Материалдар / Танымдық дамыту 6-сынып Үйден оқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Танымдық дамыту 6-сынып Үйден оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып. Танымдық дамыту ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2024
555
4 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Есту қабілетін дамыту 1-сабақ

Білім беру ұйымының атауы


Бөлім:

Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту

Психологтің аты-жөні:


Сынып:

6

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Есту қабілетін дамыту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.1.1.1 сыбырлап сөйлегенді білу, өзінің сыбырлап сөйлеуі

Сабақтың мақсаты

Оқушы істей алады: естігенін қайталайды, саусақтарымен түрлі жаттығулар жасайды және таныс әндерді әуен үзіндісі арқылы таниды.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Психологтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Мотивациялық - қозғаушылық

2 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушымен амандасу, сабаққа дайындығын бақылау.

Сәлеметсің бе?

Көңіл- күйің қалай?

Жағымды көңіл күй тудырамыз.

Орнымыздан тұрамыз,бір-бірімізге қарама-қарсы тұрып жақсы тілектер айтамыз.



Сәлеметсізбе?

Жақсы

жақсы тілектер айтады.
















1.«Сөзді тап» ойыны.

Күнделікті айтылып жүрген әуендерді тыңдатып, құлағына сыбырлап, әуенде айтылған сөздерді айтқызу.

«Әуендердің жалғасын тап» ойыны

Ана, әке, мектеп, гимнді тыңдатып, жалғасын айтқызу.

1.Асықтарды нөмері ретімен қойып, сөйлемді оқы.(Жақсы болғым келеді.)

ж1 а2 с4 о7 м11 е13 ғ9 д16 к12

е15 б6 қ3 ы5 л8 ы10 л14 і17

2.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, оқы.

Жақсылық адалдық.

.................

.......................

.........................



Керекті сөздер: мейірімділік, қамқорлық, көмек, қайырымдылық.т.б

Оқушы сөздерді табады

Дескриптор:

Үлестірмелі парақшада зейін қабілетін дамытуға арналған тапсырмаларды орындайды

3балл

Үлестірмелі парақша

Суреттер

«Тәжірибе алаңы»-әдісі

20 мин



Есту арқылы есте сақтау қабілетін дамытуға арналған жаттығу.

Нұсқау:қазір саған мынадай сөз тізбектерін оқимын. Сен мұқият тыңдап, есіңде қалдыруға тырыс. Мен 2 рет оқып, қайталап, содан есте қалған сөздерді алдарыңдағы қағазға жазуды сұраймын.

Терезе,дәптер,ақша,кітап,етік,компьютер,тағам, орындық, есік, парта,гүл,телефон

Бұл жаттығулар көру және есту арқылы есте сақтауға арналған.

Есте сақтау қабілетін дамыту дамынадайер ежелерді ұстанғанымыз жөн.

Бірінші ереже салыстыру. Яғни біз бір фактні есте сақтауымыз керек болса, онда міндетті түрде басқа бір фактімен салыстыруымыз керек. Мысалы: Абай Құнанбаевтың туған жылын жаттауымыз керек болса, ол 1845 жыл. Біз еске үсіреміз 1945 жылды, ҰОС аяқталған жыл. Арасы 100 жыл.

Екінші ереже – жүйелі түрде ассоцияциялау. Мысалы бір сөздер тізбегін орнын ауыстырмай жаттау керек болса, мынадай әдісті қолданамыз. Ол сөз тізбегі. Маса, қылыш, мысық, сабан, сым, дақ. Бұған мынадай әңгіме құруға болады. Ұшып бара жатқан масаны көрдім. Масаның бүйірінде қылышы бар екен. Қылышының басы мысыққа ұқсасекен. Мысықтың мұрты сабан сияқты. Сабаннан сым тоқыдым. Сымымды бұлғап, дақ түсіріп алдым. Осындай әңгіме құрып үйрету арқылы, баланың қиялын дамытамыз және есте сақтау қабілетін дамытамыз.

Берілген тапсырма бойынша көрсетеді, берілген сұраққа жауап береді.


Оқушы суретті алақанмен ептеп құм жазу арқылы өшіріп, келесі суретті салуды көрсетеді.

Дескриптор:

тапсырманы орындай алады

4 балл

Анықтайды

3 балл

Баланың тапсырманы жақсы орындағаны үшін мадақтау, қолдау .


құмзар.

Жұмыс дәптерлері.

Суреттер


Рефлекцивті коррекциялаушы кезеңі

3 мин

Сабақты қорытындылау Сіз бүгін сабақта қандай ойындар ойнадыңыз? Сізге кайсысы ұнады? Сіз бүгінгі сабақтан не біліп алдыңыз?

Оқушы жауап береді

Смайлик

Жұмыс дәптерлері.



Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Есту арқылы есте сақтау туралы түсінік қалыптасады және таныс әндерді әуен үзіндісі арқылы таниды.

Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Есту арқылы қабылдау қабілеті дамыды.





Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Көру қабілетін дамыту 2-сабақ

Білім беру ұйымының атауы


Бөлім:

Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту

Психологтің аты-жөні:


Сынып:

6

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көру қабілетін дамыту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.1.2.16-8 бөліктен заттық суреттер құрастыру

6-8 бөліктен заттық суреттер құрастыру

Сабақтың мақсаты

Оқушы істей алады: естігенін қайталайды, саусақтарымен түрлі жаттығулар жасайды. екі қолмен сурет салады, бастырылған немесе шатастырылған бейнелерді ажыратады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Психологтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Мотивациялық - қозғаушылық

2 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушымен амандасу, сабаққа дайындығын бақылау.

Сәлеметсің бе?

Көңіл- күйің қалай?

Жағымды көңіл күй тудырамыз.

Орнымыздан тұрамыз,бір-бірімізге қарама-қарсы тұрып жақсы тілектер айтамыз.



Сәлеметсізбе?

Жақсы

Бір -біріне жақсы тілектер айтады.

Керемет












Ізденуші-ұйымдастырушы кезеңі

20 мин

Көру – моторлы және көзбен есте сақтау қабілетін дамыту үшін баланың үлгімен жұмыс істеуін ұйымдастыру қажет.
1. Алдымен бала тұрақты көру тірегімен үлгі ретінде жұмыс істейді, сосын үлгіге қарау уақыты 4 - 6 мин қазақ ертегісі «Қаңбақ шал» көрсетіледі. Осы уақытта бала видеороликтегі ертегідегі кейіпкерлерді, қолданылған заттарды есте сақтап қалуға тырысады. Содан соң оқушы есте сақталған бейнелерді пластилиннен мүсін жасау (лепка) арқылы орындайды.
Орындау барысында балаға көрсетілген ертегі арқылы сұрақтар қоя отырып, оның тек есте сақтау қабілетімен бірге логикалық ойлау қаблетін дамытуға болады.
Көру – моторлы және көзбен есте сақтау қабілетін дамыту үшін сюжетті
ойындарды, материалдарды пайдаланып, жаттығулар ойлап табуға болады.
Вербалды - моторлы есте сақтау қабілетін дамыту – үшін көру - моторлы есте
сақтау қабілетін дамытуға арналған (жоғарыда айтылған) жаттығуларды көру
үлгісінің орнына ауызша суреттеме беру арқылы пайдалануға болады.
Мысалы: ауызша берілген суреттеме арқылы сурет салу.

Ми гимнастикасы «Жалқау сегіздіктер».

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!