1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың зейінін,назарын психологиялық жаттығулар арқылы сабаққа
аудару.
Балдырған бүлдіршіндер бүгін
елдігіміз ескеріліп, тәуелсіздігімізге 30 жыл болған шақта 1 сынып
оқушысы атандыңдар.
Сұрақ: Тәуелсіздік деген
не?
МТ. Тәуелсіздік дегеніміз -
бостандық, азаттық, яғни басқа біреуге тәуелді болмай, азат болу
дегенді білдіреді.
Сұрақ:Балалар, тәуелсіздіктің нышандарымен
таныссыңдар ма?
МТ.Балалар, бүгінгі біздің тақырыбымыз «Кел, балалар, оқылық»
. Бұл үндеуді бізге қазақ даласында алғаш мектеп ашқан ағартушы
Ыбырай Алтынсарин атамыз
қалдырған.
Өлең: «Кел, балалар,
оқылық»
Кел балалар
оқылық! Оқығанды
көңілге Ықыласпен
тоқылық! Мал-дәулеттің
байлығы, Бір жұтасаң, жоқ
болар. Оқымыстың
байлығы Күннен-күнге көп
болар Еш жұтамақ жоқ
болар. Кел балалар
оқылық! Оқығанды
көңілге Ықыласпен
тоқылық!
Сиса көйлек
үстінде Тоқуменен
табылған. Сауысқанның
тамағы Шоқуменен
табылған. Өнер-бөлім – бәрі
де Оқуменен
табылған.
Кел
балалар оқылық!
Оқығанды
көңілге Ықыласпен
тоқылық!
Сұрақ: Осы үндеуді сендер қалай
түсінесіңдер?
Сұрақ: Ал білім алу үшін не қажет деп
ойлайсыңдар?
МТ. Әліппе оқулығының құрылымының негізін қалаушы Ахмет
Байтұрсынұлы.
Ал сендер биыл жаңа үлгіде
жасалынған Әліппе оқулығымен білім
аласыңдар.
«Әліппе» оқулығын табыстау
рәсімі.
|
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбымен
мақсатымен танысады.Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап
береді.
Сұраққа жауап
береді.
Рәміздермен
танысады.
Өлеңді хормен
оқиды.
Оқушылар өз
ойларымен бөліседі.
«Әліппе» оқулығының өмірге
қайта келуі туралы
әңгімелесу.
|