Тақырыбы: «Экология туралы
түсінік»
Мақсаты:
1.Білімділік: «Экология»
туралы түсінік беру.
2.Дамытушылық: Балалардың сөздік
қорларын байыту,логикалық
ойлау
қабілетін дамыту, қызығушылықтарын
ояту.
3.
Тәрбиелік: Балалардың табиғатты
қорғауға,аялауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсіл: көрнекілік,
әңгімелеу, сұрақ-жауып, түсіндіру
Технология: дамыта
оқыту
Тәрбиеші:
Қорқытпаймыз
құстарды,
Қызықтаймыз
ұшқанды.
Үркітпейміз
аңдарды
Жасамаймыз
дұшпандық!
Ребус шешу арқылы
тақырыпты ашу: (логика)
-экология дегенді
қалай түсінесіндер?
Экология туралы
ұғым. Ағзалардың бір түрлі тобы және әр
түрлі тобы белгілі бір жерде қоныстанып, өмір сүреді,
сол ортада табиғатпен және өзара байланыстар жасайды. Қоршаған
табиғи ортаға адамдар , жануарлар , өсімдіктер басқа да тірі
ағзалар өмір сүретін мекен-жай, жылы мен суық , ас пен қорек ,
олардың достары мен жаулары кіреді.
Қоршаған орта тірі және өлі табиғаттан құралған,
өзара тығыз байланыстары бар біртұтас жүйе. Табиғатта болатын
барлық құбылыстар мен өзгерістер осында
өтеді.
Қоршаған ортаның күрделі проблемаларын
зерттейтін, ғылыми тұрғыдан ұсыныстар жасайтын ғылым
саласын экология дейміз.
Ол
гректің "oicos”-"үй, мекен, жай” деген мағынаны білдіреді. Экология
бір ортада өмір сүретін ағзаларды зерттейді, олардың
басқа ағзалармен және қоршаған ортамен ара қатынастарын
анықтап, жиынтық қорытынды жасайтын ғылым. Сондықтан «экология»
қоршаған ортаны сақтаудың ғылыми негізі болып саналады . Ең алғаш
«экология» деген сөзді 1858 жылы пайдаланған Генрих Девид
Торо.
Тапсырмалар
орындату:
1.Суреттерді
кесте бойынша бөлу.
Пластик
Қағаз
Тамақ
қалдықтары
Басқа
қалдықтар
Бөтелке
Брелок
Емізік
Ілгіш
Кітап
Парақ
Сүйек
Банан
қабығы
Шиыршық сым
Жапырақ
Әріптерді
орнына қойып сөздер құрастыр. Сол сөздермен сөйлемдер
құрастыр.
ЭЛОКОИГЯ РТОА
ШАНҚОРҒАН
ЖААРНУ
ТАРҚҰС
БАТАРЛЫҚ
УАА
ЕРЖ ПЫРАҚТО
УС
ІҮ.Сергіту
сәті:
Қарлығашқа
ұқсайық,
Қәне қанат
жазайық,
Қарлығаш боп
ұшайық,
Ұшып-ұшып
алайық
Бекіту:
1.«Менің қаламның экологиясы»
тақырыбында сурет
салу.
2. «Бес жол өлең»
құрастыру:Экология
Қорытынды:
Экология-қоршаған
ортаны ластанудан қорғауға үйретеді.
-
Сабақтың тақырыбы?
-
Тақырыпты қайталауға қандай тапсырмалар
берілді?
-
Балалардан кім белсенді болды?көп
қатысты?
Рефлексия:
-не
білдің?
-не
үйрендің?
-нені үйренгің
келеді?