Мектеп | Әмір Темір атындағы №3 мектеп КММ |
Күні: 22.02.2018ж | Мұғалімнің аты- жөні: Турсунбаева Айгерим |
Сынып: 6 «ә» |
Қатысқандарсаны: |
Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: |
Астана- Ұлы дала Елордасы |
Сабақтың мақсаты:
| Елорданың өткен және жаңа өсіп - өркендеу тарихын білуге деген қызығушылығын ояту,Астана туралы мағлұмат беру, елордамыз Астананың көрікті орындарымен таныстыру; Егемен еліміздің әлем таныған Елордасы – Астананы мақтан тұту сезімдерін қалыптастыру. |
Тілдік мақсат: |
Окенариум, обьект, жәдігер, аквариум, акрил, саяси, ғимарат, символ, бұрыш, тұмар, мәңгілік |
Құндылықтарға баулу
| Отан сүйгіштікке,ынтымақтастыққа баулу,қарым-қатынас жасауға,ұйымшылдыққа ,мейірімділікке үйрету, ұлттық патриотизм рухында тәрбиелеу. отаншылдыққа, патриотизмге, адамгершілікке, ізгілікке тәрбиелеу. |
_Пәнаралық байланыс
| Георафия және тарих |
Сабақтың барысы: |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
| Оқушылармен сәлемдесу.Психологиялық ахуалын қалыптастыру .Қуан шаттан балақай,Қуанатын күн бүгін.Күліп шықты бүгін күнҚайырлы күн !Қайырлы күн! |
|
Сабақ ортасы
| Жаңа тақырыпты ашу мақсатында «Миға шабуыл» әдісімен сұрақтар беріледі.Отан дегеніміз не?Отан деген сөзді қалай түсінесіңдер?Өз ойларыңды айтып көріңдер? (Оқушылар өз ойларын айтады)«Отан деген не?» сұрақты толықтырып,оқушылардың ойын толықтыру.Біздің Отанымыз –ҚазақстанЕліміздің бас қаласы-АстанаБүгінгі сабағымыздың тақырыбы « Астана- Ұлы дала Елордасы» Астанамыздың аз уақыт ішінде ғажайып қалаға айналғанын тамашалайық.(Астананың көрікті жерлеріне арналған видео ролик)Астананың көрікті жерлерін тамашалап,талқылауШығармашылық жұмысОқушылар топтаса отырып «Мазайка» әдісімен қиылған Астананың көрікті жерлерін құрастырып,мағлұмат береді және осы 20 жыл ішінде Астана қандай жетістерге жетті сол жайлы баяндап береді.«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар шығармашылық жұмысты қорғайды.Көрініс « Алтын балық» «Түйінді ой» әдісі арқылы оқушылар көрініс жайлы өз ойларын ортаға салады. «Пирамида» әдісімен сұрақтар беру1.Астананың бұрынғы атауы (Ақмола)2.Астананың бойтұмары (Бәйтерек)3.Монументті салу идеясын кім ұсынды?(Елбасы)Ғимараттың авторы кім? (Фостер Норман)4.Президент резиденциясын атаңдар(Ақ Орда)5.Бейбітшілік және келісім сарайы (Пирамида)6. Астанадағы ең үлкен оқу орны қалай аталады?(Евразия унивеситеті)7. Қазақстан Тәуелсіздік алғаннан кейін ғарышқа самғаған қазақ ғарышкері кім? (Талғат Мұсабаев):8. Астана қаласының әкімі?(Әсет Өрентайұлы Исекешов)9. Мәдени ойын-сауық орталығы (Думан)10.Неліктен Бәйтеректі «Өмір ағашы» деп атайды?
|
|
Сабақ соңы:
| Қорытындылау Қазақ халқының салтында әрбір той-думанда бата беріліп, жылы лебіздер айтылады екен. Ендеше, біз де жылы лебізімізді айтайық. Жылы лебіз айтқан әр балаға біз жылы жүрегімізді сыйлаймыз.Бұл жылы лебіздер «Жақсы тілек-жылы жүрек!» деген ізгі тілектер тізбегі деп аталады Бұл жылы лебіздерді Астана қаласына арнаймыз. 1.Зәулім, биік үйлер, ғимараттар көбейсің!2.Тұрғындары- жарқын жүзді адамдар, бақытты балалар болсын.3.Көркейе бер Астана!4.Бүкіл әлем Астананың сұлулығына таң қалсын!5.Есіл өзенінің суы ортаймасын!6.Өсіп өркендей берсің!7.Астана-мемлекет дидары бол!8.Жаса, Жаңа Астанам!9.Астана- Еуразия контингенті жүрегі бол!10. Астана көңілімізге шаттық сезім ұялатсын! 11.Тәуелсіздігіміз нығайсың!12.Қазақстан жасасын! Қазақ елі гүлденсің!13.Шекарамыз берік болсын.!14. Еліміз тыныш болсын!15.Жастарымыз білімді болсын!Дауыстап бірге:Жаса, жаңа жас қалам. Жайнай бер менің Астанам. |
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|
|
Рефлексия | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз |
Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен? |
|
Жалпы бағамдауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )?1:2: Сабақты бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты )?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері,қиыншылықтары туралы не анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |