Есте сақтау
«Суретті есте сақта» әдістемесі
Мақсаты: еске сақтау қабілетінің көлемі, мәліметті сақтау және қайтару кезеңін анықтау
Тапсырма: балаға 3 (4)заттық суреттер көрсетіледі (таныс суреттер). Бала еске сақтап, суреттер жиылған соң суреттерді атап шығу керек.
(Алғашқы диагностикасы)

(Қорытынды диагностикасы)

Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі - бала 3 (4) суретті есіне сақтап атады.
Орташа деңгейі - бала 2 (3) суретті есіне сақтап атады.
Төмен деңгейі - бала 1 (2) суретті әлде тапсырманы орындай алмады
Зейін
«Айырмашылықтарын тап»
Мақсаты: заттардың арасындағы айырмашылықтарын айқындау деңгейін анықтау.
Тапсырма: балаға суретке мұқият қарап айырмашылықтарын табу қажет.
(Алғашқы диагностикасы )

(Қорытынды диагностикасы )
Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі – бала 2 (3) айырмашылықты тапты.
Орташа деңгейі – бала 1 (3) айырмашылықты тапты.
Төмен деңгейі – бала тапсырманы орындай алмады
Ойлау қабілеті
1.«Қисынсыздық»
Мақсаты: қоршаған орта туралы балалардың қарапайым білімдерін анықтау.
Тапсырма: балаға қисынсыздық жағдаяттар бейнеленген суреттер көрсетіледі. Балаға келесі нұсқаулар беріледі мына суреттегі дұрыс бейнеленбеген бейнелерді тап жауабыңды дәлелде.
(Алғашқы диагностикасы )

Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі – суреттегі 5 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлеледей алса.
Орташа деңгейі – суреттегі 3 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлелдей алса.
Төмен деңгейі – тапсырманы орындай алмай, дәлелдей алмады.
2.«Заттарды біріктір»
Мақсаты:заттар арасындағы қарапайым байланыстарды тауып заттарды топтастыру қабілетінің деңгейін анықтау.
Тапсырма: балаға заттық суреттер беріледі. Бала олардың арасындағы байланысты тауып суреттерді (себеттің, шкафтың ішіне салу) топтастыру керек.
(Қорытынды диагностикасы ____)

____________________________

Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі –бала заттар арасындағы қарапайым байланыстарды таба алады..
Орташа деңгейі –бала бағыттағыш сұрақтар арқылы заттар арасындағы байланыстарды табады.
Төмен деңгейі – бала заттар арасындағы байланысты таба алмайды, тапсырманы орындаған жоқ.
Қабылдау
«Не жоғалып қалған»
Мақсаты: затты біртұтас қабылдау деңгейін анықтау.
Тапсырма: бала суретке қарап ойыншықтын жоқ бөлшегін анықтайды.
(Алғашқы диагностикасы ____)

(Қорытынды диагностикасы ____)

Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі – суреттегі 4 жетіспейтін затты аңықтады.
Орташа деңгейі – суреттегі 3-2 жетіспейтін затты анықтады.
Төмен деңгейі – суреттегі 1 жетіспейтін затты аңықтады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таным процесстер диагностикасы 2-3 жас
Таным процесстер диагностикасы 2-3 жас
Есте сақтау
«Суретті есте сақта» әдістемесі
Мақсаты: еске сақтау қабілетінің көлемі, мәліметті сақтау және қайтару кезеңін анықтау
Тапсырма: балаға 3 (4)заттық суреттер көрсетіледі (таныс суреттер). Бала еске сақтап, суреттер жиылған соң суреттерді атап шығу керек.
(Алғашқы диагностикасы)

(Қорытынды диагностикасы)

Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі - бала 3 (4) суретті есіне сақтап атады.
Орташа деңгейі - бала 2 (3) суретті есіне сақтап атады.
Төмен деңгейі - бала 1 (2) суретті әлде тапсырманы орындай алмады
Зейін
«Айырмашылықтарын тап»
Мақсаты: заттардың арасындағы айырмашылықтарын айқындау деңгейін анықтау.
Тапсырма: балаға суретке мұқият қарап айырмашылықтарын табу қажет.
(Алғашқы диагностикасы )

(Қорытынды диагностикасы )
Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі – бала 2 (3) айырмашылықты тапты.
Орташа деңгейі – бала 1 (3) айырмашылықты тапты.
Төмен деңгейі – бала тапсырманы орындай алмады
Ойлау қабілеті
1.«Қисынсыздық»
Мақсаты: қоршаған орта туралы балалардың қарапайым білімдерін анықтау.
Тапсырма: балаға қисынсыздық жағдаяттар бейнеленген суреттер көрсетіледі. Балаға келесі нұсқаулар беріледі мына суреттегі дұрыс бейнеленбеген бейнелерді тап жауабыңды дәлелде.
(Алғашқы диагностикасы )

Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі – суреттегі 5 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлеледей алса.
Орташа деңгейі – суреттегі 3 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлелдей алса.
Төмен деңгейі – тапсырманы орындай алмай, дәлелдей алмады.
2.«Заттарды біріктір»
Мақсаты:заттар арасындағы қарапайым байланыстарды тауып заттарды топтастыру қабілетінің деңгейін анықтау.
Тапсырма: балаға заттық суреттер беріледі. Бала олардың арасындағы байланысты тауып суреттерді (себеттің, шкафтың ішіне салу) топтастыру керек.
(Қорытынды диагностикасы ____)

____________________________

Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі –бала заттар арасындағы қарапайым байланыстарды таба алады..
Орташа деңгейі –бала бағыттағыш сұрақтар арқылы заттар арасындағы байланыстарды табады.
Төмен деңгейі – бала заттар арасындағы байланысты таба алмайды, тапсырманы орындаған жоқ.
Қабылдау
«Не жоғалып қалған»
Мақсаты: затты біртұтас қабылдау деңгейін анықтау.
Тапсырма: бала суретке қарап ойыншықтын жоқ бөлшегін анықтайды.
(Алғашқы диагностикасы ____)

(Қорытынды диагностикасы ____)

Даму деңгейлері:
Жоғары деңгейі – суреттегі 4 жетіспейтін затты аңықтады.
Орташа деңгейі – суреттегі 3-2 жетіспейтін затты анықтады.
Төмен деңгейі – суреттегі 1 жетіспейтін затты аңықтады.
шағым қалдыра аласыз













