Күні: 03.04.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Г.Әбділдаева
|
СЫНЫП: 4 «А,Б»
| Пәні: Дүниетану |
Сабақ тақырыбы: | «Топсаяхат. Өзі тұратын туған жер өсімдіктері мен жануарлар дүниесімен танысу. Төменгі мектеп жасындағы балалар жарақатының негізгі түрлері және оларға көрсетілетін алғашқы медициналық көмек» |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Өзі тұратын туған жер өсімдіктері мен жануарлар дүниесімен таныстыру. Төменгі мектеп жасындағы балалар жарақатының негізгі түрлері және оларға көрсетілетін алғашқы медициналық көмек туралы түсіндіру. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі. |
Алдыңғы оқу | Адамның егін және мал шаруашылығын дамыту үшін жасалатын жағдайлары. Біздің ауыл. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут | Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! | 1-топ:«Өсімдіктер» вагоны2-топ:«Жануарлар» вагоны3-топ:«Тіршілік» вагоны
|
Жаңа білім10 минут | Білу, түсіну «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз ойын айту керек. | Оқулық,мәтіндер.
|
Ортасы 10 минут
| ҚолдануІ топ: Өзі тұратын туған жеріндегі өсімдіктер дүниесімен таныстыруІІ топ: Өзі тұратын туған жеріндегі жануарлар дүниесімен таныстыруІІІ топ: Өзі тұратын туған жеріндегі адамдар өсіретін жемістермен таныстыру
Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
| Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
|
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Ой қорытыу «Кластер»
| Таақырып бойынша түйген білімдерін кластерге жазады. |
Бағалау
Кері байланыс5 минут | «Білім қоржыны» кері байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |