Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Қазақстан тарихы пәні бойынша күнтізбелік жоспарын жасауда басшылыққа алынған құжаттар :
Әдістемелік нұсқау хат Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының Ғылыми әдістемелік кеңесі шешімімен ұсынылды (2022 жылғы 15 сәуірдегі № 2 хаттама).
«Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу тәрбие процесін ұйымдастырудың 2022-2023 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы». Әдістемелік нұсқау хат. – Нұр-Сұлтан: Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА, 2022. – 320 б.
Мемлекеттік білім стандарты
- «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі –МЖМБС) (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;
-«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығы);
-Қазақстан Республикасы Оқу- ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығы 6 қосымша
«Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу әдістемелік кешендердің , оның ішінде электронды нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығы);
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы «16 » қыркүйектегі №399 бұйрығына 61-қосымша
Оқу-әдістемелік кешен : – «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық тасымалдау құралдары тізбесін бекіту туралы» ;
2022-2023 оқу жылында «Қазақстан тарихы» және «Дүниежүзі тарихы» оқу пәндері бойынша келесі оқулық қолданылады:
1 |
Қазақстан тарихы Оқулық 11 -сынып |
Кабульдинов З., Сандыбаева А.Д., Лебаев Ф.Р. |
2020 |
Атамұра |
2 |
Дүниежүзі тарихы Оқулық 11 -сынып |
Қайырбекова Р.Р., Ибраева А.С., Аязбаева Г.Н. |
2019 |
Мектеп |
Оқу жүктемесі Тарих пәндері бойынша жиынтық бағалау саны
Пән атауы |
Бөлім\ ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау саны |
||||
11-сынып БЖБ БЖБ |
1-тоқсан |
2-тоқсан |
3-тоқсан |
4-тоқсан |
|
Қазақстан тарихы |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Дүниежүзі тарихы |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Қазақстан тарихы |
ТБЖ |
1 |
1 |
1 |
1 |
Дүниежүзі тарихы |
ТБЖ |
- |
- |
- |
- |
Сынып |
Оқу пәнінің атауы |
Жалпы жүктеме, сағат |
|
Апталық |
Жылдық |
||
11 |
Қазақстан тарихы |
2 |
72 |
11 |
Дүниежүзі тарихы |
1 |
36 |
Қазақстан тарихы, 11-сынып
ҰМЖ бөлімі |
Бөлімше |
Тақырып |
Оқу мақсаттары |
С/с |
Күні |
Ескер-ту |
1-тоқсан (17 сабақ) |
|
|||||
Өркениет: даму ерекшеліктері |
Қазақтардың тіршілікті қамта масыз етудің дәстүрлі жүйесі 5 сағ. |
Қазақстанда көшпелі мал шаруа шылығы және егіншіліктің дамуы |
11.1.1.1 Қазақстан халқының тіршілікті қамтамасыз ету жүйесінің қалыптасуына және дамуына табиғи-географиялық факторлардың әсерін зерттеу; 11.1.1.2 көшпелі мал
шаруашылығы және егіншіліктің ерекшеліктерін «тіршілікті қамтамасыз
ету жүйесі», «қоныстану жүйесі», «экожүйе» ұғымдарын пайдалана
отырып, анықтау; |
3 |
02.09 05.09 09.09 |
|
Қолөнер мен кәсіптер |
11.1.3.4 этнографиялық материалдардың қазақтарда қолөнер мен кәсіптердің дамуын сипаттау |
2 |
12.09 16.09 |
|
||
Дала мен қала: өзара қарым-қатынас және өзара әсері 4 сағ. |
Қазақстан қала мәдениетінің даму ындағы Ұлы Жібек жолының рөлі |
11.1.2.1 картаны пайдаланып, Ұлы Жібек жолының Қазақстан аумағындағы бағыттары мен жолдарын зерттеу; 11.1.2.2 Қазақстан аумағында қалалардың пайда болуы мен дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлін талдау |
2 |
19.09 23.09 |
|
|
Экономикалық және мәдени өзара қарым-қатынас және өзара әсері |
11.1.2.3
сауда-экономика-қ қарым-қатынастар жүйесінде көшпелі және
отырықшы халықтың өзара қарым-қатынасын
сипаттау; |
2 |
26.09 30.09 |
|
||
Қазақстанның қазіргі замандағы әлеуметтік- экономикалық дамуы 6 сағ. |
ХХ ғас. Қазақстан экономикасының дамуы |
11.1.3.1 Қазақстанның
экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін
«экономикалық
жүйе»,
«дәстүрлі (аграрлы)
экономика», «жоспарлы (социалистік) экономика» ұғымдарын
пайдалану; |
3 |
03.10 07.10 10.10 |
|
|
Қазақстан Респуб ликасының эконо микасының дамуы БЖБ №1 |
11.1.3.3 Қазақстан Республикасы экономикасының даму кезеңдерін талдау, олардың ерекшеліктерін анықтау; 11.1.4.4 мемлекеттік стратегиялар мен бағдарламалардың мазмұнын зерттеу және Қазақстан Республикасы әлеуметтік-экономикалық даму болашағын болжау |
2 |
14.10 17.10 |
|
||
Зерттеу жұмысы |
Әртүрлі тарихи кезеңдердегі Қазақстанның экономикалық даму ерекшеліктері |
1 |
21.10 |
|
||
|
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) |
І тоқсан |
1 |
22.10 |
|
|
|
Қайталау |
|
1 |
28.10 |
|
|
ІІ тоқсан (16 сабақ) |
|
|||||
Саяси-құқықтық процестер |
Қазақстанда полиэтникалық қоғамның қалыптасу тарихы 6 сағ. |
Қазақстан халқы ның моноэтникалық құрамының өзгеруі (XVIII - XX ғасырдың басы) |
11.2.1.1 Қазақстанның этникалық құрамының өзгеру үрдісін түсіндіру үшін «аграрлық саясат», «көші-қонсаясаты», «моноэтностық құрам» ұғымдарын пайдалану; 11.2.1.2 Қазақстан аумағындағы халықтың этникалық құрамының өзгеру кезеңдерін зерттеу |
3 |
07.11 11.11 14.11 |
|
Кеңестік кезеңде Қазақстанда поли этникалық қоғам ның қалыптасуы |
11.2.1.3 Қазақстанның этникалық құрамының өзгеру үрдісін түсіндіру үшін «депортация», «арнайы қоныс аударылғандар», «полиэтникалық қоғам», «ұлттық саясат», «интернационализм» ұғымдарын пайдалану; 11.2.1.2 Қазақстанда халықтың этникалық құрамының өзгеру кезеңдерін зерттеу; 11.2.1.4 Кеңестік кезеңде Қазақстан этностарының өзара мәдени әсерлесу ерекшеліктерін түсіндіру; |
3 |
18.11 21.11 25.11 |
|
||
Қазақстан Республикасының этносаралық қатынастар саласындағы саясаты 9-сағ. |
Қазақстан Респуб ликасының көші-қон саясаты |
11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін «көші-қон», «эмиграция», «иммиграция», «репатриант», «диаспора», «ирридента» ұғымдарын пайдалану; 11.2.2.2 Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру |
3 |
28.11 02.12 05.12 |
|
|
Ұлтаралық және конфессияаралық келісімнің қазақ стандық моделі |
11.2.2.3 мемлекеттік
стратегияларды және бағдарламал Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |