Материалдар / Тақырыбы: Нарықтағы сұраныс пен ұсынысты анықтайды. Сұраныс пен ұсыныс қисығын сызады.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Нарықтағы сұраныс пен ұсынысты анықтайды. Сұраныс пен ұсыныс қисығын сызады.

Материал туралы қысқаша түсінік
Облыстық ашық оқу сабағының жоспары Тақырыбы: Нарықтағы сұраныс пен ұсынысты анықтайды.Сұраныс пен ұсыныс қисығын сызады. Модуль/пән атауы: КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен типтерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2024
30
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КЕЛІСІЛДІ


«Облыстық инновациялық-әдістемелік

орталығы» КММ «Білім беру процесін

әдістемелік сүйемелдеу» бөлімінің

басшысы __________ С.К. Бласбаев

«___»_____________2024ж.


Б БЕКІТЕМІН


Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары

_ _________Е.А.Вощакина

«___» ___________2024 ж.











«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі»КМҚК

(білім беру ұйымының атауы)



Облыстық ашық оқу сабағының

жоспары



Тақырыбы: Нарықтағы сұраныс пен ұсынысты анықтайды.Сұраныс пен ұсыныс қисығын сызады.

Модуль/пән атауы: КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен типтерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

Курс 2, топ 22 ЕА-1

Дайындаған педагог: Мухтарова Меруерт Назарбековна

Күні: «___»_____________2024ж.













КЕЛІСІЛДІ

Есеп-экономикалық пәндердің

оқу-әдістемелік комиссияның

отырысында қаралды және мақұлданды.

2024ж. «___»___________ №__ хаттама

Төрайымы_________М.Г.Алимгожина


КЕЛІСІЛДІ

Экономикалық пәндер бойынша облыстық оқу-әдістемелік бірлестігінің төрайымы_________ Д.С.Турсынгазина

«___» ___________2024 ж.



Абай облысыныңғ білім басқармасының

«Рымбек Байсейітов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» КМҚК

Колледж миссиясы:

Терең білімді,кәсіпқой,әлемнің тұрақты экономикалық дамуына ықпал ететін жаһандық экономиканың кәсіби көшбасшыларын қалыптастыратын сапалы білім

Колледждің пайымдауы:

Әлемдік білім беру аренасында танылуға, бәсекеге қабілетті мамандарды кәсіби даярлауда сапалы білім беруді қамтамасыз ету

Құндылықтар

Аналитикалық ойлау, жауапкершілік, тәртіп, топпен жұмыс істей білу


Оқу сабағының жоспары

Сабақ тақырыбы:

Нарықтағы сұраныс пен ұсынысты анықтайды.Сұраныс пен ұсыныс қисығын сызады.

Модуль /пән атауы

КМ 01 ОН 7. Нарықтық экономиканың түрлері мен түрлерін, негізгі экономикалық заңдылықтарын бағдарлау

Дайындаған педагог

Мухтарова Меруерт Назарбековна

1. Жалпы мәліметтер:


Сабақтың өтетін күні:

Курс, топ

26.02.2024

II- курс, 22 ЕА-1

Сабақтың түрі


Аралас

2. Сабақтың мақсаты:













Сабақтың міндеті:

Сұраныс пен ұсыныс қисығын құру" келесідей болады:

- нарықтағы сұраныс пен ұсыныстың негізгі тұжырымдамаларын түсіну.

-сұраныс пен ұсынысты анықтау және өлшеу әдістерімен танысу.

- диаграммада сұраныс пен ұсыныс қисықтарын құру дағдыларын игеру.

- сұраныс пен ұсыныстың өзгеруі мен олардың - нарықтағы тауардың бағасы мен санына әсері арасындағы байланысты талдау және алынған білімді нарықтық жағдайларды талдау және шешім қабылдау үшін қолдану қабілетін дамыту.

Студенттерге сұраныс пен ұсыныстың негізгі ұғымдарын түсіндіру.

-нарықтағы сұраныс пен ұсынысты анықтау және өлшеу әдістерін;

-сұраныс пен ұсынысқа әсер ететін факторларды және олардың нарықтық процестерге әсерін талқылаңыз;

-салынған сұраныс пен ұсыныс қисықтары арқылы нарықтық жағдайларды талдау жасау.

3. Күтілетін нәтижелер:

- Сұраныс пен ұсыныс қисықтарын құру дағдылары, нарықтық жағдайларды талдау, студенттерге нарықтық процестерді жақсырақ түсінуге және экономикалық қызмет шеңберінде талдау және шешім қабылдау дағдыларын дамытуға көмектеседі.

- Топта жұмыс істей білу: сабақ сонымен қатар сұраныс пен ұсыныс қисықтарын ұжымдық құру, нарықтық жағдайларды талқылау және топтық тапсырмаларды орындау арқылы топтық жұмыс дағдыларын дамытуға ықпал етуі мүмкін.

4. Қажетті ресурстар:

Интерактивті тақта, презентация PowerPoint бағдарламасы, тапсырмалар,оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар

5. Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі:

Сабақтың мазмұны

Ескерту

1.Ұйымдастыру сәті


- сәлемдесу

-студенттердің сыртқы келбетін тексеру, жоқ студенттерді тексеру; журналды толтыру.

