Есте
сақтау
«Суретті есте сақта»
әдістемесі
Мақсаты: еске сақтау қабілетінің көлемі, мәліметті
сақтау және қайтару кезеңін анықтау
Тапсырма: балаға 3 (4)заттық суреттер көрсетіледі (таныс
суреттер). Бала еске сақтап, суреттер жиылған соң суреттерді атап
шығу керек.
(Алғашқы диагностикасы)
(Қорытынды диагностикасы)
Даму
деңгейлері:
Жоғары
деңгейі - бала 3 (4) суретті есіне сақтап
атады.
Орташа
деңгейі - бала 2 (3) суретті есіне сақтап
атады.
Төмен
деңгейі - бала 1 (2) суретті әлде тапсырманы орындай
алмады
Зейін
«Айырмашылықтарын тап»
Мақсаты: заттардың арасындағы айырмашылықтарын айқындау
деңгейін анықтау.
Тапсырма: балаға суретке мұқият қарап айырмашылықтарын
табу қажет.
(Алғашқы диагностикасы )
(Қорытынды диагностикасы )
Даму
деңгейлері:
Жоғары
деңгейі – бала 2 (3) айырмашылықты тапты.
Орташа
деңгейі – бала 1 (3) айырмашылықты тапты.
Төмен
деңгейі – бала тапсырманы орындай алмады
Ойлау
қабілеті
1.«Қисынсыздық»
Мақсаты: қоршаған орта туралы балалардың қарапайым
білімдерін анықтау.
Тапсырма: балаға қисынсыздық жағдаяттар бейнеленген
суреттер көрсетіледі. Балаға келесі нұсқаулар беріледі мына
суреттегі дұрыс бейнеленбеген бейнелерді тап жауабыңды
дәлелде.
(Алғашқы диагностикасы )
Даму
деңгейлері:
Жоғары
деңгейі – суреттегі 5 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлеледей
алса.
Орташа
деңгейі – суреттегі 3 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлелдей
алса.
Төмен
деңгейі – тапсырманы орындай алмай, дәлелдей
алмады.
2.«Заттарды біріктір»
Мақсаты:заттар арасындағы қарапайым байланыстарды тауып
заттарды топтастыру қабілетінің деңгейін
анықтау.
Тапсырма: балаға заттық суреттер беріледі. Бала олардың
арасындағы байланысты тауып суреттерді (себеттің, шкафтың ішіне
салу) топтастыру керек.
(Қорытынды диагностикасы ____)
____________________________
Даму
деңгейлері:
Жоғары
деңгейі –бала заттар арасындағы қарапайым байланыстарды таба
алады..
Орташа
деңгейі –бала бағыттағыш сұрақтар арқылы заттар арасындағы
байланыстарды табады.
Төмен
деңгейі – бала заттар арасындағы байланысты таба алмайды,
тапсырманы орындаған жоқ.
Қабылдау
«Не
жоғалып қалған»
Мақсаты: затты біртұтас қабылдау деңгейін
анықтау.
Тапсырма: бала суретке қарап ойыншықтын жоқ бөлшегін
анықтайды.
(Алғашқы диагностикасы ____)
(Қорытынды диагностикасы ____)
Даму
деңгейлері:
Жоғары
деңгейі – суреттегі 4 жетіспейтін затты
аңықтады.
Орташа
деңгейі – суреттегі 3-2 жетіспейтін затты
анықтады.
Төмен
деңгейі – суреттегі 1 жетіспейтін затты
аңықтады.