Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Танымдық әрекетін түзету" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Атырау облысы
Қызылқоға ауданы
Сағыз ауылы
№ 9 орта меткеп
«Танымдық әрекетін түзету»
пәніне арналған күнтізбелік жоспар
2023-2024 оқу жылы
Мектеп психологы: Ә. Жексенова
«Бекітемін»:_____________ «Келісемін»:_____________
№9орта мектеп директоры:Е.Сұлтанов Оқу ісінің меңгерушісі:С. Бейшева
«___» _______________ 2023ж « ___» _______________ 2023ж
Жеке оқу жұмыс жоспары келесідей нормативтік құжаттардың негізінде әзірленген:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына
94 – қосымша. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 545–қосымша.
Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 9 сынып үйден оқытуға арналған «Танымдық әрекетін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
«Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР ОАМ 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығы); https://old.special-edu.kz/textbooks/ Жеке инклюзивті білім беруді дамытудың ғылыми – практикалық орталығы.
Үйде оқытылатын балаларды жалпы білім берудің мектебінің оқу бағдарламаларымен оқыту бойынша әдістемелік ұсынымдар (Ұлттық білім академиясы Ы.Алтынсарин)
Қ.Р Білім және ғылым министрінің оқу жылының басталуы туралы 30.08.2023 жылғы № 5530 бұйрығы
Оқу жылының басталуы (сабақ кестесі)туралы мектеп директорының 1.09.2023 жылғы № 154 бұйрығы басшылыққа алынды.
1. 5-9 сыныптарда «Танымдық әрекетін түзету» пәнінен күнтізбелік жоспарды жасауда нормативтік құжаттардың негізінде басшылыққа алынды.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына 545-қосымшасы. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Танымдық әрекетін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.
2«Танымдық әрекетін түзету» пәнінің мақсаты - орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға айналасындағы болмысты сенсорлық қасиеттерімен бірге қабылдауларына қолайлы жағдайлар жасау, психикалық дамуын ынталандыру, түрлі заттар және материалдармен мақсатты бағытта ерікті іс-әрекеттерін қалыптастыру.
3. «Танымдық әрекетін түзету» пәнінің міндеттері: 1) түрлі талдауыштарға мақсатты бағытта жүйелі әсер ету арқылы сезімталдық тәжірибесін байыту; 2) көру, есту, тактильдік, кинестетикалық түйсігін дамыту; 3) кеңістіктік-уақыттық бейімделуін қалыптастыру; 4) моторлық дағдыларын дамыту.
7 сынып
|
Бөлімдері |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаты |
Күні |
Сенсорлық процестерін дамыту |
|||||
1.1. Есту қабілетін дамыту |
Есту қабілетін дамыту |
7.1.1.1 айналасын дағылардың сөйлеу тілін мұқият тыңдау, тыңдау позасын ұстану, сөйлеген адамның көзі мен аузына қарау; |
1 |
07.09.2023 |
|
|
Дыбыстар |
7.1.1.2 дыбыстарды тыңдап ажырату және дыбыс сандарын келтіру; 7.1.1.3 сөзден дыбысты бөліп ажырату |
1 |
14.09 |
|
|
Қабылдау |
7.1.1.4 шуды эмоционалды қабылдау; |
1 |
21.09 |
|
|
Дыбыс ырғағын табу |
7.1.1.5 күрделі ырғақтарда ажырату және келтіру, дыбысын айта отырып, шаплақтап тықылдатып дыбысты ойыншықтармен дыбысын келтіру; |
1 |
28.09 |
|
|
Музыкалық аспаптар әлемі |
7.1.1.6 таныс әндерді әуен үзіндісі арқылы тану; |
1 |
5.10 |
|
|
Қалалық дыбыстар |
7.1.1.7 әлеуметтік маңызды тұрмыстық , қалалық дыбыстарды ажырату |
1 |
12.10 |
|
|
1.2 Көру қабілетін дамыту |
Фигуралар |
7.1.2.2 үлгі бойынша есеп таяқшаларымен, сөздік нұсқаумен фигуралар құрау; 7.1.2.3 7-8 бөліктен заттық суреттер немесе фигуралар құрастыру; |
2 |
