Материалдар / Таным процесстер диагностикасы 2-3 жас
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Таным процесстер диагностикасы 2-3 жас

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестерін тексеруге арналған диагностика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2023
227
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Есте сақтау


«Суретті есте сақта» әдістемесі

Мақсаты: еске сақтау қабілетінің көлемі, мәліметті сақтау және қайтару кезеңін анықтау

Тапсырма: балаға 3 (4)заттық суреттер көрсетіледі (таныс суреттер). Бала еске сақтап, суреттер жиылған соң суреттерді атап шығу керек.

(Алғашқы диагностикасы)






(Қорытынды диагностикасы)

Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі - бала 3 (4) суретті есіне сақтап атады.

Орташа деңгейі - бала 2 (3) суретті есіне сақтап атады.

Төмен деңгейі - бала 1 (2) суретті әлде тапсырманы орындай алмады


















Зейін


«Айырмашылықтарын тап»

Мақсаты: заттардың арасындағы айырмашылықтарын айқындау деңгейін анықтау.

Тапсырма: балаға суретке мұқият қарап айырмашылықтарын табу қажет.

(Алғашқы диагностикасы )



(Қорытынды диагностикасы )


Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі – бала 2 (3) айырмашылықты тапты.

Орташа деңгейі – бала 1 (3) айырмашылықты тапты.

Төмен деңгейі – бала тапсырманы орындай алмады



















Ойлау қабілеті


1.«Қисынсыздық»

Мақсаты: қоршаған орта туралы балалардың қарапайым білімдерін анықтау.

Тапсырма: балаға қисынсыздық жағдаяттар бейнеленген суреттер көрсетіледі. Балаға келесі нұсқаулар беріледі мына суреттегі дұрыс бейнеленбеген бейнелерді тап жауабыңды дәлелде.

(Алғашқы диагностикасы )


Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі – суреттегі 5 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлеледей алса.

Орташа деңгейі – суреттегі 3 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлелдей алса.

Төмен деңгейі – тапсырманы орындай алмай, дәлелдей алмады.



2.«Заттарды біріктір»

Мақсаты:заттар арасындағы қарапайым байланыстарды тауып заттарды топтастыру қабілетінің деңгейін анықтау.

Тапсырма: балаға заттық суреттер беріледі. Бала олардың арасындағы байланысты тауып суреттерді (себеттің, шкафтың ішіне салу) топтастыру керек.

(Қорытынды диагностикасы ____)

____________________________


Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі –бала заттар арасындағы қарапайым байланыстарды таба алады..

Орташа деңгейі –бала бағыттағыш сұрақтар арқылы заттар арасындағы байланыстарды табады.

Төмен деңгейі – бала заттар арасындағы байланысты таба алмайды, тапсырманы орындаған жоқ.

Қабылдау


«Не жоғалып қалған»

Мақсаты: затты біртұтас қабылдау деңгейін анықтау.

Тапсырма: бала суретке қарап ойыншықтын жоқ бөлшегін анықтайды.

(Алғашқы диагностикасы ____)





(Қорытынды диагностикасы ____)


Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі – суреттегі 4 жетіспейтін затты аңықтады.

Орташа деңгейі – суреттегі 3-2 жетіспейтін затты анықтады.

Төмен деңгейі – суреттегі 1 жетіспейтін затты аңықтады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!