Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ: география

    Мектеп: №8 орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Раймбердиева З.Н

    Сынып: 8

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау

    Сабақтың түрі

    Жаңа тақырып

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.3.4.5 өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау қажеттілігін дәлелдейді, қорғау жолдарын ұсынады

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

     Тақырыпты иллюстрациялар арқылы болжайды;

    Өсімдіктер дүниесін қорғау жайлы түсініктерін кеңейту

    Көптеген оқушылар:

      Өсімдік, жануар туралы ой - өрісін кеңейтіп, олардың сабаққа деген қызығушылықтарының, белсенділіктерін дамытады

    Кейбір оқушылар: Болжауына дәлел келтіреді, талдайды.дәлелдейді;


    Бағалау критеийлері

    Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:

    тақырыпты болжау барысында өз ойын дәлелдейді;

    тірек сөздерді түрлендіреді.

    Әдеби тілдік норма бойынша:

    Тапсырмаларды орындауда түрлендіре қолданады;

    Әр тақырыптың қызыметін ажыратады және дұрыс қолданады.

    Тілдік міндеттер

    Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік, т.б.

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Жануарлардың өмір сүру ортасы

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 минут




    Қызығушылықты ояту

    1. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

    2. Бейнематериал тамашалау. (2 мин 30 сек)

    3. - Ал сіздер қаншалықты жануарларды жақсы білесіздер? (5-6жұмбақ шешу)

    4. Сабақтың тақырыбын болжау.

    5. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.


    Сабақтың ортасы































    30 минут

    Мағынаны тану

    Тыңдалымалды тапсырмасы:

    Берілген жануарлардың, аңдардың, құстардың төлдерінің суреттері, тірек сөздер бойынша тыңдалым тақырыбына болжам жасату.


    Өсімдік - тіршілік тірегі. Өсімдіктер жылына ауа қабатына 400 млн. тонна оттегін бөліп шығарады. Жылына бір адам тыныс алу үшін 173 мың литр оттегін қабылдайтыны анықталған. Өсімдіктер ауада ауру тудыратын бактерияларды жоятын ерекше зат бөліп шығарады.
    Сонымен бірге жануарлар үшін қорек, баспана.

    Ал адам тағам, үй, жиһаз, ауырғанда ем ретінде пайдаланады.
    Адамның түрлі іс - әрекеттері өсімдікке әсер етеді. Тікелей әсері - орманды кесу. Кешенді әсері - ауылшаруашылық зиянкестерімен күресу үшін егістіктерді, бау - бақшаны, егістіктерді жояды. Ойланбай істелетін іс - әрекеттері - шаруашылық саласында, демалыс кездерінде байқамай өрт шығып, өсімдіктерге зардабын тигізеді.

    Бұл өрттің 70%- зы отты дұрыс пайдаланбаудың салдарынан болған. Қазақстанның қызыл кітабына енген өсімдіктер, оларды сақтау туралы айтып өту.
    Мұның себебі неде? Неліктен көптеген есімдік пен жануарлар Қызыл кітанқа енгізілген?

    Біз құрып бара жатқан өсімдіктерді білеміз. Оларды қорғаймыз және күтеміз. Біз оларды ермек үшін емес, қажет болған кезде ғана жұламыз. Дәріханаға апарып берсек, одан тамаша дәрі жасалады. Көгалда, орманда көптеген дәрілік өсімдіктер өседі, сонымен қатар улы, адам өміріне қауіпті өсімдіктер де бар. Жалбыз, қырықбуын, итмұрын сияқты пайдалы өсімдіктер түрлі ауруларға ем.

    Өсімдіктердің жақсы, жайқалып өсуі топыраққада байланысты бодады.

    1-сұрақ


      Нитрат-өсімдіктің өсуін, жасыл массасының ұлғаюын қамтамасыз етеді.Табиғатта топырақ құрамында нитрат өте аз болады. Егер топырақта нитрат көп болса тамыр арқылы көтерілген нитраттар өсімдіктің кез-келген бөлігінде жинақталады.

    Төменде берілгеннің қайсысы топырақтағы   нитраттың көбеюінің басты себебі болып табылады?

