Материалдар / Тақырыбы: Кім жүйрік?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Кім жүйрік?

Материал туралы қысқаша түсінік
Аралас сабақ,ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған сабақ. Оқушылардың дидактикалық ойындар арқылы зейінің,ойлау қабілетін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2021
240
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3 жалпы орта білім беретін мектебінің дефектолог-логопед мұғалімінің сабақтан тыс ойын сабақ жоспары


Білім беру саласы:: Қатынас.

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Тіл дамыту.

Тақырыбы: «Кім жүйрік?»


Мақсаттары:

Білімділік: Дидактикалық ойындар арқылы балалардың алған білімдерін кеңейту.

Дамытушылық: Сөйлеу мәдениетін, сөздік қорларын байыту, ТТШТ (ТРИЗ), мальберттегі түрлі - түсті суреттер, шатасқан суретші, сөйлеу мәдениеттерін дамыту, тілдерін байыту.

Тәрбиелік: Балаларды табиғатты аялауға, еңбекқорлыққа, білімділікке тәрбиелеу.

Қостілдік: Фрукты - жемістер, овощи - көкөністер.

Пайдаланылған көрнекіліктер: Интерактивті тақта, мальберт, слайд - презентация, Луллия шеңбері, топ балаларының физминутка видеосы, музыка, түрлі - түсті суреттер.


Әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеті

Мотивациялық қозғаушы.



Шаттық шеңбері




Балалар қазір жылдың қай мезгілі?


Күз мезгілі туралы қандай жыр - шумақтар білесіңдер?


- Күз мезгілінде неше ай бар?

- Балалар сендер ойын ойнағыларың келе ме? Ендеше бүгін көп ойындар ойнайық.


Амансың ба алтын күн,

Амансың ба жер ана.

Амансың ба достарым,

Сендерді көрсем қуанам!

- Күз мезгілі.


- Үш ай бар. Қыркүйек, қазан, қараша.

Иа, ойын ойнағымыз келеді.


Ұйымдастырушы кезең


Командаға бөліп отырғызу

Алғырлар мен Тапқырлар.


Топ басшаларын сайлау. Ойында осы тапсырмаларды бірінші орындаған топ бастайы, дайын болған кезде қолдарындағы туы көтере қоясыңда. Дұрыс жауапқа бір-бір жұлдыз беріп отырамын.


1.Сұрақ-жауап:

1. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға 2балық ұшып келді.

Барлығы неше балық болды?

2. 2+2=неше болады?

3. Тышқанның неше құлағы бар (2)

4. Бір жылда неше мезгіл бар?

5. 1сағат =?


1.ҚР Рәміздерін ата?

2. Мемлекеттік тіліміз?

3.Төрт түлік малға не жатады?

4.Қазақстанның астанасын ата?



Балалар тақтаға назар аударамыз. Күз мезгілі болғандықтан біз бақша мен баққа саяхатқа шығайық. Сендермен 1. «Бақта ма, бақшада ма?» д/о ойының ойнайық.


Мақсаты: өткен тақырып бойынша жемістер мен көкөністерді ажырата білу, атауларын дұрыс айту, тілдерін қызықты суреттер арқылы дамыту.

Шарты: слайд - шоудағы берілген тапсырмаларды орындау.

1. Жемістер мен көкөністерді ажырату, атауларын айту.


2. Алманың түсіне қарап, себеттерге орналастыру

3. Жемістердің көлеңкесі арқылы, жемістердің түрлерін табу.

4. «Не артық?» суреттер арқылы артық жемісті көкөністерден ажырату.

5. Жемістердің қиынды суреттері арқылы, слайдта бейнеленген суретті табу.


6. Балалар «Қай жануар артық» д/о ойнаймыз.

Мақсаты: Слайдта жасырылған жануарларды табу арқылы тілдерін дамыту.

Шарты: Жоғалған жануарлардың атауларын айту, қай жануардың қасында тұрғаның тақтадан көрсету.

1. Аю.

2. Кірпі

3. Суыр

4. Борсық

5. Түлкі

6. Қасқыр.

7. Қоян

8. Тиін.


«Ормандағы аюдың құлпынайы көп екен, теріп - теріп алайық, қалтамызға салайық»


7. Балалар енді сендермен «Түрлі - түсті суреттер» д/о ойнаймыз

.

Мақсаты: Түстерді ажырата білу, әр түрлі суреттер арқылы тілдерін дамыту.

Шарты: Түстерді ажырата отырып, берілген суреттерді түстері арқылы мальбертке орналастыру.


8. Балалар сендермен «Көп пе, аз ба?» д/о ойнайық.

Мақсаты: Берілген слайдтағы ойыншықтардың суреттері арқылы балалардың тілдерін дамыту.

Шарты: Слайдтағы ойыншықтардың атауларын атау, олардың санын санау, аз - көптігін ажырату.

1. Қайық, доп, ұшақ, қуыршақ, кубик, пирамида.














1.Балық ұшпайды

2.4

3.2

4.4

5.60






1.Елтаңба,туу,әнұран

2.Қазақ

3.Үй жануарлары

4.Нұрсұлтан



Балалар слайд арқылы тапсырмаларды орындайды. Жемістер мен көкөністерді ажыратады. Атауларын айтады.


Алманың түстері сары, қызыл, жасыл.


Артық жеміс апелсин.


Суретте вазадағы алма мен алмұрт бейнеленген.


Балық суда жүзеді.


Жедел жәрдем.


Көбелек гүлге қонады.

Қайық судың көлігі.


Көкөністер күз мезгілінде піседі.


Сиырдың төлі бұзау.


Қыс мезгілінде қыстап қалатын құс торғай.


Бұл кішкентай балық.



Балалар жоғалған жануарларды кезекпен кезек шешеді.


1. Аю.

2. Кірпі

3. Суыр

4. Борсық

5. Түлкі

6. Қасқыр.

7. Қоян

8. Тиін.












1. Қызыл - қызанақ, қолшатыр, күрек, бесбұрыш немесе жұлдыз, ащы бұрыш, қарақат, көлік.

2. Жасыл - шырша, бақа, алма, жапырақ.

3. Көк - кесе, доп, дельфин, галстук, жейде, ойыншық, гүл.

4. Сары - банан, үйректің балапаны, күн, балапан, гүл, қолшатыр, саңырауқұлақ, лимон, балық.



Рефлексивті коррекциялаушы

- Балалар міне бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Біз қандай ойындар ойнадық. Тақтамен, әр түрлі суреттермен.

- Ендеше балалар өзіміздің физминуткамызды тақтаға қарап орындайықшы. Кане билеймиз.

Бүгін сендер ашық ұйымдастырылған оқу іс - әрекетіне өте жақсы қатыстындар. Сендер сабаққа жақсы қатысқандарын үшін мына көңіл - күй смайликетерді қолдарына жабыстырып берейін. Ендеше балалар қонақтармен қоштасайық. Сау болыңдар!

Бүгінгі сабақ ұнады.


Балалар өздерінің бейнетаспаға түсірілген физминутканы интерактивті тақтадан көре отырып, орындайды.


Балалар мұғаліммен, келген қонақтармен қоштасады.




Күтілген нәтиже.

Білуі: Тіл дамытуға арналған дидактикалық ойындар арқылы сөз тіркестерін құрайды.

Меңгеруі: «ТТШТ» (ТРИЗ) әдістері арқылы дидактикалық ойындарды ойнай білуді.

Жасай алады: Берілген дидактикалық ойындарды мұқият орындай алады.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!