Материалдар / Тақырыбы: Мәдениеттер диалогі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Мәдениеттер диалогі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар. Дүниежүзі тарихы, 10сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Наурыз 2021
3683
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

10.1А Өркениет: даму ерекшелік

тері

1.4бөлімше Өркениеттер

дің өзара әрекеттесуі

Оқу орны:

Дүние жүзі тарихы

Қысқа мерзімді жоспар

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мәдениеттер диалогі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.1.4.8 әртүрлі өркениеттердің жетістіктерін зерттей отырып, мәдениеттердің өзара әрекеттестігі мен өзара ықпалын сипаттау;

10.1.4.9 жаһанданудың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтай отырып, оның қоғамның рухани дамуына әсерін бағалау

Сабақтың

мақсаты

Барлығы: әртүрлі өркениеттердің жетістіктерін зерттей отырып, мәдениеттердің өзара әрекеттестігі мен өзара ықпалын түсіндіру;

Басым бөлігі: әртүрлі өркениеттердің жетістіктерін зерттей отырып, мәдениеттердің өзара әрекеттестігі мен өзара ықпалы байланысын анықтау

Кейбірі: жаһанданудың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтай отырып, оның қоғамның рухани дамуына әсерін талдау

Бағалау критерийі

Әртүрлі өркениеттердің жетістіктерін зерттей отырып, мәдениеттердің өзара әрекеттестігі мен өзара ықпалын себептерін түсіндіреді

жаһанданудың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтай отырып, оның қоғамның рухани дамуына әсерін бағалайды

Ойлау дағдысы

Білу, түсіну

Тілдік

мақсаттар


Тақырыптың арнайы лексикасы мен терминалогиясы: Сауда, халықаралық сауда, халықаралық экономикалық ұйымдар, жаһандану және дипломатия, жанжалды алдын алатын (превентивтік) дипломатия, халық дипломатиясы, ұлтаралық жанжал, мәдениеттер диалогы

Жазылым мен диалогқа қажетті сөйлем құрылымдары: Маршалл жоспарының мақсаттары болып табылады ... (Маршалл жоспарының мақсаттары мынадай ...)



Мен Маршалл жоспарына қарсымын / қарсы емеспін ...

Менің ойымша, біз Маршалл жоспарын қабылдауымыз керек, өйткені ...

(Мен келіспеймін, өйткені ...)



Менің ойымша біз Маршалл жоспарынан бас тартуымыз керек, өйткені ...

Жапонияның экономикасы өсті өйткені ...

Әлемдік саудада халықаралық ұйымдардың функциялары болып табылады...

Қазақстанның Әлемдік Сауда Ұйымына кіруінің пайдасы ....

Дипломатия қамтамасыз етеді/нығайтады/бағыт береді ....

Декларация бекітетін принциптер шақырады/қолдайды/айыптайды

Жаһанданудың жағымды салдары болып табылады...

Жаһанданудың жағымсыз

Құндылықтарға баулу

Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау

Пәнаралық

байланыс

География

Алдыңғы білім

Өркениеттер әрекеттестігінің әскери-саяси аясы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин













Сабақтың ортасы

25 мин


Мозайка құрастыру әдісі топтастыру

«Көп ғасырлар бойы біздің ортамызда геометриялық прогрессияда экономикалық пен мәдениетті байланыстар пайда болды. Енді нан тұрмақ, әр адам әр күн сайын өз темір, мыс және мақтасының бөлігін, фильмдардың ашылуын және әлемдік жаңалықтарды қажет етеді. Ендігі кезде жай ғана егістік емес, бүкіл дүние әр адамды қамтамасыз етуді қажет етеді» - дейді француз философы Тейяр де Шарден.

(Т)(ҚБ) Қоғамның рухани, саяси және экономикалық салаларындағы жаһандану үрдісінің жағымды және жағымсыз жағдаяттарды талқылау үшін дөнгелек үстел жұмысын ұйымдастыру.

Спикерлерге өздерінің позицияларын дәлелдеу, ал оппозицияға өзінің дәйектерін анықтау үшін сөз беріледі.

Тандалған хатшы жаһандықтың жағымды/жағымсыз белгілері көрсетілген кестені тақтаға толтырады.



Пленарлық тапсырма: жаһанданудың әсерін (пайдасы/зияны) анықтау.


Мәдениеттер, елдер және халықтар арасындағы диалогтың үлгісі: http://fb.ru/article/142642/primer-dialogov-kultura-stranyi-narodyi



«Мәдениеттердің алуан түрлілігі мен олардың арасындағы диалог» тақырыбы бойынша 10-11 сыныптарға арналған қоғамтану сабағы

https://infourok.ru/material.html?mid=19179




Сабақтың соңы

10 мин

















Қорытынды жасау: жаһандану өзінің жетілуімен әр түрлі – бұл объективті шынайлық, логикалық аяқтау, мыңғасырлық тарих, материалдық немесе экономикалық өнім. Болашақта халықтардың араласып кеткеніне қалай кедергі бола алмаймыз, солай жаһандануға да енді қарсы келе алмаймыз. Жаһандандырудың сөзсіз өз ерекшеліктері бар, позитивті және негативті сызықтары бар. Адамзатқа өз тадауын жасау керек.

Презентация. Мәдениеттердің өзара әрекеттесуі және диалогы

http://mrmarker.ru/p/page.php?id=14546



Жаһандану: түсінігі, түрлері, үдерістері

https://www.youtube.com/watch?v=cucXv732mzM


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.


Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

Смайлик, стикер, бағдаршам әдістері

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын сақттау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!