    А. Топыраққа азот тыңайтқышының енгізілуінен

    В. Топыраққа органикалық тыңайтқыштардың еңгізілуінен

    С. Мелиорация шаралары дұрыс жүргізілмеуінен

    Д. Топыраққа әк енгізілу салдарынан

    Жауабы: А

     

    2-сұрақ

    Аз мөлшердегі нитрат адам ағзасында әрдайым болады. Нитраттар ағзаға көптеп түскен кезде олар нитритқа айнала бастайды, содан кейін қанға түскен кезде метгемоглобинемия (оттегі жетіспеушілік) тудырады, А витаминін бұзады, қалқанша безінің, жүректің, жүйке жүйесінің қызметін бұзады. Ағзадағы нитраттар мен нитриттер біртіндеп канцорогенді затқа айналады.

    Адам ағзасына нитраттың көптеп жүйелі түсуі арулардың қайсысының пайда болу қаупін жоғарылатады?

    Адам ағзасына нитраттың көптеп жүйелі түсуі аурулардың қайсысының пайда болу қаупін жоғарылатады.

    Иә немесе Жоқ

    Бронхит

    Иә/Жоқ

    ВИЧ инфекциясы

    Иә/Жоқ

    Рак ауруы

    Иә/Жоқ

    Жауабы: Бронхит


    3-сұрақ

    Тышқандардың ағзасындағы нитрит мөлшерін анықтау үшін тәжірибе жасалды. Барлық тышқанды үнемі  басқа көкөністермен бірге  сәбіз және  қырыққабатпен қоректендірді. Тышқандардың бір тобы үй жағдайында өсірілген көкөністермен қоректендірілсе, екінші тобы дүкеннен алынған көкөністермен, үшінші тобы жылыжайда өсірілген көкөністермен қоректендірілді.Төртінші тобына дүкеннен алынған көкөністерді жақсылап жуып, сәбіздің  түбірін, қырыққабаттың өзегін тазалап барып қоректендірді.

    Тәжірибе қорытындысында қай топтағы тышқандардың ағзасында нитрит өте аз (шектен аспаған) немесе жоқ  болып шықты?

    А. Бірінші және төртінші топта

    В.Үшінші топта

    С. Үшінші және екінші топта

    Д. Бірінші және үшінші топта

    Жауабы: А

     

    4-сұрақ

    Қазіргі кезде экологиялық жағдай үлкен проблемаға айналып отырған заманда, күнделікті тамаққа пайдаланатын ауыл шаруашылық өнімдерінің сапалық құрамы қандай  деген сұрақ  туып отыр. Жылдар бойы жүйелілікпен, яғни тамақпен бала кезден бастап адам ағзасына енген  нитрат  түрлі ауруларға душар  етеді.

    Балалар рационынан қандай жемістерді шектеу керек.

    Төмендегі берілгендердің ішінен балалар рационынан қандай жемістерді шектеу керек?

    Иә немесе Жоқ

    Ерте жиналған жылыжайлық жемістерді

    Иә/Жоқ

    Күзде дүкеннен сатып алынатын жемістерді

    Иә/Жоқ

    Үй жағдайында өсірілетін өсімдіктерді

    Иә/Жоқ

    Жауабы: Ерте жиналған жылыжайлық жемістерді


    Қалыптастырушы бағалау жұмысы

    Тапсырма.Суреттерде берілген жануарлар мен аңдар, құстар туралы зерттеу кестесін толтырыңыздар. Берілген тірек сөздерді пайдаланыңыздар: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік.

    Бағалау критерийі:

    Сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады.

    Зерттеу кестесі

    1-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    Аю




    мысық












    2-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    Аққу




    жолбарыс












    3-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    қасқыр




    қыран















    • Табиғатты сақтау дегенді қалай түсінесіндер?

    • Өсімдіктер мен жануарлады қамқорлыққа алу дегенді қалай түсінесіндер?


    Сабақты бекіту:


    - Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысқа мысал келтір. 
    - Адам өмірінде өсімдіктердің маңызы қандай? 
    - Өз жеріңде өсімдік шаруашылығы бар ма? 
    - Одан қандай өнім түрлерін аламыз? 
    - Өзің тұратын жерде мал терісін илейтін кәсіпорын бар ма?











    Мәтін тақырыбы: «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары»





























    PISA тапсырмалары

    Интернет мәліметі:

    http://www.orleu-almobl.kz/





    Сабақтың соңы

    5 минут

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Райымбердиева Зейнеп Нурсагиновна
    11 Қараша 2020
    554
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тақырыбы: Өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тақырыбы: Өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Керемет сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ: география

    Мектеп: №8 орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Раймбердиева З.Н

    Сынып: 8

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау

    Сабақтың түрі

    Жаңа тақырып

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.3.4.5 өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау қажеттілігін дәлелдейді, қорғау жолдарын ұсынады

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

     Тақырыпты иллюстрациялар арқылы болжайды;

    Өсімдіктер дүниесін қорғау жайлы түсініктерін кеңейту

    Көптеген оқушылар:

      Өсімдік, жануар туралы ой - өрісін кеңейтіп, олардың сабаққа деген қызығушылықтарының, белсенділіктерін дамытады

    Кейбір оқушылар: Болжауына дәлел келтіреді, талдайды.дәлелдейді;


    Бағалау критеийлері

    Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:

    тақырыпты болжау барысында өз ойын дәлелдейді;

    тірек сөздерді түрлендіреді.

    Әдеби тілдік норма бойынша:

    Тапсырмаларды орындауда түрлендіре қолданады;

    Әр тақырыптың қызыметін ажыратады және дұрыс қолданады.

    Тілдік міндеттер

    Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік, т.б.

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

    менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Жануарлардың өмір сүру ортасы

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

    Дереккөздер

    Сабақтың басы

    5 минут




    Қызығушылықты ояту

    1. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

    2. Бейнематериал тамашалау. (2 мин 30 сек)

    3. - Ал сіздер қаншалықты жануарларды жақсы білесіздер? (5-6жұмбақ шешу)

    4. Сабақтың тақырыбын болжау.

    5. Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.


    Сабақтың ортасы































    30 минут

    Мағынаны тану

    Тыңдалымалды тапсырмасы:

    Берілген жануарлардың, аңдардың, құстардың төлдерінің суреттері, тірек сөздер бойынша тыңдалым тақырыбына болжам жасату.


    Өсімдік - тіршілік тірегі. Өсімдіктер жылына ауа қабатына 400 млн. тонна оттегін бөліп шығарады. Жылына бір адам тыныс алу үшін 173 мың литр оттегін қабылдайтыны анықталған. Өсімдіктер ауада ауру тудыратын бактерияларды жоятын ерекше зат бөліп шығарады.
    Сонымен бірге жануарлар үшін қорек, баспана.

    Ал адам тағам, үй, жиһаз, ауырғанда ем ретінде пайдаланады.
    Адамның түрлі іс - әрекеттері өсімдікке әсер етеді. Тікелей әсері - орманды кесу. Кешенді әсері - ауылшаруашылық зиянкестерімен күресу үшін егістіктерді, бау - бақшаны, егістіктерді жояды. Ойланбай істелетін іс - әрекеттері - шаруашылық саласында, демалыс кездерінде байқамай өрт шығып, өсімдіктерге зардабын тигізеді.

    Бұл өрттің 70%- зы отты дұрыс пайдаланбаудың салдарынан болған. Қазақстанның қызыл кітабына енген өсімдіктер, оларды сақтау туралы айтып өту.
    Мұның себебі неде? Неліктен көптеген есімдік пен жануарлар Қызыл кітанқа енгізілген?

    Біз құрып бара жатқан өсімдіктерді білеміз. Оларды қорғаймыз және күтеміз. Біз оларды ермек үшін емес, қажет болған кезде ғана жұламыз. Дәріханаға апарып берсек, одан тамаша дәрі жасалады. Көгалда, орманда көптеген дәрілік өсімдіктер өседі, сонымен қатар улы, адам өміріне қауіпті өсімдіктер де бар. Жалбыз, қырықбуын, итмұрын сияқты пайдалы өсімдіктер түрлі ауруларға ем.

    Өсімдіктердің жақсы, жайқалып өсуі топыраққада байланысты бодады.

    1-сұрақ


      Нитрат-өсімдіктің өсуін, жасыл массасының ұлғаюын қамтамасыз етеді.Табиғатта топырақ құрамында нитрат өте аз болады. Егер топырақта нитрат көп болса тамыр арқылы көтерілген нитраттар өсімдіктің кез-келген бөлігінде жинақталады.

    Төменде берілгеннің қайсысы топырақтағы   нитраттың көбеюінің басты себебі болып табылады?