19.10 26.10 |
|
Жеткіліксіз элеметтерді аяқта |
7.1.2.4 әріптің жеткіліксіз элементін жазып бітіру 7.1.2.5 контурлық бейнелердегі әріптерді, сандарды, заттарды тану; |
1 |
9.11 |
|
|
Суреттер әлемі |
7.1.2.7 заттарды, тірі объектілерді, пейзаждарды суреттеп, белгілерін ажырату; |
1 |
16.11 |
|
|
Есеп таяқшаларымен жұмыс |
7.1.2.8 сөздік нұсқау бойынша есеп таяқшаларымен құрау; 7.1.2.9 симметрия өсін сақтай отырып бейненің суретін салып бітіру; |
1 |
23.11 |
|
|
Әріптер мен сандар әлемі |
7.1.2.10 Түрлі қаріппен жазылған әріптер қатарынан берілген әріпті тану; 7.1.2.11 Әріптердің қатар реттілігін көшіру 7.1.2.12 бөлшектерден әріптер мен сандарды құру (таяқшалар, пластилин, ауада); |
2 |
30.11 7.12 |
|
|
Сюжетті картиналар |
7.1.2.13 үлгісіз сюжеттік картиналар құру |
1 |
14.12 |
|
|
1.3 Кеңістікте бейімделуді дамыту |
Кеңістік |
7.1.3.1 дене мүшелерін ің орналасуы н саралау, қарсы алдында тұрған адам денесіне бейімделу; 7.1.3.2 көршісіне қарасты өз орнын анықтау (солы-оңы, арты-алды); |
1 |
21.12 |
|
Суретпен жұмыс |
7.1.3.3 картиналардағы персонаждар қай қолымен әрекет жасағанын , қай жағында тұрғанын белгілеу; |
1 |
28.12 |
|
|
Жаттығу қимылдарын жасап үйрену |
7.1.3.4 қимылдарды айнадағыдай қайталап жасау; |
1 |
11.01.2024 |
|
|
Сызбамен жұмыс |
7.1.3.5 үлгі, сызба бойынша құрастыру; 7.1.3.6 бір біріне қарасты берілген қашықтық та парлель сызықтары н сызу; |
1 |
18.01 |
|
|
Қоғамдық орындарда жүріп үйрену |
7.1.3.7 мектеп маңайында ғы көшелерде бейімделу: көшелерді ң орналасуы, қиылыстар ын белгілеу және саралау (көше қиылыстар ы); 7.1.3.8 қоғамдық орындарда бейімделу: дүкен, дәріхана, пошта, емхана; 7.1.3.10 объекттер мен заттарды зерттеу, таныс және бейтаныс кеңістікте қозғалу барысында дұрыс позаны, жүрісті сақтау; |
2 |
25.01 1.02 |
|
|
Әдістемелермен жұмыс |
7.1.3.12 Сеген тақталары, Коос текшелері, Пьерон Рузер әдістемесі бойынша тапсырмалар орындау |
1 |
8.02 |
|
|
1.4 Уақытта бейімделуді дамыту |
Оқиғалар реттілігі |
7.1.4.1 уақыт өлшемдері н іс-әрекет түрлерінде қолдану; 7.1.4.2 оқиғалар реттілігін анықтау (соңынан, алдында); 7.1.4.3 оқиғаларды басынан аяғына қарай суреттеу; |
2 |
15.02 22.02 |
|
Уақытта бейімделу |
7.1.4.4 электрондық сағат бойынша уақытты анықтау; 7.1.4.5 уақыт бірліктері ара қатынаста рын білу: 1жыл=365- 366 күн; |
1 |
29.02 |
|
|
Күнтізбемен жұмыс |
7.1.4.6 «толы жыл» мағынасын түсіну; 7.1.4.7 күнді жазу; 7.1.4.8 мерекелер күнтізбесін құру |
2 |
7.03 14.03 |
|
|
1.5 Тактильдік қозғалыстық қабылдауын дамыту |
Материалды сипатына қарай ажырату |
7.1.5.1 бейімделудің іздеу тәсілін қолдану: сипау, тексеру сипалау, жазу, тықылдату , қысу |
1 |
4.04 |
|
Азық-түлік өнімдерінің сапасы |
7.1.5.2 азық-түлікті консистенциясына қарай ажырату (сұйық, қатты, жабысқақ, сусыма); |
1 |
11.04 |
|
|
Заттарды ажырату |
7.1.5.3 үлгі бойынша көлемді затты сипалап табу; 7.1.5.4 үлгі бойынша заттардың көлемі мен формасын сипалап ажырату |
1 |
18.04 |
|
|
Заттарды сипап ажырата білу |
7.1.5.5 заттардың ерекшелікт ерін ажырату (жұмсақ, қатты, тегіс, бұжыр); |
1 |
25.04 |
|
|
Тактильдік қозғалыстық қабылдау |
7.1.5.6 тактильдік - қозғалыстық сезімталдықты сақтану мақсатында қолдану |
1 |
12.05 |
|
|
1.6 Дәм және иіс түйсігін дамыту |
Тағамдар дәмін сезе білу |
7.1.6.1 тағам құрамын дәміне қарай тану; |
1 |
26.05 |
|
Иістерді ажырату |
7.1.6.2 иістерді тану және атау (косметика ); 7.1.6.3 дәм мен иісті ұнатқанын тілмен немесе пантомимикалық құралмен жеткізу |
1 |
23.05 |