Ұйымдастырушы кезең
|
Командаға бөліп отырғызу
Алғырлар мен Тапқырлар.
Топ басшаларын сайлау. Ойында осы тапсырмаларды
бірінші орындаған топ бастайы, дайын болған кезде қолдарындағы туы
көтере қоясыңда. Дұрыс жауапқа бір-бір жұлдыз беріп
отырамын.
1.Сұрақ-жауап:
1. Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға 2балық
ұшып келді.
Барлығы неше балық болды?
2. 2+2=неше болады?
3. Тышқанның неше құлағы бар
(2)
4. Бір жылда неше мезгіл бар?
5. 1сағат =?
1.ҚР Рәміздерін ата?
2. Мемлекеттік тіліміз?
3.Төрт түлік малға не жатады?
4.Қазақстанның астанасын ата?
Балалар тақтаға назар аударамыз. Күз мезгілі
болғандықтан біз бақша мен баққа саяхатқа шығайық. Сендермен 1.
«Бақта ма, бақшада ма?» д/о ойының ойнайық.
Мақсаты: өткен тақырып бойынша жемістер мен көкөністерді
ажырата білу, атауларын дұрыс айту, тілдерін қызықты суреттер
арқылы дамыту.
Шарты: слайд - шоудағы берілген тапсырмаларды
орындау.
1. Жемістер мен көкөністерді ажырату, атауларын
айту.
2. Алманың түсіне қарап, себеттерге
орналастыру
3. Жемістердің көлеңкесі арқылы, жемістердің
түрлерін табу.
4. «Не артық?» суреттер арқылы артық жемісті
көкөністерден ажырату.
5. Жемістердің қиынды суреттері арқылы, слайдта
бейнеленген суретті табу.
6. Балалар «Қай жануар артық» д/о
ойнаймыз.
Мақсаты: Слайдта жасырылған жануарларды табу
арқылы тілдерін дамыту.
Шарты: Жоғалған жануарлардың атауларын айту, қай
жануардың қасында тұрғаның тақтадан көрсету.
1. Аю.
2. Кірпі
3. Суыр
4. Борсық
5. Түлкі
6. Қасқыр.
7. Қоян
8. Тиін.
«Ормандағы аюдың құлпынайы көп екен, теріп -
теріп алайық, қалтамызға салайық»
7. Балалар енді сендермен «Түрлі - түсті
суреттер» д/о ойнаймыз
.
Мақсаты: Түстерді ажырата білу, әр түрлі суреттер
арқылы тілдерін дамыту.
Шарты: Түстерді ажырата отырып, берілген
суреттерді түстері арқылы мальбертке орналастыру.
8. Балалар сендермен «Көп пе, аз ба?» д/о
ойнайық.
Мақсаты: Берілген слайдтағы ойыншықтардың
суреттері арқылы балалардың тілдерін дамыту.
Шарты: Слайдтағы ойыншықтардың атауларын атау,
олардың санын санау, аз - көптігін ажырату.
1. Қайық, доп, ұшақ, қуыршақ, кубик,
пирамида.
|
1.Балық ұшпайды
2.4
3.2
4.4
5.60
1.Елтаңба,туу,әнұран
2.Қазақ
3.Үй жануарлары
4.Нұрсұлтан
Балалар слайд арқылы тапсырмаларды орындайды.
Жемістер мен көкөністерді ажыратады. Атауларын
айтады.
Алманың түстері сары, қызыл,
жасыл.
Артық жеміс апелсин.
Суретте вазадағы алма мен алмұрт
бейнеленген.
Балық суда жүзеді.
Жедел жәрдем.
Көбелек гүлге қонады.
Қайық судың көлігі.
Көкөністер күз мезгілінде
піседі.
Сиырдың төлі бұзау.
Қыс мезгілінде қыстап қалатын құс
торғай.
Бұл кішкентай балық.
Балалар жоғалған жануарларды кезекпен кезек
шешеді.
1. Аю.
2. Кірпі
3. Суыр
4. Борсық
5. Түлкі
6. Қасқыр.
7. Қоян
8. Тиін.
1. Қызыл - қызанақ, қолшатыр, күрек, бесбұрыш
немесе жұлдыз, ащы бұрыш, қарақат, көлік.
2. Жасыл - шырша, бақа, алма,
жапырақ.
3. Көк - кесе, доп, дельфин, галстук, жейде,
ойыншық, гүл.
4. Сары - банан, үйректің балапаны, күн, балапан,
гүл, қолшатыр, саңырауқұлақ, лимон, балық.
|