«Ой
толғаныс»
Жұмбақтардышешу:
1. Ала
таяқ
ұстаған, 2Көше
бойлап аяңдайды,
Жол тәртібін
нұсқаған.
Адам тасып аялайды.(
автобус)
Өміріңді
күзеткен,
Ысқырықпен
түзеткен. (Милиционер)
3. Көліктің қаншасын үстінен
өткізген ,
Іргеден басталып ,
алысқа жеткізген. (Жол)
4. Жоқөзінде
бас та ,ауызда да , құлақ та
,
Бақырайған үш
көзі бар бірақ
та.
(Бағдаршам)
5. Арқаным бар
тымұзын,
Ала-алмайсың бір
үзім.
Табыңдаршы,
балалар,
Бұл жұмбақтың
шешуін. (Жол)
6. Өзі сөйлей
білмейді,
Бірақ «Тоқта, жүр !»
дейді. «Бағдаршам»
Мұғалім
: Бағдаршам өмірімізді
жазымнан сақтандыратын көмекшіміз .
Оныңсырын біліп ,
тіліналу баршамызға
керек.
1. Неге
?
-Біздіңқаламызда , солсияқты біздің
еліміздің қала , ауылдарына бәріне
ортақкөше қатынасережесіенгізілген. Бұл ереженіоқушылар
да , үлкендер деяғни барлық жүргізушілеркөлік
жүргізетін жүргізушілер де бұлжытпай
орындауыкерек.
2. Балалар, сендер көшеде жүру
ережесін білесіңдер ме екен, көрейік . Мынадай
сұрақтарға жауап
беріңдерші.
- Жиек жол деген не
? Адамдар жаяу жүретін көше жиегіндегі тар жол
.
- Жаяу адамға қай
жермен жүруге болмайды
?
-Көлік жүретін
көшенің ортасымен жүруге рұқсат
етілмейді.
Бүгінгі сабақта жолдағы
қиын жағдаяттағы тәртіп ережелерін қалай білетіңдеріңді,
тексереміз, ойнаймыз.Сіздер дайынсыздар ма ? Ендеше сіздер үшін
бірінші ойын-тапсырма «Жауабын
табыңдар».
— Ереже: тез және қысқа жауап
беру керек.
• Бағдаршамда қандай
дабылдары бар?
• Қызыл түс нені білдіреді?
• Жасыл түс нені білдіреді? Сары
ше?
Тақтада
Қызыл – Тоқта
!
Сары
– Сақтан
!
Жасыл
– Жол
ашық!
Оқушылар
бағдаршам сигналдарын қолдарына ұстап , кезегі келгенде
көрсетіп тұрады.
-
Қызылкөзінашқанда
,
Сынықсүйем баспа алға
!
-
Сары көзінашқанда
,
Қарапқалма аспанға
!
-
Жасылкөзінашқанда
,
Өте бергін , жасқанба
!
Мұғалім
: – Бағдаршам жоқ
көшелерден қалай өтеміз
?
-Егер өтетін
жерде бағдаршам болмаса көшеден өте
бере әуелі сол жаққа қараймыз. Көшенің орта
тұсына жеткенде , оң жағымызға көз
саламыз.
Егерол
жақтан машина келе жатса , өтіп кеткенше ,
сол орында күте тұрамыз. Ендеше, мына жолдармен бағдаршамсыз,
бағдаршам барда қалай жүретінімізді көрейік. (Оқушы қалай өтетінін
көрсетеді.)
• Жарайсыңдар! Бағдаршам
ережелерін білесіңдер. Оны әрқашан сақтау керек. Бағдаршамнан басқа
жүргіншілер мен жүрушілерге жолда тәртіп сақтауға көмектесетін
басқа жол белгілері
бар.
• Балалар, бұл белгілерді 4
топқа бөлуге болады.
-
Ескерту
белгісі,
-
рұқсатетілген,
-
тыйымсалынған
-
міндеттеубелгісі.
Төрттоптанқұралған,
Белгілертуыстай.
Жолсілтептұрады.
У-шусызұрыспай.
Сақтандыру ,ескертубелгісі
:
Қып – қызыл
үшбұрыш,
Қауіптенсақ бол депсәт – сапар
жолдаған.
Аман – саужүреді жаяу да , көлік
те ,
Мен бергенбелгіні сақтаған ,
қолдаған.
Тыйым салу
белгісі :
Қызылмен боялған ,
шеңбермін аумақты,
Тыйымшыл белгімін ,
қаталмын салмақты .
Мен тұрған
жерлерде хақың жоқ
жүруге,
Қауіп бар ,
бағдарла көз салып жан –
жақты.
Міндеттеу белгісі
:
Белгімін
көрсетер жылдамдық
бағытты,
Міндетті
бұрылыс , әйтпесе
қауіпті.
Барлығын анықтап
тұрамын жолыңда,
Абай бол
,шартыңдыміндетті орында
!
Ңұсқаубелгісі:
Баратынжеріңніңбағытын
,тұрағын,
Үн – түнсізжол
сілтеп , жол нұсқап
тұрамын.
Күндізде ,түнде де от
болыпжанады,
Көк
түскебоялғантөртбұрышшырағым.
-Ал қазір тапсырма.Көріп
тұрсыңдар ма,бұл жерде белгілер жатыр. Қазір бірге кезек бойынша
олар туралы әңгімелейміз. Әрбір бала бір белгіні алып, әңгімелей
бастайды.
• Назар аударыңдар,
балалар! Бұл ескертпе
белгісіЖүргізушілер абай болу үшін мектептің жанында
орналастырады.
• Өтуге тыйым
салынады!Бұл тыйым салынатын
белгі.Жүргіншілер өтуге рұқсатетілмейтін жерде
қойылады.
• Жер асты өту. -
бұл рұқсат етілетін
белгі.Адамдардемалаалатынжерлердеорналастырлады.
• Назар
аударыңдар,қауіптіжер! -
бұлтыйымсалынғанбелгі.
• Тұрақорны - бұлрұқсатетілгенбелгі.
• Өтутыйымсалынған
- бұлтыйымсалынғанбелгі.
Мұғалім:- Балалар, біз әр белгінің не
мақсатта қолданылатынын
білдік.
|