Сабақтың тақырыбын
ашу.
Сөздің одан әрі бөлінбейтін
бөлігін түбір (түбір сөз) дейміз.Сөздің түбірге жалғанатын бөлігін
қосымша дейміз.
2.1.2.1.Мәтіннің тақырыбы
мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжау.
33-жаттығу.Тақырыбы бойынша
мәтіннің не туралы екенін болжайды,
тыңдайды.
"Детектив "стратегиясы арқылы
жүзеге асады.Оқушылар топта
бірігеді.
- Мәтіннің ары қарай өздері
жалғастырады.Мәтіндегі қарамен жазылған сөздерді
талдау.
Жұмыстарын топта жариялайды."Бағдаршам "әдісі арқылы топтық
жұмысты тыңдап,бағдаршам түстеріне сәйкес
бағалайды.
3 4-жаттығу. Өлеңді
көшіріп жазады.Қарамен жазылған сөздерді тақтада талдауды
ұйымдастыру.
Маңдайдан, шаңғым, қыраттан.
2.1.4.1.Тірек сөздерді
қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме
құрау. 35-
жаттығу.
Шешуі:
намыс
Шешуіндегі сөзді пайдаланып
әңгіме құрау.
Жетекші сұрақтар
қою
2.4.2.1.Мұғалімнің
көмегімен түбір мен қосымшаны
ажырату.
36- жаттығу.Жұмбақты оқытып,
шешуін табады.
- сөз құрамына
талдайды.
Жұмыстарды топта жариялап,
ілу.
"Галереяны
шарлау" стратегиясы бойынша
басқа топтың постерлерін оқиды, өз көзқарастарын
жазады.
37-
жаттығу.
"Әңгімеге негізделген жазу"
стратегиясы арқылы топтық жұмыс.Топта талқылап, үздік жұмысты топта
жариялайды. "Галереяны
шарлау" стратегиясы бойынша
Басқа топтың постерлерін оқиды, өз көзқарастарын
жазады.
III-Рефлексиялық -бағалау
кезеңі.
Сабақта игерген біліміне
рефлексия жасату мақсатында жұмыс дәптеріндегі "өз жұмысыңды
бағала" тапсырмасы
орындалады.
Кері
байланыс.
"Екі жұлдыз, бір тілек" әдісі
арқылы оқушылардың басқа топтарды
бағалау.
|