    А. Топыраққа азот тыңайтқышының енгізілуінен

    В. Топыраққа органикалық тыңайтқыштардың еңгізілуінен

    С. Мелиорация шаралары дұрыс жүргізілмеуінен

    Д. Топыраққа әк енгізілу салдарынан

    Жауабы: А

     

    2-сұрақ

    Аз мөлшердегі нитрат адам ағзасында әрдайым болады. Нитраттар ағзаға көптеп түскен кезде олар нитритқа айнала бастайды, содан кейін қанға түскен кезде метгемоглобинемия (оттегі жетіспеушілік) тудырады, А витаминін бұзады, қалқанша безінің, жүректің, жүйке жүйесінің қызметін бұзады. Ағзадағы нитраттар мен нитриттер біртіндеп канцорогенді затқа айналады.

    Адам ағзасына нитраттың көптеп жүйелі түсуі арулардың қайсысының пайда болу қаупін жоғарылатады?

    Адам ағзасына нитраттың көптеп жүйелі түсуі аурулардың қайсысының пайда болу қаупін жоғарылатады.

    Иә немесе Жоқ

    Бронхит

    Иә/Жоқ

    ВИЧ инфекциясы

    Иә/Жоқ

    Рак ауруы

    Иә/Жоқ

    Жауабы: Бронхит


    3-сұрақ

    Тышқандардың ағзасындағы нитрит мөлшерін анықтау үшін тәжірибе жасалды. Барлық тышқанды үнемі  басқа көкөністермен бірге  сәбіз және  қырыққабатпен қоректендірді. Тышқандардың бір тобы үй жағдайында өсірілген көкөністермен қоректендірілсе, екінші тобы дүкеннен алынған көкөністермен, үшінші тобы жылыжайда өсірілген көкөністермен қоректендірілді.Төртінші тобына дүкеннен алынған көкөністерді жақсылап жуып, сәбіздің  түбірін, қырыққабаттың өзегін тазалап барып қоректендірді.

    Тәжірибе қорытындысында қай топтағы тышқандардың ағзасында нитрит өте аз (шектен аспаған) немесе жоқ  болып шықты?

    А. Бірінші және төртінші топта

    В.Үшінші топта

    С. Үшінші және екінші топта

    Д. Бірінші және үшінші топта

    Жауабы: А

     

    4-сұрақ

    Қазіргі кезде экологиялық жағдай үлкен проблемаға айналып отырған заманда, күнделікті тамаққа пайдаланатын ауыл шаруашылық өнімдерінің сапалық құрамы қандай  деген сұрақ  туып отыр. Жылдар бойы жүйелілікпен, яғни тамақпен бала кезден бастап адам ағзасына енген  нитрат  түрлі ауруларға душар  етеді.

    Балалар рационынан қандай жемістерді шектеу керек.

    Төмендегі берілгендердің ішінен балалар рационынан қандай жемістерді шектеу керек?

    Иә немесе Жоқ

    Ерте жиналған жылыжайлық жемістерді

    Иә/Жоқ

    Күзде дүкеннен сатып алынатын жемістерді

    Иә/Жоқ

    Үй жағдайында өсірілетін өсімдіктерді

    Иә/Жоқ

    Жауабы: Ерте жиналған жылыжайлық жемістерді


    Қалыптастырушы бағалау жұмысы

    Тапсырма.Суреттерде берілген жануарлар мен аңдар, құстар туралы зерттеу кестесін толтырыңыздар. Берілген тірек сөздерді пайдаланыңыздар: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары - абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік.

    Бағалау критерийі:

    Сөйлемдер құруда зат есімдерді түрлендіре қолданады.

    Зерттеу кестесі

    1-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    Аю




    мысық












    2-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    Аққу




    жолбарыс












    3-топ

    Жануарлар мен құстар

    Қай жерді мекен етеді?

    Қалай қоректенеді

    Төлдері қалай аталады?

    қасқыр




    қыран















    • Табиғатты сақтау дегенді қалай түсінесіндер?

    • Өсімдіктер мен жануарлады қамқорлыққа алу дегенді қалай түсінесіндер?


    Сабақты бекіту:


    - Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысқа мысал келтір. 
    - Адам өмірінде өсімдіктердің маңызы қандай? 
    - Өз жеріңде өсімдік шаруашылығы бар ма? 
    - Одан қандай өнім түрлерін аламыз? 
    - Өзің тұратын жерде мал терісін илейтін кәсіпорын бар ма?











    Мәтін тақырыбы: «Жануарлар мен аңдардың төл атаулары»





























    PISA тапсырмалары

    Интернет мәліметі:

    http://www.orleu-almobl.kz/





    Сабақтың соңы

    5 минут

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Сабақ жоспары 6 сынып
    11.11.2020
    554
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Райымбердиева Зейнеп Нурсагиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации