. Ал ол қағида-ережелерді сақтамау – нормадан ауытқу.

4-тапсырма. 118 бет, 4 – тапсырма. Мәтінді оқып тілдік норма сақталмаған сөздерді табады.

5-тапсырма. «Ойна, ойла». Аралас әріптермен жазылған сөздерді ұяшыққа дұрыс орналастырып сәулет өнеріне қатысты сөздерді табыңдар.


5-тапсырма. Мәтінді оқып, «Бес W және бір H» сұрақтарға жауап беріңдер.

6-тапсырма. Данышпан үкілер әдісі

122 бет, 3 тапсырмадағы мәтінді оқып, әдіс бойынша талдау.

2- тапсырма. Топтық жұмыс. Білім алушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топ берілген тақырып бойынша ақпарат жинақтайды. Плакатқа постер ретінде түсіріп, ортаға шығып қорғайды

Дескриптор

  • Еліміздегі

ғимараттардың шығу тарихын біледі

  • Ақпаратты қорытып,

жинақтайды.

  • Аргументтерді

пайдаланып қорғайды.





Венн диаграммасы арқылы еліміздің ежелгі және заманауи ғимараттарының айырмашылықтары мен ортақ ерекшелігін анықтайды.
















Тілдік жүйе және норма ережесін бекіту мақсатында, тапсырма орындайды.


Ой сергіту мақсатында «Ойна, ойлан» тапсырмасындағы сөздерді дұрыс орналастырады.







135 беттегі Қазақтың танымал сәулетшілері мәтіні бойынша жазбаша жұптық жұмыс жасайды.







ҚБ. Топтық өзара бағалауы (+). Жолдастарыңның жауабынан не ұнады? Тапсырманы нақты орындай алды ма? Өз пікірлерін айтады.











































































ҚБ. Мұғалімнің бағалауы. «Мадақтау сөз» әдісі. («Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»)

Қазақ тілі кітабы, 10 сынып интерактивті тақта, плакат, суреттер

































Қазақ тілі кітабы, интерактивті тақта


Сабақтың соңы

(Сабаққа қортынды жүргізу,кері байланыс, рефлекция)

( мин)


Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында студенттердің сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Білім алушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


  • Бүгін мен … білдім.

  • қызықты болды.

  • қиын болды.

  • тапсырманы орындадым.

  • екенін түсіндім.


Студенттер сабаққа кері байланыс жасау мақсатында, сабақ жайлы өз ойларын айтып шығады








Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру

-мин

450 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!