Материалдар / Тәрбие сағаты Касилова Аружан 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие сағаты Касилова Аружан 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәртіп-тәрбие бастауы Оқушыларға тәртіп туралы түсінік және де отбасылық,қазақылық тәрбиелермен танысытру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2021
523
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК



«Бекітемін» _______________

Колледж әдіскері: Кабимолдина А.К.

«Келісемін» _______________

Сынып жетекшісі: Саметеева Б.Ө.



Тәрбие сағатының жоспары




Тақырыбы: «Тәртіп-тәрбие бастауы»

Өтетін орны: «№8 ЖОББМ» КММ

Сынып: 6 «Ә»

Мерзімі: 07.10.2021

Тобы: 24

Машықкер: Касилова Аружан

Баға: «__ » (________)

Баға: «___ » (________)








Семей 2020



Тәрбие сағатының мақсаты: Рухани-адамгершілік тәрбие екенің ұғындыра отырып,тәртіпті білуге үйрету.

Тәрбие сағатының міндеті: а) Келешек ұрпақты ұлтжандылыққа тәрбиелеу,тәртіп деген сөзді қалыптастыру

Ә)Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттыру.

Тәрбие сағатының ұйымдастыру формасы, түрі: пікіралмасу, тренинг.


Тәрбие сағатының құрылымы


І. Ұйымдастыру кезеңі 1-3 минут

- «танысу» тренингі» (алғашқы рет, басқа сағаттарда ауыстыру) 3-5 минут

ІІ. Негізгі кезең (сынып жетекші белгілеп берген уақытты пайдалану) 10 - 20 минут

-

-

-

ІІІ. Қорытынды кезең 1-3 минут

  • Рефлексия 1-3 минут


Тәрбие сағатының барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

-Сәлеметсіңдер ме,балалар!

-Сәлеметсіз бе мұғалім!

-Қалдарың қалай,көңіл-қүйлерін қалай?

-Жақсы

-Онда бүгінгі тәрбие сағатымызды бастамас бұрын.Тәрбие сағатының тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?Онда бәріміз төбеде ілініп тұрған жіптерге назар аударайық.Бұл жерде не көріп тұрсыңдар.

-Ия дұрыс айтасыңдар.Яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы»Тәртіп-тәрбие бакезеңі

-Өздерің осы тәрбие,тәртіп деген сөздерді қалай түсінесіңдер?

-Дұрыс айтасыңдар.

Тәрбие дегеніміз- жеке тұлғаның адамдық бейнесін, ұнамды мінез-құлқын қалыптастырып, өмірге бейімдеу мақсатында жүргізілетін жүйелі процесс.Бесік тәрбиесі, балдырған тәрбиесі, өрен тәрбиесі, жасөспірім тәрбиесі, жастар тәрбиесі бір-бірімен жалғасып, өз ерекшеліктерімен жүзеге асырылады. Тәрбиенің мақсаты адам бойында ізгілік, инабаттылық қасиеттерін және тіршілікке қажетті дағдылар қалыптастыру болып табылады.

-Сендерді үй жағдайында кім тәрбиелейді?

-Ия дұрыс айтасыңдар ата-анамыз.

-Ал білім жағдайында?

-Әрине,мектептегі ұстаздарымыз.

Қазір балалар мен 4 топқа бөлем.Ол үшін менің қолымда тұрған элементтерді аласыңдар.Кімде бірдей элемент сол бір топ.Элементтер(жүрек,от,күн,су)

Қ



азір әр топқа пазл береді.Соны құрау керек.Құрап бітірген топ сол пазлда қандай сурет шықты,тәрбиемен қандай байланысы бар екенің айтсын.Болған топ 3 рет шапалақ ұрады

Яғни бұл суретте не белгіленіп тұр екен.

1)Отбасылық тәрбие-ата-ананың баласының рухани және дене бітімінің

қасиеттерін саналы түрде қалыптастыру үрдісі.Яғни:бала ата-анасынан не көрсе соны істейді.Сондықтан ата-ана балаға үлгі болатындай болу керек.

2)Ұлттық тәрбие қазір елімізде орын алып отырған көптеген мәселелерді: ана тілін, ата тарихын, ұлттық салт-дәстүрін білмейтін жастар, тастанды жетім балалар, «қиын» балалар, қарттар үйлеріндегі әжелер мен аталар, наша қорлыққа салынған жастар, тағы басқаларды бірте-бірте жоюдың және олардың алдын алып, болдырмаудың негізгі жолы.

3)Қазақы тәрбие-ұлттық сана!Тәрбиесінің тағылымдары сонау есте жоқ ескі замандардан басталып, бүгінгімен жалғасып жатыр.

4)Заманауи тәрбие-қазіргі заманда баланы ата-ана емес, әлеуметтік желілер тәрбиелеп жатыр.Қазір кай жастағы баланың қолына қарасаң телефон. Яғни балалар соған әуестеніп қалған.

2.Негізгі бөлім

А)Сонымен бәрімізге тәрбие не екенің түсінікті болды ия.Енді тәрбие деген сөз не екен?Жалпылама түсінік беріп кетіңдер!

Енді қазір бәріміз сергіту сәтін ұйымдастырайық.Ол үшін мен сендерге ит пен мысық таратам.Сендер өздерінің фантастикаларына байланысты әсемдейсіңдер.Сосын ең соныңда көрсетесіңдер.Жанымызда отырған көршімізге береміз.Бәрлеріндікі өте әдемі.Өздеріне естелік ретінде сақтап қойыңдар.

Тәрбие туралы мақал-мәтел білесіңдер ме?

1)Тәрбиелі адам тағаланған атпен тең.

2)Бала тәрбиесі бесіктен

3)Өзіңнен бір жас үлкеннен ақыл сұра.

Енді қазір біз ойын ойнаймыз.Мен кез-келген баланы шақырам.Оған бір сөз берем.Ол бір балаға айтады.Ол көршісіне айтады.Осылай жалғаса береді.Ең соныңда бір бала қандай сөз болғанын айтады.

Енді қазір тақтаға 3 бала шықсың.Енді сендердің міндеттерін мына шарларды көріп тұрсыңдар ма.Бұл жерде мақалдар жазылып тұр.Ал мақалдардың жартысы жан жақта шашылып жатыр.Ал сендер оларды табу керексіңдер.Не бәрі 1 минут беріледі.Дұрыс таппаған бала нм таппаған бала шарды жарып.Ішіндегі сұраққа жауап береді.Ал сәттілік!Уақыт кетті.

1)Ағадан - ақыл, атадан - нақыл.

2)Ізет - ініден, әділдік - ағадан.

3)Әдептілік белгісі - иіліп сәлем бергені.

Тапсырмалар:

1)Отбасылық тәртіп дегеніміз не?

2)Заманауи тәртіп деген не?

3) Ұлттық тәрбие дегеніміз не?

3.Қорытынды.

Қорыта келе, отбасының басты қазығы, алтын тіреуі, діңгегі – бала, ал баланы тәрбиелеу отбасынан басталады.Ендеше, егеменді ел болып, еліміздің көсегесін көгертетін, қазақ ғылымын дамытып, дүниежүзілік аренаға көтере білетін терең білімді жігіттер мен қыздарды тәрбиелей білгеніміз жөн.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!