- білім алушылардың дайындығын тексеру(топқа бөлу)

- Энергизатор


3 мин






5 мин

(студенттер арасында жағымды эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру, сабаққа ынтасын арттыру)


2. Үй тапсырмасын сұрау:


Өткен тақырып бойынша білімін тексеру


1 Карточка.

Студенттің аты-жөндері . _______________________

Сатуға және сатып алуға болатын кез-келген өнім _____________деп аталады. Бағалар өскен кезде ақшаның сатып алу қабілеті төмендейді, яғни ____________болады. Автомобиль ____________ автомобильдер, автобустар, жүк көліктері шығаратын зауыттардың барлық жиынтығын қамтиды. _____________ бұл заңда белгіленген тәртіппен құрылған дербес шаруашылық жүргізуші субъект. Ақша қаражаттары, өндіріс құралдары, тауарлар мен қызметтерді құруға қатысатын адамдардың еңбегі _______деп аталады. Адамзат жинақтаған және оның өміріне қажетті білім мен мәліметтер ______________деп аталады.

Жауаптар: тауар, инфляция, сала, кәсіпорын, ресурстар, ақпарат.


2 Карточка.

Студенттің аты-жөндері ______________________

Адамдардың әртүрлі тауарлар мен қызметтерді өндіру үшін ресурстарды пайдалануы туралы ғылым ______________.деп аталады. Экономикалық _____________ бұл өмірді қолдау және жеке тұлғаны дамыту үшін қажет нәрсенің жетіспеушілігі. ____________ бұл тауарлар мен қызметтерді жасау кезінде адамдардың физикалық және интеллектуалдық күш-жігері. Барлық тауарлардың құнын білдіретін әмбебап эквивалент __________деп аталады. Әр кәсіпкер өз ісін бастап, жоғары деңгейге жетеді ______________деп күтеді. Ақшаға алуға болатын тауарлар мен қызметтердің саны мен сапасы _____________деп аталады.

Жауаптар: экономика, қажеттіліктер, еңбек, ақша, пайда, ақша құны.

15 минут

quizizz.com



3. Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін қою




  1. Мотивациялық кезең

Афоризмдер: Қалыпты және күнделікті жағдайда кез-келген тауарларға сұраныс олардың ұсынылуынан бұрын болады.

Д. Рикардо

Американдық жарнама маманы:Егер тауарға деген сұраныс төмендесе, тұтынушыны ес-түссіз күйде сатып алу үшін таң қалдыру керек.

Джон Мейнард Кейнс "Сұраныс ұсынысты тудырады"

2.Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қалыптастыру.

-студенттердің тақырыптағы негізгі ұғымдарды меңгеруіне қол жеткізу;

- сұраныс мен ұсыныс заңын түсіндіру;

- күнделікті өмірде экономикалық мәселелерді шешуге қызығушылықты арттыруға ықпал ету.;

- экономикалық міндеттерді салыстыру, талдау, қорытынды жасау, шешу қабілеттерін қалыптастыру;

2 мин

Презентация

(Қосымша 1)

Қанатты сөздерді талқылау,оқытушы сөзі









5 мин

(Оқытушы сабақ тақырыбын атайды және студенттерге мақсатты етістіктер арқылы тұжырымдауды ұсынады. (зерттеу, білу, анықтау, жалпылау, бекіту, дәлелдеу, салыстыру, талдау, қорытынды жасау, түсіну, жүйелеу және т.б.).

Презентация

(Қосымша 2)

3.Жаңа материалды түсіндіру.


Жоспар:

  1. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары-сұраныс пен ұсыныс

2. Сұраныс және ұсынысқа бағадан тыс әсер ететін факторлар

Бағадан басқа сұраныстың өзгеруіне әсер ететін бірқатар факторлар бар. Жағдайлардың мысалдарын талдай отырып, біз бұл факторлардың не екенін анықтаймыз.

Жұмыс 4 адамнан тұратын топтарда орындалады. Балалар жағдайаттар картасын алып, оны талдағаннан кейін біз қандай фактор туралы болжауға тырысамыз.

Карточкалардың мазмұны

1. Біздің аталарымыз бен арғы аталарымыз салқын сусын ретінде квас ішкен. Кейінірек кока-кола, -кола, спрайт пайда болды және квасқа сұраныс айтарлықтай төмендеді.

(Фактор-алмастырғыш тауарлардың пайда болуы)

2. 70-ші жылдардың басында мұнай бағасы күрт өскен кезде және осыған байланысты бензин қымбаттаған кезде, АҚШ автомобиль компанияларының өнімдеріне сұраныс апатты түрде төмендеді.

(Фактор-толықтыратын тауарлар бағасының өзгеруі)

3. қыста шомылу костюмдеріне, жүзгіштерге, маскаларға, үрлемелі матрацтарға сұраныс күрт төмендейді.

(Фактор – маусымдық)

(Фактор-халықтың сандық және жас құрамы)

4. Айдар классикалық музыкамен тағы бір диск сатып алды. Асқар танымал музыканың дискісін сатып алды. Ал Берік тек рокты алады және тыңдайды.

(Фактор-әд

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!