Материалдар / Тақырыбы: "Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыру"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: "Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбие ісінің орынбасарларына жоба жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
5307
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыру

«Мектептің мақсаты- құрғақ білім үйрету ғана емес, біліммен бірге тәрбиені қоса беру»М.Дулатов

Мақсаты: Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастыруда бірлескен жұмысты қалыптастыру;Міндеті:
  • тәрбиелеу және дамытушылық іс-әрекетін ұйымдастыру;
  • оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал ету;
  • класс жетекшілер мен ата-аналар жұмысын жетілдіру;
  • класс жетекшілердің деңгейлеріне зерттеу жұмысын жүргізу;
  • тәрбие жұмысына атсалысатын мамандармен бірлесе жұмыс жасау;
Өзектілігі: Білім мен тәрбие –егіз ұғым, сол себепті оқушыға білім бере отырып тәрбиелеу;

Болжам: Мектепте тәрбие жұмысын ұйымдастыра отырып, бірлескен жұмыстың нәтижесінде бәсекеге қабілетті , жан-жақты дамыған, елін,жерін сүйетін патриот тұлға қалыптасады.



Білім берудің негізгі бағыттарының бірі тәрбие жұмысы болып табылады. «Қазақстан-2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында ұлт Көшбасшысы Н.Ә. Назарбаев: «Бала тәрбиелеу – болашаққа ең үлкен инвестиция. Біз бұл мәселеге осылай қарап, балаларымызға жақсы білім беруге ұмтылуымыз керек», − деп көрсеткен болатын. Қазақстандықтардың алдында тұрған аса маңызды міндет − «Mәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясын жүзеге асыру. Оның іргетасы мектепте қалануы тиіс. Бұл идеяны жүзеге асыру үшін мектептерде мақсатты түрде тәрбие жұмыстарын жүргізу, сонымен қатар оқыту процесінің тәрбиелік мәнін күшейту қажет. Тәрбие жұмысы – ол арнайы ұйымдастырылған қалыптастырушы үрдіс және ізгіліктілікті қабылдайтын, әлеуметтік құндылықтар мен азаматтық мінез-құлық үлгілері бола отырып, тек ғылыми негізделген тәрбие жүйесінің аясында ғана өзін іс жүзінде көрсетіп, өзін-өзі қалыптастырған тұлға үлгісіне жағдай жасайды. Қазіргі уақыт талабы жаңаша дүниелік көзқарас тұрғысынан жаңаша ойлап, шешім қабылдай алатын, креативті ойлау қабілеті дамыған тұлғаны, өз елі мен жерінің, туған тілінің жанашырын дайындауды міндеттеп отыр. Бұл міндет жаңа уақыт талаптарына төтеп бере алатын, кәсіби білікті, бәсекеге барынша қабілетті, ұлтжанды азамат тәрбиелеу ісінің өзектілігін алға тартады. «Тәрбиесіз берген білім қауіпті», – деген екен әл-Фараби. Технологияның дамып, әлемдік жаһандану үдерісі кезінде білім беру жүйесіне ұлттық инновацияны енгізу керектігін көпшілік мойындап отыр. Қоғамға қызмет ететін болашақ жеткіншектерге сапалы білім мен өнегелі тәрбие беру – ұстаздар қауымының басты парызы.  Мектептің тәрбиелік жұмыстары оқушылардың жан-жақты дамуына қарай жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде баланың рухани дүниесі мен өзін қоршаған ортаның өзара үйлесімді байланысын қамтамасыз етуге бағытталып, балалардың өмірлік өз жолдарын тануға, олардың азаматтық көзқарастары қалыптасуына, гуманитарлық құндылықтардың негізінде жетілуіне; әрбір жасөспірімнің тұлғалық өсуін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге; өзіндік жолын табу еркіндігі болуына, табысқа жету жағдаяттарын тани алуына, өзіндік тәрбиеге ықпал етуге; жеке басының дамуына құрметпен қарауға бағытталады.Мектептің тәрбие жұмысын жоспарлауда келесі құжаттар басшылыққа алынып отыр. Қазақстан Республикасының Конституциясы, Үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие беру концепциясы, Ақтөбе облысында тәрбие жұмыстарының 2013-2020 жылдарға арналған бағыт-бағдарламасы; Заңдар «Қазақстан Республикасындағы бала құқығын қорғау», «Балалар құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы, «Діни ұйымдар мен наным-сенімдердің бостандығы туралы», «Неке және отбасы туралы», «Кәмелетке толмаған жастар арасында құқықбұзушылықтың және балалардың қараусыз, бақылаусыздығын алдын-алу туралы», «Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын қорғау туралы», «СПИД ауруының алдын-алу туралы», «Шылым шегуге шек қою туралы», Қазақстан Республикасы Президентінің нұсқауындағы «Халық денсаулығы» мемлекеттік бағдарламасы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылдың «22» сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген «Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері», Ақтөбе облысы білім басқармасының 01.09.2015 жылғы «Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін бекіту туралы» №733 бұйрығы. Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді. 1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие 2. Ұлттық тәрбие 3. Отбасы тәрбиесі 4. Рухани-адамгершілік тәрбие (Діни тәрбие, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет) 5. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие 6. Қоршаған ортаны, өзін – өзі оңтайлы қабылдауы, көшбасшылық қасиеттерін тәрбиелеу 7. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие 8.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі 9. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Мектептің тәрбие беру жұмысының өзекті мәселесі:Шығармашыл, бәсекеге қабілетті, патриот тұлғаны қалыптастыру мен дамытуға жағдай жасау; Алынған уақыты:2014-2015 оқу жылы- 2013-2020 жылдарға арналған бағыт- бағдарламасы негізінде әдістемелік кеңестер өткізу, тәрбие бағыттарына сәйкес әдістемелік құралдар жинақтау, семинарларға қатысу;2015-2016 оқу жылы- тәрбие бағыттары бойынша ашық тәрбие сағаттарын өткізу, әдістемелік құралдар дайындау, өзара іс-тәжірибе алмасу;Қорыту уақыты: 2016-2017 оқу жылы- тәрбие жұмысының тақырыбына байланысты үздік сынып жетекшілердің іс-тәжірибесін тарату, әдістемелік құралдар әзірлеу. Тәрбие жұмысы — педагогтардың нақты міндеті, яғни шәкірт тұлғасын сомдау мәселесін саналы түрде шешуге бағытталған үйлесімді іс-әрекеті. Тәрбие және тәрбие жұмыстары әр баланы қайталанбас тұлға ретінде қарап, оның өзгеше қасиеттерін дамытуы қажет. Әрбір бала — тұлға, өзінше бір әлем, ал әр педагогтың міндеті әр тұлғаны көре білу, жүректеріне жол табу. В.А.Сухомлинский: «Әлемде адам тұлғасынан күрделі, одан бай ешнәрсе жоқ», — деп жазған. Бүгінгі күнде барлық ұстаздардың алдындағы мақсат — өмірдің барлық саласында белсенді, шығармашылық іс-әрекетке қабілетті, еркін тұлға тәрбиелеу болып табылады. Тәрбиенің қалыптасуы – ұстаз, бала, ата-ана еңбегімен байланысты екендігі айқын. Демек, бұлар береке–бірлікпен жұмыс істеп, бұзылмайтын, айнымайтын темір тәртіпке бас игенде ғана іс оң нәтиже таппақ. Сондықтан да осы үш негіз бірлесе отырып жұмыс жасаса өкінбейтініміз анық.

Егеменді ел болып, етек-жеңімізді енді ғана жинап болған қазіргі шақта халқымыздың тәлім–тәрбиесін игерген, рухани бай, ел болашағын ойлайтын, парасатты да саналы азамат тәрбиелеу-біздің, ұстаздардың басты міндеті. Білім мен тәрбиені сабақ барысында ұштастырып, бірлікте оқыту — әрбір ұстаздың басты шарты болса, сынып жетекшілері тек сабақта ғана емес, сабақтан тыс уақытта да іздене жүріп, оқушылардың бойына тәрбиенің, соның ішінде ұлттық тәрбиенің, ең ізгісін, ең асылын сіңіре білуі керек. Жаңа заман адамдарын тәрбиелеуде ұстаз қауымына өмірдің өзі осыны талап етіп отыр. Ал ұстаздардың осы талап тұрғысынан табылуы, олардың адам тәрбиесіне өнер деп қарап, үнемі шығармашылықпен іздене жүргізуіне, мектеп басшыларының күнделікті бақылау басшылығына, әр ұстаздың бойындағы жақсы қасиетті, өнегелі істі танып көре білуіне, оны үлгі-өнеге етуіне байланысты демекпін.Егеменді еліміздің ертеңі өткен тарихымызбен тығыз сабақтасып келеді. «Жаста берген тәрбие – жас шыбықты игендей», — деп Ы. Алтынсарин айтқандай халқымыздың сан ғасырлық тарихынан өзек тартатын рухани мұрасын ұрпақ бойына сіңіргенде ғана еліміздің жұлдызы жанып, әлемдік мәдениетке ұмтылары айқын.Осы мақсатта мектепте төмендегідей іс-шаралар ұйымдастырылып отырады.

«Қазақ хандығына 550 жыл және Әбілқайыр хан» тақырыбында конференция өтті. «Қазақ хандығының 550 жылдығы және Әбілқайыр хан» тақырыбында мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, тарих пәнінің мұғалімдерімен бірлсес отырып «Хан моласы мемориалдық кешеннің зерттелу және ашылу тарихы» туралы мәліметтер берді. Құқықбұзушылықтың алдын алу мақсатында ішкі істер бөлімінің қызметкерлерімен бірлескен семинарлар ұйымдастырылады. Тақырыптық дәрістер тыңдалады.

Оқушының ой-өрісін кеңейту, рухани білімін толықтыру мақсатында қазақ әдебиетінің тұлғаларының мерейтойларына арналған әдеби кештер өткізіледі. Ғ.Мүсіреповтің 115 жылдығына орай конференция,“А.Байтұрсынов тағылымы” атты әдеби-сазды кеш қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдерімен бірлесе өткізілді.



Оқушымен ғана емес, тынымсыз еңбек ететін педагогтардың төл мерекелерінде бірнеше іс-шаралар ұйымдастырылады. Ұстаздар күні мерекесіне орай «Спортшы ұстаздар» жарысы өткізілді.





Күзгі және көктем мезгілдерінде мектеп ауласын тазалау және көгалдандыру жұмыстарын жүргізу барысында «Таза мектеп ауласы» және «Ең әдемі гүлзар» акциясы ұйымдастырылады.

Жыл сайын дәстүрлі «Алтын күз» апталығы өтіп тұрады. Әр буын арасында тақырыптық кештер өткізіледі.





Тәрбие мәселесін тек мектеп пен ұстаздар қауымының мойнына арта салумен іс бітпейді. Оның нәтижелі болуы ата-аналар мен қоғамдық ортаның тәрбие ісінен шет қалмай белсене араласуына, адам тәрбиелеудегі жауапкершілікті бірлесе қөтеріп, жұмыла істеуге тікелей байланысты. Ол жөнінде Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заң  жобасында «Ата-аналар балалардың өмірі мен оқуы үшін олардың денсаулықтарын, рухани әрі дене қуатының қауіпсіз дамуын, адамгершілігі жағынан дұрыс қамтамасыз етуге міндетті» делінген Тәрбие жұмысын ұйымдастыруда ата-аналардың қатысуымен бірнеше іс-шаралар ұйымдастырылады. «Күз сыйы» жәрмеңкесі , «Тәуелсіз елдің бақытты отбасымыз» , «Менің Қазақстаным» атты интеллектуалдық ойын, «Әже өнегесі-немереге үлгі» әжелер сайысы, «Шаңырақ» отбасылық сайысы , «Толағай» спорттық жарысы өткізіледі.



Оқушылардың бойында салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған спорттық секциялар жұмыс жасайды. Қазақша күрес, футбол, волейбол, үстел теннисі, тоғызқұмалақ, шахмат жүргізіледі. Мектепішілік спорттық жарыстар өтіп тұрады. Мектепте спортпен айналысып жүрген оқушыларымыз ауданның, облыстың намысын қорғап жүр.



Оқушыға эстетикалық тәрбие беру мақсатында мектепте бейнелеу өнері және технолгия пәнінің мұғалімдерінің ұйымдастыруымен түрлі тақырыптық қолөнер көрмесі, сурет көрмесі, плакаттар көрмесі ұйымдастырылады. Оқушыларымыз өз жұмыстарымен аудандық, облыстық байқауларға қатысып отырады.





Дәстүрлі «Алғашқы қоңырау», «Соңғы қоңырау», Тұңғыш Президент күні, Тәуелсіздік күндеріне салтанатты жиын өткізіледі. Жиында барлық кластар толық қатысады. Оқушы бойында патриоттық сезім қалыптастыру мақсатында жалынды ұрандар айтып, патриоттық ән орындап, Ұланбасшыға хабарлама тапсырады.



Патриоттық тәрбие беру мақсатында АӘД пәнінің жетекшісінің ұйымдастыруымен әскери-патриоттық іс шаралар , Ауған соғысының ардагерімен кездесу өткізіледі.







Мектепте жыл сайын «Бозторғай» ән байқауы дәстүрлі өтіп тұрады.Оқушының бойындағы өнерге деген қабілетін байқау мақсатында өтетін ән байқауында балалар ән айтып қана қоймай, сахна мәдениетін үйренеді, өзін-өзі тәрбиелейді.. Өнерлі оқушыларымыз аудандық, облыстық,республикалық деңгейдегі жарыстардан жүлделі орындар иеленіп жүр. Оқушы жастардың жүрегін тебірентіп, ой-сезіміне әсер ету үшін біріншіден, тәрбиеші ұстаздың саяси сауатты, жан–жақты энциклопедиялық мол білімі болуы шарт, екіншіден, тәлімгер ұстаз өз бойындағы білімді оқушы жүрегіне еркін ұялата аларлықтай әдіскерлік  шеберлігі қажет, үшіншіден, мұғалім оқу–тәрбие үрдісін жүргізу кезінде оқушының психологиялық ой-өрісінің өсу, даму дәрежесін бақылай, тамыршыдай тап басып білетіндей сезімтал психолог болуы керек. Яғни А.Н.Толстойша айтқанда «Мұғалім өн бойына өз ісіне, шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса ғана ол нағыз ұстаз». Осы ұстаздар –сынып жетекшілер қауымы. Мектепте сынып жетекшілер бірлестігі жұмыс жасайды. Сынып жетекшілер саны-23. Сынып жетекшілер отырыснды тақырыптық баяндамалар оқылып, тренингтер өткізіліп, сауалнамалар алынып отырады. Сынып жетекшілердің ашық сабақтарына және кестеде бекітілген сынып сағаттарына еніп бақылау жүргізіледі. Осы бірлескен жұмыстың нәтижесі ретінде сынып жетекшілерім аудандық ,облыстық байқауларға қатысып жүлделі орын алып жүр. 2015-2016 оқу жылында Тәуелсіздік күніне орай өткізілген аудандық сырттай тәрбие сағаты байқауына мектебіміздің 3 класс жетекші қатысты. 9б - сыныбының жетекшісі Слюсарь Р. П «Независимый Казахстан » тақырыбында 2 орын , 4а-сыныбының жетекшісі Гүлжан Аманалықызының «Тәуелсіз Қазақстан» тақырыбындағы 3 орын иеленді. 2016-2017 оқу жылында жылында Тәуелсіздіктің 25 жылдығына орай өткізілген аудандық сырттай байқауға 5 класс жетекші қатысты. Қорытындысы бойынша 3б-класс жетекшісі Маракова 2 орын, 2а-класс жетекшісі Сотқарова Л.А 3 орын, қалған класс жетекшілер қатысқаны үшін АББ-нің алғыс хатымен марапатталынды. СССссССССССисСсссс77ССбайлас жемқорлық қарсы мәдениетке тәрбиелеу облыстық сырттай байқау ға 10б-класс жетекшісі Слюсарь Р.П қатысып, 1 дәрежелі диплом иеленді.





Оқу жылында да сыныптар рейтингісі кластың білім сапасы, іс-шараға қатысу белсенділігі, спорттық іс-шара жетістіктері мен қатысуы бойынша анықталып отырады. Сабаққа қатысу рейтингісі өз алдына есептелінеді. Ең білімді класс рейтингісінің ережесі1. Мақсаты:Оқушылардың рейтинг көрсеткіші арқылы білім деңгейін жоғарылатуға ықпал ету;Білімді, бәсекеге қабілетті жеке тұлға тәрбиелеу.2. Конкурстың өткізілу тәртібі:Конкурс жыл бойы өткізіледі, әр тоқсан сайын қорытындыланады, ең білімді класс марапатталады, оқу жылының соңында «Үздік класс» анықталады.3. Білім сапасы: тоқсан бойынша сыныптардың білім сапасының пайыздық көрсеткіші:80-100%     -  5 балл60-80 %         - 4 балл40-60 %         - 3 балл20-40 %         - 2 балл10-20 %         - 1 балл

Ең белсенді класс рейтингісінің ережесі1. Мақсаты:- оқушылардың мектеп өміріне белсенді араласуға үйрету;- оқушылар бойында жауапкершілік, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі басқару т.б қасиеттерді қалыптастыру;- эстетикалық мәдениетті, жан-жақты, өнерлі, тапқыр, ұйымшыл, ұйымдастыру қабілеті жоғары тұлға тәрбиелеу.2. Конкурстың өткізілу тәртібі:Конкурс жыл бойы өткізіледі, әр тоқсан сайын қорытындыланады, ең белсенді класс марапатталады, оқу жылының соңында «Үздік класс» анықталады.3. Конкурс жеңімпазын анықтау критерийлері:1. Кластың шараларға қатысымы.Класс түгел қатысса-3 баллКластың жартысынан көбі қатысса-2баллКластың жартысынан төмені қатысса-1баллКласс қатыспаса-0 балл2. Мектепішілік шаралардағы орындары. І орын – 5 баллІІ орын – 4 баллІІІ орын – 3 баллНоминация иеленгені үшін – 2 балл3. Мектептен тыс шараларға қатысуы. Қатысқаны үшін (аудандық) – 2 баллОблыстық – 3 баллРеспубликалық – 4 балл4. Мектептен тыс шаралардан алған орындары.І орын – 5 баллІІ орын – 4 баллІІІ орын – 3 баллНоминация иеленгені үшін – 2 балл

«Ең спортшы класс» рейтингісінің ережесі

Мақсаты;- оқушылардың салауатты өмір салтын ұстануынКонкурс проводится с целью:- развития у школьников необходимости в регулярных занятиях физической культурой и спортом;- привлечения учащихся к ведению здорового образа жизни;- смотра физической подготовленности школьников школы;- выявления сильнейших классов;- развития дружеских связей между учащимися школы.

2.Порядок проведения конкурсаКонкурс проводится с 1 сентября 2012 года по 25 мая 2013 года согласно календарю внутришкольных соревнований.

3. Руководство конкурсом4. Участники конкурсаВ конкурсе участвуют все классы школы младшего, среднего и старшего звена5. Порядок определения победителей конкурсаПри определении места в конкурсе учитывается следующее:- занимаемые места в школьной спартакиаде;- % участия учащихся в школьных соревнованиях;- % участия учащихся в республиканских, областных и районных соревнованиях- уровень физической подготовленности учащихся согласно нормативам, т.еспеваемость по фк.- % занятости учащихся в спортивных секцияхМеста распределяются по трем группам.1 – группа – 1-4 классы 2- группа - 5-7 классы3 – группа - 8-11 классы Барлық рейтингі қорытындысы бойынша «Үздік класс» рейтингісі шығарылады.2015-2016 оқу жылының « Ең үздік класс және класс жетекшісі »рейтингісі бойынша қорытындысы1-4 класс
КлассКласс жетекші1 тоқсан2 тоқсан3 тоқсан4 тоқсанЖалпы балыОрын
1 аСотқарова Л.А165149449
1 әМамырова А.Ш165118408
Алмағанбетова Г.А31
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!