Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тaқырыбы:Оқушыларды әлеуметтік жобаларға дайындауда жетекшінің кәсіби шеберлігі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
АНДАТПА
Зерттеудің мақсаты: субъектілік басқару арқылы оқушылардың шығармашылық дағдыларын қазіргі заман талабына сай қалыптастырып, олардың болашақтағы даму сатыларына жол ашуына ықпал ету.
Зерттеу міндеттері:
-
шығармашылық еңбек дағдысын зерттеу;
-
әр оқушының жеке-дара танымдық қабілеттерін дамыту;
-
оқушының дербес субъектілік тәжірибесін «мәдениеттендіру», қолдану, барынша айқындау;
-
дара тұлғаның қабілеттерінің сыртқа шығып, іс-жүзінде өзін-өзі жүзеге асыруына көмектесу.
Болжам:
-
Оқушының жоғары интеллектісі қалыптасады.
-
Оқушының шығармашылығы артып, креативті ойлауы дамиды.
-
Нәтижеге жетуге ынталы болады.
-
Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптасады.
-
Өмірдегі өз орнын нақты таба алады
Күтілетін нәтижелер:
Оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды, терең ойлайды, ішкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерде жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Оқушылардың ынтасын және басқару, дамыту жолдарын анықтау жыл көлемінде алған білімдерінің нәтижесі жобалау жұмыстары кезінде жүзеге асады.
АННОТАЦИЯ
Цель исследования: через субъектное управление сформировать у учащихся творческие навыки в соответствии с современными требованиями и способствовать их открытию на будущих этапах развития.
Задачи исследования:
- изучение навыков творческого труда
- развитие индивидуальных познавательных способностей каждого учащегося;
- «культурология», использование, максимальное выявление опыта самостоятельной субъектности учащегося;
- помочь индивидууму реализовать свои способности на практике.
Прогноз:
1. формируется высокий интеллект ученика.
2.растет творчество и развивается креативное мышление ученика.
3.будет мотивирован на достижение результата.
4. формируется конкурентоспособная личность.
5. может реально найти свое место в жизни
Ожидаемые результаты:
Учащиеся, уверенные в своей способности к обучению, быстро усваивают материал.Они легко накапливают мысли,глубоко мыслят, добиваются высоких результатов во внутренних контрольных работах и внешних проверках.Определение мотивации и путей управления,развития учащихся результат полученных знаний в течение года осуществляется при проектной работе.
A тырaу облысы,
Құрмaнғaзы aудaны
З.Серікқалиұлы атындағы мектеп- интернаты
Мaдиевa Нургул Сaтыбaлдиевнa
қaзaқ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғaлімі,
басшының екінші деңгейлі орынбaсaры,
педагог-зерттеуші
тел: 87013478227
Тaқырыбы: Оқушыларды әлеуметтік жобаларға дайындауда
жетекшінің кәсіби шеберлігі.
Әрбір aдaмдa дүниетaну, білімге тaлпыну болмaсa, еңбекке үңіле қaрaмaсa, ілгері бaсу, прогресс те болмaс еді. Сондықтaн, ұлттық мәдениетті көтеретін, ұлттық әдет-ғұрыпты, нaмысты, имaндылық пен ізгілікті, жaт іс-әрекеттерге сын көзбен қaрaй aлaтын оқушы дaйындaуымыз керек. Олaр жaңa ойлaрғa, идеялaрғa шығaрмaшыл болып, күтпеген жерден пaйдa болғaн мәселелерді шеше біліп, aқпaрaттaрды сaрaлaй білулері керек. Оқушылaр кез келген жaлпығa тaнымaл aқпaрттaрды сын тұрғысынaн шығaрмaшылықпен қaрaп, оның ұтымды жaқтaрын қолдaнуғa тиісті.
Педaгог К.Д.Ушинский былaй дейді: «Біз жaн – жaқты жеке тұлғa тәрбиелегіміз келсе, ол тұлғaны жaн – жaқты зерттеп білуіміз керек». Осы ой бүгінгі тaңдa мұғaлім әрекетінің тұжырымдaмaсы іспеттес. Соғaн бaйлaнысты оқушының тұлғaлық құрылымымен бaсты белгілері мен сaпaлaрын aнықтaудың мәні зор.
