Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Танымдық даму" /"Психомоторикасы мен сенсорлық процестерін дамыту" пәнінен КТЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін________ Келісемін _________ Келісемін __________
Мектеп директоры Оқу ісі орынбасарының м.а. ӘБ жетекшісі
_____________________ _____________________ _____________________
« » ____ 2023ж. « » ____ 2023ж. « » ____ 2023ж.
Ақмола облысы, Біржан сал ауданы, Степняк қаласы,
«Абай атындағы №2 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ-нің
педагог-психологы
А.К. Госманның 2023-2024 оқу жылына арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары
8 сынып
«Психомоторикасы және сенсорлық процестерін дамыту (Танымдық даму)» пәнінен
8-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылы
Түсінік хат
«Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Психомоторикасы мен сенсорлық процестерін дамыту» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6 тармақшасына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына 105 - қосымша және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 545 – қосымшасына сәйкес әзірленген.
Пәнді оқытуда сағат саны: аптасына – 1 сағат, жылына – 34 сағат (04.09.2023-20.05.2024 жж)
«Психомоторикасы мен сенсорлық процестерін дамыту» пәнінің мақсаты - орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға айналасындағы болмысты сенсорлық қасиеттерімен бірге қабылдауларына қолайлы жағдайлар жасау, психикалық дамуын ынталандыру, түрлі заттар және материалдармен мақсатты бағытта ерікті іс-әрекеттерін қалыптастыру.
«Психомоторикасы мен сенсорлық процестерін дамыту» пәнінің міндеттері:
1) түрлі талдауыштарға мақсатты бағытта жүйелі әсер ету арқылы сезімталдық тәжірибесін байыту;
2) көру, есту, тактильдік, кинестетикалық түйсігін дамыту;
3) кеңістіктік-уақыттық бейімделуін қалыптастыру;
4) моторлық дағдыларын дамыту.
«Психомоторикасы мен сенсорлық процестерін дамыту» пәнінің мазмұны 3 бөлімді қамтиды:
1- бөлім «Сенсорлық процестері мен кеңістіктік-уақыттық бейімделуін дамыту»;
2- бөлім «Қимыл-қозғалыс саласын дамыту»;
3- бөлім «Зерделік саласын дамыту».
«Сенсорлық процестері мен кеңістіктік-уақыттық бейімделуін дамыту» бөлімі келесідей бөлімшелерді қамтиды:
1) есту қабілетін дамыту;
2) көру қабілетін дамыту;
3) кеңістікте бейімделуін дамыту;
4) уақыттық бейімделуін дамыту;
5) тактильдік-қозғалыстық түйсігін дамыту;
6) дәм және иіс сезімін дамыту.
«Қимыл-қозғалыс саласын дамыту» бөлімі келесідей бөлімшелерді қамтиды:
1) ұсақ моторикасын дамыту;
2) мимикасы мен и пантомимикасын дамыту;
«Зерделік саласын дамыту» бөлімі келесідей бөлімшелерді қамтиды:
1) жадын дамыту;
2) тіл мен ойлау қабілетін дамыту;
3) қиялын дамыту;
4) зейінін дамыту.
1 тоқсан 8 сағат |
|||||
Бөлім |
Бөлімше |
Оқыту мақсаты |
Сағат саны |
Күні |
Ескертулер |
Сенсорлық процестері мен кеңістіктік-уақыттық бейімделуін дамыту |
Есту қабілетін дамыту |
8.1.1.1 тыңдау арқылы әңгімелесу мен әндетуді ажырату; |
1 |
04.09 |
|
Көру қабілетін дамыту |
8.1.2.1 адамдардың, жануарлардың ерекшеліктерін, айырмашылықтарын, ұқсастықтарын табу; 8.1.2.2 геометриялық көлемді және жалпақ формаларды ажырату; |
1 |
11.09 |
|
|
Кеңістікте бейімделуін дамыту |
8.1.3.1 объекттер арасындағы ұқсасық пен айырмашылықты олардың кеңістіктегі орналасу белгілері бойынша анықтау; |
1 |
18.09 |
|
|
Қимыл-қозғалыс саласын дамыту |
Ұсақ моторикасын дамыту |
8.2.1.1 бейнелердің суретін салып бітіру; 8.2.1.2 ырғақталған өрнектер салу, тік, қиғаш, пунктирлі сызықтардан тұратын түрлі конфигурациядағы толқынды сызықтар жүргізу; |
1 |
25.09 |
|
Мимикасы мен и пантомимикасын дамыту |
8.2.2.1 мимика арқылы түрлі эмоционалдық жағдайларды тану және келтіру; |
1 |
2.10 |
|
|
Зерделік саласын дамыту |
Жадын дамыту |
8.3.1.1 берілген картиналар қатарын артынша келтіру; 8.3.1.2 картиналар мен ойыншықтардың берілген қатарын келтіру; |
1 |
9.10 |
|
Тіл мен ойлау қабілетін дамыту |
8.3.2.1 себептік-салдық байланыстарды анықтау (картина, картина топтамалары, мультфильм, мәтін); |
1 |
16.10 |
|
|
Зейінін дамыту |
8.3.4.1 көру үлгісі бойынша графикалық диктанттар орындау; |
1 |
23.10 |
|
|
2 тоқсан 7 сағат |
|||||
Сенсорлық процестері мен кеңістіктік-уақыттық бейімделуін дамыту |
Көру қабілетін дамыту |
8.1.2.3 Заттарды аппликацияға қою және құрастыру барысында түстерін кезектестіру; |
1 |
6.11 |
|
Кеңістікте бейімделуін дамыту |
8.1.3.2 берілген объекттердің суретін құмда, суда, ауада салу; 8.1.3.3 доминодан фигуралар құру; |
1 |
13.11 |
|
|
Тактильдік-қозғалыстық түйсігін дамыту |
8.1.5.1 түрлі заттардың салмағын ажырату (мақта, шегелер, кесек); |
1 |
20.11 |
|
|
Қимыл-қозғалыс саласын дамыту |
Ұсақ моторикасын дамыту |
8.2.1.3 берілген бағытта көлденең сызықтарды кеңістікте шектеусіз жүргізу; |
1 |
27.11 |
|
Зерделік саласын дамыту |
Жадын дамыту |
8.3.1.3 нышындар қатарын келтіру (әріптер, сандар); |
1 |
4.12 |
|
Тіл мен ойлау қабілетін дамыту |
8.3.2.2 сюжеттік картиналар топтамасы бойынша оқиғаның реттілігін белгілеу; |
1 |
11.12 |
|
|
Қиялын дамыту |
8.3.3.2 әуен сипатын қимыл арқылы көрсету; |
1 |
25.12 |
|
|
3 тоқсан 11 сағат |
|||||
Сенсорлық процестері мен кеңістіктік-уақыттық бейімделуін дамыту |
Есту қабілетін дамыту |
8.1.1.2 сыбырлаған дауысты ажырату (сөздер мен сөйлемдерді ); |
1 |
8.01 |
|
Көру қабілетін дамыту |
8.1.2.4 стильденген бейнелерден заттарды тану: контурлық, штрихтік, пунктирлік; |
1 |
15.01 |
|
|
Дәм және иіс сезімін дамыту |
8.1.6.1 иістерді тану және атау (ағаш, тері металл); 8.1.6.2 түрлі иістерді тану (гүл, цитрус, қылқан, ваниль, кофе) |
1 |
22.01 |
|
|
Тактильдік-қозғалыстық түйсігін дамыту |
8.1.5.2 сипау арқылы бет фактурасы түрлі заттар мен материалда рды үлгі бойынша тану (ойлы-қырлы, тікенекті, жұмсақ) |
1 |
29.01 |
|
|
Қимыл-қозғалыс саласын дамыту |
Мимикасы мен и пантомимикасын дамыту |
8.2.2.2 позалар мен қимылдарды келтіру («Айна» ойыны тәріздес); |
1 |
5.02 |
|
Ұсақ моторикасын дамыту |
8.2.1.4 тұтас бейнесін жасау мақсатында жартылай салынған заттың суретін салып бітіру; |
1 |
12.02 |
|
|
Зерделік саласын дамыту |
Жадын дамыту |
8.3.1.4 іс-әрекеттер мен қимылдарды келтіру; |
1 |
19.02 |
|
Тіл мен ойлау қабілетін дамыту |
8.3.2.3 сюжеттік картиналар топтамасының мағынасын түсіну, бас кейіпкерлерін, негізгі оқиғаларын аңғару; |
1 |
26.02 |
|
|
Қиялын дамыту |
8.3.3.1 жұмбақтардың жауабын табу; |
1 |
4.03 |
|
|
Зейінін дамыту |
8.3.4.2 сандарды, әріптерді, геометриялық фигураларды белгілі ретпен орналастыру; |
1 |
11.03 |
|
|
Зейінін дамыту |
8.3.4.3 әріптерді берілген реті бойынша және артқа қарай атау |
1 |
18.03 |
|
|
4 тоқсан 8 сағат |
|||||
Сенсорлық процестері мен кеңістіктік-уақыттық бейімделуін дамыту |
Көру қабілетін дамыту |
8.1.2.5 берілген ортада геометриялық фигураларға ұқсас заттарды табу; 8.1.2.6 үлгі бойынша сюжеттік картиналар топтамасын құрастыру; |
1 |
1.04 |
|
Есту қабілетін дамыту |
8.1.1.3 әлеуметтік маңызды тұрмыстық, қалалық дыбыстарды ажырату |
1 |
8.04 |
|
|
Кеңістікте бейімделуін дамыту |
8.1.3.4 сөйлеу тілінде заттардың кеңістіктік қатынасын көрсететін сөздерді қолдану; |
1 |
15.04 |
|
|
Уақыттық бейімделуін дамыту |
8.1.4.3 жылдың әр мезгіліндегі мерекелерді білу; |
1 |
22.04 |
|
|
Тактильдік-қозғалыстық түйсігін дамыту |
8.1.5.3 сипау арқылы таныс немесе бейтаныс заттарды табу (көру үлгілері бойынша); |
1 |
29.04 |
|
|
Қимыл-қозғалыс саласын дамыту |
Ұсақ моторикасын дамыту |
8.2.1.5 қарапайым лабиринт бойынша үзіксіз сызықтар жүргізу |
1 |
6.05 |
|
Мимикасы мен и пантомимикасын дамыту |
8.2.2.3 эмоционалдық жағдайларды ажырату (қорқыныш, қуаныш, реніш,т.б.) |
1 |
13.05 |
|
|
Зерделік саласын дамыту |
Жадын дамыту |
8.3.1.5 сұрақтар бойынша өткен күннің, аптаның оқиғалары жайлы әңгімелеу |
1 |
20.05 |
|