Сабақ-
тың
басы
Қызығушы-
лықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
«Жақсы сөз –жарым
ырыс»
Менің саған
тілерім...
СЖ. «Талқылауға арналған
сұрақтар
1. Қазақстанның
қандай көрікті жерлерің
білесіңдер?
2. Не себепті ...
деп ойлайсыңдар?
3. Сен тұратын жер
көрікті ме?
Ж/Ж.Тыңдалым алды
тапсырма Оқушыларға жетек сұрақтар беру
арқылы сабаққа ынталандыру.
Топ атаулары
неліктен “өзен”, “тау”, “орман” деп
аталды?
2. "Көрікті жерлер"
деп қандай жерлерді айтуға
болады?
3. Қазақстандағы
қандай көрікті жерлерде саяхатта
болдыңдар?
Кері
байланыс. Оқушы жауабын ескере отырылып
беріледі.
|
Білім алушы
амандасады.
Оқу –құралдарын
дайындайды.
Бір-біріне тілек
айтып жақсы көңіл-күймен сабаққа назар
аударады.
Оқушылар берілген
сұрақтарға жауап береді.
|
ҚБ
|
Оқулық
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
15
минут
7
минут
|
Жаңа
сабақ
Мағынаны тану
Сабақтың
тақырыбын, мақсатын,бағалау критерийлерін
таныстырамын.
1-тапсырма.Суреттер мен тірек сөздер арқылы
сабақтың не туралы болатынын
болжаңдар.
Тірек
сөздер: сұлу табиғат,көрікті жер,әсем
табиғат
2-тапсырма.ТЖ.Оқулық -4
бет
Берілген мәтінді
мұқият тыңдаңыз.
1. Оқжетпестің ерлігіне қандай
баға бере сіңдер?
2. Оқ жетп ес нег е тас қа айн
а луд ы жалб ар ын ып сұ рад
ы?
3.Аңызды қалай аяқтар
едіңдер?
Өз болжамдарыңды
айтыңдар.
3-тапсырма.
Ж
Оқылым мәтін індегі морфоло
иялық ұстаным бойынша
күрделі сөз бен сөз тір
кестерін жзыңдар.
Үлгі: Оқжетпес –
Оғжетпес.
|
Суретке қарап,жаңа
тақырыпты болжайды.
Болжам
сурет
Дескриптор:
Фотосуреттерге қарап сөйлем
құрайды.
Сурет
желісі бойынша мәтін құрастырады.
Дескриптор:
Білім
алушы
Мәтінді мұқият
тыңдайды.
Берілген сұрақтарға
жауап береді.
Өз болжамдарыңды
айтыңдар.
|
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
6
мин.
|
Сабақты
қорыту:
Күрделі сөздер
дегеніміз не?
Күрделі сөздер
қашаға бөлінеді?
Орфографиялық норма
дегенді қалай түсінесіздер?
Үйге
: 4-тапсырма.5-бет
Оқылым мен тыңдалым
мәтіндері
бойынша
жинақы мәтін жазыңдар.
« ҚҚҚ әдісі
»
|
Берілген сұрақтарға
жауап беріп сабақты
қорытынды-
лайды.
Үйге
:4-тапсырма.
Жинақы
мәтін
жазады.
|
1-10 балдық жүйе
бойынша оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігін ескере
отырып
бағалаймын.
|
Оқулық
|