ХХІ ғaсыр мектебінің мaқсaты жaс жеткіншектерді жaуaпкершілігі жоғaры, пaрaсaтты, aдaмгершілік мәдениеті қaлыптaсқaн, өмірге икемді, ұлтжaнды тұлғa қaлыптaстыру. Болaшaқ мұғaлімдер осы мaқсaтты орындaуғa бейімделген мaмaн болуы шaрт. Оқушының зерттеушілік, шығaрмaшылық қaбілеттерін дaмыту: тоқтaусыз өзгерістегі қоғaм тaлaбынa сaй рухaни интеллекті, өз ұлтының тілін, ұлттық мәдениеті мен дінін ғaнa біліп қоймaй, бaсқa ұлттaрдың дa мәдениеттерін тaнып, біліп, оны құрметтеуге үйретуде, жaғымды және жaғымсыз іс-әрекеттерді сын көзбен сaрaлaй aлуғa, өзін-өзі бaсқaрa aлуғa, жaңaшa жобaлaр мен идеялaрғa шығaрмaшыл болуғa, сaйып келгенде, оқушының жaн-жaқты дaмуындaғы проблемaлық жaғдaйлaрды туғызaтын теориялық мaңызды, прaктикaлық тұрғыдaн өзекті мәселе болып есептеледі.
Қазіргі таңда қоғам шығармашылықпен ойлай алатын, ізденімпаз, өздігінен әрекет ететін, зиялы, жауапкершілігі мол тұлғаларды қажет етеді. ХХІ ғасырда оқу мен оқыту үрдісінде баланы өмірге бейімдейтін, алған білімін өмірде қолдана алатын, оқушы өзін-өзі дамыта алатын, шығармашыл, елжанды, сыни ойлайтын, проблемаларды шеше алатын тұлға болып өсуі үшін қолайлы жағдай жасалуда.
Мектепте оқушыны әртүрлі жобаларға дайындау жұмысы оқушының дүниеге көзқарасын қалыптастыруда игі ықпал ететіні сөзсіз. Мектепте әлеуметтік жобаны жазу жұмысының қай түрі болса да өте күрделі ой еңбегі, мен шығармашылық істі талап етеді. Оқушының ақыл - ой қабілетін дамытып, белсенділігін арттыруда осындай жұмыстар орасан зор міндет атқарады. Сондықтан мұндай күрделі ақыл - ой еңбегін ұйымдастырып отыру өте қажет. Сондықтан балаларды зерттеу жұмысына баулуға қызығушылығы бар, тілдік мәдениеті, сөздік қоры, теориялық білімі, жазуға икемі мен ойлау деңгейі жоғары оқушыларды таңдаған дұрыс.
Қазақстанның орта білім жүйесінің алдына құндылықтар, ұлттық рухани мұралар, адамгершілік пен ізгілік, елжандылық қалыптасқан,тәні мен жаны сұлу, өзіне-өзі сенімді, ғылыми теориялық білімділігі мен тәжірибелік қабілеттері арқылы күрделі әлемдік, өмірлік және әлеуметтік кеңістікке еркін ене алатын қасиеттерге ие дарынды тұлға тәрбиелеу міндеті қойылып отырғаны баршамызға мәлім. Қазіргі ақпараттандыру дәуірінде кәсіби жетістікке жалпы және арнайы қабілеттілік, білімділік, шығармашылық арқылы ғана жетуге болады. Сондықтан мектеп мұғалімдерінің алдында тұрған балалардың жеке қабілетін бейімділігін анықтау және оны дамыту, соның негізінде олардың болашағына бағыт беру, кезек күттірмейтін білім беру үдерісіндегі мәселе болып қала бермек. Осы аталған мәселенің өзектілігі сонда, жеке тұлғаның дарындылығын дер кезінде анықтап, оған қолдау көрсету бүгінгі күннің басты талабы.
Шығармашылық деген сөздің мәніне үңілсек, ол адамның мақсатты ісіне жету жолындағы талаптануы мен талпынысынан, жігері мен сабырынан, сұранысы мен ізденісінен түзіліп, ақыл-ойы мен сезімінін, қиялының ерекше бітімінен көрінеді. Осы орайда өзім жоба мақсатын айқындадым.
Мaқсaты: субъектілік басқару арқылы оқушылардың шығармашылық дағдыларын қазіргі заман талабына сай қалыптастырып, олардың болашақтағы даму сатыларына жол ашуына ықпал ету.
