Материалдар / Тәрбие сағаты "Атамның асыл сөздері", 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие сағаты "Атамның асыл сөздері", 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тәрбие сағаты мектеп оқушыларына ұлттық тәрие беру негізінде өткізілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Мамыр 2021
479
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Атамның асыл сөз»
Мақсаты: Оқушылар бойына әдептілік пен алғырлық қасиеттерді қалыптастыру,ұлы ғұламалар сөздерінжатқа айту қабілетін дамыту, адам бойындағы ұнамды-ұнамсыз қылықтарды айыра отырып аталы сөзден ғибрат алуға, әдептілікке, сыпайлыққа тәрбиелеу.
Мазмұны:-ұлттық дүниетанымды дамыту;
-атадан қалған асыл сөз жұмыстарын ескерту.
Ұйымдастыру кезеңінде:
Кіріспе.
Мұғалім: балалар, асыл сөздерге қандай сөздерді жатқызар едіңдер?
Оқушылар осы уақытта былай жауап береді: Мақал-мәтелдер, шешендік сөздер, бата, аңыз-әңгімелер.
Ендеше бүгінгі біз шарамызда аталы сөздер мен балар өсиеттерімен толық танысатын боламыз.
І бөлім.
«Ескірмейтін сөзерге саяхат»деп аталады.
Оқушылар бұл бөлімде мақал-мәтелдер айтып шығады. Мақал-мәиелдер айтуға он оқушы қатыстырылады. Бұл бөлімнің негігі міндеттері оқушылар халық тағылымдарын білім мазмұны арқылы адамзаттық тәрбиемен ұштастыру.
Нәтижесі: ұлттық рух, ұлттық намыс, ұлттық сана ұғымдарының мәнін ұғынып, өзіне жетекші идея ретінде ұсынады.
ІІ бөлім.
«
Ырым-тыйымдар білеміз бе?» деп аталады.
Бұл бөлімде қазақ халқының ырым-тйымдарын кезек-кезек атап көрсетеді.
Міндеттері:
Бұрынғы кезеңде ұғым болып қалыптасқан ұғымдардың танымдық мәніне үңілуге ұмтылдыру, ой салу. Оқушылар ырым-тыйымдар туралы түсінік алады.
Нәтижесі:
Қазақ халқына тән жауапкершілікті, парызды толық мойындайды, ескереді.
ІV бөлім.
Асылдың сөзі-ақылдың кені деп аталды.
Бұл кезеңде оқушыла , Қазбек би, Әитеке би, Бұқар жырау, Тәттіқара ақындарды сомдап бабалар өсиетіне тоқталады. Рөлді сомдап жүрген оқушылар бойынан қазақ халқына тән жақсы ұғымдарды ұйғарғанын көрдім.
Нәтижесі:
Бұл кезеңде оқушылар бойынан ұлттық намыс пен жігер қалыптасқанын бақадым.
V бөлім.
«Мақалшы» .деп аталады.
Бұл бөлімде баллаар мақал-мәтел айтудан жарысады.
Шара соңында мұғалім қортындылап аяқтайды,
Жалпы шара кезінде оқушылар өздерін тану-бұл ұлттық рухты бойға дарыту мен заман ағымына байланысты ұлттық намыс пен халықтың санасына сынға түсіп отырғандығын ескереді. Ұлттық сана, сенім, намыс, мінез-құлықтарын өзгертіп қарапайымдылық тұлға болады. Оқушылардың ұлттық дүниетанымы бірыңғай қалптасады.







1


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!