Материалдар / Тақырыбы: Түбір мен қосымша 2 класс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Түбір мен қосымша 2 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш класс ұстаздарына көмегі тиеді деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2021
332
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: қазақ тілі

Бөлімі: Дені саудың- жаны сау

Тақырыбы: Түбір мен қосымша

Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы Талдысай ауылы

Мектеп: Талдысай жалпы орта білім беретін мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Турежанова Гулбану Кеншиликкызы

Класы: 2

қатысқандар саны: 21 қатыспағандар саны:0

Оқу мақсаттары:

2.4.2.1.Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату.

2.1.2.1.Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау.

2.1.4.1.Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау.

2.3.2.1.Үлгі бойынша қарапайым хабарландыру, хабарлама және нұсқаулық (аз әзірлеу рецептісін)жазу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады: мәтін тақырыбын негізге ала отырып, оның мазмұнын болжай алады ;Сауатты, көркем жазады.


Оқушылар көбі жасай алады: диалогке қатысады, мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырата алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады.

Алдыңғы білімдер

Омоним дегеніміз не?

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс- әрекет

Дереккөздер

1. Бағдарлау- мотивациялық кезең ( 5 минут)

1 минут







2 минут









2 минут






Оқушылармен амандасу. Құрал жабдықтарын түгендеу.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

"Ой сергек" арқылы 4 топқа бөлу.

Топқа бөлу. (топтық жұмыс) Суреттерді таңдай отырып, сол топтың атын шығару.

1- топ. шаңғы

2- топ. хоккей

3- топ. коньки

4- топ. шана

Үй тапсырмасын тексеру.(сұрақ -жауап арқылы бекіту)

- Ай,үй,ақын бұлар нелер? ( сөз)

- Ақ- қара, арзан- қымбат сөздер? (антоним)

- Әдемі, көрікті, алыс-шалғай сөздері? (синоним)

- Алма, алма сөздері? (омоним)







қима суреттер

II. Операциялық - орындаушылық кезең ( 30 минут)







10 минут

















15 минут











Топтық жұмыстар бағаланады.3 минут









5 минут





2 минут

Сабақтың тақырыбын ашу.

Сөздің одан әрі бөлінбейтін бөлігін түбір (түбір сөз) дейміз.Сөздің түбірге жалғанатын бөлігін қосымша дейміз.

2.1.2.1.Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау.

33-жаттығу.Тақырыбы бойынша мәтіннің не туралы екенін болжайды, тыңдайды.

"Детектив "стратегиясы арқылы жүзеге асады.Оқушылар топта бірігеді.

- Мәтіннің ары қарай өздері жалғастырады.Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерді талдау.

Жұмыстарын топта жариялайды."Бағдаршам "әдісі арқылы топтық жұмысты тыңдап,бағдаршам түстеріне сәйкес бағалайды.

3Shape1 4-жаттығу. Өлеңді көшіріп жазады.Қарамен жазылған сөздерді тақтада талдауды ұйымдастыру.

Маңдайдан, шаңғым, қыраттан.

2.1.4.1.Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау. 35- жаттығу.

Шешуі: намыс

Шешуіндегі сөзді пайдаланып әңгіме құрау.

Жетекші сұрақтар қою

2.4.2.1.Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату.

36- жаттығу.Жұмбақты оқытып, шешуін табады.

- сөз құрамына талдайды.

Жұмыстарды топта жариялап, ілу.

"Галереяны шарлау" стратегиясы бойынша басқа топтың постерлерін оқиды, өз көзқарастарын жазады.

37- жаттығу.

"Әңгімеге негізделген жазу" стратегиясы арқылы топтық жұмыс.Топта талқылап, үздік жұмысты топта жариялайды. "Галереяны шарлау" стратегиясы бойынша Басқа топтың постерлерін оқиды, өз көзқарастарын жазады.



III-Рефлексиялық -бағалау кезеңі.

Сабақта игерген біліміне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дәптеріндегі "өз жұмысыңды бағала" тапсырмасы орындалады.

Кері байланыс.

"Екі жұлдыз, бір тілек" әдісі арқылы оқушылардың басқа топтарды бағалау.























Бағдаршам түстері

Оқулық







оқулық













Оқулық, маркер







стикерлер



Стикерлер тарату













Picture 1





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!