Осыдан төмендегідей міндеттер туындайды
-
шығармашылық еңбек дағдысын зерттеу;
-
әр оқушының жеке-дара танымдық қабілеттерін дамыту;
-
оқушының дербес субъектілік тәжірибесін «мәдениеттендіру», қолдану, барынша айқындау;
-
дара тұлғаның қабілеттерінің сыртқа шығып, іс-жүзінде өзін-өзі жүзеге асыруына көмектесу.
Болжам:
-
Оқушының жоғары интеллектісі қалыптасады.
-
Оқушының шығармашылығы артып, креативті ойлауы дамиды.
-
Нәтижеге жетуге ынталы болады.
-
Бәсекеге қабілетті тұлға қалыптасады.
-
Өмірдегі өз орнын нақты таба алады
Күтілетін нәтижелер:
Өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды, терең ойлайды, шкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерде жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Оқушылардың ынтасын және басқару, дамыту жолдарын анықтау жыл көлемінде алған білімдерінің нәтижесі жобалау жұмыстары кезінде жүзеге асады. Әлеуметтік жоба дегеніміз не? Алдымен әлеуметтік жоба дегеніміз не екенін және оны жасау кезінде нені ескеру керектігін анықтау керек. Әлеуметтік жоба - күрделі адам қызметі, бірақ көбінесе қоғамның белгілі бір мәселелерін шешуге, оның өзгеруіне және өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған қоғамдық қорлар, қауымдастықтар, қоғамдар тобы. Мәселелер әртүрлі болуы мүмкін: инфрақұрылымды дамытудан бастап, мүгедектерге қолдау көрсетуге дейін. Дегенмен, әлеуметтік жобаны құрудың басты мақсаты - қоғамның дамуы.
Жобаны бастаған кезде бірден бірнеше факторларды қарастырған жөн
- нақты мәселені шешуге бағытталыңыз - қандай мәселені шешу керек екенін және осы мақсатты жасауға неге дайын екеніңізді нақты түсіну қажет.
- соңғы бенефициардың болуы – сіз өз аудиторияңызды анықтаңыз: оны кім үшін жасап жатырсыз.
- серіктестердің болуы - жобаны құру әріптестерді - әлеуметтік, коммерциялық, мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарды тартуды қамтиды.
- өлшенетін түпкі нәтиже - нақты нәтижелерге жетуіңіз керек - қандай пайда әкелетінін, мысалы, сіздің жобаңыздан қанша адам нақты көмек ала алатынын түсіну үшін қажет.
- жаңашылдық - сіз біреуден кейін қайталасаңыз, мәселеге назар аударта алуыңыз екіталай. Мәселеге өзіңіздің бірегей шешіміңізді келтіргеніңіз дұрыс болады, басқа әлеуметтік белсенділердегіден өзге, жобаны жүзеге асыруға бағытталған әртүрлі тәсілдер қолданыңыз.
- мультипликативтік - жобаны кеңейту мүмкіндігін қарастыру - мүмкін, сіздің тәжірибеңіз біреу үшін пайдалы болады және болашақта ол өз бастамаларына қолдана алады.
Әлеуметтік жобамен кім айналыса алады?
Әлеуметтік жобаны қоғамның мәселелеріне және оны одан әрі дамытуға бей-жай қарамайтын кез келген адам жасай алады. Мұнда сізге тіпті арнайы білім алудың қажеті жоқ - ең бастысы, сіз не істеп жатқаныңызды түсінуіңіз керек, соңында кім үшін және неге келгіңіз келетінін білуіңіз керек.Тәжірибеде көрсеткендей, бір адамға жобаны жүзеге асыру қиын, сондықтан пікірлестерді, серіктестерді, тәлімгерлерді жұмылдырыңыз. Өйткені, жоба статистикалық сурет емес - бұл бір мезгілде бірнеше тапсырманы шешуді қажет ететін процесс.Өз жұмысыңызда қазақстандық нарық жағдайына бейімделе отырып, ең жақсы тәжірибені қолдануыңыз қажет.
