Материалдар / Тақырыбы: Сабақ жоспар "Сөйлем мүшелері" 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Сабақ жоспар "Сөйлем мүшелері" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып қазақ тілі пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
634
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



САБАҚ: Қазақ тілі

Мектеп:
Күні: Мұғалімнің есімі:
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем мүшелері
СЫНЫП: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
  • Сөйлеу мүшелері туралы біледі;
  • Сөйлеу мүшелерінің түрлерін біледі
  • Мәтін мен сөйлем арасындағы байланыс туралы біледі


  • Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


    Жаттығу орындай алады. Тапсырмалар бойынша сұрақтарға жауап береді.


    Оқушылардың басым бөлігі:


    Берілген жаттығудағы сөздердің байланысын таба алады.


    Кейбір оқушылар:


    Тапсырмалардағы берілген сөздерді қатыстырып сөйлем құрай алады.
    Күтілетін нәтижеОқушылар:Бірлесе жұмыс істей отырып, диалогке қатысады, мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады


    Негізгі сөздер мен тіркестер:




    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:





  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?




  • Талқылауға арналған тармақтар:


    Топтық жұмыс кезінде бір – бірімен пікір алмасып, диалог жүргізеді.


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар Ресурстар
    Басталуы

    1.Ұйымдастыру кезеңіа) Оқушылармен сәлемдесу;б) оқушыларды түгендеу;в) жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру;г) оқушылардың көңілін сабаққа аудару.

    2. Қызығушылықты ояту: «Сөз құра» ойыны арқылы берілген сандарды өсу ретімен қойғанда «Жазғытұры» сөзі шығады. Ол сөз туралы не білетіндерін сұрап өтуАбайдың «Жазғытұры» өлеңін хормен оқиды.

    Жазғытұры ќалмайды ќыстың сызы,Масатыдай ќұлпырар жердің жүзі.Жан-жануар, адамзат анталаса,Ата-анадай елжірер күннің көзіОсы өлең жолдарын оқыту арқылы көктем мезгілін еске түсіру. Көктем мезгілінде тулған балалар бар ма?Егер бар болса, онда бүгін оларды құттықтайтын боламыз. Және көктем мезгіліне саяхат жасайтын боламыз. Олай болса қазір сендермен3. «Гүл таңда » ойынын ойнап өткен сабақтарды қайталаймыз.

    мәтін дегеніміз не?мәтін түрлерін ата?сөйлем дегеніміз не?сөйлеммен мәтіннің айырмашылығы не?

    Шаттық шеңбер
    ОртасыЖаңа сабақОқулықпен жұмыс:
  • Мұғалім түсіндірмесі
  • 1-жаттығу Мақалды түсініп оқып, көшіріп жазӘдеп басы – тіл. 2- жаттығу Мәтінді мәнерлеп оқы. Ауызша орындау.
  • Маржан қандай қыз?
  • Әдептілікті қалай түсінесің?
  • Әдепті деп қандай адамды айтады деп ойлайсың?
  • Мәтінге ат қой?
  • 3-жаттығу Әдептілікке байланысты қандай сөздер білесің? Оларды сөйлеу кезінде қолданасың ба? Сергіту сәтіОрманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке4- жаттығу Сәлемдесу үшін қандай сөздерді пайдалануға болады? Ал қоштасқанда ше?
  • Сол сөздерді жаз.


  • 5 – жаттығу Сұхбатты рөлге бөліп оқу. Диалог - Қайырлы күн! - Қайырлы күн! - Танысып қояйық. Менің атым – Дәурен. Сенің атың ше? - Диас. Сен қай қаладан келдің? - Қарағандыдан. Ал өзің ше? - Мен Алматылықпын. - Танысқаныма қуаныштымын. - Мен де.

    6 – жаттығу. Ауызша орындау. 8 – жаттығу Ребусты шеш. Ребустың шешуіндегі сөз туралы не білетініңді әңгімеле.



    Аяқталуы .Кері байланыс:Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды.1.Сіз бүгін нені білдіңіз?2.Сіз үшін не құнды болды?3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.Оқушылардын кері байланысты "Нені білемін"?, "Нені білдім" , "Нені білгім келеді ? "

    Үйге тапсырма беру: 7 – жаттығу

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс










    қабілеті жоғары оқушыларғаЭссе жазады, ассоциация құрады, сурет салады,постер қорғайды































    Күтілетін нәтижеге сәйкес оқушыларым жаттығуларды орындай алды. Бірлесіп жұмыс жасаудың алғашқы баспалдағына аттады деп ойлаймын. Ережені естеріне түсіріп тұруыма байланысты олар бірге жұмыс жасауға талпынды. Оқушылар сабаққа көңілді қатысып отырды.








    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!