Ұйымдастырылған оқу
қызыметінің технологиялық картасы
«Нұрбалапан»
бөбекжайы
«Балапан»тобы.
Күні: Білім беру
саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: Қар жамылған
ағаштар
Мақсаты: Шығармашылық қабілеттері мен
қиялдарын дамыта отырып, қыс мезгіліндегі қар жамылған ағаштарды
бейнелеу қабілеттерін анықтау.
Түстерді ретімен пайдаланып
күрделі емес сюжеттік композициялар құрастыра білу дағдыларын
бекіту
Алдын-ала жүргізілетін
жұмыстар: «Қысқы орман» суретін
қарау
Әдіс-тәсілдер: ғажайып сәт, әңгімелесу,
сергіту сәті, ойын , қорытынды.
Қажетті көрнекі
құралдар: ойыншық қоян мен аңдардың,
қысқы орманның суреттері, мнемокесте.
Билингвалды
компонент: қар – снег – snow, түлкі –
лиса – fox, қоян – заяц – rabbit.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Себепті қызығушылығын ояту
кезеңі
|
Жылулық
шеңбері:
Біз қандаймыз,
қандаймыз,
Шұғылалы
таңдаймыз.
Ренжуді
білмейміз,
Қуанамыз
бірге,
Арайлап атқан
күнге.
Ғажайып
сәт: балаларға қоянды алып
келу.
-Балалар, менің қолымда не бар
екенін қараңдаршы. Бұл қоян қайдан келді екен? Өзі тоңып, қарны
ашып қалған сияқты. Келіңдер, оны көңілдендірейік. Кім қоян туралы
жұмбақ жасырып, өлең біледі екен?
Толықтыру:
Сылдырдан
қорқады,
Тоқтамай
жортады.
|
Шеңберде тұрып, өлең жолдарын
айтады.
Қоянды
қызықтайды.
Қоян туралы білетін өлең,
жұмбақтарын айтады.
Жұмбақты
шешеді.
|
Ұйымдас-тырушылық ізденіс
кезеңі
|
Суретпен
жұмыс
Тақтаға қысқы орманның суреті
ілінеді.
-Мына суреттен қандай
ағаштарды көріп тұрсыңдар?
-Ағаштар қандай
күйде?
-Тағы не көріп
тұрсыңдар?
-Олар не істеп
жатыр?
-Бұл суретті қалай атауға
болады?
Сергіту
сәті:
-Енді, бәріміз аңдардың
қимылын келтірейік.
«Fox» деген түлкі
ғой,
Жыбыр – жыбыр
тұмсығы.
Бұлғаң – бұлғаң
құйрығы.
«Rabbit» отыр
саққұлақ,
Бұта түбін
бақылап.
Секіріп ол
кетеді,
Қалса біреу
жақындап.
Бұғы да бар
орманда,
Мүйізі үлкен
басында.
Басын шайқап
қалғанда,
Қорқады екен қасқыр
да.
Д/ойын: «Сипаттап
бер»
Шарты: сурет бойынша жануарларға
сипаттама жасау.
|
Суретті мұқият қарайды. Онда
бейнеленген жануарлар мен ағаштар туралы тәрбиешінің сұрағына
сүйеніп, өз ойларын айтады.
Тәрбиешімен бірге қайталайды,
қимылдарды жасайды:
Бастарын
шайқайды;
Белдерін қозғайды, екі жаққа
теңселеді;
Қолдарымен қоянның құлақтарын
келтіреді;
Бір орында тұрып
секіреді;
Қолдарымен бұғының мүйізін
келтіреді;
Бастарын
шайқайды.
Қолдарына алған
сурет бойынша аңдарды сипаттайды. Мысалы: түлкінің тоны қызғылт –
сары, құйрығы ұлпа және ұзын, өзі қу, т.б.
|
Іс-әрекеттің бағалау
кезеңі
|
Венн диаграммасын
қолдану
Түлкі мен қоянға қатысты
шартты белгілерді қолданады (ұзын құлақ – қысқа құлақ, түлкінің
құйрығы, қоянның құйрығы, т.б.)
-Түлкі мен қоянның
ерекшеліктері мен ұқсастықтары қандай?
-Дұрыс айтасыңдар.
Осымен, ұйымдастырылған оқу іс – әрекетіміз
аяқталды.
|
Түлкі мен қоянның
дене бітіміндегі ерекшеліктерін салыстырады, тиісті жерге
суреттерді орналастырады. Екеуіне ұқсас жайттарды
баяндайды:қоректенеді, үстерінде тондары, төрт аяғы, екі құлағы
бар.
|
Күтілетін
нәтиже:
Нені
біледі: Қысқы ағаштардың суретіне
қарап мүсіндей біледі.
Қандай түсініктерді
игерді: болған оқиғаны, көрген сурет
мазмұнын қалпына келтіруді игерді.
Меңгерген дағдылары мен
іскерліктері: салыстырып, ұқсастығын таба
білуді меңгерді.