Өз әлеуметтік жобаңызды жасау үшін не істеу керек
Жоғарыда атап өткенімдей, алдымен сізге қажет нәрсені - қандай мәселені шешуді және қандай ресурстарға ие болғыңыз келетінін анықтап алыңыз. Егер сіз осы сұрақтарға жауап бере алсаңыз және ынта-жігеріңіз толық болса, әрі қарай әрекет етіңіз. Бірден айта кетейін, жобаны жасау - аспаздық емес, дәмді шедеврге әкелетін нақты рецепттер жоқ. Алайда, белгілі бір ұсыныстарды қолдансаңыз, сіз өз идеяңызды іске асыра аласыз. Өз жұмысымда келесі формуланы қолдандым: зерттеу - мәселе - мақсат - тапсырма - әдістер - қадамдар – бюджет - бағалау. Әлеуметтік жоба үшін мен ақпаратты жинадым, осы мәселені қалай шешуге және жағдайды жақсартуға қатысты сараптамалық пікірлерді жинақтадым. Зерттеу барысында мәселені толық және жан-жақты түсінуде аймақтық жобаның өзектілігін бағаладым. Мақсатқа жету үшін қандай міндеттерді шешу керек екенін анықтадым. Бұл түпкілікті нәтижеге жетудің бірқилы кезеңдері. Мәселелерді шешуге белгілі бір құралдарды - әдістерді пайдалану көмектесті. Бұл, ең алдымен, жобаның ең ауқымды және егжей-тегжейлі бөлімдерінің бірі. Жобаның қалай жүзеге асырылатындығын, стратегиясын, жобаны іске асыру механизмін сипаттау қажет екендігі. Мақсатқа қалай жетуге болады, тапсырмалар қалай орындалады, оларды кім жүзеге асырады, қандай ресурстар пайдаланылады деген сияқты сұрақтарға жауап беру маңызды болды. Қадамдар. Әлеуметтік жобаны жүзеге асыру және мақсатқа жету үшін, мен процесті қадамдарға бөліп тастадым. Бірден бәрін жасауға тырысудың қажеті жоқ. Хаотикалық орындау сізге тиімді жұмыс істеуге кедергі келтіреді де, нәтижесінде ештеңеге қол жеткізе алмайтындығымды білдім. Сондықтан, өз әрекеттерімді реттедім, олардың құрылымын анықтадым. Жұмысқа ыңғайлы болу үшін нақты күндер, орындаушылар, құралдар көрсетілген әрекеттер жоспарын жасақтадым. Әрине, кез-келген жобаны жүзеге асыру үшін бюджет қажет. Сондықтан әдістер мен қадамдарды сипаттағаннан кейін, сізге жобамыздың әр кезеңі қаншалықты қымбатқа түсетінін дәл есептеу маңызды. Бюджетті жасап, сипаттағаннан кейін, берілген соманың неге жұмсалатындығын түсіндірдім. Ал, соңғы нүкте – бағалау шкаласы. Бағалау - бұл сапаға қол жеткізу тәсілі. Ол соңғы нәтижені бағалау үшін қажет. Әйтпесе, жобаның тиімділігін - ол пайда әкелді ме, қандай қателер жасалды және болашақта оларды қалай болдырмау керектігін бағалау мүмкін емес екендігін білдім. Міне, осы қадамдарды жүзеге асыра отырып, Еріктілер жылына орай «Birgemiz: Asul mura»ұлттық жобасы аясында «Құрманғазы –киелі өлке» тақырыбындағы әлеуметтік жобаға жетекшілік еттім. Нәтижесінде республикалық шағын грант иегері атандық. Жобаға оқушыларды дайындауда жетекшінің кәсіби шеберлігі,ойлау дағдысы, сөйлеу мәдениеті,көшбасшылығы жоғары орында тұратыны анық. Осы жоба аясында ,грант иеленуде көп іздендім,ойландым. Бірінші, тақырып ойладым. Тақырыпты ашуда жоба мақсатын,міндетіне тоқталып, оқушыларымды жобаны іске асыруда,өз өлкеміздің тарихи-мәдени орындарын насихаттау барысында жоба тарихын бастап, жобамды жүзеге асырдым. Алты айға созылған жобам нәтижелі болды. Жобаны іске асыруда еріктілер тобы төрт топпен жұмыс жасап, ауданның тарихи орындарын,тарихи тұлғаларға арналған ескерткіштердің тарихын жете зерттеп, халыққа таныстырды. Әрбір жұмысымызды әлеуметтік парақшамызға орналастырдық. Халыққа ақпаратты әлеуметтік желілер арқылы таныстырып, түсінік бердік. Топтағы қырық ерікті саны жоба соңында екі жүзге барды. Әр ерікті өзінің адал, мейірімді, патриот екендіктерін көретті. Еріктілік - жастардың белсенділігін көрсетіп қоймай, әр маңызды істі жалғастыратын парасатты тұлға қалыптастыратыны сөзсіз.
7