|
Бөлімдері
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағаты
|
Күні
|
Сенсорлық
процестерін дамыту
|
|
1.1. Есту қабілетін дамыту
|
Есту қабілетін дамыту
|
7.1.1.1
айналасын дағылардың сөйлеу тілін мұқият тыңдау, тыңдау позасын
ұстану, сөйлеген адамның көзі мен аузына қарау;
|
1
|
07.09.2023
|
|
Дыбыстар
|
7.1.1.2
дыбыстарды тыңдап ажырату және дыбыс сандарын келтіру; 7.1.1.3
сөзден дыбысты бөліп ажырату
|
1
|
14.09
|
|
Қабылдау
|
7.1.1.4
шуды эмоционалды қабылдау;
|
1
|
21.09
|
|
Дыбыс ырғағын
табу
|
7.1.1.5
күрделі ырғақтарда ажырату және келтіру, дыбысын
айта отырып, шаплақтап тықылдатып дыбысты ойыншықтармен дыбысын
келтіру;
|
1
|
28.09
|
|
Музыкалық аспаптар
әлемі
|
7.1.1.6
таныс әндерді әуен үзіндісі арқылы тану;
|
1
|
5.10
|
|
Қалалық
дыбыстар
|
7.1.1.7
әлеуметтік маңызды тұрмыстық , қалалық дыбыстарды
ажырату
|
1
|
12.10
|
|
1.2 Көру қабілетін
дамыту
|
Фигуралар
|
7.1.2.2 үлгі бойынша
есеп таяқшаларымен, сөздік нұсқаумен фигуралар
құрау;
7.1.2.3 7-8 бөліктен заттық
суреттер немесе фигуралар құрастыру;
|
2
|
19.10
26.10
|
|
Жеткіліксіз элеметтерді
аяқта
|
7.1.2.4 әріптің
жеткіліксіз элементін жазып бітіру
7.1.2.5
контурлық бейнелердегі әріптерді, сандарды, заттарды
тану;
|
1
|
9.11
|
|
Суреттер
әлемі
|
7.1.2.7 заттарды, тірі
объектілерді, пейзаждарды суреттеп, белгілерін
ажырату;
|
1
|
16.11
|
|
Есеп таяқшаларымен
жұмыс
|
7.1.2.8 сөздік нұсқау
бойынша есеп таяқшаларымен құрау;
7.1.2.9
симметрия өсін сақтай отырып бейненің суретін салып
бітіру;
|
1
|
23.11
|
|
Әріптер мен сандар
әлемі
|
7.1.2.10 Түрлі қаріппен
жазылған әріптер қатарынан берілген әріпті тану;
7.1.2.11 Әріптердің
қатар реттілігін көшіру
7.1.2.12
бөлшектерден әріптер мен сандарды құру (таяқшалар, пластилин,
ауада);
|
2
|
30.11
7.12
|
|
Сюжетті
картиналар
|
7.1.2.13 үлгісіз сюжеттік
картиналар құру
|
1
|
14.12
|
|
1.3
Кеңістікте бейімделуді дамыту
|
Кеңістік
|
7.1.3.1 дене мүшелерін ің орналасуы н
саралау, қарсы алдында тұрған адам денесіне бейімделу;
7.1.3.2 көршісіне қарасты өз
орнын анықтау (солы-оңы, арты-алды);
|
1
|
21.12
|
|
Суретпен
жұмыс
|
7.1.3.3 картиналардағы
персонаждар қай қолымен әрекет жасағанын , қай жағында тұрғанын
белгілеу;
|
1
|
28.12
|
|
Жаттығу қимылдарын жасап
үйрену
|
7.1.3.4
қимылдарды айнадағыдай қайталап жасау;
|
1
|
11.01.2024
|
|
Сызбамен
жұмыс
|
7.1.3.5 үлгі, сызба бойынша
құрастыру;
7.1.3.6 бір біріне қарасты
берілген қашықтық та парлель сызықтары н сызу;
|
1
|
18.01
|
|
Қоғамдық орындарда жүріп
үйрену
|
7.1.3.7 мектеп маңайында ғы көшелерде
бейімделу: көшелерді ң орналасуы, қиылыстар ын белгілеу және
саралау (көше қиылыстар ы);
7.1.3.8 қоғамдық орындарда бейімделу:
дүкен, дәріхана, пошта, емхана;
7.1.3.10 объекттер мен
заттарды зерттеу, таныс және бейтаныс кеңістікте қозғалу барысында
дұрыс позаны, жүрісті сақтау;
|
2
|
25.01
1.02
|
|
Әдістемелермен
жұмыс
|
7.1.3.12
Сеген тақталары, Коос текшелері, Пьерон Рузер әдістемесі бойынша
тапсырмалар орындау
|
1
|
8.02
|
-
|
1.4
Уақытта бейімделуді дамыту
|
Оқиғалар
реттілігі
|
7.1.4.1 уақыт өлшемдері
н іс-әрекет түрлерінде қолдану;
7.1.4.2 оқиғалар
реттілігін анықтау (соңынан, алдында);
7.1.4.3
оқиғаларды басынан аяғына қарай суреттеу;
|
2
|
15.02
22.02
|
-
|
Уақытта
бейімделу
|
7.1.4.4 электрондық
сағат бойынша уақытты анықтау;
7.1.4.5 уақыт
бірліктері ара қатынаста рын білу: 1жыл=365- 366
күн;
|
1
|
29.02
|
-
|
Күнтізбемен
жұмыс
|
7.1.4.6 «толы жыл»
мағынасын түсіну;
7.1.4.7 күнді
жазу;
7.1.4.8
мерекелер күнтізбесін құру
|
2
|
7.03
14.03
|
-
|
1.5 Тактильдік қозғалыстық
қабылдауын дамыту
|
Материалды сипатына қарай
ажырату
|
7.1.5.1
бейімделудің іздеу тәсілін қолдану: сипау, тексеру сипалау, жазу,
тықылдату , қысу
|
1
|
4.04
|
|
Азық-түлік өнімдерінің сапасы
|
7.1.5.2
азық-түлікті консистенциясына қарай ажырату (сұйық, қатты,
жабысқақ, сусыма);
|
1
|
11.04
|
|
Заттарды
ажырату
|
7.1.5.3 үлгі бойынша
көлемді затты сипалап табу;
7.1.5.4 үлгі бойынша
заттардың көлемі мен формасын сипалап ажырату
|
1
|
18.04
|
-
|
Заттарды сипап ажырата
білу
|
7.1.5.5
заттардың ерекшелікт ерін ажырату (жұмсақ, қатты, тегіс,
бұжыр);
|
1
|
25.04
|
-
|
Тактильдік қозғалыстық
қабылдау
|
7.1.5.6
тактильдік - қозғалыстық сезімталдықты сақтану мақсатында
қолдану
|
1
|
12.05
|
-
|
1.6 Дәм және иіс түйсігін
дамыту
|
Тағамдар дәмін сезе
білу
|
7.1.6.1
тағам құрамын дәміне қарай тану;
|
1
|
26.05
|
-
|
Иістерді
ажырату
|
7.1.6.2 иістерді тану
және атау (косметика );
7.1.6.3 дәм мен иісті
ұнатқанын тілмен немесе пантомимикалық құралмен
жеткізу
|
1
|
23.05
|