Таным процесстер диагностикасы 2-3 жас

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Таным процесстер диагностикасы 2-3 жас

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестерін тексеруге арналған диагностика
Материалдың қысқаша нұсқасы

Есте сақтау


«Суретті есте сақта» әдістемесі

Мақсаты: еске сақтау қабілетінің көлемі, мәліметті сақтау және қайтару кезеңін анықтау

Тапсырма: балаға 3 (4)заттық суреттер көрсетіледі (таныс суреттер). Бала еске сақтап, суреттер жиылған соң суреттерді атап шығу керек.

(Алғашқы диагностикасы)






(Қорытынды диагностикасы)

Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі - бала 3 (4) суретті есіне сақтап атады.

Орташа деңгейі - бала 2 (3) суретті есіне сақтап атады.

Төмен деңгейі - бала 1 (2) суретті әлде тапсырманы орындай алмады


















Зейін


«Айырмашылықтарын тап»

Мақсаты: заттардың арасындағы айырмашылықтарын айқындау деңгейін анықтау.

Тапсырма: балаға суретке мұқият қарап айырмашылықтарын табу қажет.

(Алғашқы диагностикасы )



(Қорытынды диагностикасы )


Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі – бала 2 (3) айырмашылықты тапты.

Орташа деңгейі – бала 1 (3) айырмашылықты тапты.

Төмен деңгейі – бала тапсырманы орындай алмады



















Ойлау қабілеті


1.«Қисынсыздық»

Мақсаты: қоршаған орта туралы балалардың қарапайым білімдерін анықтау.

Тапсырма: балаға қисынсыздық жағдаяттар бейнеленген суреттер көрсетіледі. Балаға келесі нұсқаулар беріледі мына суреттегі дұрыс бейнеленбеген бейнелерді тап жауабыңды дәлелде.

(Алғашқы диагностикасы )


Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі – суреттегі 5 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлеледей алса.

Орташа деңгейі – суреттегі 3 қисынсыздықты тауып, жауабын дәлелдей алса.

Төмен деңгейі – тапсырманы орындай алмай, дәлелдей алмады.



2.«Заттарды біріктір»

Мақсаты:заттар арасындағы қарапайым байланыстарды тауып заттарды топтастыру қабілетінің деңгейін анықтау.

Тапсырма: балаға заттық суреттер беріледі. Бала олардың арасындағы байланысты тауып суреттерді (себеттің, шкафтың ішіне салу) топтастыру керек.

(Қорытынды диагностикасы ____)

____________________________


Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі –бала заттар арасындағы қарапайым байланыстарды таба алады..

Орташа деңгейі –бала бағыттағыш сұрақтар арқылы заттар арасындағы байланыстарды табады.

Төмен деңгейі – бала заттар арасындағы байланысты таба алмайды, тапсырманы орындаған жоқ.

Қабылдау


«Не жоғалып қалған»

Мақсаты: затты біртұтас қабылдау деңгейін анықтау.

Тапсырма: бала суретке қарап ойыншықтын жоқ бөлшегін анықтайды.

(Алғашқы диагностикасы ____)





(Қорытынды диагностикасы ____)


Даму деңгейлері:

Жоғары деңгейі – суреттегі 4 жетіспейтін затты аңықтады.

Орташа деңгейі – суреттегі 3-2 жетіспейтін затты анықтады.

Төмен деңгейі – суреттегі 1 жетіспейтін затты аңықтады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2023
687
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі