Бекітемін________ Келісемін
_________ Келісемін __________
Мектеп директоры Оқу ісі
орынбасарының м.а. ӘБ жетекшісі
_____________________ _____________________
_____________________
« »
____ 2023ж. «
» ____ 2023ж. «
» ____ 2023ж.
Ақмола облысы, Біржан сал
ауданы, Степняк қаласы,
«Абай атындағы №2 жалпы орта
білім беретін мектеп» КММ-нің
педагог-психологы
А.К. Госманның 2023-2024 оқу
жылына арналған күнтізбелік-тақырыптық
жоспары
8
сынып
«Психомоторикасы және
сенсорлық процестерін дамыту (Танымдық даму)»
пәнінен
8-сыныпқа арналған күнтізбелік
тақырыптық сабақ жоспары
2023-2024 оқу
жылы
Түсінік
хат
«Орташа ақыл-ой кемістігі бар
білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Психомоторикасы мен
сенсорлық процестерін дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы
үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы»
2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6
тармақшасына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына 105 - қосымша және
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3
сәуірдегі № 115 бұйрығына 545 – қосымшасына сәйкес
әзірленген.
Пәнді оқытуда сағат
саны: аптасына – 1 сағат, жылына – 34 сағат
(04.09.2023-20.05.2024 жж)
«Психомоторикасы мен
сенсорлық процестерін дамыту» пәнінің
мақсаты - орташа ақыл-ой кемістігі бар
білім алушыларға айналасындағы болмысты сенсорлық қасиеттерімен
бірге қабылдауларына қолайлы жағдайлар жасау, психикалық дамуын
ынталандыру, түрлі заттар және материалдармен мақсатты бағытта
ерікті іс-әрекеттерін қалыптастыру.
«Психомоторикасы мен
сенсорлық процестерін дамыту» пәнінің
міндеттері:
1) түрлі талдауыштарға
мақсатты бағытта жүйелі әсер ету арқылы сезімталдық тәжірибесін
байыту;
2) көру, есту, тактильдік,
кинестетикалық түйсігін дамыту;
3) кеңістіктік-уақыттық
бейімделуін қалыптастыру;
4) моторлық дағдыларын
дамыту.
«Психомоторикасы мен
сенсорлық процестерін дамыту» пәнінің мазмұны 3 бөлімді
қамтиды:
1- бөлім «Сенсорлық процестері
мен кеңістіктік-уақыттық бейімделуін
дамыту»;
2- бөлім «Қимыл-қозғалыс
саласын дамыту»;
3- бөлім «Зерделік саласын
дамыту».
«Сенсорлық процестері мен
кеңістіктік-уақыттық бейімделуін дамыту» бөлімі келесідей
бөлімшелерді қамтиды:
1) есту қабілетін
дамыту;
2) көру қабілетін
дамыту;
3) кеңістікте бейімделуін
дамыту;
4) уақыттық бейімделуін
дамыту;
5) тактильдік-қозғалыстық
түйсігін дамыту;
6) дәм және иіс сезімін
дамыту.
«Қимыл-қозғалыс саласын
дамыту» бөлімі келесідей бөлімшелерді
қамтиды:
1) ұсақ моторикасын
дамыту;
2) мимикасы мен и
пантомимикасын дамыту;
«Зерделік саласын дамыту»
бөлімі келесідей бөлімшелерді қамтиды:
1) жадын
дамыту;
2) тіл мен ойлау қабілетін
дамыту;
3) қиялын
дамыту;
4) зейінін
дамыту.
1
тоқсан
8
сағат
|
Бөлім
|
Бөлімше
|
Оқыту
мақсаты
|
Сағат
саны
|
Күні
|
Ескертулер
|
Сенсорлық процестері мен
кеңістіктік-уақыттық бейімделуін
дамыту
|
Есту қабілетін
дамыту
|
8.1.1.1
тыңдау арқылы әңгімелесу мен әндетуді
ажырату;
|
1
|
04.09
|
|
Көру қабілетін
дамыту
|
8.1.2.1
адамдардың, жануарлардың ерекшеліктерін,
айырмашылықтарын, ұқсастықтарын табу;
8.1.2.2 геометриялық көлемді және жалпақ формаларды
ажырату;
|
1
|
11.09
|
|
Кеңістікте бейімделуін
дамыту
|
8.1.3.1 объекттер арасындағы ұқсасық пен
айырмашылықты олардың кеңістіктегі орналасу белгілері бойынша
анықтау;
|
1
|
18.09
|
|
Қимыл-қозғалыс саласын
дамыту
|
Ұсақ моторикасын
дамыту
|
8.2.1.1 бейнелердің суретін
салып бітіру; 8.2.1.2 ырғақталған өрнектер салу, тік, қиғаш,
пунктирлі сызықтардан тұратын түрлі конфигурациядағы толқынды
сызықтар жүргізу;
|
1
|
25.09
|
|
Мимикасы мен и пантомимикасын
дамыту
|
8.2.2.1 мимика арқылы түрлі
эмоционалдық жағдайларды тану және
келтіру;
|
1
|
2.10
|
|
Зерделік саласын
дамыту
|
Жадын
дамыту
|
8.3.1.1 берілген картиналар
қатарын артынша келтіру; 8.3.1.2 картиналар мен ойыншықтардың
берілген қатарын келтіру;
|
1
|
9.10
|
|
Тіл мен ойлау қабілетін
дамыту
|
8.3.2.1 себептік-салдық байланыстарды анықтау (картина, картина
топтамалары, мультфильм, мәтін);
|
1
|
16.10
|
|
Зейінін
дамыту
|
8.3.4.1 көру үлгісі бойынша
графикалық диктанттар
орындау;
|
1
|
23.10
|
|
2
тоқсан
7
сағат
|
Сенсорлық процестері мен
кеңістіктік-уақыттық бейімделуін
дамыту
|
Көру қабілетін
дамыту
|
8.1.2.3 Заттарды аппликацияға
қою және құрастыру барысында түстерін
кезектестіру;
|
1
|
6.11
|
|
Кеңістікте бейімделуін
дамыту
|
8.1.3.2 берілген объекттердің
суретін құмда, суда, ауада салу; 8.1.3.3
доминодан фигуралар құру;
|
1
|
13.11
|
|
Тактильдік-қозғалыстық
түйсігін дамыту
|
8.1.5.1 түрлі заттардың
салмағын ажырату (мақта, шегелер,
кесек);
|
1
|
20.11
|
|
Қимыл-қозғалыс саласын
дамыту
|
Ұсақ моторикасын
дамыту
|
8.2.1.3 берілген бағытта
көлденең сызықтарды кеңістікте шектеусіз
жүргізу;
|
1
|
27.11
|
|
Зерделік саласын
дамыту
|
Жадын
дамыту
|
8.3.1.3 нышындар қатарын
келтіру (әріптер, сандар);
|
1
|
4.12
|
|
Тіл мен ойлау қабілетін
дамыту
|
8.3.2.2 сюжеттік картиналар
топтамасы бойынша оқиғаның реттілігін
белгілеу;
|
1
|
11.12
|
|
Қиялын
дамыту
|
8.3.3.2 әуен сипатын қимыл
арқылы көрсету;
|
1
|
25.12
|
|
3
тоқсан
11
сағат
|
Сенсорлық процестері мен
кеңістіктік-уақыттық бейімделуін
дамыту
|
Есту қабілетін
дамыту
|
8.1.1.2 сыбырлаған дауысты
ажырату (сөздер мен сөйлемдерді
);
|
1
|
8.01
|
|
Көру қабілетін
дамыту
|
8.1.2.4 стильденген
бейнелерден заттарды тану: контурлық, штрихтік,
пунктирлік;
|
1
|
15.01
|
|
Дәм және иіс сезімін
дамыту
|
8.1.6.1 иістерді тану және
атау (ағаш, тері металл); 8.1.6.2 түрлі иістерді тану (гүл, цитрус,
қылқан, ваниль, кофе)
|
1
|
22.01
|
|
Тактильдік-қозғалыстық
түйсігін дамыту
|
8.1.5.2 сипау арқылы бет
фактурасы түрлі заттар мен материалда рды үлгі бойынша тану
(ойлы-қырлы, тікенекті,
жұмсақ)
|
1
|
29.01
|
|
Қимыл-қозғалыс саласын
дамыту
|
Мимикасы мен и пантомимикасын
дамыту
|
8.2.2.2 позалар мен қимылдарды
келтіру («Айна» ойыны
тәріздес);
|
1
|
5.02
|
|
Ұсақ моторикасын
дамыту
|
8.2.1.4 тұтас бейнесін жасау
мақсатында жартылай салынған заттың суретін салып
бітіру;
|
1
|
12.02
|
|
Зерделік саласын
дамыту
|
Жадын
дамыту
|
8.3.1.4 іс-әрекеттер мен
қимылдарды келтіру;
|
1
|
19.02
|
|
Тіл мен ойлау қабілетін
дамыту
|
8.3.2.3 сюжеттік картиналар
топтамасының мағынасын түсіну, бас кейіпкерлерін, негізгі
оқиғаларын аңғару;
|
1
|
26.02
|
|
Қиялын
дамыту
|
8.3.3.1 жұмбақтардың жауабын
табу;
|
1
|
4.03
|
|
Зейінін
дамыту
|
8.3.4.2 сандарды, әріптерді,
геометриялық фигураларды белгілі ретпен
орналастыру;
|
1
|
11.03
|
|
Зейінін
дамыту
|
8.3.4.3 әріптерді берілген
реті бойынша және артқа қарай
атау
|
1
|
18.03
|
|
4
тоқсан
8
сағат
|
Сенсорлық процестері мен
кеңістіктік-уақыттық бейімделуін
дамыту
|
Көру қабілетін
дамыту
|
8.1.2.5 берілген ортада
геометриялық фигураларға ұқсас заттарды табу; 8.1.2.6 үлгі бойынша
сюжеттік картиналар топтамасын
құрастыру;
|
1
|
1.04
|
|
Есту қабілетін
дамыту
|
8.1.1.3 әлеуметтік маңызды
тұрмыстық, қалалық дыбыстарды
ажырату
|
1
|
8.04
|
|
Кеңістікте бейімделуін
дамыту
|
8.1.3.4 сөйлеу тілінде
заттардың кеңістіктік қатынасын көрсететін сөздерді
қолдану;
|
1
|
15.04
|
|
Уақыттық бейімделуін
дамыту
|
8.1.4.3 жылдың әр мезгіліндегі
мерекелерді білу;
|
1
|
22.04
|
|
Тактильдік-қозғалыстық
түйсігін дамыту
|
8.1.5.3 сипау арқылы таныс
немесе бейтаныс заттарды табу (көру үлгілері
бойынша);
|
1
|
29.04
|
|
Қимыл-қозғалыс саласын
дамыту
|
Ұсақ моторикасын
дамыту
|
8.2.1.5 қарапайым лабиринт
бойынша үзіксіз сызықтар
жүргізу
|
1
|
6.05
|
|
Мимикасы мен и пантомимикасын
дамыту
|
8.2.2.3 эмоционалдық
жағдайларды ажырату (қорқыныш, қуаныш,
реніш,т.б.)
|
1
|
13.05
|
|
Зерделік саласын
дамыту
|
Жадын
дамыту
|
8.3.1.5 сұрақтар бойынша өткен
күннің, аптаның оқиғалары жайлы
әңгімелеу
|
1
|
20.05
|
|